DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impresii test-drive Logan 1,5 dCi, topic valid pana la inchiderea SIAB'05

Stavreschi
post 1 Oct 2005, 11:09
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 13 February 05
From: GALATI




off topic fratilor nu ati prea condus masini Diesel...
Masina este neasteptat de sprintara si vioaie pentru 1,5 l si 65 C.P. Pana la urma vorbim despre motor, caci exteriorul este arhicunoscut
Am aflat si eu cu stupoare ce defapt motorul asta este turbo (asa mi-a explicat dealeru, tehnologia.. ) si masina se comporta excelent de la 2000 rpm in sus, adica am vazut ca se infinge NEMAIPOMENIT
Dar nu am avut unde, si am inteles ca dupa 100 Km/h nu prea mai urca chiar asa vioi ca pana atunci.
NU cred ca o sa aiba loc de AC in comp. masini... dar masina merita banii cu prisosointa, din cauza consumului.


--------------------
dacia Logan 1,6 l GTI - Gl xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 1 Oct 2005, 12:12
Post #62


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Stavreschi @ 1 Oct 2005, 12:09)
dar masina merita banii cu prisosointa, din cauza consumului.
*



Postasem pe undeva un xls care calcula in cat timp se amortizeaza diferenta de bani de la 1.4MPI la 1.5DCI, era in jur de 40.000 km. Asa ca daca nu mergi mult cu masina nu se merita asa de cu prisosinta. Banii aia poti sa-i pui pentru un model superior, cu aer conditionat. Nu cred ca te incalzeste, pardon racoreste cu ceva sa fierbi la stop vara pe 40 grade, dar sa consumi cu 0,1RON mai putin pe ora.


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 1 Oct 2005, 13:42
Post #63


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




Azi am testat-o și eu la Prisma. Dacă nu știam că e diesel, aș fi avut impresia că e a mea. Zicea cineva că se înfige mai tare, pleacă mai iute de la semafor. Hmmm. Și eu o înțep pe-a mea și n-am observat diferența ca fiind clară, dar există. Gîndiți-vă la cuplul dCi-ului. Totuși, parcă am sesizat diferența dintre cutii. Încolo nimic, în ceea ce mă privește. Din păcate, am mers mai mult prin oraș, neavînd cum să testez și comportamentul la viteze superioare. Rămîn fidel benzinei, deocamdată, din multiple considerente (prietenii știu de ce!). Doar prețul mai scăzut al motorinei, sau faptul că se "găsește" wink.gif pe toate drumurile constituie avantajul, din punctul meu de vedere.


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G - BR02UMa 2021 Comfort (+ 4 optiuni)
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furceag
post 1 Oct 2005, 14:20
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 10 September 05




Astazi la ProMotor a fast prezentata Dacia Logan Diesel. Au avut numai cuvinte de lauda:o frina nepotrivita pentru aceasta masina,foarte silentioasa (,,daca puteti trece peste zgomotul ca de tractor...") si un consum foarte bun (,,inregistrindu-se pe alocuri un consum de 10-11litrii/100km" - aici nu am inteles prea bine pentru ca abia pornisem televizorul dar probabil ca era vorba despre consumul instant). Una peste alta,pentru cine a urmarit emisiunea si nu a testat masina, te incurajeaza sa o cumperi.


--------------------
- - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ted_2005
post 1 Oct 2005, 14:51
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 June 05




QUOTE(ursamajor @ 1 Oct 2005, 13:42)
Doar prețul mai scăzut al motorinei, sau faptul că se "găsește" wink.gif  pe toate drumurile constituie avantajul, din punctul meu de vedere.
*



Nu stiu ce avantaj e asta, am citit pe forumul reno ca poasesorii dci-urilor se plangeau de probleme cauzate de calitatea motorinei de la noi. Desigur, se refereau la cea care se gaseste la statiile peco, nu pe marginea drumului, la vreun tractorist mai "amabil"... wink.gif .

Cred ca multi au cumparat solenza diesel pentru acest considerent, ca merge cu orice matrafox... Si din cate am auzut, chiar asa e. Dci-ul insa este un motor mult mai pretentios la ceea ce-i dai sa consume.


--------------------
Dacia Logan Ambition - VL-XX-XXX
Daca crezi ca educatia este scumpa asteapta sa vezi cat te va costa ignoranta ta.
- John M. Capozzi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sparky
post 1 Oct 2005, 15:43
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 December 04
From: Cluj-Napoca




Am testat si eu varianta diesel la IATSA pe Dorobantilor Cluj.
Sa incep cu inceputul.Cine spune ca nu se aude daca ii benzina sau diesel.......se inseala amarnic.

