Pornire grea motor 1.6 16V Euro4, Pornire grea motor 1.6 16V Euro4
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea motor 1.6 16V Euro4, Pornire grea motor 1.6 16V Euro4
smaci |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan PH2
2008.09/ Laureate
- MS-08-WTJ
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
verifica presiunea in rampa de injectoare si eventual schimba pompa de benzina
cauta pe forum ce si cum se face |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
lucianskyes |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 June 13 ![]() |
Salut
Inlocuieste de proba, daca ai posibilitatea senzorul de turatie , este montat pe cutia de viteze. Majoritatea problemelor de pornire sunt de la senzorul acesta. Deasemenea 16v ul are bobine de inductie pe fiecare bujie, verifica-le. |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, 1.6 8v Laureate
|
|
smaci |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 January 10 ![]() |
Cred ca am dat de problema.
O-ringul mare la clapeta de acceleratie spre motor cu 4 tevi nici nu atingea partea de sus a carcasei de plastic pe ce vine montata filtrul de aer. Nu era etans, de aici am avut si consum de carburant mare. La bujii am reglat la 0,8mm sa nu cumva sa se arda bobinele. La rampa are presiune. Am schimbat oringurile la aspiratie 4+1 in centrul carcasei. Am dat jos capacul de aluminiu pe care vine furtunul la motoras pas cu pas, pt. ca peste tot arata ca-i curge ulei.Vine peste carcasa de axe. Pe suprafata de aluminiu unde vine adezivul Loctite518 forte rau prelucrat, se vad urma de la cutitul de aschiere foarte adinci. Am asezat piesa pe smirgel2000 pe o suprafata plana, cat de cat am scos lucios fara urme. Am etansat bine si senzorul MAP. Suprafetele unde ar trebuii sa se inchida o-ringurile la aspiratie sunt neprelucrate. Am testat pe autostrada autoturismul si foarte altfel se comporta motorul, are putere si consum mic 6,2 lit pe CB cu 120km. Am lucrat pe motor 4 ore dar porneste la sfert acum. Autoturism inca in garantie, atat despre serviceuri. Sa vedem peste jumat de an cum se va comporta motorasul meu :-) |
--------------------
Dacia
Logan PH2
2008.09/ Laureate
- MS-08-WTJ
|
|
lucianskyes |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 June 13 ![]() |
Salut, deci era vorba de aer fals. Ma bucur ca ai rezolvat, cat despre service-uri treaba este complexa: loganul este o minune tehnica a industriei auto
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, 1.6 8v Laureate
|
|
Andyno |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
salutare..
si eu am o problema cu 1.6 16 valve, dar este vb de o laguna din 99. Problema nu este la pornire..sta turata pana pe la vro 2000 rpm si scade foarte greu la 800 rpm, uneori si fluctueaza. Masina am adus o de afara recent si nu prea ma pricep la ce as putea sa i schimb... |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:32 |