DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Va mai investi Dacia in Romania ?, In urma noului impozit de 1,5%

voicamic
post 25 Feb 2014, 09:57
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 28 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(corbex @ 25 Feb 2014, 07:12)
Ati retinut, nu? Reno suporta pierderile Dacia.
*



Mie imi suna mai altfel. Targetul tipului e ca vanzarile Dacia sa sustina pierderile Renault. Deci, pierderile Renault sunt o realitate, iar vanzarile Dacia nu ar fi cauza, ci posibila solutie de eliminare.


--------------------
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCI 68 CP 2007 - B-**-***
Fugi D'acia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Feb 2014, 09:58
Post #122


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai hai sa o luam si asa. Pentru ca nivelul de trai e redus in Romania, eu nu pot sa-mi vand produsele cu 1000 de euro mai scump. Trec si astia 1000 de euro la pierderi?

Exemplul tau nu e relevant, ca asupra ferestrelor poti interveni si singur. Tine strict de afacerea ta.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 25 Feb 2014, 10:12
Post #123


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Dar parcă mai făceau exporturile atât feroviar cât și maritim. Alea cum sunt? Tot cu pierdere?
Oare îi taxează CFR/GFR, respectiv APM mai mult sau mai puțin decât „cărăușul” rutier?


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 25 Feb 2014, 10:43
Post #124


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Problema e nu ca lipsa autostrazii ii duce de ripa, masinile circula bine-merci si pe sosea. Problema e ca vor profituri mai mari. Autostrada le-ar oferi prea putin, dar, cum a observat IsNa, e numai buna de scos in fata. In fapt, ei au alte daraveli cu guvernul. Taxe de stilp, preturi energie, alte alea.
Autostrada trebuia facuta de mult timp, pentru economia noastra asa, in general, nu neaparat pentru ei. Dar le era si lor buna. De colea ceva, de dincolo altceva, se aduna, uite asa se duce si mai pe pustii putinul pe care-l avem.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 25 Feb 2014, 10:48
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




"Cu pierdere" fata de uzina din Maroc. Adica mai scump decat acolo, ca intotdeauna conteaza termenul de comparatie.

Ssilviu: pai tocmai aici e problema, ca daca ei nu pot interveni asupra infrastructurii de transport, atunci intervin asupra ce pot pentru a mentine in final un cost comparabil cu Tanger-ul: intervin asupra salariilor de la Mioveni (le mentin jos), intervin asupra capacitatilor si investitiilor noi (le fac la Tanger si nu la Mioveni) si in final ar putea interveni capital asupra fabricii de la Mioveni daca vad ca nu sunt perspective de imbunatatire (si daca fabrica de la Tanger confirma in continuare): prin inchidere.

Nu se intampla maine, dar cum am mai spus: procesul a inceput, primul pas a fost deschiderea uzinei de la Tanger in locul extinderii la Mioveni. Si nu intamplator asta s-a facut dupa grevele de la Dacia.
Daca voi preferati sa credeti ca Renault va ramane in Romania din loialitate neconditionata, va urez bafta, eu cred ca multinationalele isi evalueaza foarte atent interesele, si cazul Nokia a aratat (surprinzator chiar si pt. mine) cat de rapid se pot misca cand cifrele nu mai ies la socoteala.

This post has been edited by IsNa: 25 Feb 2014, 10:55


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony-s
post 25 Feb 2014, 11:33
Post #126


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 465
Joined: 24 June 05
From: Cluj-Napoca




Pai e simplu eu zic ca oamenii sa nu mai ceara salarii,ca oricum le au pe cele mai mari din ieuropa si sa aduca bani de acasa ca sa le mareasca profiturile frantujilor...traiasca nea base boc si propaganda.

prezenta autostrazii ar reduce nesemnificativ costurile in schimb ar fi cu totul altceva daca romanasii n-ar mai avea salarii si ar aduce bani de acasa ca sa mareasca profiturile frantujilor si sa acopere pierderile de la celelate modele renault.

This post has been edited by tony-s: 25 Feb 2014, 11:35


--------------------
Chevrolet Lacetti 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 25 Feb 2014, 12:08
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(IsNa @ 25 Feb 2014, 09:48)
Gresit. E ca si cum ai avea geamurile de acum 30 de ani la apartament si sufla crivatul pe sub ele. Daca nu montezi ferestere noi si platesti gazul risipit pe incalzire e pierdere sau nu?
*


Nu-i același lucru. Schimbarea geamurilor e o acțiune care mă privește pe mine, pe care pot s-o fac sau nu, iar dacă n-o fac (poate pentru că nu mă deranjează factura la gaz, că am o mătușă milionară) e problema mea.
Aici însă vorbeam despre o firmă care-i pretinde altcuiva să-i realizeze o economie. Iar dacă pretenția nu-i este îndeplinită, atunci țipă că "pierde" bani din vina aceluia.