Este diferenta clara de sunet. Pana pe la 3000 rpm nu este foarte deranjant sunetul in habitaclu (dar si pana la 3000 rpm se aude ca ii diesel fara doar si poate)dar peste valoarea asta devine enervant(poate ca sunt obisnuit cu benzina?!?) ohmy.gif

In legatura la cum se "infige" adevarul este ca nu ma asteptam sa se "infiga"atat de bine dar nu se compara nici pe departe cu 1.6 MPI (eu din asta am si cu asta compar - si nu sunt subiectiv) Acceleratia este mult mai viguroasa decat ma asteptam( ma gandeam ca la 65 de cai va muri in drum blush.gif )

Senzatia pedalierului este TOTAL schimbata la toate pedalele.Singura in bine(dupa parerea mea ) este pedala de acceleratie care se apasa mai fin.Dupa ce m-am urcat din nou pe a mea(imediat dupa drive test) aveam senzatia ca simt cum se misca, (virgula) cablul de acceleratie. Cursa ambreiajuluil la MPI este mult mai uniforma si lina spre deosebire de diesel la care se simte un hop ( nu stiu exact cum sa definesc senzatia ). La franare din nou surpriza, pedala este tare si senzatia la franare total diferita.

In ceea ce priveste cutia de viteze, se vede clar ca s-a umblat pe acolo, disparand senzatia de I-a prea scurta.

Sper ca nu v-am plictisit cu prea multe chesti deja postate.Si nu in ultimul rand ca sa va faceti o parere cat mai buna despre noul Logan diesel, nu mai ascultati parerile altora, mergeti si TESTATI-L.


--------------------
Logan Preference 1.6 - CJ ---------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculica
post 1 Oct 2005, 17:04
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 3 March 05
From: Bucuresti




Salut
Am testat si eu varianta diesel astazi, si va impartasesc din impresii.
In primul rand vreau sa va spun ca nu am mai condus masini pe motorina.
Asadar:
- ma asteptam sa fie mai zgomotoasa, dar nu e.
- destul de sprintara.
- ambreiajul mi s-a parut mult mai tare decat la masina mea (Ambition)
- viteza maxina 120 , fara nici o problema, dar mai greu decat pe 1.6
- lipsa dotarilor creaza disconfort blush.gif
- intre un 1.4 si 1.5 as alege diesel-ul

Bafta




--------------------
Dacia Logan - B 00 GCB 2007 - Prestige
Opel Astra GTC Sport 150CP...in asteptare...

No money, no problem !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 1 Oct 2005, 17:35
Post #68


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(ted_2005 @ 1 Oct 2005, 14:51)
Nu stiu ce avantaj e asta, am citit pe forumul reno ca poasesorii dci-urilor se plangeau de probleme cauzate de calitatea motorinei de la noi. Desigur, se refereau la cea care se gaseste la statiile peco, nu pe marginea drumului, la vreun tractorist mai "amabil"...  wink.gif .


Firește că mă refeream la motorina de la "întreprinzătorii particulari". Nu aia se găsește pe toate drumurile? Din cîte știu eu toată motorina de pe la noi e Euro și știu bine. Nu mai diferă nici măcar cea de la vapoare. Problema e în ce condiții o ține acel tractorist amabil. wink.gif

This post has been edited by ursamajor: 1 Oct 2005, 19:41


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G - BR02UMa 2021 Comfort (+ 4 optiuni)
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 1 Oct 2005, 18:02
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Acum vin de la Rent car -dealerul Dacia de C-ta,unde am testat si eu dci-ul si ce sa zic,ca este oarecum viguroasa,ambreiajul cam tare,insa acceleratia e mult mai fina,nu e zgomotoasa deloc,cel putin in oras,deci fata de a mea nu prea ma impresioneaza.
Daca consumul este asa cum zic cei de la uzina atunci e super,dar iarna...cand motorina se ingroasa si stai cu tot felul de aditivi care mai sunt si contrafacuti numai bine nu e,la Clio cica de la motorina proasta se curata injectoarele intr-o veselie si asta lunar si e acelasi motor,asta spuneau gurile rele pe langa masina cand o priveau la dealer


