DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 49 50 51 52 53 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

vis-a-vis
post 2 Jan 2016, 22:24
Post #1501


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(cdadan @ 2 Jan 2016, 16:01)
Da' conditia e sa fac eu cam tot, la partea mecanica.
*


Cam asta e frumusetea unei reconditionari wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 2 Jan 2016, 23:45
Post #1502


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 2 Jan 2016, 16:30)
si eu as fi vrut să o fac singur dar nu aveam timp si loc pentru asta. Ar fi însemnat sa fie un proiect pe multi ani si sa invat pe măsură ce construiam.
*




--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 2 Jan 2016, 23:57
Post #1503


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Am discutat in detaliu cu Mucix treaba cu Ursache, in ultima vreme mai ales vis a vis de propulsor.

Nu are sens sa reproduc discutiile, s-ar dubla numarul de pagini al jurnalului. Eu sper si ii doresc sa-i iasa de la bine in sus treaba.

Mucixe, cand a fi totul gata, verficam iar un timp 0-100 kmh si 0-1000 m ? tongue.gif

PS: Azi iar am pus Bufnițoiul pe burta ..........

PS2 > asa direct la centura, lasati omul sa-si trateze Ursul de reumatism cum stie mai bine sleep.gif Daca tin bine minte nici unul n-a fost suficient de viteaz sa-si bage banii intr-o asemenea "antrepriza" pana acum mad.gif

PS 3 > daca-s cam guraliv, sa-mi fie cu iertare, dar se-ntampla sa am si eu dreptate wink.gif

This post has been edited by dr_mKe: 3 Jan 2016, 09:27


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2016, 09:45
Post #1504


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(dr_mKe @ 2 Jan 2016, 23:57)
lasati omul sa-si trateze Ursul de reumatism cum stie mai bine  sleep.gif  
*


Pai și cine nu-l lăsa? L-a tras cineva de mânecă, i-a băgat cineva mâna în buzunar? huh.gif

This post has been edited by cdadan: 3 Jan 2016, 10:59


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Jan 2016, 11:42
Post #1505


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cand o sa ma deranjeze vreunul dintre voi, o sa va dau de stire. Momentan nu este cazul, cu atat mai mult cu cat parerile au fost solicitate de mine. Pana la urma decizia o iau eu, dar dupa cum am zis nu sunt atat de priceput, de asta scriu aici si ofer detalii/preturi. In mecanic am incredere, dar poate ca ii pot da si eu o idee venita de aici.

Ca sa se consemneze, cu Doftorul am vorbit personal si nu este nicio vendeta intre el si Dan si nici nu a vrut sa porneasca vreo razmerita, deci nu e niciun motiv de moderare.

Dane, Vizule, e greu sa faci totul de unul singur, mai ales in situatia mea - lipsa de timp, loc, SDV-uri si cunostinte. Chiar nu imi e jena sa imi recunosc neajunsurile, am ales sa faca altul treaba, care stie oricum mai bine decat mine. Poate cand o sa fiu mare... visul suprem e un Porsche clasic facut cu mainile mele. rolleyes.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 3 Jan 2016, 15:03
Post #1506


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Io tot il trag de maneca sa ma lase sa mai scot niste fum din roti, cand este gata, dar Mucixu-i imuabil sad.gif
Am incercat toate metodele si in final am depus armele smile.gif

Referirea era generala, fiecare a dat sfaturi, mai putin sau mai mult oportune/avizate. Subsemnatul cu franele, par example happy.gif

Amu' daca te-ai simtit cu musca pe caciula, ma amuza tongue.gif

Aseara vorbeam cu Mucicsu, eram in vana sa ma decongelez dupa o excursie la -6 grade si am scris pe forum treaba cu pricina.

