Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)
AlinI |
![]() ![]()
Post
#121
|
||
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|||
klaus |
![]()
Post
#122
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
In acest caz probabil e de vina termostatul
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
giksy |
![]()
Post
#123
|
![]() membru de partid Group: Members Posts: 28 Joined: 8 July 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan 1.6
2004 laureate
- gl-06-III E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra.
(Jules Renard) |
|
AlinI |
![]()
Post
#124
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
continuare...
am fost sunat astazi de un o persoana de la VC si mi s-a comunicat ca problema mea va fi directionata departamentului tehnic si ca o sa primesc un raspuns oficial in cel mai scurt timp posibil... vom vedea... |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
MrGabOne |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine mai tarziu decat niciodata
![]() Pentru cei care nu stiu, aveam probleme cu cresterea temperaturii lichidului de racire al motorului in 6 liniute dupa care vibra toata masina (pornea electroventilatorul direct pe viteza a doua). M-am dus prima oara in service si au schimbat electroventilatorul. Plecat de acolo si in maxim 2h aceeasi problema a revenit. M-am dus a II-a oara in service si am incercat sa le explic cat se poate de diplomat exact ce a zis Klaus (...ca porneste direct pe viteza a II-a, etc... si sa faca un test CLIP) dupa care surpriza placuta; chiar mi-au comunicat ca in urma testului au constatat intr-adevar ca trebuia schimbata o rezistenta sau ceva asemanator deoarece electroventilatorul nu mai pornea pe viteza I. asa ca problema a fost rezolvata P.S.: cu ocazia asta mi-au schimbat si compresorul de aer conditionat deoarece era prea zgomotos ![]() |
--------------------
Dacie
Laureat 1.4
2005
- B - 46 - ???
|
|
AlinI |
![]()
Post
#126
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
continuare... deja incep sa ma obisnuiesc cu ideea ca la a mea "nu face ca la toate"
dupa primul telefon de la VC a urmat al 2-lea a doua zi... in care mi se spunea sa merg inapoi in service sa se uite "mai amanuntit"... bun... in weekend am fost la busteni, m-am intors ieri noapte, iar pe drum mi s-au aprins liniutele de cateva ori... azi dimineata m-am proptit in service pe la 10 jumate... ca o paranteza, facusem eu cateva experiente, in sensul ca dupa aduceri aminte nivelul sarea la 6 liniute in special seara (mers cu farurile pornite), iar ieri seara a plouat in busteni si am folosit si dezaburitorul... ieri cand am pornit dezaburitorul direct pe 6 linii... stins ala, 4 linii, aprins ala inapoi 6... ziceam ca este intrerupatorul pentru cele 6 linii... astea cu faza scurta, proiectoarele cd-player-ul mergand si ventilatorul pe treapta a 2-a... azi in service un baiat de acolo vine la mine, ii arat ce si cum, misca el de niste fire pe la motor 6 linii, mai misca iar si cade la 4... concluzia un scurt pe undeva... electricianul nu era acolo si ma cheama la ora 12... vin la 12 si pana la 3 15 stat acolo, cu electricianul prin zona... a desfacut omul cutia de relee de la motor, verificat toate firele acolo, nici un scurt... izoleaza la loc, monteaza la loc alea si ii fac o proba... cu farurile aprinse... dupa ce s-a incalzit masina, dau drumul iar la consumatori... iar 6 liniute... zice mecanicul sef ca asa se mai intampla la toate si ca din cauza consumatorilor nu shtiu cum afecteaza mersul ventilatorului si mai sare in 6 linii... iar la intrebarea de ce la celelalte nu face, un raspuns foarte fain... cei mai multi nu se uita la bord... urmeaza iar un mail la VC macar sa imi spuna un raspuns oficial de genul SUNT PARANOIC sau AI PLATIT, ghinionul tau... sau asa face la toate.... va urma.. ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
calin.c |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
QUOTE(MrGabOne @ 30 Jul 2006, 01:26) cu ocazia asta mi-au schimbat si compresorul de aer conditionat deoarece era prea zgomotos tocmai de aceia iti facea urit compresorul pt ca era arsa rezistenta si crestea presiunea in instalatia de ac |
-------------------- |
|
AlinI |
![]()
Post
#128
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
am primit azi raspunsul de la VC... care este...