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 1 Oct 2005, 18:26
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.724
Joined: 18 September 05
From: Internet




am testat la tm la autocardo
prefernce
fara mult timp si loc de intors,,, colegu care a testat acolo si a scris ca a facut 5 km a fost norocos, am fost la ora 2-3 pm si ne ducea pe un drum in spate pe 300 m, cam naspa.
sprintena la porniti de pe loc, dar din pacate mai merg la test cand pot sa merg mai mult.
poate e la fel de sprinten cu clio dci la start
servo e cam tare la directie, merge cam greu, poat e bine la viteza.

in ultima saptamana am condus un fiesta 1.4 cu toate optiunile 2000 km la bord care seamana mult in comportament cu mpi ul testat anterior tot la autocardo. deci e bine sa te simti mai puternic la turatii mici (e mai comod pot spune si mai usor pt cei care nu se cunosc cu rapoartele bine). la mpi si fiesta 1.4 trebuie sa turezi in trepte mici destul de tare si neplacut. aici a fost mai usor.

trepidatiile au fost normale. f mici. am mers cu bora si era destu de zgomotoasa,
nici felicia diesel nu era mai tacuta si avea cuplul max la turatii mari decat golanul dci.
poate preferencele sunt mai dozate pt drive test si de aceea au preferat sa nu ofere la drive test laureate ca putea indica ceva modificare la injectie si un consum mai mare. poate gresesc.

SCUMPIRI: sunt in stare sa faca si asta la anul. in acest caz o sa iau cluio sigur, desi din inanuarie o sa fie si ABS inclus (nu cred ca va fi optional pt modelele inferioare cum zicea cineva).

clio diesel e mult mai bine finisat si la 65 cp e 10500 euro cu abs, AC si electrie si CD inclus. cel de 80 cp este 11000 euro. :-)

cu 9500 iti poti lua clio 1.4 mpi cu ac, abs, electrice si CD radio

eu zic ca daca iau in calcul ca symbolul e o masina care nu a fost pt oameni saraci predestinata si am toate dotarilea acestea mult mai elastic de configurat e o optiune serioasa chiar si benzinarul la 9500 euro. tinand cont de diferentele calculate la rentabilitate in utilizare.

aceasta este masina cu care trebuie sa comparam loagnul in general, nu logan cu logan! comparati cu sora negeamana!

la golan trebuie sa accepti butoanele de geamuri pe consola din mijloc, cal a reno 18 din 88 :-(

chiar acum vardie prezinta loganul la realitatea.. si incepe sa o laude... e ora 23.48


This post has been edited by rue: 1 Oct 2005, 22:46


--------------------
Dacia Logan - RUE 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Oct 2005, 18:52
Post #71


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pleaca de pe loc foarte usor. Plecarea in rampa este foarte lejera. Ii ajuta pe cei care nu prea se inteleg cu ambreiajul.
Cutia este mai bine etajata pentru motor. (doar primele 3 trepte am reusit sa le testez mai amanuntit)
Dupa 4300 rpm, motorul incepe sa fie lenes. (Doar pana la a-3-a i-am dat "talpa", ca am mers in oras).
Trepidatia din schimbator mai "ferma" decat la benzina.
Dar, zgomotul . . .. infiorator. Pe scaunele din fata te "incanta" motorul, iar pe bancheta din spate esapamentul.
Uitasem . .. din cauza suspensiei mai tari pe fata, frana are alt comportament decat la versiunea cu benzina.

Concluzie: tot benzina aleg.
Daca o sa mai am timp o sa mai scriu despre dCi.

This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2005, 10:08


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 2 Oct 2005, 07:51
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




QUOTE(IRONICK @ 1 Oct 2005, 18:52)
Dupa 4300 rpm, motorul incepe sa fie lenes. (Doar pana la a-3-a i-am dat "talpa", ca am mers in oras).
*


Tu sigur diesel ai testat ?


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ted_2005
post 2 Oct 2005, 08:19
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 June 05




QUOTE(ursamajor @ 1 Oct 2005, 17:35)
Firește că mă refeream la motorina de la "întreprinzătorii particulari". Nu aia se găsește pe toate drumurile? Din cîte știu eu toată motorina de pe la noi e Euro și știu bine. Nu mai diferă nici măcar cea de la vapoare. Problema e în ce condiții o ține acel tractorist amabil. wink.gif
*



Ai perfecta dreptate, la asta ma refeream si eu. LA scenariul de genul: eu opresc langa tractor, dau cu banul, nenea ala cu basca si maieu biggrin.gif imi toarna o galeata de amestec incert in rezervor folosind o palnie artizanala... laugh.gif

Si te asigur ca multi deja au facut calcule de genul asta...


