Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
Muttley |
![]()
Post
#1921
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
quick |
![]()
Post
#1922
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
Ce-as face eu in stadiul asta, pt ca clar sudura nu este ce trebuie, nici n-arata bine, nici nu trebuia facuta cu electrod de sudura si aci este vina patronului care nu investeste intr-un aparat de sudura pretabil pt tinichigerie, si chiar si a meseriasului pt ca ar trebui sa stie cu ce se manca sudura, chiar daca sudeaza cu electrod de inox si te mai si prosteste ca el sudeaza de 40 de ani, dar ca rezistenta la impact nu cred ca este vreo problema daca pt rezistenta iti faci probleme.... eu zic sa mergi in continuare cu ei si sa ceri calitate si profesionalism dar sa nu fi badaran pt ca risti sa nu faca lucrarea bine, nu se supara nimeni daca-i spui ca nu esti multumit de lucrare dar se supara daca ii iei peste picior, eventual cumpara ceva sprey-uri cu zinc sau te poti documenta cu ce poti da pe caroserie dupa sudura astfel ca rugina sa nu mai apara, cauta sa izolezi dedesupt cu materiale de calitate si la sfarsit ceara peste tot, chiar daca ei nu baga poti merge la altii dupa ce lucrarea este gata…..masina daca n-are pretentii de mers la show-uri automobilistice si sa castige premii si am inteles c-o s-o ti ca pe un bibelou o sa te tina mult si bine….nu te lasa descurajat pt ca deja ai intrat in hora si trebuie sa joci pana la sfarsit….nici nu vreau sa ma gandesc cati bani ai de scos din buzunar pana la sfarsit….la discutia de maine trebuie si patronu sa inteleaga ca la tinichigerie nu se foloseste electrod de sudura….si meseriasu sa inteleaga ca nu vrei ca in catva ani rugina sa apara la suprafata, si c-o vopsea buna rezultatul o sa fie peste asteptari, dar daca ai inceput sa zici ca-i cotet si ca nu mai investesti bani deja esti pierdut.
Nu te lasa descurajat, bani deja ai inceput sa-i cheltui asa ca incearca sa faci totul ca la carte, si la sfarsit o sa fi multumit. |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1923
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Fazele astea îmi aduc aminte de roșcată ... Era o mașină foarte legată, antifonată, pâslă peste tot, am băgat piese originale Renault pe ea. Mergea frumos pentru o dacie. Asta până am lovit-o frontal pe bulevard. Am reușit să o aduc pe linia de plutire cu ajutorul unor "meseriași", dar nu a mai fost aceeași mașina. Iar de atunci eu mi-am schimbat perspectiva față de automobile. Nu le-am mai privit ca pe obiecte de cult, ci pur și simplu ca pe unelte. Unelte de transport.
Părerea mea despre mașina ta. Mașina va ieși oricum mai bine față de cum era. Plimbă-te cu ea de câte ori ai ocazia. Canalizează-ți sentimentele către ființe, nu iubi fiarele. Eu zic că ursul fără viață va merge foarte bine cel puțin 5 ani. Până atunci poate te "îndrăgostești" de altă mașină. Cum citeam pe un Land Rover în Germania, "One life, live it!" |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1924
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pana acum nu mi-ati raspuns niciunul...
QUOTE(MuciX @ 30 Nov 2013, 22:28) Ei, de bine ce a stiut ce a luat, ma suna vineri seara. Ia 5l de benzina si vino pe autostrada la Pitesti, ca nu vrea sa mai porneasca, sper sa fi ramas fara benzina. Da-i, lasa tot, urca-te-n tractor, ia benzina si pleaca dupa el. Ajung, pun benzina in fier (am si uitat sa ne pupam, nu ne mai vazuseram de un an, aproape) dam cheie, canci. Platforma! Stai sa sun pe cineva, zic. Il sun pe ursarul de care ziceam mai devreme, vinerea seara, asta "cum sa nu frate, vin pentru urs". Ma duc dupa el, il aduc la masina. Asta se urca in ea, ii da o cheie porneste. ![]() QUOTE(MuciX @ 30 Nov 2013, 23:05) [...] Se poate? Hai urca-te la volan. Eu in dreapta "Ba, mi-am luat urs!!!" Da frate, merge bine, se simte drumos, trage cum trebuie, sa-l stapanesti sanatos, dar treaba asta cu pornitul nu e de bine, ne uitam acum la ea. Ajungem la om in fata portii, oprim motorul, trec eu la volan, zic sa ii dau si eu o cheie si sa o misc juma de metru. Canci, n-a mai pornit. Eu inca n-apucasem sa merg cu ea... ![]() Ne apucam