"Buna ziua Domnule IONITA, Urmare a mesajului de e-mail transmis la data de 01.87.2006, prin care ne semnalati unele aspecte in legatura cu autoturismul Dacia Logan pe care-l detineti, va comunicam pozitia Automobile Dacia: In urma analizei solicitarii dumneavoastra efectuata de experti din Dacia impreuna cu reprezentanti ai unitatii service Dacoserv din Bucuresti, s-a concluzionat ca vehiculul functioneaza in parametrii tehnico – functionali prescrisi de fabricant. Conform Manualului de Reparatie al autoturismului, segmentele respective se "aprind" in functie de temperatura apei din motor. Cele 6 segmente "aprinse" corespund unei temperaturi a apei cuprinsa intre 80° C – 105°C. In concluzie, va informam ca nu este necesara o interventie asupra vehiculului. Ne puteti contacta de luni pana vineri intre orele 8.00 - 20.00 si sambata intre orele 8.00 – 16.00 la numarul de telefon : 0248.500.000, sau in orice moment la fax : 0248.500.076, e-mail : vocea.clientului@daciagroup.com, site : www.daciagroup.com sau www.dacia.ro . Cu cele mai bune ganduri, Laurentiu Cintian Consilier Client Vocea Clientului." deci daca o sa am probleme datorita supraincalzirii o sa le reamintesc mailul primit... le-as trimite un reply in care sa ii intreb de ce aproape exclusiv se aprind cele 6 liniute cu luminile aprinse, sau cu consumatorii porniti?... This post has been edited by AlinI: 3 Aug 2006, 10:08 |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
klaus |
![]()
Post
#129
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa faca ei plici ca un arici pogonici?
Nu de alta, da' 6 liniute corespund la "temperatura ridicata - de alerta - intre 105°C si 115°C" si 4 liniute corespund la "plaja optima de temperatura de functionare a motorului - intre 80°C si 105°C" .... Am mentionat eu care sunt temperaturile si liniutele la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=359403 In manualul de service scrie ce zic ei, dar parca in realitate se aprind liniutele in numar par, nu impar cum zic in manualul de service... Ia intreaba-i, ei s-au uitat la vreun logan cum se aprind liniutele de apa? Au vazut ei 3 liniute aprinse vreodata? Sau au vazut 2, 4, 6 ? Ia zi-le sa-ti demonstreze pe masina ta cum se aprind 3 liniute conform manualului de service... Asta daca o dau inainte cu manualul de service. Attached thumbnail(s) temp_apa.jpg ( Size: 155.31k ) Number of downloads: 641 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alinakes |
![]()
Post
#130
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Mie tipul de la Auto Cobalcescu cand mi-a predat masina mi-a zis : " in mers 4 liniute , ce e peste inseamna o problema si vii la service sa vedem despre ce e vorba ! "
Schimba service-ul si vezi poate aia reusesc sa iti remedieze problema ca doar nu sunt toti batuti in cap ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
AlinI |
![]()
Post
#131
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
merci klaus si alinakes..
![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
AlinI |
![]()
Post
#132
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
mailul trimis de mine:
">Buna Ziua, > > In primul rand vreau sa va multumesc pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns. > > In al 2-lea rand, pentru cei care au scris manualul de service, din al carui extras este atasata poza din mesaj, as dori sa ii intreb daca au condus macar vreodata un logan si daca dansii stiu ca afisajul de temperatura este doar de 0, 2, 4, 6 si 9 bare, si daca pot sa imi arate si mie pe masina mea 3 linute la temperatura. > > "Cele 6 segmente "aprinse" corespund unei temperaturi a apei cuprinsa intre 80°C – 105°C. " FALS!!!. sunt 4 linute in acest interval, care coincide cu nivelul optim de temperatura motor. Nivelul de 6 linute indica o temperatura intre 105-115°C, iar dupa 115°C sunt 9 liniute, aprinderea lor ducand si la aprinderea martorului luminos de alerta temperatura apa. > > Nu neg faptul ca este foarte posibil ca sa se mai depaseasca aleator nivelul de 105°C, caz in care ar aparea cele 6 linii, dar nu reusesc sa inteleg de ce acestea apar doar cu multi consumatori poriniti, mai exact fara faruri pornite nu a sarit de 4 linii niciodata, iar cu farurile aprinse pot practic sa le aprind la comanda, iar afisajul arata foarte des 6 linii. > > Accept raspunsul ca este normal ce se intampla, dar cu o explicatie rezonabila, nu cu un citat dintr-un manual de service care are incorectitudini cel putin in privinta asta. > > Cu respect, > > Alin Ionita." si raspunsul "Buna dimineata Domnule Ionita, Asa cum v-am comunicat si in mesajul antrerior, cele 6 segmente "aprinse" corespund unei temperaturi a apei cuprinsa intre 80° C – 105°C. Va comunicam inca odata ca nu trebuie intervenit in niciun fel asupra vehiculul dumneavoastra. Domnule Ionita, ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra! Cu stima, Consilier Client Vocea Clientului Laurentiu Cintian" astia devin de-a dreptul stresanti!!!! ![]() chiar atat de retarzi sa fie??? cat de greu poate sa fie sa ia dracului o masina din fabrica sa o puna pe tester si sa vada si ochiul prostilor ca la 99 grade cand porneste pe treapta 1 masina are 4 liniute nu 6..... cred ca o sa fac o vizita la alt service, unde am si o cunostinta si sper sa aflu si eu ce mama ma-sii poate sa aiba... |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
klaus |
![]()
Post
#133
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu le-as face o scrisoare la aia de la VC cu un continut f. scurt, ceva de genul: "va rog sa-mi comunicati un service in care pot sa ma prezint pentru verificarea comportamentului anormal a indicatorului de temperatura la care nu se aprinde conform manualului de service (pe care l-ati invocat intr-un mesaj anterior) 3 liniute, ci doar 2, sau 4, sau 6."