Asta fu' contextu laugh.gif

20160101_161646_1.png ( Size: 1.97mb ) Number of downloads: 493


This post has been edited by dr_mKe: 3 Jan 2016, 15:04


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2016, 16:30
Post #1507


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 3 Jan 2016, 11:42)
Ca sa se consemneze, cu Doftorul am vorbit personal si nu este nicio vendeta intre el si Dan si nici nu a vrut sa porneasca vreo razmerita
*


Nici nu-mi vine sa cred ca ai suspectat asa ceva. sleep.gif
Mai ales ca discutiile au fost tehnice.

N-aveai cum sa rezolvi totul cu mana ta, mai ales partea de tabla, unde-i moartea pasiunii. Doar sa te apuci sa dezechipezi o masina, daca n-ai experienta, cazi in depresie si ai sanse mari sa strici diverse chestii.
Dar partea mecanica e faina. rolleyes.gif Sigur, asta daca ai spatiu propice, ustensile si timp liber.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Jan 2016, 16:53
Post #1508


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu am pus disclaimer, nu am suspectat nimic, tocmai ca stiam ca nu e vreun bai. biggrin.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 3 Jan 2016, 17:04
Post #1509


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Io vreu un XJ, seriile blestemate.de.rugina si fiabilitate, coupe V12, sa mesteresc cand ies la pensie wub.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2016, 17:10
Post #1510


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Totusi, cum ai ajuns la concluzia ca-i ciupita garnitura de chiulasa?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Jan 2016, 18:14
Post #1511


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Păi ce, e ciupita? huh.gif

P.S. plafonul si capacul de trapa au fost infasurate in folie de plastic pentru depozitare. Sper sa nu le gasesc pline de mucigai. biggrin.gif

This post has been edited by MuciX: 3 Jan 2016, 18:36


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 3 Jan 2016, 20:14
Post #1512


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Pai baga niste bobite d'ala absorbante acolo.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Jan 2016, 20:56
Post #1513


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Uite ca momentan nu am.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2016, 21:15
Post #1514


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(dr_mKe @ 25 Dec 2015, 11:19)
Motorul merge bine chiar si in starea actuala, la cat ma pricep eu sa apreciez. Nu cred ca-n afara de-o garnitura piscata sa fie alte baiuri.
*


Am presupus ca la asta (de chiulasa) se refera.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Jan 2016, 21:19
Post #1515


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cele de la baie si supape sigur sunt. Parerea mea este ca la cea de chiulasa ma pot astepta oricand, asa ca mai bine sa previn.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2016, 21:30
Post #1516


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Alea erau by default, mai ales ca scăpau ceva ulei. Si chiar de nu scăpau, tot trebuiau înlocuite. Nu stiu care-i povestea cu chiulasele pe tipul asta de motor, ca sa-mi dau seama dacă poți preveni ceva. Dar trag nădejde ca te-ai documentat temeinic.

This post has been edited by cdadan: 3 Jan 2016, 21:31


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Jan 2016, 21:57
Post #1517


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Chiulasa se dilata in alt ritm fata de blocul motor (material diferit) si fiind relativ lunga se tensioneaza foarte mult. Pe langa asta, cele de pe tipul asta de motor, m20b25 (cod 885), au traseele de ulei si de răcire mărite si crapă peretii dintre ele. De asemenea, supapele sunt si ele mărite, deci peretii dintre ele subtiati si crapa si acolo.

This post has been edited by MuciX: 3 Jan 2016, 21:58


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2016, 22:14
Post #1518


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Deci e cum a rezumat doctorul, prea putin material.
Ma intreb cu ce ajuta inlocuirea garniturii de chiulasa. E foarte probabil ca chiulasa sa necesite o luare la rindea, iar asta inseamna ca va ramane si mai putin material. Fiind lunga, cred ca se intra-n ea cu spor, cativa mm buni pe alocuri.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 Jan 2016, 22:16
Post #1519


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Vedem după ce măsurăm. Garnitura e si ea foarte solicitată, deci se poate fisura oricand. In caz ca se va plana chiulasa, se va folosi garnitura adecvată.

