oprire motor
![]() ![]() ![]() |
oprire motor
george buturuga |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 October 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
- B 40 TLR
|
|||
Tavy84 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut, inainte sa fi schimbat atatea la ea trebuia sa ii cureti mai intai motorasul pas cu pas si senzorul de turatie. Eu cred ca e vb de amestec la tine. Verifica si bujiile, eventual schimbale.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
i96nds |
![]()
Post
#3
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Merita verificate cu atentie si firele de masa.
Parca era o masa pe sub far pe undeva? Ia firul ce pleaca de la baterie la verificat. Erau alte subiecte pe aici cu probleme la masa. Nu dureaza mult verificarea - e bine de facut oricum. Cum a zis si Tavy, merita curatat senzorul de turatie (10 minute, sunt poze pe forum ) si MPP. Inca ceva... In pompa de benzina din rezervor se afla o sita. Daca ai prins mizerie in ea, se poate sa nu iti vina benzina cu presiune buna spre motor = oprire motor. Poate iti aloci timp si de o verificare de acest tip. A masurat cineva presiunea pe conducta ? Parca era nevoie de 3 bari... This post has been edited by i96nds: 29 Oct 2013, 14:24 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu aici, avand in vedere ca sunt aceleasi motoare.
Si mie mi s-a oprit motorul, anul trecut de vreo 2-3 ori - de fiecare data in mers, la vreo 90-110 km/h, intra in frana de motor. De atunci a fost cuminte pana saptamana trecuta. Avand putina benzina in rezervor, am crezut ca am ramas in pana prostului. Mi s-a oprit motorul fix cand am ajuns la munca, dar n-am mai apucat sa intru in parcare - de data asta eram oprit, dadeam prioritate. A pornit dupa 8 ore. Ultima oara - opresc sa las pe cineva, pornesc motorul dupa 1 minut, dau sa plec - se balbaie si moare. In toate situatiile motorul era cald si doar o data aveam putina benzina in rezervor - irelevant. Curatarea MPP-ului mi se pare inutila, la mine oricum e curat. Filtrul de benzina nu are mai mult de 15 luni si 15000 km. Pompa de benzina a fost schimbata in urma cu 3 sau 4 ani de fostul proprietar si cand se duce - ar trebui sa se duca de tot. O sa iau in considerare schimbarea senzorului de turatie. Nici bujiile nu au treaba. Le-am schimbat in urma cu 3-4 luni, au maxim 4000 km. Cablurile de masa sunt verificate, nu par sa aiba probleme. Alte idei? This post has been edited by MyKe89: 29 Oct 2013, 15:03 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
george buturuga |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 October 13 ![]() |
este schimbat senzorul de turatie , pompa de benzina este schimbat ,corpul este curatat. masiana are si gpl pe ea nu vrea sa porneasca nici in gpl. ideea este ca se alimenteaza dar nu mai are curent spre bobina .... bobina este scimbata firul de masa este controlat....
29 Oct 2013, 15:34: este schimbat senzorul de turatie , pompa de benzina este schimbat ,corpul este curatat. masiana are si gpl pe ea nu vrea sa porneasca nici in gpl. ideea este ca se alimenteaza dar nu mai are curent spre bobina .... bobina este scimbata firul de masa este controlat.... 29 Oct 2013, 15:35: este schimbat senzorul de turatie , pompa de benzina este schimbat ,corpul este curatat. masiana are si gpl pe ea nu vrea sa porneasca nici in gpl. ideea este ca se alimenteaza dar nu mai are curent spre bobina .... bobina este scimbata firul de masa este controlat.... This post has been edited by george buturuga: 29 Oct 2013, 15:35 |
--------------------
dacia
solenza
2004
- B 40 TLR
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca, daca "nu mai are curent spre bobina", problema e de pe acolo plus un probabil contact imperfect la senzorul de turatie. Si repet din nou, daca schimbati senzorul fara sa refaceti contactele din mufa (fie si prin lipirea firelor direct pe senzor), il cam schimbati degeaba. Senzorul nu prea se strica.
Daca toatea astea sunt si dublate cu o problema la MPP, iaca si oprirea la relanti in mers. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
klaus, si de cele care intra in frana de motor cand esti in toiul depasirii, ce parere ai?
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
negativa.
Si cel mai probabil oprirea motorului in sarcina e data de o problema electrica (mase, senzor turatie) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pozitiva nici nu putea fi.
![]() O sa-mi aloc ceva timp sa verific tot ce tine de cablaje. Mersi! |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
george buturuga |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 October 13 ![]() |
ms mult pt sugestii ..... masina a fost la electrician a verificat firele .... le mai verific si eu odata sa fiu mai sigu
|
--------------------
dacia
solenza
2004
- B 40 TLR
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am apasat de curiozitate pe butonul rosu. A facut "click" si nu s-a mai oprit motorul de atunci. Nu prea vad legatura, atat timp cat pornea, dar nu m-ar mira ca ala sa fi taiat aleator alimentarea.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
Tavy84 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti ![]() |
Myke89, asta inseamna ca acel buton care se presupune ca trebuie sa iti salveze viata in caz de accident, la tine nu mai functioneaza in parametrii, mai bine il anulezi ptr ca Doamne fereste se poate intampla exact opusul, anume iti poate nenorocii viata.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe acelasi principiu, mai bine nu mai ies din casa.
![]() Intai sa fiu eu convins ca acolo e problema, si pe urma mai vedem. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
george buturuga |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 October 13 ![]() |
eu nu il am .....
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
- B 40 TLR
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Butonul ala intrerupe alimentarea cu benzina in caz de accident, e pe circuitul electric al pompei de benzina. E o bila care face contact, iar in caz de accident sare bila si nu mai face contactul. Daca o fi un contact imperfect in el, atunci poate da o alimentare intrerupta.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
george buturuga |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 October 13 ![]() |
am gasit buba este mufa de la senzorul de turatie se slabesc papucii din ea
|
--------------------
dacia
solenza
2004
- B 40 TLR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:46 |