Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
![]() ![]() |
Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
speedman |
![]()
Post
#301
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#302
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#303
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
ironick stau cu ea la relanti ca așa vreau eu chiar dacă as avea și cls sau ce vrei tu tot as sta cu ea un pic pornita pana sa plec fiecare om își menajează mașină Cum crede mai bine dacă tu vrei sa îi dai talpa sau sa mergi frumos pana se încălzește o poți face eu am precizat Cum procedez eu și încă o data atrag atenția asupra off topicului se vor șterge posturile
|
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
cdadan |
![]()
Post
#304
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#305
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
SorinCT: eu personal nu recomand diesel unui utilizator casnic deoarece un astfel de utilizator de regula face pana in 15000 de km anual, iar economia lunara la carburant odata nu justifica diferenta de bani, iar a doua oara nu justifica riscurile de a se defecta ceva pe parcurs.
Chiar daca alimentezi cu motorina buna, tot exista riscul de a pica 1-2 injectoare la un moment dat, un senzor, un EGR, etc, piese care nu sunt deloc ieftine si fara de care masina nu mai merge bine sau deloc. Un injector de reconditionat tot te costa minim 500-600 de lei, un EGR tot pe acolo. Eh, decat sa risc sa dau banii pe aceste repere, am preferat sa-mi mai misc fundul si cu altceva decat cu masina si, prin urmare sa nu ma mai deranjeze costul benzinei. La nivel de firma, e altceva: cand ai 50-100 de masini ce ruleaza minim 30-50 de mii de km anual, timp de 3 ani, nu-i durere daca schimbi injectoarele la 2-3 masini, costurile se compenseaza din plin prin economia globala de carburant facuta de toate masinile ce merg pe motorina in loc de benzina. Prin urmare, eu nu sunt impotriva dieselului, ci doar spun ca nu mi-as dori sa-l am ca masina personala, unde o reparatie de injectoare sau un schimb de turbina mi-ar anula instantaneu toata economia facuta. Si spun asta in cunostinta de cauza, lucrand in domeniu si putand sa fac o statistica cu costurile de reparatii aferente dieselurilor vs economia de carburant obtinuta. This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 12:45 |
--------------------
.
.
.
|
|
centurion |
![]()
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 5 Jan 2014, 13:25) Pentru nimeni. Dieselul e satana, sa nu va luati in viata voastra. Sa nu care cumva sa fie cineva adeptul satanei. Lumea nu isi ia diesel pentru ca are costul initial putin mai mare si pentru ca traieste cu mitul ca ii cade turbina pe jos, se infunda injectoarele, ii rupe la revizii, etc. Ce daca ii consuma pe benzina cu 2-3l in plus, stie ca nu ii cade turbina (prezenta si pe TCe acum). La ciurucurile SH inteleg reticienta de a cumpara diesel dar la masina noua e vorba doar de indoctrinare si lipsa de informatii. Nu stiu lumea ce zice si ce face si chiar nu imi pasa. Eu nu imi voi lua "Diesel" niciodata pentru ca imi place "Otto". Simplu. Iar placerea pentru "Otto" se va sfarsi atunci cand voi putea cumpara electric. Fiecare cu alegerea lui. Doar ca nu trebuie sa ne pronuntam pentru altii. |
--------------------
-
-
-
|
|
shutulica |
![]()
Post
#307
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 December 10 ![]() |
