DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea

speedman
post 5 Jan 2014, 11:26
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.495
Joined: 21 April 07




Eu am condus logan 2 dci in prima varianta de putere si nu exista comparatie cu logan 1 la nivelul zgomotului, modului in care se simte pe drum cu denivelari, imbinarea plasticelor si design ul bordului, scaunele mai ok decat pe varianta anterioara etc...si vb ca fost detinator de logan 1. Logan 2 a evoluat in sensul bun al cuvantului, cs ni se va ridica la niv unui renault este alta poveste


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Jan 2014, 11:28
Post #302


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(cdadan @ 5 Jan 2014, 10:14)
Specialistul loveste din nou. Care va sa zica, antifonarea tine decat de vibratii.  sleep.gif
*


Se stie ca esti limitat in gandire, dar macar studiaza modul de transmitere a zgomotelor in habitaclu.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Epurasul
post 5 Jan 2014, 11:48
Post #303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 21 December 13




ironick stau cu ea la relanti ca așa vreau eu chiar dacă as avea și cls sau ce vrei tu tot as sta cu ea un pic pornita pana sa plec fiecare om își menajează mașină Cum crede mai bine dacă tu vrei sa îi dai talpa sau sa mergi frumos pana se încălzește o poți face eu am precizat Cum procedez eu și încă o data atrag atenția asupra off topicului se vor șterge posturile


--------------------
Dacia Logan 2013 Laureat - CT68EPR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Jan 2014, 11:57
Post #304


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(IRONICK @ 5 Jan 2014, 11:28)
Se stie ca esti limitat in gandire, dar macar studiaza modul de transmitere a zgomotelor in habitaclu.
*


Care din ele? La rulare, la vant? Ce zici tu e valabil doar la relanti, pe urma se pierde incet dar sigur dupa ce masina se pune in miscare.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Jan 2014, 12:44
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




SorinCT: eu personal nu recomand diesel unui utilizator casnic deoarece un astfel de utilizator de regula face pana in 15000 de km anual, iar economia lunara la carburant odata nu justifica diferenta de bani, iar a doua oara nu justifica riscurile de a se defecta ceva pe parcurs.
Chiar daca alimentezi cu motorina buna, tot exista riscul de a pica 1-2 injectoare la un moment dat, un senzor, un EGR, etc, piese care nu sunt deloc ieftine si fara de care masina nu mai merge bine sau deloc. Un injector de reconditionat tot te costa minim 500-600 de lei, un EGR tot pe acolo. Eh, decat sa risc sa dau banii pe aceste repere, am preferat sa-mi mai misc fundul si cu altceva decat cu masina si, prin urmare sa nu ma mai deranjeze costul benzinei.

La nivel de firma, e altceva: cand ai 50-100 de masini ce ruleaza minim 30-50 de mii de km anual, timp de 3 ani, nu-i durere daca schimbi injectoarele la 2-3 masini, costurile se compenseaza din plin prin economia globala de carburant facuta de toate masinile ce merg pe motorina in loc de benzina.

Prin urmare, eu nu sunt impotriva dieselului, ci doar spun ca nu mi-as dori sa-l am ca masina personala, unde o reparatie de injectoare sau un schimb de turbina mi-ar anula instantaneu toata economia facuta. Si spun asta in cunostinta de cauza, lucrand in domeniu si putand sa fac o statistica cu costurile de reparatii aferente dieselurilor vs economia de carburant obtinuta.

This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 12:45


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 5 Jan 2014, 13:37
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




QUOTE(SorinCT @ 5 Jan 2014, 13:25)
Pentru nimeni. Dieselul e satana, sa nu va luati in viata voastra. Sa nu care cumva sa fie cineva adeptul satanei.
Lumea nu isi ia diesel pentru ca are costul initial putin mai mare si pentru ca traieste cu mitul ca ii cade turbina pe jos, se infunda injectoarele, ii rupe la revizii, etc. Ce daca ii consuma pe benzina cu 2-3l in plus, stie ca nu ii cade turbina (prezenta si pe TCe acum).
La ciurucurile SH inteleg reticienta de a cumpara diesel dar la masina noua e vorba doar de indoctrinare si lipsa de informatii.
*


Nu stiu lumea ce zice si ce face si chiar nu imi pasa. Eu nu imi voi lua "Diesel" niciodata pentru ca imi place "Otto". Simplu. Iar placerea pentru "Otto" se va sfarsi atunci cand voi putea cumpara electric.
Fiecare cu alegerea lui. Doar ca nu trebuie sa ne pronuntam pentru altii.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shutulica
post 5 Jan 2014, 13:37
Post #307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 20 December 10




QUOTE(Bicicleta galbena @ 5 Jan 2014, 11:35)
Din aceasta dilema nu putem iesi (Logan 1 vs Logan 2). Ca sa vezi exact care sunt diferentele - la nivel de nuante - intre generatiile de Logan, ar trebui facut un 'blind test' cu cele doua exemplare (ca in cazul berilor). Decat ca nu se poate. Pana una-alta, putin marketing destept, putina autosugestie din partea cumparatorului (care plateste, deci e subiectiv) da castig de cauza generatiei noi.

