DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Capota jagoasa, Sa fie de la motoras sau ...

GxG
post 11 Aug 2005, 15:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 June 05
From: Bucuresti




Am cumparat de curand o DSN Clima shi ma inteleg bine cu ea.
Problema e ca vechile stropitoare originale nu-mi placeu cum stropesc asa ca le-am schimbat cu unele de Solenza (shi le-am schimbat ff usor, nu cum s-a discutat prin alte topicuri pe aici). Dupa aceasta operatiune noile stropitoare (duze) fac o treaba mult mai buna, in sensul ca i-mi stropesc tot parbrizul (pt ca au 4 gaurele) dar, in plus mai fac ceva: i-mi umezesc si capota (acelas lucru faceau shi duzele vechi). Am observat ca dupa ce stropesc parbrizul mai curg cateva picaturi de lichid prin duze, shi se scurg pe capota in toate directiile, lucru care in combinatie cu praful din Bucuresti + culoarea masinii mele au ca rezultat ceva frustrant (mizerie pe capota). Ma gindesc sa nu fie de la motorasul de la stropitoare care nu se opreste la timp, sau, nu se opreste brusc ci continua sa mai dea cateva ture dar nu cu aceasi putere. M-am saturat sa tot merg la spalatorie ca ma costa o caruta de bani shi oricum asta nu e o solutie. Cei care au ceva de spus in legatura cu asta va rog postati.


--------------------
Dacia SuperNova - B 44 SKI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 11 Aug 2005, 15:14
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




S-o stapinesti sanatos.
Din pacate e o problema comuna si nerezolvata la DSN.
Altfel spus e din gama "asa face toate".
Asta n-ar fi nimic dar duzele mai curg si in mers, mai ales aia din dreptul pasagerului. Aici s-a mai facut cite ceva dar problema ramine.
Sterge si tu cu cirpa cind cobori daca te deranjeaza asa de tare si gata.
Macar sa fie asta marea problema !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor B
post 11 Aug 2005, 15:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.639
Joined: 7 August 03
From: Cluj-Napoca




Problema se rezolva prin legarea furtunului care vine la duza din dreapta de capota, cat mai mult din furtun, incepand de langa duza din stanga + sa nu umbli cu bidonul de apa plin, pana la jumate e ok. Treaba s-a mai discutat, trebuie sapat adanc in forum, la inceputurile dsnului. Eu la fosta dsn am bagat acel furtun prin capota prin garile existente.


--------------------
DACIA GOLAN Laureate 1.4 MPI - CJ 00 TUD
"Wellcome to the desert of the real"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 11 Aug 2005, 15:53
Post #4


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Ar mai fi o solutie .. eu am avut la SuperNova duze de Peugeot (se monteaza pe bratele stergatoarelor) si nu mai cugea nimic pe capota smile.gif.

Si putina "morala" - ai grija cum scrii:
A. SHI = SI .. aici noi scriem LITERAR nu FONETIC (vezi ca exista o stipulare in regulament despre scrisul de tip IRC).
B. Asta e mai grav ca IRC-ul dar nu e stipulat in regulament smile.gif .. exemplu: "Eu imi spal masina singur." si respectiv: "Eu am obiceiul de a-mi spala singur masina." .. cred ca ai inteles despre ce vorbesc smile.gif.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 11 Aug 2005, 16:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




si gaurile din capota cu ce le-ai acoperit ca am uitat !
Sau ai lasat duzele vechi acolo ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 11 Aug 2005, 16:16
Post #6


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Cu niste "braduti" din aia cu capul mic (capul venea cam 1mm peste gaura din capota). Pe partea celalalta i-am intepenit cu cate o saiba.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 12 Aug 2005, 12:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




Cred ca am mai spus pe undeva pe forum parerea mea ca scurgerea de lichid de spalare la duza din dreapta se datoreaza fortei centrifuge ce apare la virajele spre stanga si care impinge lichidul ramas pe furtun spre iesire. La duza din stanga fenomenul nu se manifesta din cauza ca furtunul nu are dispunere orizontala. Cred ca o rezolvare ar fi sa se inlocuiasca furtunul din dreapta cu unul mai lung astfel incat sa se poata face o bucla, adica furtunul sa mearga orizontal pe sub capota pana spre marginea din dreapta si apoi sa se intoarca inapoi pana la duza.


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Aug 2005, 15:12
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sa mentionez ca duzele alea de peugeot sunt de peugeot utilitara...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 12 Oct 2005, 09:30
Post #9


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.727
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




QUOTE(TibiCraciun @ 12 Aug 2005, 13:43)
Cred ca am mai spus pe undeva pe forum parerea mea ca scurgerea de lichid de spalare la duza din dreapta se datoreaza fortei centrifuge ce apare la virajele spre stanga si care impinge lichidul ramas pe furtun spre iesire. La duza din stanga fenomenul nu se manifesta din cauza ca furtunul nu are dispunere orizontala. Cred ca o rezolvare ar fi sa se inlocuiasca furtunul din dreapta cu unul mai lung astfel incat sa se poata face o bucla, adica furtunul sa mearga orizontal pe sub capota pana spre marginea din dreapta si apoi sa se intoarca inapoi pana la duza.
*



Cred ca ai mare dreptate. Cu o bucla mai larga s-ar rezolva totul. Banuiesc ca are putere sa impinga lichidul chiar daca furtunasul e ceva mai lung...
Daca ati facut chestia asta deja, dati de veste...


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavian82
post 12 Oct 2005, 16:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 30 September 05




Eu am facut o bucla larga ca si cum as fi vrut sa fac un nod dar fara sa il strang ( un cerc cu diametrul de 15-20 cm) - nu mai curge nimic
Este cel mai simplu si nu mai trebe de prelungit furtune sau venit cu alte improvizatii


--------------------
DACIA DSN Clima - ph-48-eco
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 17:51
Forum Renault