This post has been edited by MuciX: 3 Jan 2016, 22:17


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 3 Jan 2016, 22:33
Post #1520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Problema, cred este asa cum a spus si Dan, material putin, la duba am schimbat chiulasa deoarece crapase intre supape, boala stiuta la 1,6 diesel de pe veveu.O solutie era sa se incarce fisurile dupa care planare, dar am preferat una sh fara fisuri.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 3 Jan 2016, 23:06
Post #1521


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




''Deci'' motorul se incalzeste finom, nu se talpaleste minim 10-15 min vara, iarna si mai mult, un cias de temperatura oloi ar fi de mare ajutor aici. Cand oloiul este cald si motorul este cald cum trebuie. Evident, nu se lasa oprit dupa o forjaleala sanatoasa, ci se raceste frumos in mers sau la ralanti, de preferat usor accelerat.

Nu mai scriu restul, pentru ca le-am discutat la telefon pe larg, pe ingust, pe stanga si pe dreapta, in toate felurile, ce mai laugh.gif

Este un fier, are sa crape, iar atunci se repara. Ce are sa faca Mucixul nu este gresit, doar costisitor si fara vre-o garantie ca nu va crapa ulterior. Eu sper sa nu crape la mine, pentru ca desi nu a zis nimic, stiu ca am talpalit-o mai grav decat propritarul actual, dar cu eleganta si finete. Nu i-am facut nimic din ce nu fac cu masina mea. Dan stie tongue.gif

Disclaimer: clutch kicking nu fac cu Ursachele, nici daca ma lasa Mucixu, pentru ca-i o manevra foarte dura pentru transmisie. Nici cu Bufnitoiul nu am facut decat pe zapdada, polei, macadam sau asfalt ud icon_mrgreen.gif

Oricum, dintre voi toti, eu am cele mai umede vise cu masina asta, chiar daca nu sunt un fan declarat al modelului si probabil nici nu voi fi. Combinatia masina - propritar ma incanta pe mine in mod clar.

Iar acum am sa zic ceva. O masina de factura si vechimea asteia o poti face in doo feluri.
Primul este restaurare mai ceva ca la carte, o scoti la plimbare doar cand este soare si ciripesc pasarelele.
Al doilea este cam ce face Mucixul, poate cu mici excese momentan, adica o pui pe o linie de plutire corecta, fara sa ai pretentia ca ai rezolvat toate defectele uneli masini vechi, astfel incat la final sa ai increderea sa pleci cu ea-n conced si sa bati Evropa sau s-o dai pe mana un descreierat ca subsemnatul si sa-i spui ca poate sa-i dea-n trompeta.

Mucixe, bine zic ?

This post has been edited by dr_mKe: 3 Jan 2016, 23:10


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 3 Jan 2016, 23:13
Post #1522


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Si dupa ce toti parca-i urati ca o sa i se bubuie, sper ca mucixu' se gandeste ca un motor ca al lui, luat asa, de rezerva, n-are ce sa strice.
Amu' fara gluma, cat e un motor sh in stare decenta, sa ai de backup?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 3 Jan 2016, 23:59
Post #1523


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 3 Jan 2016, 22:16)
In caz ca se va plana chiulasa, se va folosi garnitura adecvată.
*


Chiulasa se curbează ca o bucată de pal care prinde umezeala, preponderent pe lungime, adică face burtă sau trege burta. La rectificare dacă se ia mult pe capete, mijlocul rămâne aproximativ intact, adică se vor micșora camerele de ardere în zona cilindrilor 1 și 6, în timp ce 3 și 4 rămân ca inainte. Sau viceversa. Există garnitură care să compenseze treaba asta? Probabil există garnituri ceva mai groase comparativ cu standard, în caz ca la rectificare se intra masiv în carne, ca să compenseze diferența în medie. Adică un compromis.