QUOTE(Bicicleta galbena @ 5 Jan 2014, 11:35) Din aceasta dilema nu putem iesi (Logan 1 vs Logan 2). Ca sa vezi exact care sunt diferentele - la nivel de nuante - intre generatiile de Logan, ar trebui facut un 'blind test' cu cele doua exemplare (ca in cazul berilor). Decat ca nu se poate. Pana una-alta, putin marketing destept, putina autosugestie din partea cumparatorului (care plateste, deci e subiectiv) da castig de cauza generatiei noi. Am un prieten care a lucrat la Dacia (ma rog, o firma care are contract cu ei) ca sofer de testari - plimba Sandelu si Golanu TCe prin tara, iar cand l-am intrebat de motor cum e, primul lucru pe care mi l-a spus: "consuma mult; trebuie turat bine, si asta se reflecta in consum". A propos de „blind test”, mi s-a parut cel putin interesant un reportaj in care niste cetateni (cred ca din Anglia) au testat noul Sandero, masina neavând vreun element care sa-i tradeze provenienta. Respectivii soferi au comparat-o, in urma drive-test-ului cu niste modele de la VW si Skoda... repet, cel putin interesant. Sustin ideea ca Dacia e o masina „corecta” pentru banii sai ... insa nu ma pot pronunta in legatura cu preturile pentru Duster, desi stiu ca, asa scump cum e (pentru noi, o buna parte a romanilor), tot mai ieftina este decat una straina din clasa ei. Chestia cu faptul ca trebuie turata si asta se reflecta in consum, problema consumului incepe, cel putin pe mine, sa ma scoata din minti; probabil ca, la nivel mondial, or fi descoperite alte surse de energie (nu stiu care marca lucreaza la propulsarea pe baza de heliu - interesant), insa pana s-or epuiza resursele petrolifere, economia mondiala trebuie sa functioneze, masinile sa consume. Cineva spunea mai sus ca din punctul A la punctul B, este nevoie de aceeasi „cantitate” de energie. Ei bine, nu credeti ca, in privinta producerii acestei energii cu ajutorul benzinei sau al motorinei, s-a ajuns la cel mai inalt grad de economie, diferentele de la o marca la alta fiind irelevante? Credeti ca doar de dragul micsorarii gradului de poluare au inceput sa apara hibridele? Chiar si in privinta confortului, nu credeti ca si aici s-a ajuns la un punct maxim? Toti producatorii de masini stiu ca mai mult confort, mai multa siguranta se reflecta in costuri mai mari, respectiv preturi mai mari, iar Dacia are segmentul ei de piata si pe acela merge, ca ii este bine. |
--------------------
dacia
1310 injectie
2003
|
|
l@u |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
kum |
![]()
Post
#309
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 10:25) 12850 de euro mi-a iesit mie cel mai scump Logan (dizel), configurat cu tot ce se putea pe site. Alege tu orice marca de masina si hai sa configuram modelul cel mai scump su tot ce se poate de pe configurator. Oricare marca (dar nu Tata sau chinezisme). QUOTE(gabizegrean @ 5 Jan 2014, 11:23) Sper că nu pui leguma doi printre mașinile confortabile, că numa' confort nu se numește statu-n scaun cu fesierii încordați. ![]() Nu stiu ce faci matale in leguma, da' io pot conduce 5-600 de km fara sa ma simt obosit. Nu strang din buci deloc, ba chiar stau relaxat. Si nu e numai parerea mea: Laguna 2 are un confort (pentru sofer) printre cele mai bune in clasa ei. |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#310
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(kum @ 5 Jan 2014, 15:03) 12850 de euro mi-a iesit mie cel mai scump Logan (dizel), configurat cu tot ce se putea pe site. Alege tu orice marca de masina si hai sa configuram modelul cel mai scump su tot ce se poate de pe configurator. Oricare marca (dar nu Tata sau chinezisme). Nu e normal la nicio marcă să se dubleze prețul între modelul de bază și vârful de gamă. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
kum |
![]()
Post
#311
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Este ca n-ai vazut cat costa optionalele la BMW?