--------------------
Dacia Logan Ambition - VL-XX-XXX
Daca crezi ca educatia este scumpa asteapta sa vezi cat te va costa ignoranta ta.
- John M. Capozzi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Oct 2005, 10:06
Post #74


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(gamezcdr @ 2 Oct 2005, 08:51)
Tu sigur diesel ai testat ?
*



Pai hai sa iti explic. Motorul are puterea maxima de 65 CP la 4000 rpm. Pana pe la 2500 rpm puterea are o panta de crestere foarte brusca. Cred sa isi atinge ~ 80%din cei 65 CP la 2500 rpm. Iar cuplul hmmm cred ca se intampla ceva pe la 2500 rpm, ca se pierde dupa.

This post has been edited by IRONICK: 2 Oct 2005, 12:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jkno
post 2 Oct 2005, 10:51
Post #75


Sfortza fie cu voi!


Group: Members
Posts: 153
Joined: 27 February 05
From: Arad




Am facut si eu testul in Arad la Verbita SRL. Au fost foarte amabili, eram 3 in vehicul. Masina este silentioasa pentru un diesel si are un demaraj reusit, insa ambreiajul prinde foarte jos. E pacat ca au doar varianta de baza.


--------------------
Dacia Logan Logan Laureate 1.6 2004
Words are not enough...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 2 Oct 2005, 12:13
Post #76


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.131
Joined: 11 February 04




Tocmai ma intorc de la drive-testul cu Logan 1,5dci.
Masina mi-a placut.
Mi se pare destul de sprintena in domeniul de utilizare normal in oras 2-3000 ture. Motorul trage bine dar se plafoneaza peste 3500 ture. Cred ca turbina cu geometrie fixa este optimizata in domeniul 2000-3500 rpm. Reprizele sunt bune, motorul a tras bine tinand cont ca eram 5 oameni in masina (nu prea grei).
Puncte forte ale dieselului:
1) Consum sub 7l/100 in oras.
2) Reprize
3) Comportament in oras
4) Mariaj motor-cutie mai potrivit decat la benzinare
Puncte slabe:
1) Putere destul de mica tradusa in viteza maxima destul de mica 155KMH
2) Zgomot maricel
3) Revizii si intretinere mai scumpa ca la benzinar
Consider dieselul foarte potrivit pt taxi, firme, in general masini care fac kilometrii multi pe an 30 - 50 000. Pt cei care merg putin, costul reviziilor si intretinerii nu se poate compensa cu consumul mai redus.

De unde facem rost de izolatia fonica de la motor si mai ales de blana de capota?


This post has been edited by dizzy: 2 Oct 2005, 20:25


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursamajor
post 2 Oct 2005, 12:24
Post #77


Membru pasager


Group: Members
Posts: 785
Joined: 2 May 05
From: Orașul lui Panait Istrati




QUOTE(ted_2005 @ 2 Oct 2005, 09:19)
Si te asigur ca multi deja au facut calcule de genul asta...
*



Sigur că da. Întreținerea unui diesel e net superioară unei benzinare. Să mai spun că dacă n-ai compresie te uiți la ea? Cu benzinara pleci și așa. Astea ar fi singurele avantaje marcante: consumul mai mic și "omniprezența" motorinei. Celelalte caracteristici, legate de dinamică sînt destul de apropiate, discutabile și, posibil, de combătut. Mă refer la gama Logan, firește. Eu, unul, aș lua tot pe benzină.

This post has been edited by ursamajor: 2 Oct 2005, 12:31


--------------------
Dacia Logan 1.0 Eco-G - BR02UMa 2021 Comfort (+ 4 optiuni)
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 2 Oct 2005, 12:33
Post #78


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Am facut si eu un drive-test cu loganul dci, ieri, si fiind posesor de diesel am tras niste concluzii.
Nu e rau deloc, pentru pretul lui.
Puncte negative: destul de zgomotos peste 2500 de ture, desi la turatii joase e rezonabil, cuplu slab pentru un diesel, incepe sa aiba tractiune de pe la 1500 de ture, lipsa de putere si latenta mare in acceleratie, peste 130 nu prea mai ai pedala, cam gifiie, si asta era un model fara AC, mi-e groaza cind mai pui si AC-ul si vrei sa depasesti. Restul punctelor negative de la benzinar, pozitia prea inalta la condus, frina prea usoara si te baga in parbriz (si aici va suferi de lipsa ABS-ului), etc.