Bucățele, nu văd nici măcar juma' de motiv pentru un motor "de rezervă". La ce bun?
Am avut ocazia să urmăresc motorul ursului la rece, în ture, sa-l ascult în mers. După umila mea părere, motorul asta funcționează ca ciasu'. Absolut deloc si in nici o imprejurare n-am avut senzatia de vreun sunet suspect, ba din contra. Nu scoate fum. Propitarul zice ca nu papă ulei și ca are compresia în grafic, fără diferențe notabile intre cilindri.
Motorul e în varianta de fabrică și nu-i umblat în el. D-aia nu pricep eu treaba cu segmentarea preventivă și desfacerea chiulasei.

This post has been edited by cdadan: 4 Jan 2016, 00:00


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 4 Jan 2016, 08:29
Post #1524


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Dupa cum spune si Danut, motorul merge nesperat de bine.
Sugestia
QUOTE(SiloS @ 23 Dec 2015, 18:45)
Iesi MULT mai ieftin si eficient daca iti iei un motor 2.5 12v "de Germania".
*


este putin reduntanta, pentru ca asta este la randul lui motor "de Germania", dupa cum am spus, am apucat sa merg foarte putin cu el in Romania si cat am mers am avut grija de el.
Orientativ
QUOTE(SiloS @ 23 Dec 2015, 15:18)
un motor SH "de germania" care valoreaza 1500 RON. Si e plug & play.
*


Mereu am fost de principiu ca la masinile vechi, carora li s-au ieftinit motoarele SH, merita sa mai iei un motor, la care vei avea luxul timpului sa il desfaci si sa il reconditionezi temeinic. Poate voi face asta la un moment dat, sa imi fac si eu mana. Totusi acum imi dau seama ca presupune un cost relativ mare. Vedem.

QUOTE(l@u @ 3 Jan 2016, 22:33)
Problema, cred este asa cum a spus si Dan, material putin
*


Intr-adevar, tipul asta de chiulasa poate plesni oriunde, din ce m-am documentat. Intre supape, intre supape si racire, intre racire si ulei...

QUOTE(dr_mKe @ 3 Jan 2016, 23:06)
Iar acum am sa zic ceva. O masina de factura si vechimea asteia o poti face in doo feluri.
Primul este restaurare mai ceva ca la carte, o scoti la plimbare doar cand este soare si ciripesc pasarelele.
Al doilea este cam ce face Mucixul, poate cu mici excese momentan, adica o pui pe o linie de plutire corecta, fara sa ai pretentia ca ai rezolvat toate defectele uneli masini vechi, astfel incat la final sa ai increderea sa pleci cu ea-n conced si sa bati Evropa sau s-o dai pe mana un descreierat ca subsemnatul si sa-i spui ca poate sa-i dea-n trompeta.

Mucixe, bine zic ?
*


Desi sper la un moment dat sa aduc o masina dupa prima descriere, sunt mult mai aproape de a doua. Vreau sa o aduc intr-un stadiu in care sa nu imi dea nicio urma de indoiala ca pot tine pasul la drum cu o masina mai tanara. Vreau sa poata face totul dupa cum a fost gandita, nici mai mult, nici mai putin.
Legat de exploatare, sunt chiar paranoic, aproape ca mi-e frica sa ma ating de acceleratie cat e rece motorul. Nu imi place sunetul specific de motor rece, cauzat de piesele nedilatate. Nu fortez pana nu urca apa. Cu dieselul nu saream de 2500rpm cu motorul rece niciodata, iar la benzinar 3000 rpm.

