Va mai investi Dacia in Romania ?, In urma noului impozit de 1,5%
![]() ![]() ![]() |
Va mai investi Dacia in Romania ?, In urma noului impozit de 1,5%
voicamic |
![]()
Post
#121
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 28 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan MCV
Laureate 1.5 dCI 68 CP
2007
- B-**-*** Fugi D'acia!
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#122
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai hai sa o luam si asa. Pentru ca nivelul de trai e redus in Romania, eu nu pot sa-mi vand produsele cu 1000 de euro mai scump. Trec si astia 1000 de euro la pierderi?
Exemplul tau nu e relevant, ca asupra ferestrelor poti interveni si singur. Tine strict de afacerea ta. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Squirrel |
![]()
Post
#123
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Dar parcă mai făceau exporturile atât feroviar cât și maritim. Alea cum sunt? Tot cu pierdere?
Oare îi taxează CFR/GFR, respectiv APM mai mult sau mai puțin decât „cărăușul” rutier? |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
corbex |
![]()
Post
#124
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Problema e nu ca lipsa autostrazii ii duce de ripa, masinile circula bine-merci si pe sosea. Problema e ca vor profituri mai mari. Autostrada le-ar oferi prea putin, dar, cum a observat IsNa, e numai buna de scos in fata. In fapt, ei au alte daraveli cu guvernul. Taxe de stilp, preturi energie, alte alea.
Autostrada trebuia facuta de mult timp, pentru economia noastra asa, in general, nu neaparat pentru ei. Dar le era si lor buna. De colea ceva, de dincolo altceva, se aduna, uite asa se duce si mai pe pustii putinul pe care-l avem. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IsNa |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
"Cu pierdere" fata de uzina din Maroc. Adica mai scump decat acolo, ca intotdeauna conteaza termenul de comparatie.
Ssilviu: pai tocmai aici e problema, ca daca ei nu pot interveni asupra infrastructurii de transport, atunci intervin asupra ce pot pentru a mentine in final un cost comparabil cu Tanger-ul: intervin asupra salariilor de la Mioveni (le mentin jos), intervin asupra capacitatilor si investitiilor noi (le fac la Tanger si nu la Mioveni) si in final ar putea interveni capital asupra fabricii de la Mioveni daca vad ca nu sunt perspective de imbunatatire (si daca fabrica de la Tanger confirma in continuare): prin inchidere. Nu se intampla maine, dar cum am mai spus: procesul a inceput, primul pas a fost deschiderea uzinei de la Tanger in locul extinderii la Mioveni. Si nu intamplator asta s-a facut dupa grevele de la Dacia. Daca voi preferati sa credeti ca Renault va ramane in Romania din loialitate neconditionata, va urez bafta, eu cred ca multinationalele isi evalueaza foarte atent interesele, si cazul Nokia a aratat (surprinzator chiar si pt. mine) cat de rapid se pot misca cand cifrele nu mai ies la socoteala. This post has been edited by IsNa: 25 Feb 2014, 10:55 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
tony-s |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 465 Joined: 24 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai e simplu eu zic ca oamenii sa nu mai ceara salarii,ca oricum le au pe cele mai mari din ieuropa si sa aduca bani de acasa ca sa le mareasca profiturile frantujilor...traiasca nea base boc si propaganda.
