Ambreiaj D1300
![]() ![]() ![]() |
Ambreiaj D1300
paulp |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|||
B31AYZ |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Stie cineva cum se schimba cablul de ambreiaj ? La mine pare ca merge bine ,dar cand se incalzeste cred uleiul din cutie sau ambreiajul nu mai intra cum trebuie in a I-a si inapoi . Un coleg a spus ca e ceva problema cu cablul .Are cursa prea mica .Am unul nou si zic ca nu ar strica sa-l schimb .Cablul mi l-a dat vechiul propietar cand am luat masina . Cand e rece e ok. Cum se incalzeste face fite . Multumesc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#33
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai:
il desfaci din furca (desfaci cele 2 piulite) si apoi te bagi sub pedale de unde scoti o siguranta care prinde o tabla in forma de U in care intra cablul. Cam atat. E simplu de schimbat |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Ov @ 21 Feb 2005, 18:35) pai: il desfaci din furca (desfaci cele 2 piulite) si apoi te bagi sub pedale de unde scoti o siguranta care prinde o tabla in forma de U in care intra cablul. Cam atat. E simplu de schimbat Multumesc .Am sa incerc in W/E sa-l schimb .Cu toate ca , singur nu-mi prea vine . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Psteven |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 February 05 ![]() |
Va salut si va cer sfatul intr-o problema care imi macina nervii de o buna bucata de vreme.Am Rk facut la motor de 1an si 1/2, dar in ciuda acestui fapt masina in viteza a 4a si a 5a greu ia in viteza.La 3000 turatii intr-a 4 -a am max70, iar in a 5-a la 3000 de turatii abia ajung la 80 km/ora.Din cate am citit aici s-ar putea sa fie vorba de ambreiaj (poate si placa de presiune+rulment ?!?).Mentionez ca nu se aud zgomote la debraiere, ambreiajul n-a fost schimbat niciodata, iar pedala e destul de moale si cupleaza cand este destul de jos.E adevarat ca daca vreau sa o duc in vitezele inf. la viteza mai mare se tureaza si ia greu viteza.Cam asta e.Ce sa fac?
|
--------------------
Fluence 1.6 16v
Berlina
2016
- BC - 26 MSP/29MSP E pur si muove!
|
|
Slider |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Pai treaba ii destul de simpla sa zicem asa...
Trage frina de mina (daca iti tine) baga a II-a si incearca sa pleci dupa loc. Daca motorul da sa moara si simti ca masina trage sa plece dar o tine frina atunci ambreiajul este bun. Daca motorul se tureaza si nu simti ca masina ar vrea sa miste....ai ambreiajul uzat! |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Psteven |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 February 05 ![]() |
Mercy, am sa incerc sa o testez asa cum mi-ai spus!Ce am mai observat este ca oprita si intr-a I a in panta scapa nitel la val, nu mult.Ceva preturi pt. ambreiaj actualizate stiti?Eventual ce marca sa caut "just in case".
|
--------------------
Fluence 1.6 16v
Berlina
2016
- BC - 26 MSP/29MSP E pur si muove!
|
|
Ov |
![]()
Post
#38
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cum am mai zis si prin alte parti:
cea mai buna metoda de testat ambreiajul este: in timpul mersului, la 40-50 la ora in treapta 4 de viteza, se calca blana acceleratia. Daca masina se chinuie sa accelereze atunci e bun ambreiajul. Daca incepe sa se tureze ca proasta fara sa accelereze, atunci patineaza. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Slider |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Bun si asa. Sau undeva in rampa se observa cel mai bine!
He, he am avut odata ocazia sa nu pot urca dealu'.....sa ajung acasa... |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Pedro |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Vrei sa spui muntele , ca panta aia din cernavoda e mai degraba coama de munte decat de deal.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
Pedro |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mi-a dat odata prin cap ca teoretic cea mai buna metoda de urcat o rampa foarte abrupta este cu spatele , numai ca nemaiavand cum sa intorc cu fata odata purces am scos un fum de la ambreiaj de vreo 4 m in jur nu se vedea nimic. Cat de rau l-am bulit? Apropo e cea mai proasta idee sa urci cu spatele , teoretic ar fi cel mai eficient dar practic pinionul de mers inapoi nu are cuplu atat de mare incat sa permita treaba asta. Ba chiar imi spunea cineva ca si-a rupt pinionul asa, numai ca era nova nu berlina.
