Problema supraturare in viteza, Sa fie ambreiajul de vina?
![]() ![]() ![]() |
Problema supraturare in viteza, Sa fie ambreiajul de vina?
Cruiser |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sigur e ambreajul dus. Testul care l-ai facut nu e concludent. Daca motorul se tureaza si viteza nu creste e clar.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
dar de ce nu face asta tot timpul ci doar accidental? mi se pare ciudat, e cand cum...
|
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Chestie de forta de frecare, temperatura suprafete. Oricum nu conteaza. E discul uzat, trebuie sa-l schimbi.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Intrebare: nu ai cumva cablul prea strins? Ai acel joc de 2-3 mm la pirghie?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
SPORTivu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 308 Joined: 21 April 05 From: Bucuresti ![]() |
ce disc ai? 170 sau 180?
![]() 1) porneste motorul, baga-o in a 2-a si incearca sa pleci de pe loc (asta ca sa vezi daca e uzat discul) 2)verifica stifturile de la planetare, FOARTE, FOARTE rar se intampla sa se duca canelurile....sa se uzeze ca si cum ar fi luate la strung... ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1974 BMW E23 732i 1982
BMW E12 525A 1979 Aro 243 Militar 1979 |
|
didosdoru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Se mai poate intampla sa-ti curga ulei pe la semeringul de la priza de la cutia de viteze sau pe la semeringul de la palier.Ajunge astfel ulei pe ambreiaj si din cauza asta patineaza.Oricum ar fi trebuie sa demontezi si sa vezi care este cauza si dupa aia te apuci de cumparat piese.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
verifica la mana sa ai un pic de joc la cablul de ambreiaj.cam 2 mm.
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
Azi am scos masina la un mic test. Am condus cam 50 de km, pe Tg. Mures Sighisoara, E60. Am urcat 2 dealuri in serpentine. Nici o problema. Am putut urca in treapta 4, lejer, cu pedala la jumatate, dus-intors. In linie dreapta am avut 130 km/h, trecut pe langa un VW Passat usor, fara tremuraturi, fara nimic. Dupa ce m-am intors in oras, am zis hai sa mai incerc o panta nasoala. Accelerez, cu a 3-a, pana la 65-70 la ora si dau sa schimb - bag a patra in varf de panta si SUPRIZA - iaca din nou simptomu - supraturare, masina sta nitel, se gandeste, VRUUM fara sa mai urce ceasu si abia apoi revine la turatia normala... apoi, si in drum drept, spre casa, daca apasam brusc pedala, indiferent de treapta de viteza, a facut LA FEL. DECI: Deduc asa -
Trebuie sa treaca un timp.... apoi simptomul apare NUMAI daca dau pedala la podea in orice treapta - de la a 2-a la a patra - adica, motorul in momentul respectiv se tureaza scurt asa cu VRUUUUM si apoi doar incepe sa urce kilometrajul. Suna ca la cutiile automate la accelerari bruste. DECI... verific totul, pe rand... ![]() |
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Schimba discul, ca acu merge cum ai descris tu, dar in Max 1000 km abia o sa mai pleci de pe loc...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
Recunosc ca nu ma pricep deloc. DAR. Am inteles ca exista la ambreiaj - DISC, Placa de presiune si inca nu stiu ce placa... plus cablu.... Sa cumpar tot chitul? Sau numai discul? Si cablul?
Sa nu schimb si cablul de acceleratie? Multam |
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai te duci la un mecanic de incredere, si desface, si in functie de ce e acolo nu trebuie sa schimbi tot ansamblul, ca s-ar putea ca piesele din comert sa fie mai proaste ca si cele de pe masina..deci daca e uzat discul si placa de presiune si rulmentul sunt OK, schimbi numai discul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
egif2001 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 February 06 From: Galati ![]() |
QUOTE(Cruiser @ 5 Apr 2006, 18:59) Dacia mea n-a avut niciodata pana acum asemenea manifestari. Dupa ce fac cativa kilometri, sa zicem vreo zece, am constatat ca in treapta a treia, sa zicem, daca incep sa accelerez la 40 la ora, se tureaza motorul dar viteza creste foarte putin, asadar motorul pare sa aiba putere dar totusi masina sta pe loc. la fel am mai patit si la aprox 50 la ora in a patra la accelerare. Cel mai evident a fost o data in panta grea unde urcam de obicei cu a treia si a trebuit sa cobor in 2. Motorul se tura dar nimic. Nu stiu daca e ambreiajul, totusi. Am facut testul cu frana de mana, si cu a 1-a, si cu a 4-a pornire in forta de pe loc, Dacia mea se ineaca, motorul se opreste... deci nu cred sa fie ambreiajul. Tatal meu a condus masina si spune ca nu are nimic. V-as fi recunoscator daca mi-ati putea da niste sugestii. Am avut si eu o asemenea problema cu vechea mea dacie Sport cand la un moment dat se tura si nu tragea. De vina era ambreajul f f uzat care rodea din nituri de acum. Dute la un mecanic ca tre schimbat discu , cu ocazia asta si rulmentul si daca ai "noroc" si placa de presiune. In stadiul asta o sa -ti consume si mai mult ptr ca tu o turezi ea nu trage te enervezi iar o turezi si se arunca la benzina O sa te cam coste in functie de ce se gaseste acolo un disc =80lei, placa de pres = 150lei , rulmentul de presiune=25 lei si sa nu uitam manopera mesterului care e variabila .Mentionezi ca sunt preturi aproximative ca nu le mai stiu pe cele de ultima ora |
--------------------
Dacia 1410
Berlina
1999 L
- GL-06-EGU
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
Va multumesc tuturor pentru sugestii. Astazi s-a uitat un mecanic doar la jocul acela de cativa milimetri al cablului de ambreiaj. Mi-a zis ca era fixa piesa aceea care trebuia sa aiba joc, a facut ceva reglaje simple din doua piulite si el spune ca e ok acum. Ma rog, urmeaza sa vad cum se comporta pe drum. Urmeaza un nou consum de benzina ca sa vad cum trage...