Nu spuneai tu de Skoda mai devreme? Cat costa o Octavia cea mai ieftina si cat costa o Octavia LK full-full (cu tot ce se poate pune pe ea)? L.E. Raspund tot eu: Octavia Active 1.2 TSI 14.427,40 EURO cu tot cu TVA. La LK-ul ala ai scris chiar tu: 30.000 de euro. Deci? CU ce e mai de rahat Dacia decat Skoda? Sau decat celelalte marci? This post has been edited by kum: 5 Jan 2014, 15:09 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#312
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai omis "nicio marcă"?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
kum |
![]()
Post
#313
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Pai vad ca toata lumea da in Dacia. De ce nu da toata lumea in toate marcile? Sau sa nu dea deloc in Dacia? Ajungem cumva la ce am scris eu mai sus? Ca numai frustratii arunca cu rahat in Logan? In conditiile in care nu e nici mai rea nici mai buna ca orice alta marca?
Ca de fapt de aici a pornit discutia. |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(kum @ 5 Jan 2014, 16:06) Este ca n-ai vazut cat costa optionalele la BMW? Nu spuneai tu de Skoda mai devreme? Cat costa o Octavia cea mai ieftina si cat costa o Octavia LK full-full (cu tot ce se poate pune pe ea)? L.E. Raspund tot eu: Octavia Active 1.2 TSI 14.427,40 EURO cu tot cu TVA. La LK-ul ala ai scris chiar tu: 30.000 de euro. Deci? CU ce e mai de rahat Dacia decat Skoda? Sau decat celelalte marci? Stai asa nitel. Pai ce optionale exista pentru Logan si ce optionale pentru BMW sau chiar Skoda? Sa nu mai vorbim de gama de motorizari si cutii de viteze. Pai la Logan ai ca optionale 3 lulele care dubleaza valoarea masinii. Si fac dintr-o masina extrem de cheala una mai putin cheala. In nici in caz una bine echipata. This post has been edited by paul_p: 5 Jan 2014, 15:16 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#315
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(kum @ 5 Jan 2014, 16:11) Păi nu toate mărcile dublează prețul. ![]() 5 Jan 2014, 16:31: QUOTE(SorinCT @ 5 Jan 2014, 16:19) Conform dacia.ro loganul costă între 6790 și 12850 euro. Între cel de bază și cel de top e o creștere de preț de 89%. This post has been edited by C a t a l i n: 5 Jan 2014, 15:31 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Filip |
![]()
Post
#316
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Nu e normal dar se intampla. Dau un exemplu de marca premium: Porsche Panamera ~80000eur - ~200000 eur.
La logan cea mai mare diferenta de pret o face motorul ales. Un 1.5dci are un pret al lui, nu conteaza ca il pui in logan sau clio 4. Nu poate sa coste cat un 1.2 16v. La acelasi tip de motor, diferenta e de 3500 euro - ce tine doar de optiuni: AC, media nav, geamuri electrice, jante, vopsea metalizata, senzori de parcare, cotiera, pus harta europei - tot. Intr-adevar in afara de AC restul sunt chestii care nu sunt necesare, AC poti sa comanzi si pe Ambiance - 780 euro - cam multicel dar asta e. Si ajungi la 8480 cu optiunea asta. Dar ai servodirectie, abs, AFU, geamuri electrice pe fata, airbag-uri frontale, laterale - chestii pe care loganul original, din 2004 NU le avea. Nu zic ca e super ieftin, dar nu e exagerat. Pentru buzunarul romanilor, da, este foarte scump. Dar asta din cauza ca traim prost. Normal ca un casier la Carrefour care ia in mana 800 lei + bonuri de masa nu are cum sa se gandeasca, dar ce zic logan, dar ce zic masina, nu-ti ajung de mancare banii astia. Dar, asta e nivelul de trai - masina e ok la pret, fata de concurenta. Poate doar la marcile de masini japoneze, coreene, cu care e obisnuit Catalin - sa nu se ajunga cu pretul doar din optiuni sa dubleze valoarea initiala. Pentru ca probabil vin echipate destul de bine ca standard. Dar in rest... This post has been edited by Filip: 5 Jan 2014, 15:39 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#317
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Coreene sunt aerele condiționate pe care le montezi tu!