This post has been edited by Pedro: 10 Mar 2005, 12:25 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
axabrt |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.187 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
eu sunt mai nou si am o problema,asa...ca pentru voi.Am vazut ca aici se discuta puternic.Dacia mea din 98 fluiera destul de puternic din cutie la 80-90 indiferent de viteza (a 4-a sau a 5-a).Mecanicul a zis ca nu e stricata cutia,dar mai stii...voi ce credeti....totusi se aude tare ca nu pot sa discut cu cineva de langa mine
In rest merge foarte bine numai asa la 80 are problema asta. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Slider |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Cam asa este Pedro! Sa vezi iarna distractie!
This post has been edited by Slider: 10 Mar 2005, 12:59 |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#44
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pedro, l-ai uzat cat in cateva mii bune de kilometri. Fa testul ala de care zicea Ov, sa stii daca te mai increzi in el. Daca se accelereaza masina dar nu ia viteza, pregatestete sufleteste de schimbat dar nu e nevoie imediat.
EDIT: axabrt, la berlina asa face cutia si e normal, dar la a ta nu stiu.. This post has been edited by tatabobu: 10 Mar 2005, 13:55 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
treaba cu schimbatul discului si rulmentului de la ambreiaj nu dureaza asa mult daca exista un garaj si cineva care stie ce e de facut. la mine a durat 3h toata treaba. placa de presiune nu a fost schimbata pt ca cea noua nu era buna
![]() inainte de schimbare facea zgomot la plecarea de pe loc, si patina din ce in ce mai tare. acum nu mai patineaza dar zgomotul nu a disparut complet, cand plec de pe loc in fortza sau incerc sa urc o bordura mai inalta apare iar scartaitul ala, dar nu la fel de puternic. de la ce sa fie???!!!!! |
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
beby1300 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 19 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am uitat sa zic si de cutia de viteze.... treapta a doua sare pe liber imediat ce accelerez. nu am pb cu celelalte trepte de viteza. cineva mi-a spus ca e sincronul...
|
-------------------- ***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***B-07-XTS***
|
|
coco_3033 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Preturi piese de schimb de origine (recomand sa le cumparati ptr. ca restul sunt de cacao) Disc ambreiaj=750.000.lei Plac de presiune=850.000.lei Rulment presiune=125.000.lei Manopera = 1.000.000. lei Bafta, P.S.Schimbal cat mai repede nu de alta dar o sa vezi ca dupa aceasta operatiune masina chiar merge mult mai bine. Si uitate bine si la cablul de ambreiaj,daca este nevoie schimbal neparat. |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Revin cu problema la cablul de ambreiaj . Am fost la service sa schimbe uleiul din cutie si sa-i pun aditiv si l-am rugat pe mecanic sa-mi regleze ambreiajul . Tine jos . A ridicat capota si a incercat sa traga de el sa vada daca mai are cursa . Nu avea deloc . A spus ca e problema cu placa si ca nu are rost sa-mi schimbe cablul. L-am intrebat cum e posibil . Ambreiajul a fost montat la el in service si nu a mai umblat nimeni . Are max 15.000 km de cand e schimbat . Se poate strange singur ? Nu mai inteleg nimic . Nu face probleme decat cand se incalzeste . E posibil sa fie problema doar cu cablul sau si cu placa ? |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
argon |
![]()
Post
#49
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
LA mine de exemplu, cand e rece notorul, am jocul de 2 cm in pedala de ambreaj, prevazut in manuale, dar cand e cald motrul, dispare acel joc, si cablul e putin strans.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vyper |
![]()
Post
#50
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
sal! am si io o problema cu discul de ambreiaj...cand e cald motoru pleaca bine dupa loc scartaie si rotile daca ii dai...problema e ca daca se incalzeste incepe sa patineze cand ii dai blana la pedala...la demaraj nici nu mai scartaie rotile. s-ar putea sa intre ulei pe disc? imi face mai de mult cam din toamna da vad ca nu sa mai agravat problema:D precizez ca iam bagat nisip fin pe la disc pe unde se imbina motoru cu cutia acolo! se poate strica ceva mai rau? e din disc sau intra ulei pe disc?
