Cum pregatim masina de iarna, primii fulgi ne iau prin surprindere?
![]() ![]() ![]() |
Cum pregatim masina de iarna, primii fulgi ne iau prin surprindere?
musicall |
![]()
Post
#1
|
||
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|||
anpop |
![]()
Post
#2
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
in afara de cele spuse mai sus consider necesare:
-stergatoare bune de parbriz -lichid de iarna de stropit parbrizu' -racleta si o perie de zapada -manusi -tratarea preventiva a chederelor si a incuietorilor contra inghetului -lanterna -optional odorizant de masina (se da drumu' la fasole cu ciolan ![]() ..altele nu-mi vin acum in devla... |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
moshulik |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
O doza de inteligenta si puterea de a zice "azi las masina acasa, ca e polei si riscul sa intre vreun papagal in mine si sa umblu prin service apoi e prea mare". Aici totusi e un pic discutabila situatia. Ce am observat eu - in primele zile de zapada, traficul e muuult mai liber decat vara
![]() Deci - singurul lucru pe care-l fac eu cand vine zapada IN PLUS la masina e sa adaug in dotarea standard una bucata lopata zdravana (de-aia de la obor, din tabla groasa si coada de lemn). Sa nu luati de-alea de plastic "speciale pentru zapada", pentru ca nu sunt bune decat pentru zapada proaspata, pufoasa si ne-inghetzata. Alta chestie, am grija sa am permanent rezervorul de benzina plin (sa nu se faca prea mult condens - apa in rezervor). |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
dacicuss |
![]()
Post
#4
|
![]() Mare Vrajitor KKK Group: Members Posts: 299 Joined: 3 August 04 From: Poplaca ![]() |
Chiar era nevoie de inca un topic pe tema asta?!?
|
--------------------
VW Passat
1.9TDI
- ww-00-XXX A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong. |
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
E bine, eu cam astea le fac, pentru timpu' rece (zapezi, geruri & comp.): Buuuun ar fi un plin, - aditivi, anticondens alea, alea, da' banii??- E desteapta chestia cu schimbatul ulei+filtru, dar problema financiara.... Se poate face usor si e f important: reglaj la electrozii bujiei - asta poate fi pornirea cand a doua zi dimineata avem -5 sau -10, dupa ce ieri am mers bine mersi la +10 sau +5 - se mai intampla, si ne miram ca nu mai porneste dimineata (deh, iarna chiar nu-i ca vara, javascript:emoticon(':)') smilie) sau chiar inlocuirea piesei respective (X nr. cilindri) recomandat de constructor 15k; chiar daca ati mangaiat-o la fiecare 5k, peste maximorum 30k Trebuie schimbata. Verificati amestecul de racire, mai ales daca nu sunteti singurul care o conduce- situatie destul de frecventa azi, cu sotiile carnetizate- Se verifica cu un densimetru temperatura de congelare, vara e posibil sa fi fiert nitel, a aruncat 1-2 litri fara sa arda garnitura de chiulasa si a fost completat cu apa. Figura asta de doua ori si aveti o zeama care nu ingheata la -5 poate nici la -10, dar pe aici se ajunge destul de usor si la -15 sau - 20 si atunci, hopa, a-ntepenit! (Da doamne sa nu fi crapat blocu' motor....) Tot poporu' vede Bateria, asa ca nu insist; da' aruncati si o privire pe la cel mai mare consumator: demarorul. Inainte de frig - acu-i cam tarziu...- e bine sa fie cercetat nitel. Daca are periile (carbunii) uzate, nu se mai invarte prea bine. Lipsa de presiune pe colector duce la blocarea periilor in ghidaje si la amutirea dumnealui. Dar nu asta-i defectul cel mai nasol: uzura bucselor conduce la frecari suplimentare cu statorul, cresterea curentului absorbit, scaderea puterii de rotire; pe timp cald, motorul porneste mai usor si nu ne dam seama, dar cum da frigul e necesara putere mai mare si nu mai porneste. E sanatos ca la venirea frigului sa avem si incalzire, atat pentru confort cat si pentru vizibilitate; geamurile ingheata, se aburesc si este o problema sa vezi prin ele. Asa ca: calorifer, ventilator, voleti, tacam complet. Iar nu insist, cauciucuri bune, desi pentru iarna pentru zapada trebuie profil adanc, mare, iar pentru gheata ar trebui cuie, dar astea, ca si lanturile, se strica pe asfalt asa ca vom merge si noi mai incet, mai atent... Personal, desi ma incumet si pe gheata si prin zapada, daca pot evita sa sofez pe asemenea vreme, evit. E nasol, frig, ziua scurta, vizibilitatea proasta si daca e si aglomerat, sansa de a o busi mi se pare prea mare. Prefer sa las pentru week-end reamintirea reflexelor "de polei", fara graba si nervii de a ajunge la serviciu, intalnire, etc... Drum bun si pornire usoara! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
RIon |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
a si in primul rand trebuie verificata instalatia electrica.pt desi ai o baterie super.poate niste fire dau un scurt.apoi ulei de sezon,nu m30&co.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
musicall |
![]()
Post
#8
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
1. Iarna este nevoie de pneuri pentru acest anotimp, pentru toate cele patru roti plus rezerva. Nu va amagiti ca puneti doua pneuri de iarna pe fata si restul pot ramane cele vechi all-season, pentru ca masina chiar foloseste toate cele patru roti. Obligatoriu anvelope de iarna, echilibrate, rezerva la fel echilibrata si cu presiunea facuta la zi. De preferat iarna sa folositi jante de tabla, care nu va distrug psihic si emotional daca se mai "intalnesc" cu bordura trotuarului sau prind sloiuri de gheata si se zgarie.