Puncte pozitive: lipsa trepidatiilor, cutia scurta, consumul teoretic absolut decent (4.3 afara/4.8 mixt/5.8 oras, fara AC), pretul imbatabil pentru o masina noua, servodirectia usoara, si restul punctelor pozitive de la LGN (spatiu generos pentru pasageri, materiale destul de bune, la banii astia).

Per ansamblu, desi nu-mi place modelul si astept breakul, este o optiune buna pentru cineva care nu vrea sa riste cu un Sh la 8500 de euro.


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 2 Oct 2005, 16:15
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Am mers cu ea, cam 3 km. Daca ar fi sa-i dau o nota, i-as da 7. Ramane OK tinuta de drum (poate e doar o parere, dar suspensia pare mai ferma). DAR, zgomotul in habitaclu creste exponential de la 2000 ture in sus. Inacceptabil, zic eu. Poate in oras, condusa lejer, fara tenta sportiva ar merge, dar nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla la 100-130 km/h timp de 1-2 ore.... Parerea mea este ca DCI-ul a primit antifonarea care abia ca ar fi decenta pe MPI. Citeam mai sus ca se compara cu Dci-ul Clio. Nici gand. Cu 30% mai zgomotoasa. Am fost imediat dupa test la un prieten care are Clio dci de aproape 2 ani si diferenta de zgomot era clara. Dupa cele citite aici, ma asteptam la mai mult.
Uitasem si partea pozitiva la motorul asta: nu realizezi ca ai doar 65 cp. Trage foarte bine, si exista si rezerva de putere, in gama uzuala de turatii. Daca ar rezolva cu zgomotul ala enervant huh.gif

This post has been edited by saruman: 2 Oct 2005, 16:18


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 2 Oct 2005, 19:22
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Deci am fost si eu la drive-test si am fost usor suprins de masinuta. Ma asteptam la mai rau. Cel putin de 1.6MPI am fost dezamagit.

Plusuri:
+ motorul, trage destul de binisor pt oras, nu e sportiv, dar nici nu te tarasti cu el. Chiar surprinzator de bine pt 4 persoane cati am fost.
+ zgomot relativ ok pana in 2500 rpm.
+ cutia de viteze. I-a te urneste de pe loc si atat (ca la diesel), restul vitezelor asigura demaraj decent in oras.

Minusuri:
- peste 120 km/h trage mai greu. Deh, masina de familie.
- pozitia de condus inalta (chestie de gust)
- suspensia prea moale. O fi super la gropi, dar la viteza nu-mi place.
- comanda cutiei de viteze cam imprecisa. Chiar un alt sofer a gresit viteza. Vibreaza schimbatorul, avea si un mic joc
- frana te arunca in bot. Cu motorul oprit pedala avea joc si se apasa lejer cativa cm fara sa simti nimic
- acceleratia merge extrem de usor. Cel putin eu nu aveam feelingul de pedala.
- zgomotul in spate care vine prin portbagaj de la gropi/drum destul de suparator pt pasagerii din spate.
- lipsa loc boxe in usile spate (fiecare cu ce-l doare, nu? ) smile.gif

Per total, mi se pare o alegere buna pt cei care vor o masina noua si fara pretentii. Cine vrea diesel si sa croseteze benzile si depasiri de coloane sa caute altceva tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 2 Oct 2005, 19:51
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE(litza @ 2 Oct 2005, 19:22)
- acceleratia merge extrem de usor. Cel putin eu nu aveam feelingul de pedala.
*



Confirm. Este una dintre problemele Logan-ului in general, nu numai al celui diesel.

Despre diesel imi pare rau ca nu pot sa scriu si eu cateva impresii. Am fost la AutoEuropa Timisoara, am vazut masina, dar lipsa timpului liber (am avut niste probleme in week-end) m-au impiedicat sa stau la rand pentru test.

Am si eu o nedumerire, care vad ca a mai fost exprimata pe acest topic. Oare unde vor mai avea loc sa puna aerul conditionat pe modelul Laureate diesel ?!





--------------------
Dacia Logan - TM10### , alb arctic Ambiance - 2005
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 2 Oct 2005, 20:29
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




pe ansamblu sunt dezamagit de testul cu dCi-ul...dar intr-un fel ma asteptam...Modelul cu AC va exista dar la acel model nu va fi aceiasi servodirectie...si astfel va avea si loc si nu va afecta nici puterea motorului...
Cu ocazia testului am inceput sa imi apreciez 1,4 MPI-ul...tot raul spre bine...


