DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> diferenta franare roti spate

ionut16031987
post 26 Jan 2013, 16:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




Salut,

Am fost la ITP pentru a efectua o verificare inainte de a efectua propriuzis inspectia. Totul a fost in regula mai putin un pivot si lipsa franei de picior pe partea stanga spate. Verdictul : repartitor si piston blocat. Am aruncat un ochi la piston si nu pare blocat nimic in interior. Cele doua pistonase culiseza in momentul in care misc de ferodouri. Am efectuat al doilea test. Cu cineva la bord si apasata frana am slabit din aerisitor cat si din conducta ce intra in piston. In mod normal trebuia sa tasneasca lichid cu presiune, rezultatul decat cateva picaturi de lichid de frana.

Clapeta la repartitor pare sa functioneze, culiseaza. Am impins efectiv cu mana de ea.

Ceea ce sunt nedumerit. In limitator vin de la pompa de frana doua conducte, ceea ce ma duce cu gandul ca in limitator sunt doua circuite separate ( roata ST respectiv DR) . Tin sa precizez ca pe stand la test roata dreapta a franat si s-a incadrat in specificatii.

Credeti ca problema finala se datoreaza limitatorului sau altei piese din componenta circuitului de franare ?


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 26 Jan 2013, 16:23
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




exact sunt 2 circuite separate,si ca sa ai frane ok trebuie sa schimbi repartitoru,de curiozitate scoate protectia de cauciuc de pe repartitor si vei ramane surprins cata rugina este acolo,nu incerca sa-l repari,nu va merge,


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 26 Jan 2013, 20:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




Oricum si-a mancat malaiul. Masina are 8 ani, iar repartitorul original. Eram putin nelamurit de cele doua conducte care vin de la pompa. La dacia batrana era parca o singura conducta.


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2013, 20:21
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Berlina veche nu avea circuit de avarie.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 26 Jan 2013, 22:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




Interesant. Cum fnctioneaza acel circuit? Cand intra in functiune?


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2013, 22:30
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Caută sistem de frânare în X. Practic ai 2 circuite separate, unul frânează roțile stânga față și dreapta spate, iar celălalt roțile dreapta față și stânga spate. În cazul în care ai o problemă pe unul din circuite, nu rămâi fără frână complet, și nici nu se destabilizează prea tare mașina.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ion popescu
post 30 Oct 2013, 23:36
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 September 13




Eu am alta problema. in urma cu doi ani, cand am facut ITP -ul au constatat ca nu aveam frana pe spate. Mi-au strans repartitorul si astfel s-a rezolvat problema cu mentiunea ca stanga spate franeaza mai slab cu aproximativ 25%. Am inlocuit sabotii, am schimbat lichidul de frana si tot nu am gasit remediu. Ba din contra astazi am facut un test de franare si am constat ca depaseste limita admisa de 30% ,avand 32%. Vreau sa precizez ca fiecare mecanic si-a dat cu parerea dar nici unul nu a vrut sa remedieze problema din cauza ca nu erau siguri de cauza . Va rog frumos sa-mi spuneti daca ati avut aceasta problema si care a fost solutia?Precizez ca am facut schimbarea sabotilor si a lichidului de frana tot la sugestia mecanicilor (am fost la doua service-uri diferite si vreau sa va spun un singur cuvant - frizeri).


--------------------
DACIA LOGAN AMBIANCE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Oct 2013, 06:48
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da' repartitorul l-ai schimbat?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 31 Oct 2013, 20:18
Post #9


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ion popescu daca ai fost cu masina la service si ai gasit --frizeri-- dute acum cu masina la frizerie,sigur vei gasii un--mecanic--care sa-ti schimbe repartitoru ca sa ai frane OK


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:29
Forum Renault