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Filip |
![]()
Post
#318
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Problema la dacie e ca nu te lasa sa configurezi pe Acces aerul conditionat. Ar ajunge la un ~7600 euro o versiune d-asta, ceea ce nu e departe de pretul originalului logan Ambition. Si asta ar veni cu chesti utile in plus fata de Ambition: Airbag-uri laterale, ESP.... bine si cam atat. Si un nivel de poluare mai bun, motor mai slab dar impozit mai mic... Ar fi cat de cat un pret rezonabil. Dar nu te lasa sa faci chestia asta. Totusi fata de cum era primul logan din 2004 in varianta de 5500 euro - fara servodirectie - ca o berlina practic... au pus chestii de bun simt pe el.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
shutulica |
![]()
Post
#319
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 December 10 ![]() |
QUOTE(zanzie @ 5 Jan 2014, 16:47) Sandero Laureate cu motor de 0.9 = 10100 euro -1500 euro (tichet rabla) + 40 euro (pachet legislativ) = 8640 euro + ~500 euro (tichet rabla cumparat) = 9140 euro Taxe inmatriculare: 150 ron numere rosii, 64 ron impozit, aprox 250 ron taxa mediu Valoare imprumut 40.000 ron Perioada rambursare 5 ani Rata lunara fixa in lei 890 ron (mie imi convine intrucat, datorita unor circumstante, nu platesc decat rata, fara dobanda) Oferta pentru masina a constat in 6 luni casco gratuit si 5 ani garantie. Daca voi avea o situatie financiara mai buna atunci când voi termina si ratele, si garantia ( sper sa pot plati si casco pana atunci), o voi vinde daca voi avea probleme mari cu ea si-mi voi lua alta Dacie. Inca un lucru: am intalnit un sofer de taxi cu logan cu motor de 0.9 care avea 50.000 de km si nu avusese nici o problema. Avand in vedere ca masina mea va face 10-12.000 km/an, ma gândesc sa nu apara probleme cu ea in 5 ani. This post has been edited by shutulica: 5 Jan 2014, 16:36 |
--------------------
dacia
1310 injectie
2003
|
|
corbex |
![]()
Post
#320
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
S-o soferesti sanatos! Un pic maricica rata.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
kum |
![]()
Post
#321
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Io raman la parerea mea: carora le pute Loganu', sa isi ia alta masina. Da' sa nu arunce cu rahat. Ca nu am vazut posesori de mertane sa arunce cu rahat in skoda sau in vw. Fiecare masina are target-ul ei. Sa nu ai bani sa-ti iei o masina mai confortabila da' sa faci afirmatii de 2 lei la adresa Loganului mi se pare culmea frustrarii si a cocalarismului.
Loganu a fost si va ramane masina romanului. Desi vesticii tind sa ne contrazica la acest aspect. This post has been edited by kum: 5 Jan 2014, 18:10 |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
gabize |
![]()
Post
#322
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
kum |
![]()
Post
#323
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Decat cu csenoane
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
Filip |
![]()
Post
#324
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Loganul e bun. Un logan Van urmeaza sa-mi iau si eu, pt. ca am de carat scule si e cea mai buna alegere.
![]() ![]() This post has been edited by Filip: 5 Jan 2014, 18:41 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Markos |
![]()
Post
#325
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
vijelie |
![]()
Post
#326
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Loganul mai e numai 25% din totalul vanzarilor "masina românului", grosul de 75% sunt clienti PJ.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Markos |
![]()
Post
#327
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
mars |
![]()
Post
#328
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ma faceti curios cu Loganul asta subunitar. O sa ma duc la un drive test, sa vad cum sta treaba.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
vijelie |
![]()
Post
#329
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
N-are rost, ne-a spus un coleg mai devreme: 5.3 litri/100 km la viteza de 120 km/h.
Nici mai mult nici mai putin. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
mars |
![]()
Post
#330
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Cobora Dealu' Negru sau cum?
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 02:12 |