de verificat sub capota, cand dadeam la cheie "benzineste, scanteieste, dar nu porneste". Tata, saracul, uitasem de el, se retrasese in tractor sa doarma. Zic hai ca il duc acasa si vin inapoi. Asta zice, eu banuiesc pompa de benzina, du omul acasa, eu elimin tot ce ar putea fi problema, pana la pompa de benzina. Daca e pompa descarcam masina sa o dam jos. Am eu un urs la dezmembrat, iti dau pompa de pe ala. Il duc pe tata acasa, ma intorc. La nici doua minute de omul asta ma opreste politia. Dau sa caut actele, stupoare, lasasem tot in urs. Zic, daca iti explic de ce nu am actele, sigur nu ma crezi. Ia incearca-ma. Ii zic omului, se uita cu mila la mine si imi cere CNP-ul. I-l dau, ma verifica... ce masina ai luat? Urs! 325? Da, 325. Sa-l stapaniti sanatos, mergeti, e-n regula. Sar'na conasule! Ajung la urs, ba e pompa, deja am dat-o pe a mea jos, hai sa mutam bagajul in tractor sa ne apucam sa o schimbam. Sa scurtez povestea, a facut o mie de figuri, cu pompa lui nu a mers neam si am sfarsit la 4 dimineata cand i-am tras un fir pe direct sa alimentam pompa; daca foloseam instalatia masinii, ardea siguranta. Motivul aveam sa-l aflam mai tarziu. Tipul (sudorul) care a mers cu mine aseara la service este cel care a condus-o inainte sa apuc eu. Este un om in care am incredere ca nu mananca rahat si n-are nimic de castigat de pe urma mea. Mi-a spus ca el nu ia lucrarea pentru ca nu are unde, iar la aia in hala el nu lucreaza. Mi-a zis de pe atunci, la fel ca altii de pe forum "vezi ca ce vrei tu sa faci cu masina asta nu prea exista in romania". Ideea este ca eu nu prea mai am incredere, acum ca este compromisa structura de rezistenta. Stiu sunt prapastios, dar eu trebuie sa o conduc. Banii nu au fost niciodata o problema atat timp cat primesc inapoi ce am platit. De fier in sine nu m-am atasat, dar ca orice lucru vechi are un farmec al lui. M-am atasat de ce reprezinta pentru mine - un obiect la care am nazuit cand eram pusti. Am renuntat la fumat, in carciumi nu umblu, machete nu am mai cumparat, la fel zippo-uri. Cu bicicleta nu am mai iesit si nici baschet nu am mai jucat. Au mai ramas mersul la sala si masina asta. Era moftul meu. Nu am nevoie de o a doua masina, la fel cum nu am nevoie de acea "inca o camasa", care e mai scumpa decat restul, dar ma face pe mine sa ma simt mai bine cand o port. Am gandit cu sufletul - cand am luat-o, cand am condus-o, cand am decis sa o fac, cand am decis sa investesc banii aia. E vremea sa gandesc rational. O s-o regret sigur, dar fiare vor mai fi. Din pacate, nu stiu cand imi voi mai permite un alt 325i touring, au sarit preturile ca dracu. Azi ce am cautat pe mobile, cel mai ieftin era 7000 de euro si pe langa taxe fiti siguri ca mai sunt de bagat bani. Asadar, interior sport proaspat refacut, mai trebuie curatate tapiteria si mecanismele - 300 de euro, poate chiar 400. 2 randuri de jante, cele de iarna au anvelope noi, iar bbs-urile sunt destul de cautate, mai ales ca eu am si capacele centrale - poate mai scot 400. Buza spoiler fata de IS - OEM - 100 euro. Volan MTech 1 proaspat refacut - 100 euro. Ceasurile de 6 cilindri si alea vreo 70 euro. 2 randuri de faruri, unele cu sistem reglare functional, celelalte fara - 250 euro. Praguri de touring - 150 - 200 euro. Piesele de motor, suspensie MTech practic noua (articulatii), punte spate cu discuri noi, pompa de abs, servodirectie, a\c Si asa mai departe. Imi scot parte din bani sigur, pentru ca masina a fost una destul de dotata si completa. Din pacate, un motor sh merge cu 500 de euro, ori eu doar in piese am bagat 1700 si nici macar nu e facut. Sincer, cu toata parerea de rau, eu cred ca masina asta e ingropata 80%. Ma duc luni cu toata speranta din lume, dar daca nu primesc garantii in scris ca masina va iesi asa cum trebuie, va trebui sa ma trezesc, sa decid rational si sa imi tai pierderile. Intre timp am mai scris unui coleg de forum, care are rezultate consacrate. Sper doar sa vrea si sa il poata primi pe Brânză. This post has been edited by MuciX: 19 Feb 2016, 18:39 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1925
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Esti ciudat.
