DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> curge uleiu, din motor

justyn
post 18 Apr 2008, 15:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Salut baieti. Deci dupa ce mam chinuit sa scot motoru cu tot cu cutie ca nu iese alcumva am schimbat semeringu de la palier am dat jos baia de ulei am prinso la loc cu silicon si ce sa vezi dupa ce am dat 2 ture curge iara . Semeringu de la fulie o fost si ala schimbat dar nu de mine. Dati-mi niste idei ce sa fac ca numa probleme am cu masina asta


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 18 Apr 2008, 17:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




mai exact, pe unde iti curge?esti sigur ca ai etansat bine baia de ulei?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Apr 2008, 17:44
Post #3


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.489
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Siliconul nu va etansa niciodata ca un simering. Acolo sunt piese in miscare, trebuie schimbat simeringul.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Apr 2008, 17:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ce idei sa iti dam?
Vezi pe unde curge si actioneaza in consecinta.
Eu am patit spre exemplu la un papuc sa curga pe la sonda de presiune.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 18 Apr 2008, 18:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




tot pe la baie curge
dao jos ia un silicon bun (locttite parca scrie la carte) curata bine ambele suprafete de lipit ,degreseaza cu diluant ,si nu strange suruburile la maxim
dupa aia admira rezultatele


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 18 Apr 2008, 21:56
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




semeringu l-am schimbat defapt ambele is schimbate noi , ar mai putea fii de la uleiu care o ramas pe cutie si ce o mai ramas pe scut ca nu l-am curatat sa vad maine, asta ar fii varianta cea buna daca nu pe la baie. imi spuneti cam in cant timp se intareste siliconu ca mai mult de 2 ore nu lam lasat cam dupa 2 ore jumate am si pornit motoru.


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 18 Apr 2008, 22:01
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




2 ore e putin...Teoretic siliconul(chiar si cel rosu) are o durata de uscare completa de pana la 24 de ore. Te-ai grabit iar acum va trebui sa dai baia de ulei jos iar si sa re-etansezi cu silicon. De data asta lasa-l sa se usuce macar 1 zi(24 ore) pentru a fi sigur.

Iti recomand deasemenea sa dai si scutul jos si sa il cureti de mizerie.

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 19 Apr 2008, 10:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Am folosit silicon rosu chiar daca nu l-am lasat mai mult de 2 ore jumate vad ca tine bine nu curge pe langa baie. Curge pe la busonu de golire ulei. Ce sa ii fac la asta?


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 19 Apr 2008, 12:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(justyn @ 19 Apr 2008, 10:56)
Am folosit silicon rosu chiar daca nu l-am lasat mai mult de 2 ore jumate vad ca tine bine nu curge pe langa baie. Curge pe la busonu de golire ulei. Ce sa ii fac la asta?
*




se gasesc in comert garnituri de cupru pentru acel buson.ele sunt "umflate" si cand le strangi se preseaza.de asta nu e recomandata folosirea unei garnituri de mai multe ori.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Apr 2008, 12:59
Post #10


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.489
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Loctite pentru suruburi pentru buson pe filet si garnitura aia.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 15:37
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




poate ca ai ceva presiune in baie care scapa pe langa segmenti, sau nu ai baia dreapta, daca este stramba va curge si cu cel mai al dracu silicon.

curge in special la imbinarea cu capcul de distributie sad.gif inainte se puneau niste garnituri de cauciuc acolo , acum la metoda cu silicon nu se mai folosesc, incearca eu ele , si eu am o scurgere tot pe acolo.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 19 Apr 2008, 19:38
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Inainte garniturile erau de pluta.Cumparasem eu si mecanicul le-a aruncat biggrin.gif

A indreptat buza la baia de ulei ca cica era putin indoita si cu Loctite a etansat baia.Are un an de zile de cand e asa si nu curge deloc.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 19 Apr 2008, 19:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




nu prea inteleg cum vine treaba asta
stiam ca baia care e cu garnitura nu merge cu silicon si invers pt ca difera (alea pt garnitura au niste ridicaturi pe ele iar alea pt silicon au santuri)
eu as prefera garniturile

This post has been edited by MIHAI8888: 19 Apr 2008, 19:45


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 19:52
Post #14


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




te anunt ca baia pentru silicon nu are sant are chiar o buza mai inalta pe care se pune silicon , masina este din 97.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 19 Apr 2008, 21:16
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




corect ,greseala e a mea
scuze pt dezinformare


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2008, 21:55
Post #16


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




eu prefer silicon biggrin.gif din ala medical radmasa.gif la fete


baia cu garnitura clasica nu este mult prea rezistenta in timp , trebuie sa fii prea norocos sa reziste macar 3 ani , in schimb daca ai baia dreapta si motorul nu scapa compresie in carter o baie lipita cu silicon te poate tine si de la un RK la alt RK , depinde si de materiale si de mana mecanicului wink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 20 Apr 2008, 17:16
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Curge in continuare sad.gif cred ca pe la buson trebe sa ma scap de masina asta numa probleme am cu ea


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgecpr
post 21 Apr 2008, 16:26
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 14 November 07
From: Targoviste / Bucuresti




Salutare. Am si eu o problema similara cu Nova mea. Pierde ulei pe la simeringul de la palier. Dupa ce am fost la un mecanic sa intreb cat ma costa schimbul (4-5 milioane cu totu sad.gif ) am decis sa il schimb singur. Este dificila aceasta interventie?