QUOTE(IsNa @ 25 Feb 2014, 10:48)
Ssilviu: pai tocmai aici e problema, ca daca ei nu pot interveni asupra infrastructurii de transport, atunci intervin asupra ce pot pentru a mentine in final un cost comparabil cu Tanger-ul: intervin asupra salariilor de la Mioveni (le mentin jos),
*


Oare dacă ar apărea peste noapte, ca prin minune, autostrada mult-visată, le-ar mări angajaților salariile?
Sau ar scădea prețul Daciilor cu treizeci de euri pe bucată?
Eu suspectez că răspunsul este nu la ambele. biggrin.gif

This post has been edited by VladSoare: 25 Feb 2014, 12:15


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 25 Feb 2014, 12:57
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(Markos @ 24 Feb 2014, 19:58)
De aici reies două chestii:
1. Dacia exportă zilnic, de la Mioveni, 2800 de autoturisme (parcă pe un trailer intră maxim 8 bucăti, dacă nu ma înșel)
2. Economia cu autostrada (imaginară, în prezent), per trailer, ar fi de 240 de euro, dus-întors. Adică aproape 200 de litri de motorină, numai pe teritoriul românesc. Nu-i cam mult?  unsure.gif
*



Dar ceva nu se potriveste..

350*8*365 zile = 1 milion de masini pe an.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 25 Feb 2014, 13:03
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




imparte la doi. ca ala zice ca e traficul spre si dinspre arad. mai scade sarbatorile legale, vacanta uzinei etc si ajungi la cat a produs dacia anul trecut.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Feb 2014, 13:11
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Squirrel @ 25 Feb 2014, 11:12)
Dar parcă mai făceau exporturile atât feroviar cât și maritim. Alea cum sunt? Tot cu pierdere?
Oare îi taxează CFR/GFR, respectiv APM mai mult sau mai puțin decât „cărăușul” rutier?
*


In domeniul transporturilor feroviare probabil suntem in epoca de piatra. Ajungi mai repede de la Budapesta la Bucuresti cu masina, cu o medie de 60 km/h, decat cu trenul, care face vreo 15 ore.
Mai punem in calcul si factorul "firma de stat", unde putem compara Posta Romana cu orice firma privata de curierat. Daca la privat, intarzieri sau livrari de marfuri in alte locuri sunt penalizate scump, la CFR, daca ajunge vagonul la Constanta in loc sa ajunga la Baia Mare, CFR-ul va ridica din umeri si va spune "asta este!".



QUOTE(VladSoare @ 25 Feb 2014, 13:08)
Nu-i același lucru. Schimbarea geamurilor e o acțiune care mă privește pe mine, pe care pot s-o fac sau nu, iar dacă n-o fac (poate pentru că nu mă deranjează factura la gaz, că am o mătușă milionară) e problema mea.
Aici însă vorbeam despre o firmă care-i pretinde altcuiva să-i realizeze o economie. Iar dacă pretenția nu-i este îndeplinită, atunci țipă că "pierde" bani din vina aceluia.
Oare dacă ar apărea peste noapte, ca prin minune, autostrada mult-visată, le-ar mări angajaților salariile?
Sau ar scădea prețul Daciilor cu treizeci de euri pe bucată?
Eu suspectez că răspunsul este nu la ambele. biggrin.gif
*


Dacia-Renault nu pretinde neaparat, ci doar sfatuieste. Momentan sunt unii dintre cei mai mari contribuitori la bugetul de stat, prin urmare cam depindem de ei. Daca ei se vor satura intr-o buna zi sa astepte pana se hotaraste Sova sa declare prioritar sectorul Pitesti-Sibiu, isi vor lua catrafusele si vor pleca cu totul in Maroc, exact cum a facut si Nokia de la Cluj.

Orice firma cauta sa-si reduca costurile operationale prin orice mijloace, in scopul maximizarii profitului si a-l mentinerii competitivitatii pe piata. Nu isi reduc ei costurile cu 30 de euro, si le reduce concurenta, iar asta e de rau.
Dacia-Renault, ca orice producator, isi negociaza LA SANGE costurile de productie si de transport, in functie de volumul de livrari. Ori cand transportatorul iti pune in fata un totalizator al cheltuielilor per trailer pe ruta Pitesti-Nadlac vs Mako-Budapesta si iti arata de cate ori trebuie sa opreasca respectivul trailer, sa mearga cu 60 la ora pentru ca e plin de radare, etc, te duci in teren si vezi ca asa e, atunci nu mai ai ce sa spui.

Oricat am visa noi, cat timp nu vom asigura o infrastructura buna si un climat de afaceri favorabil (mai putina birocratie, etc), nu se vor inghesui investitorii sa faca fabrici la noi. Ori fara asta, tot mai multi romani vor alege sa emigreze.

E simplu !