prezenta autostrazii ar reduce nesemnificativ costurile in schimb ar fi cu totul altceva daca romanasii n-ar mai avea salarii si ar aduce bani de acasa ca sa mareasca profiturile frantujilor si sa acopere pierderile de la celelate modele renault. This post has been edited by tony-s: 25 Feb 2014, 11:35 |
--------------------
Chevrolet
Lacetti 1.4
2007
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(IsNa @ 25 Feb 2014, 09:48) Gresit. E ca si cum ai avea geamurile de acum 30 de ani la apartament si sufla crivatul pe sub ele. Daca nu montezi ferestere noi si platesti gazul risipit pe incalzire e pierdere sau nu? Nu-i același lucru. Schimbarea geamurilor e o acțiune care mă privește pe mine, pe care pot s-o fac sau nu, iar dacă n-o fac (poate pentru că nu mă deranjează factura la gaz, că am o mătușă milionară) e problema mea. Aici însă vorbeam despre o firmă care-i pretinde altcuiva să-i realizeze o economie. Iar dacă pretenția nu-i este îndeplinită, atunci țipă că "pierde" bani din vina aceluia. QUOTE(IsNa @ 25 Feb 2014, 10:48) Ssilviu: pai tocmai aici e problema, ca daca ei nu pot interveni asupra infrastructurii de transport, atunci intervin asupra ce pot pentru a mentine in final un cost comparabil cu Tanger-ul: intervin asupra salariilor de la Mioveni (le mentin jos), Oare dacă ar apărea peste noapte, ca prin minune, autostrada mult-visată, le-ar mări angajaților salariile? Sau ar scădea prețul Daciilor cu treizeci de euri pe bucată? Eu suspectez că răspunsul este nu la ambele. ![]() This post has been edited by VladSoare: 25 Feb 2014, 12:15 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
St |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.469 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Markos @ 24 Feb 2014, 19:58) De aici reies două chestii: 1. Dacia exportă zilnic, de la Mioveni, 2800 de autoturisme (parcă pe un trailer intră maxim 8 bucăti, dacă nu ma înșel) 2. Economia cu autostrada (imaginară, în prezent), per trailer, ar fi de 240 de euro, dus-întors. Adică aproape 200 de litri de motorină, numai pe teritoriul românesc. Nu-i cam mult? ![]() Dar ceva nu se potriveste.. 350*8*365 zile = 1 milion de masini pe an. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
imparte la doi. ca ala zice ca e traficul spre si dinspre arad. mai scade sarbatorile legale, vacanta uzinei etc si ajungi la cat a produs dacia anul trecut.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#130
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Squirrel @ 25 Feb 2014, 11:12) Dar parcă mai făceau exporturile atât feroviar cât și maritim. Alea cum sunt? Tot cu pierdere? Oare îi taxează CFR/GFR, respectiv APM mai mult sau mai puțin decât „cărăușul” rutier? In domeniul transporturilor feroviare probabil suntem in epoca de piatra. Ajungi mai repede de la Budapesta la Bucuresti cu masina, cu o medie de 60 km/h, decat cu trenul, care face vreo 15 ore. Mai punem in calcul si factorul "firma de stat", unde putem compara Posta Romana cu orice firma privata de curierat. Daca la privat, intarzieri sau livrari de marfuri in alte locuri sunt penalizate scump, la CFR, daca ajunge vagonul la Constanta in loc sa ajunga la Baia Mare, CFR-ul va ridica din umeri si va spune "asta este!". QUOTE(VladSoare @ 25 Feb 2014, 13:08) Nu-i același lucru. Schimbarea geamurilor e o acțiune care mă privește pe mine, pe care pot s-o fac sau nu, iar dacă n-o fac (poate pentru că nu mă deranjează factura la gaz, că am o mătușă milionară) e problema mea. Aici însă vorbeam despre o firmă care-i pretinde altcuiva să-i realizeze o economie. Iar dacă pretenția nu-i este îndeplinită, atunci țipă că "pierde" bani din vina aceluia. Oare dacă ar apărea peste noapte, ca prin minune, autostrada mult-visată, le-ar mări angajaților salariile? Sau ar scădea prețul Daciilor cu treizeci de euri pe bucată? Eu suspectez că răspunsul este nu la ambele. ![]() Dacia-Renault nu pretinde neaparat, ci doar sfatuieste. Momentan sunt unii dintre cei mai mari contribuitori la bugetul de stat, prin urmare cam depindem de ei. Daca ei se vor satura intr-o buna zi sa astepte pana se hotaraste Sova sa declare prioritar sectorul Pitesti-Sibiu, isi vor lua catrafusele si vor pleca cu totul in Maroc, exact cum a facut si Nokia de la Cluj. Orice firma cauta sa-si reduca costurile operationale prin orice mijloace, in scopul maximizarii profitului si a-l mentinerii competitivitatii pe piata. Nu isi reduc ei costurile cu 30 de euro, si le reduce concurenta, iar asta e de rau. Dacia-Renault, ca orice producator, isi negociaza LA SANGE costurile de productie si de transport, in functie de volumul de livrari. Ori cand transportatorul iti pune in fata un totalizator al cheltuielilor per trailer pe ruta Pitesti-Nadlac vs Mako-Budapesta si iti arata de cate ori trebuie sa opreasca respectivul trailer, sa mearga cu 60 la ora pentru ca e plin de radare, etc, te duci in teren si vezi ca asa e, atunci nu mai ai ce sa spui. Oricat am visa noi, cat timp nu vom asigura o infrastructura buna si un climat de afaceri favorabil (mai putina birocratie, etc), nu se vor inghesui investitorii sa faca fabrici la noi. Ori fara asta, tot mai multi romani vor alege sa emigreze. E simplu ! |
--------------------
.