Am un prieten care a lucrat la Dacia (ma rog, o firma care are contract cu ei) ca sofer de testari  - plimba Sandelu si Golanu TCe prin tara, iar cand l-am intrebat de motor cum e, primul lucru pe care mi l-a spus: "consuma mult; trebuie turat bine, si asta se reflecta in consum".
*



A propos de „blind test”, mi s-a parut cel putin interesant un reportaj in care niste cetateni (cred ca din Anglia) au testat noul Sandero, masina neavând vreun element care sa-i tradeze provenienta. Respectivii soferi au comparat-o, in urma drive-test-ului cu niste modele de la VW si Skoda... repet, cel putin interesant.

Sustin ideea ca Dacia e o masina „corecta” pentru banii sai ... insa nu ma pot pronunta in legatura cu preturile pentru Duster, desi stiu ca, asa scump cum e (pentru noi, o buna parte a romanilor), tot mai ieftina este decat una straina din clasa ei.

Chestia cu faptul ca trebuie turata si asta se reflecta in consum, problema consumului incepe, cel putin pe mine, sa ma scoata din minti; probabil ca, la nivel mondial, or fi descoperite alte surse de energie (nu stiu care marca lucreaza la propulsarea pe baza de heliu - interesant), insa pana s-or epuiza resursele petrolifere, economia mondiala trebuie sa functioneze, masinile sa consume. Cineva spunea mai sus ca din punctul A la punctul B, este nevoie de aceeasi „cantitate” de energie. Ei bine, nu credeti ca, in privinta producerii acestei energii cu ajutorul benzinei sau al motorinei, s-a ajuns la cel mai inalt grad de economie, diferentele de la o marca la alta fiind irelevante? Credeti ca doar de dragul micsorarii gradului de poluare au inceput sa apara hibridele?
Chiar si in privinta confortului, nu credeti ca si aici s-a ajuns la un punct maxim? Toti producatorii de masini stiu ca mai mult confort, mai multa siguranta se reflecta in costuri mai mari, respectiv preturi mai mari, iar Dacia are segmentul ei de piata si pe acela merge, ca ii este bine.


--------------------
dacia 1310 injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Jan 2014, 13:53
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(St @ 5 Jan 2014, 10:47)
Se permite, dar nu se accepta!
Pe vremea cand a cumparat kum loganul nu exista acea varianta wink.gif
*



discutia era despre logan 1 nu despre vre-un an de fabricatie anume,laureatul plus a aparut in 2006, ai dreptate, nu era in 2005 cand a luat kum masina .


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 5 Jan 2014, 14:03
Post #309


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 10:25)
Banii ei fiind 6750 sau 13000 euro?
*



12850 de euro mi-a iesit mie cel mai scump Logan (dizel), configurat cu tot ce se putea pe site.
Alege tu orice marca de masina si hai sa configuram modelul cel mai scump su tot ce se poate de pe configurator. Oricare marca (dar nu Tata sau chinezisme).

QUOTE(gabizegrean @ 5 Jan 2014, 11:23)
Sper că nu pui leguma doi printre mașinile confortabile, că numa' confort nu se numește statu-n scaun cu fesierii încordați.  mad.gif
*


Nu stiu ce faci matale in leguma, da' io pot conduce 5-600 de km fara sa ma simt obosit. Nu strang din buci deloc, ba chiar stau relaxat. Si nu e numai parerea mea: Laguna 2 are un confort (pentru sofer) printre cele mai bune in clasa ei.


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 14:28
Post #310


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(kum @ 5 Jan 2014, 15:03)
12850 de euro mi-a iesit mie cel mai scump Logan (dizel), configurat cu tot ce se putea pe site.
Alege tu orice marca de masina si hai sa configuram modelul cel mai scump su tot ce se poate de pe configurator. Oricare marca (dar nu Tata sau chinezisme).
*



Nu e normal la nicio marcă să se dubleze prețul între modelul de bază și vârful de gamă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 5 Jan 2014, 15:06
Post #311


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Este ca n-ai vazut cat costa optionalele la BMW?
Nu spuneai tu de Skoda mai devreme? Cat costa o Octavia cea mai ieftina si cat costa o Octavia LK full-full (cu tot ce se poate pune pe ea)?