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 25 Feb 2014, 13:36
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Într-adevăr, nu pretinde, am exagerat eu. Mă intrigă însă catalogarea unor posibile economii (adică pe românește pielea ursului din pădure biggrin.gif) drept "pierderi".
Că Dacia își dorește mai mult profit, foarte bine, bravo ei, e o dorință lăudabilă, dar ca diferența dintre profitul real și cel dorit să se numească "pierdere" mi se pare deplasat. smile.gif



--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 26 Feb 2014, 09:41
Post #132


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Chiar dacă, printr-o minune, s-ar apuca Șova de Pitești-Sibiu, ar fi gata odată cu lansarea Logan7.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 26 Feb 2014, 11:10
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.515
Joined: 7 June 06
From: B




QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Feb 2014, 13:11)
Mai punem in calcul si factorul "firma de stat", unde putem compara Posta Romana cu orice firma privata de curierat.
*


O nimica toata si PR care de la 1.ian.2014 si-au scumpit serviciile... sleep.gif


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 28 Apr 2014, 13:36
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti






--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 28 Apr 2014, 20:22
Post #135


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




aceeasi placa cu Maroc, ca muta productia, sa stam pe burta ca se supara marele G, bla, bla, bla.... pai de ce nu vine marele G sa ne spuna si noua cum sunt percepute in Europa autoturismele DACIA fabricate in Tanger, cateva cuvinte despre calitatea finisajelor si problemele de care se lovesc toti dealerii la livrarea masinilor "MADE IN Tanger" catre clienti ?!... dry.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 28 Apr 2014, 22:13
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Ce probleme sunt, eu n-am auzit chiar nimic despre asa ceva?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 28 Apr 2014, 23:44
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(P-A-C-O @ 28 Apr 2014, 20:22)
aceeasi placa cu Maroc, ca muta productia, sa stam pe burta ca se supara marele G, bla, bla, bla.... pai de ce nu vine marele G sa ne spuna si noua cum sunt percepute in Europa autoturismele DACIA fabricate in Tanger, cateva cuvinte despre calitatea finisajelor si problemele de care se lovesc toti dealerii la livrarea masinilor "MADE IN Tanger" catre clienti ?!...  dry.gif
*


adica chestii de care cel mai probabil s-a lovit si mioveni-ul la inceputul loganului?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 29 Apr 2014, 07:26
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(P-A-C-O @ 28 Apr 2014, 20:22)
cateva cuvinte despre calitatea finisajelor si problemele de care se lovesc toti dealerii la livrarea masinilor "MADE IN Tanger" catre clienti ?!...  dry.gif
*


Las' că nici alea made in Mioveni nu-s mai breze.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 25 May 2014, 20:26
Post #139


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




hai sa speculam ca doar e an electoral in Romania, poate, poate mai pica ceva si pe la noi!!!

xxx.jpg ( Size: 45.5k ) Number of downloads: 848


sursa

This post has been edited by P-A-C-O: 25 May 2014, 20:27


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 26 May 2014, 08:26
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Zice de șase ani, dar din 2009 pînă-n 2013 sînt doar cinci.
Apoi, nu știu cu cine-au făcut ei matematica în școala primară, dar mie salariile din 2013 nu mi se par duble.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 May 2014, 14:47
Post #141


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Adica astia au cu 80 % mai mult ca salariul mediu pe economie, si tot nu e bine? Ce sut in dos le-as da..oricum o sa ia cat de curand...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 5 Jun 2014, 13:31
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




http://0-100.hotnews.ro/2014/06/03/uzina-d...oduse-in-maroc/

Uzina Dacia din Mioveni, tot mai aproape de a fabrica modele Renault, pe masura ce mai multe Dacia sunt produse in Maroc.

Deci o sa vedem Megane "made in Romania"?


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Jun 2014, 19:13
Post #143


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Diferenta este ca Renault nu se fabrica "la mana" ca Dacia....si o sa apara roboti in detrimentul personalului.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 5 Jun 2014, 21:30
Post #144


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Aveau la Oyak/Bursa vreo 40 de roboți acum 10 ani, când la Mioveni erau 2, parcă. Poate aduc mai mulți pe la noi tongue.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 29 Sep 2014, 12:39
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08






--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 1 Oct 2014, 14:25
Post #146


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!






--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 2 Oct 2014, 12:01
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




http://0-100.hotnews.ro/2014/10/02/foto-da...e-2015-in-tara/

Lodgy si Dokker Stepway. Da nu ziceau huh.gif ca renunta la unul din astea doua?


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 30 Nov 2014, 16:48
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




In octombrie am vazut pe ruta Deva - Sibiu nenumarate tiruri pline cu Dacii care mergeau catre vestul tarii. Printre masinile transportate am remarcat modele Sandero Stepway cu sigla Renault si Duster ph1 tot cu sigla Renault. Aveti idee incotro le duceau? Repet, mergeau catre granita de vest a Romaniei, nu catre portul Constanta.

Multumesc


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Nov 2014, 18:36
Post #149


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Modus @ 30 Nov 2014, 16:48)
Aveti idee incotro le duceau?

Franta si de acolo in Rusia/India....etc.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Nov 2014, 18:43
Post #150


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Din cauza tarifelor portuare nesimtite practicate de fomistii ce administreaza portul Cta. Si la proprii angajati le-au bagat taxa sa-si parcheze masinile in incinta portului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 01:45
Forum Renault