Planetare Dacia 1310L
![]() ![]() ![]() |
Planetare Dacia 1310L
ciuca2 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 June 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Lungi = 660 mm; scurte = 650 mm.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ciuca2 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 June 11 ![]() |
am gasit o planetara de dacia 1300. problema este ca lungimea este 67cm.
am masurat planetarele de pe masina si intradevar au 65cm. |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La 67 cm, ori nu e de dacia 1300, ori e (mai putin probabil) una lunga (66 cm), care a fost "lungita" prin tragerea de capete, si n-a mai revenit la lungimea normala.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Planetara e de Dacie! Daca desfaceti 5-6 planetare, nu gasiti doua egale intre axe. Diferenta cea mai mare este intre cea lunga si cea scurta, in principiu 10mm. O planetara lunga, daca se scoate doar pivotul superior, va fi foarte greu s-o montezi in fuzeta, in locul ineia scurte, apoi cand masina va fi pe roti, la curbe vor face zgomot , loviturile din pinioanele sateliti si planetare, dar si in tripoda, datorita presarii in cutie. Planetarele lungi, daca sunt prea lungi, le poti scurta si suda. Nu e niciun pericol la sudura, daca e facuta corect. Eu am mers cativa ani cu una sudata la jumatate (ceea ce nu era chiar corect pe jumatate), la inceput testata cu toata forta masinii,si a tinut pana a cedat laleaua, provocand batai la curbe. Pentru a fi convins ca planetara e bine potrivita, dupa montare, inainte de a-i pune piulita, impinge in capatul filetat, sa vezi cat intra in fuzeta. Nu trebuie sa intre mai mult de 10mm. Daca intra mai mult, risca sa iasa din tripoda la curbe, rolele de la tripoda merg pe varful lalelei si o largeste facand joc, distanta va fi mai mare cand e pe roata, ca atunci cand e pe cric. Surplusul se poate compensa , punand seibi in spate, intre oala si portfuzeta (mai multe seibi de alama, de care are fiecare planetara), sau un distantier facut pe strung, daca distanta de compensat depaseste 4-5mm.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Daca tot se vorbeste de planetare va deranjez si eu cu o intrebare.
Urmeaza sa le schimb pentru ca sunt praf si as dori sa stiu de ce firme sa ma feresc si care ar fi mai de calitate? Acu un an am schimbat planetara de pe dreapta cu una noua si dupa 7-8 luni a inceput sa bata si acuma face ca toti dracii plus ca s-a mai spart si burduful (nu mai tin minte de cine era facuta). |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
ilie.claudiu90 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 ![]() |
si vrei sa cumperi planetare noi?te sfatuiesc sa te duci la un centru rabla sa iti cumperi la mana a2a pentru ca ai toate sansele sa fie originale si sa fie si bune,eu mi-am luat 2 planetare de la dezmembrari am dat 40 de lei pe bucata,si mi-am pus la fiecare burdufuri noi si sunt foarte multumit de ele, noi sunt peste 200 de lei bucata si nu mi-am permis asa investitie
This post has been edited by ilie.claudiu90: 28 Oct 2013, 16:26 |
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Cu second nu prea m-as risca pentru ca nici alea nu stiu cat o sa tina... Am vrut sa le reconditionez pe ale mele dar pe unde am intrebat nu vor. Cu piese second nu mai vreau pentru ca de cateva ori am luat piese second si atata le-am schimbat incat ieseam mai castigat daca le luam de noi.
Asa daca sunt noi si sunt ceva mai de calitate nu ma deranjeaza sa dau banu pe ele, cand pot si am bani sa investesc in masina ii investesc, cand nu mai pot asta este. Am gasit Breckner noi la 210 lei, ceva pareri despre ele? |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si 700 e toata masina!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Nu e chiar 700... dar din moment ce nu am treaba cu rugina si motoru trage bine, plus ca pe ea am invatat sa conduc si am invatat mecanica de baza, deci are valoare sentimentala si atata timp cat pot sa o tin pe drum o sa o tin.
Multi o sa ma critice pe chestia asta dar nu-mi pasa de gura lumii, daca ma puteti ajuta cu informatie va sunt recunosctor, daca nu ma descurc eu si singur. Deja am ajuns in off-topic si sigur o sa mi-o iau in freza. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 00:52 |