Si te duci in service cu mailurile astora de la dacia si ceri sa ti se dea in scris ca nu se aprind 3 liniute si ca e normal sa se aprinda 2, 4 sau 6. Nu mai folosi in scrisorile trimise la VC mai multe capete de verificari, pentru ca ti se va raspunde doar la cele care le convin. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AlinI |
![]()
Post
#134
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
pai daca o se se chinuie un pic mi-e sa nu imi faca bordul sa arate doar 3 sau 6 liniute..
![]() oricum super tare asta... klaus genial ca intotdeauna... ![]() ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
bassfreak |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() incredibil ! astia fac pe prostii ca sa mai taraganeze situatia. astept cu interes rezolvarea - am si eu aceiasi problema dar n-am observat sa depinda de consumatori. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
AlinI |
![]()
Post
#136
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
am trimis mail vineri dimineata la "WC" prin care le sesizam comportamentele anormale ale masinii, gen aratat 0, 2, 4, 6 liniute, in loc de 3 si 6, si ca la 98 grade imi arata 4 linii in loc de 6 cat scrie in manualul de service. Nu am mai primit vre-un raspuns. cred ca o sa o iau de la capat cu mailurile sau o sa dau o tura intr-un service unde cunosc pe cineva.
am atasat un fisier video cu masina la relanti cu farurile si dezaburitorul pornite, in care cum opresc si pornesc dezaburitorul sare in 6 linii.... schimbati extensia in loc de .zip in .3gp. se poate vedea cu real player. trist este ca uneori, zic uneori pentru ca nu am sesizat mereu, porneste si ventilatorul pe treapta a 2-a cand se aprind cele 6 linii, si mai trist este ca in ultima perioada am avut destul de multe drumuri seara, sau pe ploaie. This post has been edited by AlinI: 8 Aug 2006, 08:13 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
powerx |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 2 March 04 From: Iasi sau Vaslui ![]() |
pentru prima data in 12.000 kilometri, mi s-au aprins si mie 6 liniute..cred ca de la caldura enorma de pe litoral din weekendul asta...dar se aprindeau 6 daca tineam un pic motorul oprit si il porneam din nou...
This post has been edited by powerx: 8 Aug 2006, 10:53 |
--------------------
Logan Ambition
Verde cameleon
2005
- VS-23-XYZ Mic si rau, mai mult mic decat rau.
|
|
AlinI |
![]()
Post
#138
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
la pornire am vazut ca nu sare la 6 decat dupa un drum cu farurile pornite. mi s-a intamplat de 2 ori pana acum si de fiecare data mersesem cu farurile + proiectoarele pornite.
|
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
powerx |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 2 March 04 From: Iasi sau Vaslui ![]() |
eu merg tot timpul cu farurile pornite daca merg in afara orasului..am sa vad daca mai face...
|
--------------------
Logan Ambition
Verde cameleon
2005
- VS-23-XYZ Mic si rau, mai mult mic decat rau.