This post has been edited by MuciX: 4 Jan 2016, 08:32


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 4 Jan 2016, 09:27
Post #1525


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Eu nu trec de 2500 la rece, iarna smile.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 4 Jan 2016, 10:53
Post #1526


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(MuciX @ 4 Jan 2016, 09:29)
Cu dieselul nu saream de 2500rpm cu motorul rece niciodata, iar la benzinar 3000 rpm.
*


2000 nono.gif


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 4 Jan 2016, 11:00
Post #1527


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ma, am zis ca nu saream de 2.5k, asta nu inseamna ca i le dadeam pe toate la turatia aia.
Doar ce am spus ca sunt paranoic in ceea ce priveste motoarele reci.
Apropos de asta, chiar sambata seara am vazut un avensis cu 5mp de abur la fund. Mirosea ca dracu de la antigelul incins. Nu stiu de ce, dar am o presimtire ca intr-o alta tara, mai cu apa calda la robinet, asa ceva nu ar fi tolerat.
L-am claxonat sa-l atentionez, dar a zis ca stie deja. Zic suna o platforma, ca il mananci pe paine, asa poate mai scapa si iesi mai ieftin; mi-a facut semn ca "lasa".


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 4 Jan 2016, 11:31
Post #1528


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(cdadan @ 3 Jan 2016, 23:59)
în caz ca la rectificare se intra masiv în carne, ca să compenseze diferența în medie. Adică un compromis.
*


Vezi ca planarile astea nu se fac chiar asa tragic cum zici tu. Cu 2 mm luati din chiulasa, pe la 1300 insemna ca ai sanse mari sa renunti la benzina de 95. In mod normal se ia mai prin zona lui 0.2mm sau si mai putin. ar trebui sa fie mentionat prin manualul de reparatii care-i limita maxima.

QUOTE(cdadan @ 3 Jan 2016, 23:59)
Bucățele, nu văd nici măcar juma' de motiv pentru un motor "de rezervă". La ce bun?
*



Ca-i sensibil mai ieftin decat o reparatie ca aia planuita mai sus. Plus ca unele piese (bloc, arbore) vor fi al naibii de greu de gasit peste cativa ani (10+) in caz ca ai naibii nevoie. Nici macar nu-s bani aruncati, daca decide ca nu-i trebuie pestre aia x ani, il poate vinde la pret de heroina.
Ca igzemplu, io numa' ce m-am trezit ca ar fi o idee buna sa-mi iau o punte spate de rezerva la troscoleta mea, si am aflat ca nu mai am de unde sa iau una noua. Si vorbim de o piesa care o cam fost obligatoriu sa se produca pana in 2013.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 4 Jan 2016, 11:35
Post #1529


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




S-o fi obisnuit, saracu', sa completeze cu antigel, lol.

Nici eu nu ma simt prea bine cat e motoru' rece, dar dupa ce stau un minut, merg usurel, maresc limita de rpm treptat si in 5-10 minute e la 90*C. 2500 vede abia dupa ce a ajuns pe la 60-70*C. tongue.gif

Cu toate astea, mi-e dor de un benzinar.


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 4 Jan 2016, 11:40
Post #1530


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(bucatzel @ 4 Jan 2016, 11:31)
ar trebui sa fie  mentionat prin manualul de reparatii care-i limita maxima.
*


Din cate stiu, are semne in chiulasa pentru fiecare cota de reparatie.
Legat de motor, de acord e o idee buna, dar poate nu acum, sincer am masina in lucru, pe langa ea mai am si altceva in desfasurare, iar dupa ce termin cu astea vreau sa ma reiau lucrarile la mansarda.
Am zis de la bun inceput ca nu va iesi perfecta din reparatia asta, unele arii vor ramane in curs de imbunatatire la urs si se vor intinde ceva timp, asta sa ma pot asigura ca nu cheltui acum pe chestii care pot fi facute alta data si ca nu ma voi plictisi de ea. biggrin.gif


L.E. myke, pe cand un jurnal de bord cu tractorul? nedumerire.gif

This post has been edited by MuciX: 4 Jan 2016, 11:41


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 49 50 51 52 53 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 04:25
Forum Renault