L.E. Raspund tot eu:
Octavia Active 1.2 TSI 14.427,40 EURO cu tot cu TVA. La LK-ul ala ai scris chiar tu: 30.000 de euro. Deci? CU ce e mai de rahat Dacia decat Skoda? Sau decat celelalte marci?

This post has been edited by kum: 5 Jan 2014, 15:09


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 15:08
Post #312


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ai omis "nicio marcă"?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 5 Jan 2014, 15:11
Post #313


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Pai vad ca toata lumea da in Dacia. De ce nu da toata lumea in toate marcile? Sau sa nu dea deloc in Dacia? Ajungem cumva la ce am scris eu mai sus? Ca numai frustratii arunca cu rahat in Logan? In conditiile in care nu e nici mai rea nici mai buna ca orice alta marca?
Ca de fapt de aici a pornit discutia.


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 5 Jan 2014, 15:13
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




QUOTE(kum @ 5 Jan 2014, 16:06)
Este ca n-ai vazut cat costa optionalele la BMW?
Nu spuneai tu de Skoda mai devreme? Cat costa o Octavia cea mai ieftina si cat costa o Octavia LK full-full (cu tot ce se poate pune pe ea)?

L.E. Raspund tot eu:
Octavia Active 1.2 TSI 14.427,40 EURO cu tot cu TVA. La LK-ul ala ai scris chiar tu: 30.000 de euro. Deci? CU ce e mai de rahat Dacia decat Skoda? Sau decat celelalte marci?
*


Stai asa nitel.
Pai ce optionale exista pentru Logan si ce optionale pentru BMW sau chiar Skoda?
Sa nu mai vorbim de gama de motorizari si cutii de viteze.

Pai la Logan ai ca optionale 3 lulele care dubleaza valoarea masinii. Si fac dintr-o masina extrem de cheala una mai putin cheala. In nici in caz una bine echipata.

This post has been edited by paul_p: 5 Jan 2014, 15:16


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 15:21
Post #315


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(kum @ 5 Jan 2014, 16:11)
De ce nu da toata lumea in toate marcile?
*



Păi nu toate mărcile dublează prețul. rolleyes.gif

5 Jan 2014, 16:31:
QUOTE(SorinCT @ 5 Jan 2014, 16:19)
Loganul de top e cu aproape 70% mai scump decat cel de baza.
*



Conform dacia.ro loganul costă între 6790 și 12850 euro. Între cel de bază și cel de top e o creștere de preț de 89%.

This post has been edited by C a t a l i n: 5 Jan 2014, 15:31


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 5 Jan 2014, 15:35
Post #316


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Nu e normal dar se intampla. Dau un exemplu de marca premium: Porsche Panamera ~80000eur - ~200000 eur.
La logan cea mai mare diferenta de pret o face motorul ales. Un 1.5dci are un pret al lui, nu conteaza ca il pui in logan sau clio 4. Nu poate sa coste cat un 1.2 16v.
La acelasi tip de motor, diferenta e de 3500 euro - ce tine doar de optiuni: AC, media nav, geamuri electrice, jante, vopsea metalizata, senzori de parcare, cotiera, pus harta europei - tot. Intr-adevar in afara de AC restul sunt chestii care nu sunt necesare, AC poti sa comanzi si pe Ambiance - 780 euro - cam multicel dar asta e. Si ajungi la 8480 cu optiunea asta. Dar ai servodirectie, abs, AFU, geamuri electrice pe fata, airbag-uri frontale, laterale - chestii pe care loganul original, din 2004 NU le avea. Nu zic ca e super ieftin, dar nu e exagerat. Pentru buzunarul romanilor, da, este foarte scump. Dar asta din cauza ca traim prost. Normal ca un casier la Carrefour care ia in mana 800 lei + bonuri de masa nu are cum sa se gandeasca, dar ce zic logan, dar ce zic masina, nu-ti ajung de mancare banii astia. Dar, asta e nivelul de trai - masina e ok la pret, fata de concurenta.

Poate doar la marcile de masini japoneze, coreene, cu care e obisnuit Catalin - sa nu se ajunga cu pretul doar din optiuni sa dubleze valoarea initiala. Pentru ca probabil vin echipate destul de bine ca standard. Dar in rest...