.
.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Într-adevăr, nu pretinde, am exagerat eu. Mă intrigă însă catalogarea unor posibile economii (adică pe românește pielea ursului din pădure
![]() Că Dacia își dorește mai mult profit, foarte bine, bravo ei, e o dorință lăudabilă, dar ca diferența dintre profitul real și cel dorit să se numească "pierdere" mi se pare deplasat. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Markos |
![]()
Post
#132
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Chiar dacă, printr-o minune, s-ar apuca Șova de Pitești-Sibiu, ar fi gata odată cu lansarea Logan7.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
dan22y |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.515 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Feb 2014, 13:11) Mai punem in calcul si factorul "firma de stat", unde putem compara Posta Romana cu orice firma privata de curierat. O nimica toata si PR care de la 1.ian.2014 si-au scumpit serviciile... ![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#135
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
aceeasi placa cu Maroc, ca muta productia, sa stam pe burta ca se supara marele G, bla, bla, bla.... pai de ce nu vine marele G sa ne spuna si noua cum sunt percepute in Europa autoturismele DACIA fabricate in Tanger, cateva cuvinte despre calitatea finisajelor si problemele de care se lovesc toti dealerii la livrarea masinilor "MADE IN Tanger" catre clienti ?!...
![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
testike |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Ce probleme sunt, eu n-am auzit chiar nimic despre asa ceva?
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
aphophis |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 28 Apr 2014, 20:22) aceeasi placa cu Maroc, ca muta productia, sa stam pe burta ca se supara marele G, bla, bla, bla.... pai de ce nu vine marele G sa ne spuna si noua cum sunt percepute in Europa autoturismele DACIA fabricate in Tanger, cateva cuvinte despre calitatea finisajelor si problemele de care se lovesc toti dealerii la livrarea masinilor "MADE IN Tanger" catre clienti ?!... ![]() adica chestii de care cel mai probabil s-a lovit si mioveni-ul la inceputul loganului? |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#139
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Zice de șase ani, dar din 2009 pînă-n 2013 sînt doar cinci.
Apoi, nu știu cu cine-au făcut ei matematica în școala primară, dar mie salariile din 2013 nu mi se par duble. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
argon |
![]()
Post
#141
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Adica astia au cu 80 % mai mult ca salariul mediu pe economie, si tot nu e bine? Ce sut in dos le-as da..oricum o sa ia cat de curand...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Diac |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
http://0-100.hotnews.ro/2014/06/03/uzina-d...oduse-in-maroc/
Uzina Dacia din Mioveni, tot mai aproape de a fabrica modele Renault, pe masura ce mai multe Dacia sunt produse in Maroc. Deci o sa vedem Megane "made in Romania"? |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
espacern |
![]()
Post
#143
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Diferenta este ca Renault nu se fabrica "la mana" ca Dacia....si o sa apara roboti in detrimentul personalului.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Markos |
![]()
Post
#144
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Aveau la Oyak/Bursa vreo 40 de roboți acum 10 ani, când la Mioveni erau 2, parcă. Poate aduc mai mulți pe la noi
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Modus |
![]()
Post
#145
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#146
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Diac |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
http://0-100.hotnews.ro/2014/10/02/foto-da...e-2015-in-tara/
Lodgy si Dokker Stepway. Da nu ziceau ![]() |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Modus |
![]()
Post
#148
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
In octombrie am vazut pe ruta Deva - Sibiu nenumarate tiruri pline cu Dacii care mergeau catre vestul tarii. Printre masinile transportate am remarcat modele Sandero Stepway cu sigla Renault si Duster ph1 tot cu sigla Renault. Aveti idee incotro le duceau? Repet, mergeau catre granita de vest a Romaniei, nu catre portul Constanta.
Multumesc |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#149
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Modus @ 30 Nov 2014, 16:48) Aveti idee incotro le duceau? Franta si de acolo in Rusia/India....etc. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#150
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Din cauza tarifelor portuare nesimtite practicate de fomistii ce administreaza portul Cta. Si la proprii angajati le-au bagat taxa sa-si parcheze masinile in incinta portului.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 01:45 |