Revin cu cestiunea: sa schimb si cablul de ambreiaj? Cablul de acceleratie ar trebui schimbat, oare nu mi-ar merge si mai bine masina? Ce ar implica schimbarea cutiei cu una in 5? Am planetare lungi, banuiesc, originale ambele... si bune inca. |
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de ce sa schimbi cablu de acceleratie? agata? se blocheaza?
Cutia in 5 implica planetare scurte neaparat, dar merita... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 10 Apr 2006, 10:04) de ce sa schimbi cablu de acceleratie? agata? se blocheaza? Cutia in 5 implica planetare scurte neaparat, dar merita... Motivul pentru care as pune 5 trepte este ca masina se misca extraordinar, chiar in ciuda varstei ei. Demarajul e excelent, las de obicei in urma masini mult mai pretentioase si valoroase, sta bine pe drum la 110-120 la ora si atunci ma gandesc ca as economisi benzina la un 90 la ora sa zicem, viteza legala. M-ar costa mult operatiunea? Unde as gasi cutie? |
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
Am rezolvat problema. Pana la urma m-am dus la un Service Dacia, mi-au luat jos ce trebuia si am schimbat discul de ambreiaj, pentru ca mi s-a spus ca incepuse sa se uzeze. Dupa schimbare, am constatat ca masina urca mult mai usor, ceea ce dovedeste ca mergeam de multa vreme cu putina uzura la ambreiaj, dar ma obisnuisem (sa tot fie 3-4 ani). Una peste alta, sunt fericit!
Topicul se poate inchide! |
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
amc |
![]()
Post
#18
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai daca freca de 3-4 ani trebuia sa se duca de mult discul!
Vezi ca ai placa moale, trebuia s-o schimbi si pe aia This post has been edited by amc: 13 Apr 2006, 14:52 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
vyper |
![]()
Post
#19
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
QUOTE(amc @ 13 Apr 2006, 14:52) pai daca freca de 3-4 ani trebuia sa se duca de mult discul! Vezi ca ai placa moale, trebuia s-o schimbi si pe aia nu prea cred sa stii ca trebuia sa se duca de mult...al meu face asa cam de 2 ani si inca m-am lasat greu pe el...mai faceam cand era rece prindea bine...acu tot asa face si intentzionez sa il schimb acu de paste ca incepe sa manance multa benzina ca ma enervez si o turez mult!!! |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#20
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cruiser @ 13 Apr 2006, 00:44) Am rezolvat problema. Pana la urma m-am dus la un Service Dacia, mi-au luat jos ce trebuia si am schimbat discul de ambreiaj, pentru ca mi s-a spus ca incepuse sa se uzeze. Dupa schimbare, am constatat ca masina urca mult mai usor, ceea ce dovedeste ca mergeam de multa vreme cu putina uzura la ambreiaj, dar ma obisnuisem (sa tot fie 3-4 ani). Una peste alta, sunt fericit! Topicul se poate inchide! Poti sa spui cat te-a costat intreaga operatiune? |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Stiu ca e putin offtopic, dar ieri am aflat o smecherie despre schimbatul cablului de ambreiaj la Nova. La capatul dinspre pedalier mantaua cablului, facuta dintr-un fel de ebonita, trebuie fixata intr-o gaura circulara in caroserie. Dupa ce mi-am stors creierii vreo 30' cum sa o bag acolo, pentru ca pozitia e nasoala si nu ai cum sa aplici forta, mi-a zis un mecanic sa o las in dreptul gaurii si sa montez cablul la ambele capete ca va intra singura cand fac pedala. Asa a fost!
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
amc |
![]()
Post
#22
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vyper @ 13 Apr 2006, 20:40) nu prea cred sa stii ca trebuia sa se duca de mult...al meu face asa cam de 2 ani si inca m-am lasat greu pe el...mai faceam cand era rece prindea bine...acu tot asa face si intentzionez sa il schimb acu de paste ca incepe sa manance multa benzina ca ma enervez si o turez mult!!! Pai si la tine tot de la placa este! ![]() |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
a dracu problema tot n-a disparut. sau poate am devenit io paranoic
![]() ![]() |
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
amc |
![]()
Post
#24
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
Cruiser |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 05 ![]() |
|
--------------------
VW
GOLF 3 GTI
1996
- MS-50-GTI VW Golf 3 GTI 2.0l 8v 115 HP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:51 |