DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Dacia Papuc 1.9D .... Probleme injectie?, vreau un cablu de diagnoza

Wanted
post 26 Nov 2013, 11:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 14 January 08




Buna ziua ... am o dacia papuc 1.9d din 2006 cu aproape 200 000 km .... masina este folosita intens .. 360 zile din an are 800>1000 kg pe ea .. ba si mai mult cate odata.

99% din km ii are facuti cu motorina de la Lukoil

Am probleme la injectie ??? ... Cand pornesc motorul ... merge mai turat la relanti ... si se "leagana mai tare" ... becul pentru bujiile incandescente ramanand aprins ... il opresc ... pornesc din nou ... si functioneaza normal...

Acum 2 saptamani ... aveam "suturi" ... pierdeam putere ... parca nu era alimentat motorul ..... oarecum s-a rezolvat prin decuplarea bornelor de la baterie si lasata instalatia fara curent ... .


Ce sa fie ???

Ce cablu de diagnoza imi recomandati . ... cel mai ieftin ... sa o pun oleaca pe test .... si sa vedem ce zice ..

This post has been edited by Wanted: 26 Nov 2013, 11:05


--------------------
Dacia Papuc drop-side Disel 2006
Volkswagen Golf IV Atlantic Style 2006 1.9 TDI 101cp AXR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 26 Nov 2013, 12:16
Post #2


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




E o problema clasica la aceasta motorizare.

Poti incerca asta:

QUOTE(rro @ 2 Jul 2011, 17:39)
Pentru senzor rotor defect , nu mai este nici un secret. Iata care sunt pasii de urmat :
Inainte de a incepe ar fi bine sa aveti motorul cald pentru o pornire ulterioara mai usoara.
0.Se desfac contactele de la baterie
1.Se demonteaza conductele de motorina  dintre pompa si injectoare
2.Se scoate senzorul (este prins cu 2 suruburi torx de 25 de corpul pompei - poza e01).Senzorul este situat pe pompa chiar intre ce 4 conducte de motorina pe care le-ati desfacut.
3.Se desurubeaza axul pe care intra senzorul - poza e02 cu ajutorul unei tevi cu un capat modificat ca in poza e04.
4.Se monteaza o saiba de plastic cu grosimea intre 0.1-0.4 mm ca in poza e03 -saiba din poza are culoarea bleo.
5.Se remonteaza axul , senzorul , conductele , contacte baterie , se pompeaza motorina cu ajutorul pompitei de la filtrul de motorina pina nu mai apar bule de aer.
6.Se pune contactul , se asteapta ca becul de la bujii sa nu se mai aprinda. Daca nu se aprinde se actioneaza demarorul 5-7 sec. Motorul porneste dupa 2-3 incercari pina se amorseaza pompa.
Succes !
*



La mine a fost deajuns o curatare a senzorului, dar masina mea avea uzura minima.


Cea mai buna solutie e sa inlocuiesti pompa cu una mecanica si sa bagi o termocupla ca sa iti porneasca electro-ventilatorul.



--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:56
Forum Renault