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
vyper |
![]()
Post
#51
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
scuze cand e rece motoru merge super si cand se incalzeste...merge rau de tot;)
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
Alt3rEgo |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 06 ![]() |
Am avut aceeasi problema ca tine, vyper. Puteam sa scartzai si rotile pe loc cu motorul rece. Cand se incalzea patina si intr-a treia. Trebuia sa accelerez f.f.f lent ca sa prinda. Am fost pana la Sinaia, am depasit tot ce se putea, pana am dat de serpentine. M-a depasit si Trabantul pe care il depasisem cu o ora inainte.
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- BV-03-TTX
|
|
argon |
![]()
Post
#53
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vyper, am un sentiment de deja-vu cu nisipul la ambreiaj, am mai citit intr-un loc pe forum, oricum cred ca e o mare prostie.
This post has been edited by argon: 15 Jun 2006, 10:40 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alt3rEgo |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 May 06 ![]() |
Subscriu, argon. Parerea mea e ca nisipul introdus acolo "sableaza" si stratul de ferodou care inca mai rezista.
|
--------------------
Dacia
1300
- BV-03-TTX
|
|
mike2madalin |
![]()
Post
#55
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 17 September 05 ![]() |
am o intrebare, cum se manifesta cand e gata discu de ambreiaj ? adica de tot mie imi patineaza doar in momentul in care vreau sa`i dau blana
![]() |
--------------------
Dacia 1310
Lada 1200
1989 1989
- BH 05 CHS
|
|
vyper |
![]()
Post
#56
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
nu va contrazic da parca mergea mai bine dupa ce iai dat nisip...da vreau si io o explicatie daca se poate...de ce cand e rece scartzaie rotile? atunci nu mai e uzat discu?io ma gandesc ca daca o merg cu ea si se incalzesc incepe sa piarda ulei pe la semerigu ala si se duce pe disc...si apropo poate sa ma lase in drum sa nu mai ajung cu ea acasa???apropo cand o incing ca lumea de ii dau asa de cateva ori prin oras vreau sa va zic ca patineaza si cand nu ii dau blana:D
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
vyper |
![]()
Post
#57
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
si inca ceva ca am uitat...in panta daca nu o iau tare urca panta destul de abrupta(panta de la podari daca o stie cineva care e din dolj:D) cu a 3 si trage frumos da chestia e sa o iau incet...in afara la drum drept fuge de mananca asfalt si are cutie cu 4:D deci in consecinta cam cat ma mai tine discu asta?poate sa ma lase in drum?
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
Mae |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
pe mine ma tzinut ambreiajul din fabrica cam 60 000 km.
viatza unui ambreiaj depinde 80% de modul in care mergi cu masina- tot timul pleci de la stop ca la curse atunci se duce repede. - daca schimibi viteza la una inferioara iar se duce (mai ales cand e vb de frana de motor) daca schimib viteze la ture maru si uitzi piciorul pe accleleratie in momentul ala iar se uzeaza. - plecare in panta (mai ales pt incepatori si pot cei care nu se sinchisesc sa traga frana de mana- stiu ca suna a incepator dar nu e chair asa) PS- daca a fost schimbat ambreiajul - si porma se uzeaza repede atunci e o pb de montaj, de material- incearca sa iei unul nou nu schimbadoar placutele de ferodou. schimbal cu totul- placutele nu sunt la nive, si apar uzar neuniforme- si deci uzari accelerate. |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 20:10 |