This post has been edited by Filip: 5 Jan 2014, 15:39


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Jan 2014, 15:41
Post #317


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Coreene sunt aerele condiționate pe care le montezi tu! tongue.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 5 Jan 2014, 15:45
Post #318


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Problema la dacie e ca nu te lasa sa configurezi pe Acces aerul conditionat. Ar ajunge la un ~7600 euro o versiune d-asta, ceea ce nu e departe de pretul originalului logan Ambition. Si asta ar veni cu chesti utile in plus fata de Ambition: Airbag-uri laterale, ESP.... bine si cam atat. Si un nivel de poluare mai bun, motor mai slab dar impozit mai mic... Ar fi cat de cat un pret rezonabil. Dar nu te lasa sa faci chestia asta. Totusi fata de cum era primul logan din 2004 in varianta de 5500 euro - fara servodirectie - ca o berlina practic... au pus chestii de bun simt pe el.


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shutulica
post 5 Jan 2014, 16:09
Post #319


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 20 December 10




QUOTE(zanzie @ 5 Jan 2014, 16:47)
Cat e rata lunara si pe cat timp se intinde creditul?
*



Sandero Laureate cu motor de 0.9 = 10100 euro -1500 euro (tichet rabla) + 40 euro (pachet legislativ) = 8640 euro + ~500 euro (tichet rabla cumparat) = 9140 euro

Taxe inmatriculare: 150 ron numere rosii, 64 ron impozit, aprox 250 ron taxa mediu

Valoare imprumut 40.000 ron
Perioada rambursare 5 ani
Rata lunara fixa in lei 890 ron (mie imi convine intrucat, datorita unor circumstante, nu platesc decat rata, fara dobanda)

Oferta pentru masina a constat in 6 luni casco gratuit si 5 ani garantie.

Daca voi avea o situatie financiara mai buna atunci când voi termina si ratele, si garantia ( sper sa pot plati si casco pana atunci), o voi vinde daca voi avea probleme mari cu ea si-mi voi lua alta Dacie.

Inca un lucru: am intalnit un sofer de taxi cu logan cu motor de 0.9 care avea 50.000 de km si nu avusese nici o problema. Avand in vedere ca masina mea va face 10-12.000 km/an, ma gândesc sa nu apara probleme cu ea in 5 ani.

This post has been edited by shutulica: 5 Jan 2014, 16:36


--------------------
dacia 1310 injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 Jan 2014, 17:01
Post #320


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




S-o soferesti sanatos! Un pic maricica rata.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 5 Jan 2014, 18:10
Post #321


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Io raman la parerea mea: carora le pute Loganu', sa isi ia alta masina. Da' sa nu arunce cu rahat. Ca nu am vazut posesori de mertane sa arunce cu rahat in skoda sau in vw. Fiecare masina are target-ul ei. Sa nu ai bani sa-ti iei o masina mai confortabila da' sa faci afirmatii de 2 lei la adresa Loganului mi se pare culmea frustrarii si a cocalarismului.
Loganu a fost si va ramane masina romanului. Desi vesticii tind sa ne contrazica la acest aspect.

This post has been edited by kum: 5 Jan 2014, 18:10


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 5 Jan 2014, 18:30
Post #322


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(kum @ 5 Jan 2014, 18:10)
Folsvagănu' a fost si va ramane masina romanului.
*


mad.gif mad.gif mad.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 5 Jan 2014, 18:35
Post #323


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Decat cu csenoane AM... pardon, OEM. Si neaparat TDI.


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 5 Jan 2014, 18:40
Post #324


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Loganul e bun. Un logan Van urmeaza sa-mi iau si eu, pt. ca am de carat scule si e cea mai buna alegere. wink.gif SH evident... Dar nu dau 1310-le. tongue.gif

This post has been edited by Filip: 5 Jan 2014, 18:41


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 5 Jan 2014, 18:42
Post #325


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Filip @ 5 Jan 2014, 18:40)
Loganul e bun.
*


Dacia e bună!


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 5 Jan 2014, 18:43
Post #326


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Loganul mai e numai 25% din totalul vanzarilor "masina românului", grosul de 75% sunt clienti PJ.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 5 Jan 2014, 18:45
Post #327


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(vijelie @ 5 Jan 2014, 18:43)
grosul de 75% sunt clienti PJ.
*


tot românii le conduc.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 5 Jan 2014, 19:15
Post #328


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Ma faceti curios cu Loganul asta subunitar. O sa ma duc la un drive test, sa vad cum sta treaba.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 5 Jan 2014, 19:22
Post #329


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




N-are rost, ne-a spus un coleg mai devreme: 5.3 litri/100 km la viteza de 120 km/h.
Nici mai mult nici mai putin.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 5 Jan 2014, 19:41
Post #330


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Cobora Dealu' Negru sau cum?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 02:12
Forum Renault