2. In cazul in care situatia o cere, niste lanturi sunt mai mult decat binevenite. Nu mergeti pe ideea ca pneurile sunt noi si de calitate, pentru ca lanturile antiderapante va ajuta sa treceti in alta liga, cea a "profesionistilor". 3. Intreaga suprafata vitrata trebuie dezaburita si mentinuta in bune conditii de vizibilitate. Nu uitati si de oglinzile laterale! 4. Distanta fata de autovehiculul din fata trebuie respectata cu sfintenie. La fel, aruncati un ochi mai des in oglinda retrovizoare, pentru a va asigura ca cel din spate nu se lipeste de dvs. In mod evident, viteza de rulare trebuie neaparat adaptata la conditiile meteo si de drum. 5. Luminile masinii trebuie sa functioneze corect si este bine sa aveti la dvs. mai multe becuri de schimb. Daca masina este prevazuta cu proiectoare de ceata, in cazul in care se formeaza ceata, este indicat sa le folositi. 6. Frana de motor este la ordinea zilei, daca nu posedati ABS. Chiar si asa este bine sa fiti pregatiti sa folositi frana de motor. Aici intervine o problema: folosirea franei de motor incetineste masina, dar nu il atentioneaza pe cel din spate de intentia dvs. Cum nu doriti sa folositi pedala de frana, pentru a nu pierde traiectoria (chiar daca astfel s-a aprinde stopurile masinii), puteti sa il atentionati pe cel din sptele dvs. in doua moduri: fie folositi luminile de avarie inainte de momentul franarii, fie folositi stopul de ceata (rosu) pe care il aprindeti inainte de a da frana de motor si il stingeti ulterior. In aceste moduri il atentionati pe cel din spate ca urmeaza sa franati, altfel riscati sa va treziti "incalecati". 7. Trusa de prim-ajutor trebuie sa fie completa si cu termenul de valabilitate verificat. Iarna va raniti mult mai des si mult mai usor: de la mici cioburi de gheata care va pot taia, pana la montarea lanturilor, deschiderea unei yale intepetnite, etc. Astfel, alcoolul medicinal si compresele sterile or sa vi se para foarte utile si o sa ii multumiti celui care le-a inventat. Mai mult ii veti multumi celui care le-a cumparat! This post has been edited by musicall: 8 Dec 2005, 10:01 |
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
b64chr |
![]()
Post
#9
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
La pct. 6 as avea o mica observatie. Pentru atentionarea celui din spate cred ca este de preferat ciupirea franei de serviciu.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
anamana |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 2 September 05 ![]() |
Eu as avea o mica observatie la punctul 7.
Cel mai bine e sa ai pe langa trusa medicala obligatorie, o alta trusa pe care chiar o poti folosi, fara ca "cea obligatorie" sa-si piarda valabilitatea. Scapi de amenda care ti-ar da-o primul Garcea cui ii da prin minte sa te verifice. ![]() |
--------------------
xx
ABC Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
|
|
bonzai |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Vreau si eu un sfat pt Nova:
Exista o alta solutie ca nu mai pun cartonul in fata radiatorului ? Fara carton chiar daca conduc 10 km in bucuresti acul de caldura sta la minim, cum ajung la 40-50 kmh scade mult. Chiar nu exista o solutie mai "eleganta" decat cartonul ? |
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
anamana |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 2 September 05 ![]() |
Ma tem ca din punct de vedere tehnic -----> nu exista.