Ce structura de rezistenta e compromisa? Ai pus o poza cu niste suduri urate, dar eu n-am inteles, asa ca explica! Stai aici pe forum in loc sa stai la masina. Cine face pozele alea, tu, sau cineva din servisu' ala? Cat au avansat aia cu sudurile urate? Abia au inceput, sau 80% din lucrare e facuta, adica au umplut-o de gogoloaie de metal peste tot? Eu n-am vazut sa spui asta. N-ai nevoie de a 2-a masina. Acum te-ai trezit??? Eu stiu ce-o sa se-ntample, or sa scrie mai multi aici sa continui, ai sa continui, si ai sa te bucuri de ea. Da' e maxim de penal cum o dai dintr-una-ntr-alta, gen astazi bagi mii de euro-ntr-o reparatie, si cand e aproape gata arunci masina la gunoi. Imi promit sa nu mai intervin pana nu te hotarasti. Masina ta, banii tai, sufletul tau, deciziile TALE! This post has been edited by Muttley: 6 Feb 2016, 15:17 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1926
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pa!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1927
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Si eu zic ca ar fi pacat sa renunti acum. Nu doar pentru bani, ci si pentru nervii investiti in ea. Cred ca ar fi satisfactia si mai mare, in momentul in care o sa fie gata, mai ales ca o faci pentru bucuria ta, nu pentru vreo necesitate. Dar ma rog, tu stii mai bine ce te aranjeaza.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MuciX |
![]()
Post
#1928
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Greseala mea, am crezut ca am zis ce au facut. Pozele sunt facute de mine. La masina nu e nimeni acum pentru ca e inchis service-ul.
Au sudat peste ambele lonjeroane fata prima foaie si au inceput-o si pe a doua, care inca nu este mulata in totalitate. Lonjeron dreapta Loneron stanga Pe langa asta, au sudat aproape toate peticele pentru care taiasera deja. Mai sunt gauri de rugina care trebuie decupate, dar inca nu au ajuns la alea. In mare nu ar fi o problema, pentru ca poti fi decupate bucati mai mari, sa ajunga la material neafectat si se peticeste asa. Problema mare va fi aici. Dupa cum se vede, au decupat pe linia lonjeronului, deci nu prea mai ai unde sa mai maresti gaura. Se vede mai sus un petic mai vechi, sudat cu mig, asa cum ar fi trebuit sa faca si ei. Este parte din "carpeala" pe care o facusem eu acum 2 veri pentru a repara pragurile. Dar oricat de carpeala ar fi fost, a fost mai bine decat ce s-a facut pana acum. Aici se vede cum au perforat tabla cu electrodul si cum si-a aprins electrodul taman de peticul pe care incerca sa il sudeze. Partea "buna" este ca inca nu s-au atins de lonjeroanele spate. Din nou, imi fac si eu planuri si pun tot raul inainte. Ma mai duc si luni sa vedem daca mai are rost sa continui. Nu am nevoie de a doua masina in sensul ca nu voi lua alta, daca e nevoie sa renunt la asta. Mazdoiul a venit la pachet cu consoarta, iar la vremea cand am luat eu ursul, el era singura masina. Capisci? ![]() This post has been edited by MuciX: 6 Feb 2016, 15:39 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1929
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu am raspuns, dar la telefon. Pe forum ma abtin, iar oi fi expert la toate. Cele comunicate la tilifon au fost rezultatul unor consultari cu uameni care cu asta se ocupa.
Minte limpede ii doresc lui Mucix, in faza asta ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1930
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mie nu-mi merg hyperlinkurile alea, pe 3 divaisuri si 2 retele. Ma duc la un album cu sute de poze.
Doftore, nu era mai simplu sa te rezumi la "tilifon" si sa nu mai faci valuri p-aici? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1931
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Te duci la ultimele (adăugate)
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1932
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am editat, uitasem sa pun link-uri externe.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1933
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(MuciX @ 6 Feb 2016, 16:34) Problema mare va fi aici. Dupa cum se vede, au decupat pe linia lonjeronului, deci nu prea mai ai unde sa mai maresti gaura. Pa naiba. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
quick |
![]()
Post
#1934
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 6 Feb 2016, 16:35) n-o sa auzi niciodata lucruri bune de la un meserias despre alt meserias.... parerea mea este ca rezistenta n-are de suferit cu acele suduri, care probabil vor mai fi intarite vor mai fi finisate si v-a iesi cat de cat bine, problema mea este cu rugina care=i posibil sa apara la astfel de suduri, nu se recomanda electrod la caroserie pt ca sudura cu electrod perforeaza repede materialul(pt ca este subtire) si nu poti efectiv sa sudezi doua table una de alta sau este greu, sudura cu electrod corodeaza materialul si rugina iese mult mai repede la suprafata dar ca rezistenta este acceiasi treaba....probabil cu sudura mig petecele erau in accelasi loc asa ca care-i problema din punct de vedere al rezistentei? te-au naucit de cap colegi astia ai nostri de forum:)) faci cum vrei calculeaza=ti pierderile vezi ce poti recupera si da-o la dezmembrat....pt ca e clar ca nu te mai atrage si decat la final sa ai o masina faina dar care sti tu ca nu este sigura si sa nu-ti faca placere s-o conduci n-are rost........... |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1935
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai rezistenta e compromisa prin prisma faptului ca sudurile alea sunt deja oxidate. Este doar o chestiune de timp pana cand lonjeroanele alea se vor rupe ca sticsurile.
