montare casetofon pe accesorii
![]() ![]() ![]() |
montare casetofon pe accesorii
valex19 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|||
razvan32 |
![]()
Post
#2
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
se pune firul de + al casetofonului la bricheta. eu asa am si merge fara contact doarece bricheta este alimentata continuu.
25 Nov 2013, 14:14: uitate in spatele casetofonului si vezi care este furul de +(culoare rosu de obicei). 25 Nov 2013, 14:15: am vazut ca esti din Ploiesti ca si mine. This post has been edited by razvan32: 25 Nov 2013, 14:15 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
valex19 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
salut razvan 32, sunt din apropiere de ploiesti ( paulesti), pana acum ceva timp am avut casetofonu pe direct si nu stiam ce imi consuma bateria , pana am constatat ca ela imi papa bateria a trebuit sa merg fara el o perioada , am fost la un nene electrician si mi-la legat pe contact cu specificatiile de mai sus si nu-mi place asa ca trebuie sa pun contactu de fiacare data cand am motoru oprit .acum vreau sa fac o inventie sa-l pot pune pe prima treapta a contactului si nu reusesc
![]() am gasit un post dar nu prea am inteles pt ca eu nu am pozitkia A pe contact Desfaci coaja de plastic de la volan, gasesti acolo conectorul contactului cu cheie, il desperechezi. Vei observa ca semiconectorul care vine de la contactul cu cheie are 4 papuci iar perechea lui care se leaga in instalatia masinii are numai 3. Montezi in locul gol un papuc cu fir, apoi o siguranta "pe fir" (mai poti lega si alti consumatori auxiliari) si apoi casetofonul. Acel papuc corespunde pozitiei "A" (prima treapta a cheii care, de obicei, nu este operationala din fabrica). This post has been edited by valex19: 25 Nov 2013, 17:08 |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
val2011 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Ce invetie faci? Sa pui casetofonu pe prima treapta a contactului? Este foarte simpu: cauti + la casetofon, dupa care pui contactu pe prima treapta si cu un bec de 12v cu fire incepi sa controlezi. Adica pui un fir de la bec pe - si cu celalalt incepi sa pui pe fiecare fir de la contact. Cand se aprinde becu acela e firu. Am explicat pt incepatori, sper ca ai inteles. e buna inventia ta
![]() This post has been edited by val2011: 25 Nov 2013, 18:14 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
valex19 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
salut val2011, pentru mine este inventie tinand cond ca nu ma pricep la asa cv mai greu dibui tot ce scrieti voi , maine ma apuc de treaba sa vad daca imi iese , daca nu revin cu un alt post , multumesc mmult
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da un buton nu poti pune? pentru alimentarea lui ?
posibil sa fie casetofonul defect , nu trebuie sa consume mult cind e oprit?, citiva mA |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
e firul gri din poza pusa de mine,dupa culorile spuse de tine cred ca e cel albastru dar nu stiu sigur,uita-te la poza si vezi care iti corespunde tie,mie din mufa imi iese verde-maro.....deci cel mai simplu e sa legi casetofonul la masa si sa pui firul plus pe rand la fiecare pin al mufei,cand functioneaza cum vrei tu il legi definitiv.
Attached thumbnail(s) imagesCAWM6WLF.jpg ( Size: 7.84k ) Number of downloads: 259 |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Asa cum spun si unii colegi, unul din cele 4 fire ce ies din contactul cu cheie (la mine culoarea gri) corespunde accesoriilor. El nu are corespondent in semconectorul pereche (asa sunt instalatiile de Dacia din fabrica), ca atare nu este activ in instalatie. Se monteaza un papuc pereche in semiconectorul legat de instalatia masinii, o siguranta pe fir si de acolo se pot alimenta consumatori pe prima pozitie a cheii (A). Eu am facut aceasta completare a instalatiei inca de acum 35 ani (am legat stergatoarele si radioul Predeal de atunci, pentru a suprima tendinta de joaca a copiilor).
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
La daciile mai noi, are corespondent in instalatia masinii fiecare pin,cum am mai spus la mine e verde+maro,am mai dezmembrat un CN2 si tot verde+maro era la accesorii(A),daca nu ai un multimetru(voltmetru)incearca cu un bec, cu unul din fire la caroserie(minus)si celalalt pe rand in fiecare pin,cu contactul ba pe accesorii ba pe pozitia neutra sau cum ti-am spus mai sus legi pe rand casetofonul pana functioneaza cum vrei tu.bafta!
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
valex19 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
gata baieti ma inarmez cu o cafea imi umflu muschii si ma apuc de treaba ,casetofonu in momentu' de fata este legat in felu urmator: sub bord-ul daciei sunt 2 riglete , firul rosu + este legat in dreapta , firul galben + permanent stanga pt memoria casetofonului ( daca gresesc sa nu dati cu pietre in mine ) , si procedez asa pt noile legaturi , iau firul rosu + 12 si il pun cu unu din cele 4 fire din contact care imi da 12v cand este cheia in pozitia A , iar firulgalben ramane la locul lui pt a mentine memoria posturilo radio.Multumesc pt ajutor dau o bere cand ajungeti prin ploiesti
26 Nov 2013, 15:30: Salut, m-am inarmat cu fire cu bec si aparat de masura si cand am inceput sa fac masuratori am gasit tensiune pe 2 din firele contactului ( negru si alb), indiferent de pozitia cheii in contact ca este pe stationare sau in pozitia A , cand duc cheia in pozitia M am tensiune si pe firul rosu , pe firul albastru nu am niciun fel de tensiune , am facut proba cu cheia in orice pozitie a contactului , ST, A , M , D . S i ca sa insirui aici toate problemele mele si sa va plictisesc la maxim acum 1 an am ramasa cu masina in parcarea unui supermarket pt ca puneam contactu si nu se aprindea niciun martor la bord nu invartea eletromotoru, totu era mort , cu indicatii prin telefon am pornit masina din firele acelea unde intra mufa contactului , este posibil sa fi inversat firele intre ele pt ca le-am scos din mufa : 1 stie cineva care este ordinea firelor pe culori a acelei mufe ?>? This post has been edited by valex19: 26 Nov 2013, 15:30 |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:44 |