Desi, putin mai elegant o fi un PFL negru, pentru ca nu se vede de la exterior. |
--------------------
xx
ABC Mircea cel Batran a fost inmormantat la Cozia impreuna cu umbra sa.
|
|
bigman |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 October 04 From: Calarasi ![]() |
QUOTE(bonzai @ 11 Dec 2005, 19:08) Vreau si eu un sfat pt Nova: Exista o alta solutie ca nu mai pun cartonul in fata radiatorului ? Fara carton chiar daca conduc 10 km in bucuresti acul de caldura sta la minim, cum ajung la 40-50 kmh scade mult. Chiar nu exista o solutie mai "eleganta" decat cartonul ? Ce doamne iarta-ma de masini aveti frate , de ce sa stai cu cartonu , n-ai termostat ?Am facut simbata un drum de vreo 3 sute de km , pe ger nasol cu vint, si ama condus frumos in camasa , in masina ambient beton , fara sa pornesc ventilatorul , caldura la jumatate , viteza regim 110-120 . Ce tot spuneti de cartoane , asa ceva se foloseste la junghiurile alea de dacii din 1900 toamna , care n-au termostate , functionale. PUNETI-VA MASINILE LA PUNCT SI NU VA MAI JELITI ATIT ! |
--------------------
VW
PASSAT 2.0 TDI
- CL xx xxx Ca romanii sa fie mereu ocupati,le-a dat Dumnezeu DACIA.
PASSAT TDI rulz |
|
bigman |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 October 04 From: Calarasi ![]() |
Vorbele de mai sus le-am spus in conditiile in care am condus cealalta masina a mea ,SuperNova Clima , la PASSAT e alta treaba, se cheama climatronic si e ceva de vis .
|
--------------------
VW
PASSAT 2.0 TDI
- CL xx xxx Ca romanii sa fie mereu ocupati,le-a dat Dumnezeu DACIA.
PASSAT TDI rulz |
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu-i asa bigman, ca stii ca nova e diferita de supernova in ceea ce priveste motorul?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alex275 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Adica la Dacia Nova se mai practica "cartonul"?
![]() |
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
paulp |
![]()
Post
#17
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Daca ai termostatul bun, nu-ti trebuie nici un carton.
Eu nu am folosit la Nova carton sau alte jucarii, nici la berlina nu foloseam, dar totdeauna am avut termostatul cum trebuie, aerisirea facuta ca lumea, si circuitele de racire si de incalzire curate. Singura data cind am folosit o minune de asta a fost la Oltcit, care era racit cu aer si avea prevazut din fabrica o chestie ce se monta in fata motorului. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
NFS |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru încăpător Group: Members Posts: 52 Joined: 1 October 03 From: B u c u r e s t i ![]() |
|
--------------------
Hyundai Getz 2007 /
Volvo XC90 D5
2010
- B xx NFS Nu ne plecam sub nici o forma pentru ca avem si noi mandria noastra. Daca vrea sa-i pupam in kur, sa se urce pe scaun! (CATAVENCU)
|
|
paulp |
![]()
Post
#19
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Saru mina, ca uitasem cum se chema dracia, deh, batrinetile
![]() Oricum, acolo avea o uitlitate logica. Dar la masinile racite cu apa si cu circuit termostatat nu vad de ce ar trebui asa ceva, DACA circuitul de racire functioneaza cum trebuie. Stiu ca la vechile Dacii 1300 exista un fel de masca ce se punea pe grilele de aerisire iarna, dar cred ca era mai mult din cauza termostatelor care deschideau prea jos (dac-or fi avut asa ceva). Parerea mea, hic... |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
1. Eu am pe Alfa 33 din dotare una bucata termostat de berlina si merge saracu la fix! Iarna trecuta pe cele mai aprige geruri eu aveam apa la 80-90 grade constant! Fara termostat acu nici nu se ridica! ATENTIE: termostatele de berlina sunt ffffffff proaste si trebuie cam 2 -3 pe an! Termostatul original de Alfa 33 a tinut 10 ani! Ce sa-i faci, m-am improvizat si eu un pic!