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi - B 2010 Laureate
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 2 Oct 2005, 20:36
Post #83


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




zilele astea am facut un drum de peste 600km si am observat cate ceva:
1 LGN 1.4MPIlanga un 1.6MPI la deal - 1.6urca mai ok, desi era plin...
am trecut pe langa un DCi (drivestest langa TgMS) tot la deal si el gafaia, eu mergem lejer cu a patra la 90 wink.gif
suze pt.off, dar azi am vazut si eu live dci-ul:)


--------------------
Skoda Octavia 2 - de CJ 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 2 Oct 2005, 20:48
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Asybo , in ce sens apreciezi tu mai mult 1.4 mpi decat dci-ul? Eu l-as da intr-o secunda pt un viitor laureate din ala cu servo variabil sau de care o sa-i puna si a/c !


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 2 Oct 2005, 21:11
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Si eu sunt de aceeasi parere cu asybo dar nu-i locul aici sa dezvolt de ce.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 2 Oct 2005, 22:06
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 710
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Am facut un test cu un dci in afara orasului cativa km. Masina mi s-a parut super ok, reprize multumitoare pentru mine. Ca nivel de zgomot, pot spune ca mi s-a parut intre mpi si nova mea. Oricum nu am urcat mult peste 3000 rpm, pentru ca asa conduc de obicei.
Depasirile pe la 100-110 se pot face fara sa spui o rugaciune inainte. Daca obisnuiesti sa schimbi vitezele pe la maxim 3000 la mpi, dci-ul pare cel putin la fel de rapid, chiar si fata de cel de 1.6; cuplul motorului ajuta in mod real.

Concluzia: daca ai avut cel mult o dacie nova, viteza de croaziera a ta pe autostrada este de maxim 110-120, stai cu ochiul pe consum mai des decat pe turometru, vrei o masina confortabila si noua, mergi mai mult de 15000 km/an, Logan Dci e masina ideala. NU e o alegere rea, dimpotriva.

Ah, era sa uit: mpi-ul meu pleaca la "sfert de cheie", dci-ul porneste un pic mai greu - probabil specific la motorizarea pe motorina.
Ca fapt divers, masina de test avea alt casetofon si cotiera montata.

This post has been edited by bonzai: 2 Oct 2005, 22:17


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 2 Oct 2005, 22:23
Post #87


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(asybo2002 @ 2 Oct 2005, 20:29)
Modelul cu AC va exista dar la acel model nu va fi aceiasi servodirectie...si astfel va avea si loc si nu va afecta nici puterea motorului...
*


Mai da voi credeti ca o sa vedeti altfel de directie pe diesel decat cea actionata de motorul masinii?Mai visati pana o sa vedeti pe viu ce si cum!Oare cum o fi montat la Kangoo A/C si servo directie la motorul care era si la solenza?
Voi nu a-ti observat ca blanita aia de pe peretele de foc in partea dreapta a masinii e facuta in asa fel incat acopera/protejeza conductele de A/C?


--------------------
FIAT Grande Punto - B 07 CHE 2006
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stavreschi
post 2 Oct 2005, 22:26
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 13 February 05
From: GALATI




Am si eu o nedumerire... blink.gif
De unde stiti voi consumul la Dci din teste... ?????
A mea nu avea decat geamuri electrice, oglinzi manuale, servodorectie si airbaguri la ambele locuri, era Prefrance...
Am mai scris ca AC nu intra in sala masini in forma actuala.
REPET, de unde stiti voi consumul (sau aia de la PROTv !!!) ca dealerul mi-a comunicat ca nu a aparut varianta cu calculator de bord !!!! biggrin.gif


--------------------
dacia Logan 1,6 l GTI - Gl xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Oct 2005, 07:53
Post #89


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Eu pur si simplu l-am intrebat pe dealer cit e consumul TEORETIC wink.gif
Practic vor vedea cei care si-l cumpara 243.gif


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 3 Oct 2005, 08:15
Post #90


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Testat si de mine sambata...

Placut impresionat. Motorul este foarte bun pentru romania. Probabil as fi vrut mai multi cai, dar pentru o familie de 2 +2 copii e foarte buna.

Se simte suspensia fata mai ferma, si accelereaza mult mai bine ca 1,4. Totusi sunt total diferite senzatiile fata de fratii pe benzina. Mi-as lua Laureate cu ABS. Mai astept putin...

Intretinerea e ieftina fata de orice vreti voi.


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 06:29
Forum Renault