Parca am citit pe aici pe forum ca cineva a reusit sa scoata cutia de viteze de pe nova fara sa dea jos motoru. Cred ca am sa incerc si eu o astfel de abordare. Exista vreun risc? Ce ma sfatuiti?


--------------------
Dacia Nova GT 1999 - DB 79 KIS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
justyn
post 21 Apr 2008, 16:45
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 14 December 07




Exista o solutie sa dai jos lonjeronu de sub cutia de viteze nu stiu exact cate suruburi ai de demontat exact da ce ii cert ca o sa te chinui mult. Io am dat jos motoru ca sa schimb si ambreajul si sa dau jos baia. Chinu mai mare a fost cand o trebuit sa prindem cutia inapoi pe motor, ambreajul fiind nou nu intra. A trebuit sa rastrurnam motorul pe partea cu pompa de apa si sa bag cutia de sus in jos. Pe mine mau ajutat inca doi baieti ca singur nu reusam. Daca ai probleme numa cu semeringul de palier ai putea sa incerci varianta cu lonjeronu asa ca spor la treaba


--------------------
dacia nova gt 99 motor 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 21 Apr 2008, 19:36
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




si eu am schimbat acel simering si discul de ambreaj cu rulment si placa de presiune.

2 ore a durat in service.a dat jos motorul a schimbat ca a schimbat si l-a pus la loc.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Apr 2008, 20:52
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Cutia se poate da jos de pe motor fara a fi scos si motorul ,dar chinuiala care nu isi are rostul nu merita , cutia iese pe jos nu pe sus , si dureaza, dar garantat iese si tot garantat NU mai intra la loc pe unde ai scos-o biggrin.gif de intrat intra cu motorul demontat. Cine nu crede din partea mea poate sa incerce si el console.gif va avea acelasi rezultat ca mine


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 21 Apr 2008, 21:19
Post #22


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Cat se poate de corect,sustin postul lui Mihai patit pe pielea mea smile.gif


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 25 Apr 2008, 11:01
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Nu pot sa inteleg de ce va ambitionati sa o faceti pe ginecologii cu masina asta.
Mie demontarea motorului nu mi se pare deloc dificila (in afara de cocoasa pe care o faci cat stai aplecat, si de macaraua care e EXTREM de utila la ridicat agregatu'!!)(poate si pen'ca l-am demontat de vreo 5 ori pana acum??)
Motorul iese singur (se desfac 5 - cinci- suruburi care imbina carterul ambreiajului-semicarcasa cutiei cu blocul motor, si prinderea aceluiasi carter la traversa din fata, care permite bascularea cutiei pentru scoaterea axului prizei din discul de ambreiaj), iar cutia se scoate dupa aia. Se remonteaza in ordine inversa, cu mentiunea ca daca la scos se pot "pacali" planetarele sa iasa fara demontarea fuzetelor, la re-montare a trebuit sa desfac surubul de sus si sa-l slabesc pe cel de jos, la imbinarea unei fuzete (fata) cu amortizorul si sa basculez spre exterior fuzeta ca sa departez planetara, sa incapa cutia
MENTIONEZ CA AM LUCRAT SINGUR
Legat de baia de ulei;
La garnituri era o problema la imbinarea partilor de pluta, laterale, cu "potcoavele" de cauciuc care se pun pe zonele semicirculare de la capete. Aceasta imbinare, odata reusita nu ceda, cum s-a spus pe aici "dupa maxim 3 ani". Inventia cu siliconul e "cauzata" de aparitia unui material nou si de "simplificarea" operatiei de etansare... Totusi ramane problema timpului de asteptare pentru intarirea cauciucului.
La simeringuri apar mereu probleme: se produc uzuri pe arborii cu tratamentul prost in zona de contact cu inelul de cauciuc, greu vizibile si care compromit etansarea chiar cu simering nou, bun si corect aplicat; simeringul poate fi necorespunzator (material prost, dimensiune neconforma, manipulare si stocare defectuoasa - NU cumparati niciodata un simering tinut la magazin pe cui sau carlig, ala e bulit de nou!!!!
Montarea simeringurilor e o operatie FOARTE delicata!! Indesarea cu varful surubelnitei e o alta modalitate de a distruge aceasta piesa pretentioasa (montarea se executa cu o scula care apasa simultan pe toata circumferinta inelului; nu e o chestie foarte complicata dar surprinzator de putini mecanici o au...)
La fotbal si la mecanica auto credem toti ca ne pricepem.... Si bine ar fi sa stim baremi ce sa cerem mecanicilor care ne iau o gramada de bani si dup-aia ne aburesc cu texte ca "piesa era proasta/defecta", "ai suprasolicitat-o", "are alta cauza de defectare" etc.
Spor la cheile fixe!!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu boss
post 27 Apr 2008, 09:59
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 27 April 08




dak ai schimbat semeringurile strange si arcurile la semeringuri asa incat atunci cand il probezi pe viblochen sa simti ca opune rezistenta calumea


--------------------
dacia nova gt 1999 - ct-07-viv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 09:13
Forum Renault