![]() 2. La mine la tara nu prea se da cu sare sa topeasca gheata de pe carosabil si de aceea trebuie folosita des frana de motor! Asta presupune am breiaj in stare perfecta care debraiaza imediat si o cutie de viteze care nu caraie la retrogradare! De asemenea am observat ca pe gheata poti sa opresti si folosind frana de picior dar franand alternativ, asa cum face un abs! Oricum manevra nu o recomand nimanui! O foloseam eu cand aveam Alfa singura masina si care nu vroia sa intre in 1-a la retrogradare nici in ruptul capului! Deasemenea scoateti ceva presiune din pneuri pentru o aderenta mai buna! 3. Sa nu va prinda iarna fara urmatoarele: cabluri de transfer curent, antigel in radiator, aeroterma care sa bage caldura, carpe multe cu care sa stergeti condensu si o lopatica(eu am d'alea proaste din plastic)! Eu cam atat am avut in fiecare iarna si n-am avut probleme! PS COnduceti incet pe gheata maxim 50km/h (desi e cam mult 50)! De la 50 km/h nu puteti opri masina daca sunteti pe gheata decat in 50-60 metri aproximativ! Cea mai nasoala senzatie cand nu poti opri masina! Numai bine! |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
b64chr |
![]()
Post
#21
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
QUOTE(Mario_b @ 14 Dec 2005, 10:14) La nici o masina nu intra din a 2-a in a 1-a decat de pe loc sau la viteza foarte mica. Ceva cu sincronizarea, s-a mai discutat pe aici. QUOTE(Mario_b @ 14 Dec 2005, 10:14) Asta e o prostie cat casa. QUOTE(Mario_b @ 14 Dec 2005, 10:14) Eu recomand AC-ul. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#22
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Mario_b |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
QUOTE(b64chr @ 14 Dec 2005, 14:05) La nici o masina nu intra din a 2-a in a 1-a decat de pe loc sau la viteza foarte mica. Ceva cu sincronizarea, s-a mai discutat pe aici. Asta e o prostie cat casa. Eu recomand AC-ul. 1. Cam asta-vara am avut piciorul drept in gips si a condus un prieten Loganul meu. Nu prea nimerea vitezele si a intrat din a 2-a in 1-a fara sa caraie! Nu mi-a venit sa cred! Si miscarea 2-1 s-a intamplat pe la 35 km/h! PE BUNE! 2. De ce e o prostie? Nu mai vorbi degeaba omule, daca nu cunosti! 3. Nu toti au AC! @ydaniel Da, ai dreptate, cele fabricate in UE ![]() This post has been edited by Mario_b: 14 Dec 2005, 21:56 |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
dragos.avramescu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 6 May 05 ![]() |
In targ la Vitan am vazut niste lopeti pliabile (cam ca acele lopeti militare, numai ca se plia si manerul) . Ati folosit careva ? sunt suficient de robuste ?
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-64-TUX
|
|
MARCI |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 29 October 05 From: Baia Mare ![]() |
salut. am nevoie de un sfat; cum pot sa-mi dezlipesc stergatoarele de pe parbriz? am incercat sa trag de ele dar mi-a fost frica sa nu rup banda de cauciuc,parca lipite cu super glue. multumesc .
|
--------------------
DACIA
SANDERO
STEPWAY 0.9 Tce
- MM XX GMT
|
|
ghc |
![]()
Post
#26
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da cu spray de dezghetare chiar deasupra lor. In 10 secunde se dezlipesc si nu mai ramane nici o urma de gheata pe ele.
Sau baga ventilatia la maxim (caldura si viteza) spre parbriz, in cateva minute ar trebui sa topeasca gheata. This post has been edited by ghc: 20 Dec 2005, 09:46 |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
b64chr |
![]()
Post
#27
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
1. Exista spray de dezghetat parbrizul.
2. Pornesti motorul, directionezi aerul spre parbriz, cand se incalzeste putin se desprind lamelele. 3. Misti bratele stergatoarelor in sus-jos, apasand spre parbriz. |
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru iarna am facut si fac urmatoarele pregatiri :
1. incerc sa merg cat mai mult cu rezervorul plin pentru o aderenta mai buna pe spate si evitarea aparitiei cristalelor de gheata pe peretii si furtunele rezervorului . 2. am cumparat lopetica ( din Carefura ) la 200.000 - este pliabila in 3 bucati si este foarte tapana + ca are si husa si nu zdrancane si nu ocupa mult loc 3. set lanturi ( din Carefura ) la promotie 370.000 . Treaba e ca sunt scarita si ma cam oftica , pentru ca vor face zgomot si vor vibra mai mult decat cele tip H , dar nu am am avut de gand sa dau peste 650.000 pe tipul celalalt . 4. pastrez parasolarul cu mine pentru ca in caz de urgenta il poti filosi foarte bine pentru a te baga sub masina . Sau in caz foarte fericit pentru a te da pe partie . ![]() 5. mereu am razuitoare pentru gheata si zapada + curatator ( bine ar fi sa aveti de reverva o caciula si niste manusi , ca eu am patit-o intr-o iarna cu tata cu Skoda lui ca ne-a lasat ambreiajul si am degerat rau ) Foloseste la ceva un saculet mic ( 1 - 2 kg ) cu nisip ??? Sau mai bine iau niste sare grunjoasa ? 6. mereu sa aveti telefonul mobil incarcat cand plecati la drumuri lungi ca nu se stie cand veti da telefon pentru ajutor . Alte idei ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Bandit |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 August 05 ![]() |
Salutare! Am pus apa in rezervorul pt spalat parbrizul si mi-a inghetat.
Apa este inghetata atat in rezervor cat si pe furtunuelul prin care iese. Exista vreo solultie de dezghetat? |
--------------------
Logan
1.4
- B-01-BANDIT
|
|
Devils |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Il dai jos si il duci in casa
![]() |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:17 |