Cum sa "traiesc" cu asta? Verific lonjeronul la ciocanel de fiecare data cand verific uleiul si lichidul de parbriz? |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
mars |
![]()
Post
#1936
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
F30, vorba lu' Danut. Pull the plug, daca ai indoieli. E mai important somnul linistit.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1937
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Nope, eu am zis altceva, echivalentul în moneda. 2/3 dintr-un f30 se vad in pozele de pe drive. Iar la urma va fi 1/1.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1938
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dandobre |
![]()
Post
#1939
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.227 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
M.C. |
![]()
Post
#1940
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Coane Mucix,fii serios cu vindutul si renuntatul,bre!
Alea nu-s probleme de speriat. Se rezolva. E pacat de cit timp,bani si de ce nu,pasiune ai investit in reparatia lui Ursulache. Stiai de la inceput ca este o masina veche,si ca probleme pot aparea oricind. Ti-ai asumat riscul asta inca din prima secunda. E pacat sa renunti acum. Pune mina si fa-o,asa cum ti-ai dorit de la inceput. Apoi bucura-te de ea. Daca tot intrebi in stinga si-n dreapta,intotdeauna vor fi controverse..... Ca aia e asa,ca e pe dincolo...... ![]() Masina ai ales-o pentru sufletul tau,nu pentru altcineva. Asa ca,da-i bataie cu reparatia lui Ursulache,si lasa ideile aiurea,nu actiona sub impulsul momentului. Spor la treaba ! ![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
l@u |
![]()
Post
#1941
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Branza bre, nu Ursulache!
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1942
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
kum |
![]()
Post
#1943
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Ma moldovene... intreb si io ca nu ma pricep. Da' daca se dau jos peticele alea si se curata ce-a sudat meseriashu pwlii (adica se decupeaza inclusiv zonele afectate de electrod) si te duci la un atelier care sudeaza MIG&MAG? Sa iti faca treaba calumea? Te mai costa ceva in plus, dar cel putin nu pierzi ce-ai bagat pana acum si, ce este cel mai important, keep the dream alive.
Ce zici? This post has been edited by kum: 7 Feb 2016, 15:04 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
M.C. |
![]()
Post
#1944
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1945
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Asta vreau sa vedem luni, daca se angajeaza astia sa repare ce s-a facut pana acum sau daca este nevoie sa ma duc in alta parte. Ideal ar fi sa putem continua colaborarea, dar ramane de vazut.
Sper sa nu mi se dea planurile peste cap, speram ca in vara cand vin ai mei in tara, sa o astept pe mama cu o Lada 1200 bej... This post has been edited by MuciX: 7 Feb 2016, 14:36 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Victor3001 |
![]()
Post
#1946
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 4 February 15 From: Medias, Sibiu ![]() |
iti urmaresc topicul de multa vreme(din umbra) si imi place ce ai facut pana acum la cascarabeta ta. Eu zic sa-ti scoti din cap varianta cu renuntatul. I-am aratat pozele si tatalui meu si a zis ca asta nu-i motiv de a renunta, sudurile alea pot ramane si asa ca nu se rup, fii sigur de asta, dar daca gasesti pe cineva sa ti le faca cu MIG/MAG ii super.
Atat iti zic: NU RENUNTA CA O SA-TI PARA RAU |
--------------------
Dacia
1300
1975/ 1976
- -
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1947
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mucixe, nu renunta ! Se puate si mai rau ! M-o facut pe urcare o Skoda dizel de 170 cp
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1948
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cum să renunți, mă? Mai sunt o duzină de meseriași gata să se înhame la sacul fără fund...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1949
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(MuciX @ 6 Feb 2016, 15:34) Well no shit, nu stiu cum ai putut duce masina la restaurat intr-un atelier fara aparat de sudura!! QUOTE(MuciX @ 7 Feb 2016, 14:36) Angajeazai la platit daune. Un sudor bun termina in 3 zile caroseria aia. ASTAI caroserie care nu merita refacuta, a ta e buna. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#1950
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st May 2025 - 03:23 |