|
|
AlinI |
![]()
Post
#140
|
![]() Nd 4 Spd 4 Life Group: Members Posts: 178 Joined: 13 April 06 From: Bucuresti ![]() |
"Urmare a mesajului dumneavoastra de azi, 08.08.2006, revenim prin a va
comunica inca odata raspunsul nostru cu privire la aspecele solicitate. Asdadar, va informam ca, urmare a analizei efectuate de experti din Dacia impreuna cu reprezentanti ai unitatii service Dacoserv Militari din Bucuresti, s-a concluzionat ca vehiculul dumneavoastra nu prezinta deficiente in ceea ce priveste sistemul de racire al motorului, motiv pentru care va comunicam ca nu este necesara o interventie asupra acestuia. De asemenea, va informama inca odata ca "segmentele" de la indicatorul de temperatura al lichidului de racire se "aprind" in functie de temperatura apei din motor. In situatia in care semnalati disfunctionalitati ale autoturismului dumneavoastra, va recomandam sa va adresati unei unitati service autorizate Dacia. Va comunicam ca unitatile service Dacia dispun de echipamente de diagnosticare si de personal calificat in asa fel incat sa se asigure o buna functionare a autoturismului pe care-l detineti." ultimul raspuns de la "WC". cel putin nu au mai zis nimic de faptul ca este normal sa aiba 6 linii si ca are intre 80-105 la nivelul ala. nu le mai dau nici un mail ca sincer m-am saturat sa tot primesc acelasi raspuns. o sa merg la alt service sa le zic alora exact ce sa testeze gen: temperatura exacta cand arata 6 linii (mai ales acum cand pot sa duc nivelul ala in 6 linii la relanti fara sa ma chinui) si eventual sa vada alternatorul ce tensiune scoate (am mai auzit de un taximetrist care a avut ceva asemanator tot pe la 4-5000km si aluia i-au schimbat componenta pe garantie pentru ca scotea cam 11.x V in loc de 12 si calcula temperatura gresit calculatorul). dar sigur o sa imi zica iar ca este ceva in neregula cand o sa o vada, si dupa ce o sa isi faca de lucru 10-20 minute o sa li se para normal, ca doar scrie in manualul de service.... ![]() |
--------------------
Subaru
Impreza 2.0 Hatchback
2009 '06 Dacia Logan 1.6 mpi
Whishlist Honda S2000 |
|
alinakes |
![]()
Post
#141
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Du-te la un alt service unde poti sta langa masina !
Cand esti pe acolo cu nenea mecanicu' ii dai ceva si lui de o bere si trebuie sa te ajute ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
armand n |
![]()
Post
#142
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 August 06 ![]() |
salut mi-am luat un logan DCI are 4.000 de km si ii din 04 iulie pana acuma nu mi-a pornit ventilatoru acela de la radiator si nici pe caldura ce a fost in iulie temperatura nu a crescut la motor oare ii ceva bai daca nu o pornit ??????
![]() |
--------------------
dacia
LOGAN
2006 1.5DCi
- CJ25ARM
|
|
nickey |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 5 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am tot DCi din Decembrie 2005 si nici eu nu l-am auzit niciodata pornit. Stai linistit ca porneste doar in conditii extreme. Totusi cand am fost la rescrierea softului de injectie, dupa rescriere cand au testat mototrul si au testat si ventilatorul, deci clar ca merge. La tata la papuc 1.9 D porneste din 10 in 10 minute cand e cald.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 0,9 TCE Easy-R
2017 Viata este un ocean imens, in care multi dau din maini si din picioare, dar putini stiu sa inoate!
|
|
aproapeom |
![]()
Post
#144
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 25 November 05 ![]() |
@ alin : posibil sa fie la fel ca la mine , o problema de la o masa care nu mai face contact. ia incearca sa aprinzi dezaburirea + faruri , sa vezi daca sare imediat la +2 liniute
|
--------------------
dacia
logan 1.4
- b xx wor
|
|
asus |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 20 July 05 ![]() |
regulat imi apar 6 linii, chiar si cand motorul e rece (2 linii si sare direct la 6 linii), daca am consumatori mai mari.In cazul meu la muzica (2*350W rms) plus faruri. daca opresc muzica, scade rapid la valori normale. deci nu-mi fac griji.
|
--------------------
dacia
Logan Laureat 1.4
iulie 2005
|
|
kodrix |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
@AlinI
Toata stima pt. demersurile tale! Ma mir ca mai rezisti dupa bataia de joc din partea celor de la DACIA! Mult succes in continuare! This post has been edited by kodrix: 15 Aug 2006, 19:06 |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
Amedeus |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Din contra, eu zic ca e doar o problema de afisare (ca doar nu se incalzeste motorul de la faruri
![]() This post has been edited by Amedeus: 15 Aug 2006, 10:10 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
kodrix |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
@Amedeus
N-am fost eu atent, ai dreptate! This post has been edited by kodrix: 15 Aug 2006, 19:08 |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
Guerra |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 July 05 ![]() |
Am patit-o si eu in weekend-ul asta la Bicaz cu masina insa la mine s-au aprins toate liniutele de la indicatorul de apa. Am mers asa cred in jur de 5 minute pana am observat.In momentul cand am oprit motorul fierbea apa in vasul de expansiune Sper sa nu se fi intamplat nimic. Cred ca de vina e ventilatorul de la motor. Poate cineva sa-mi spuna daca se poate face o diagnosticare pentru a vedea daca motorul mai e ok?Precizez ca in la intoarcerea in Iasi temperatura s-a mentinut in 4 liniute exceptie facand in orasele prin care am trecut si trebuia sa mai stau pe la semafoare unde crestea in 6 liniute si cred ca ar mai fi continuat.Oricum maine ma duc in service si sper sa o rezolve astia.Sunt foarte dezamagit... daca la mai putin de 1 an apar probleme de genul asta...
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
- IS...
|
|
argon |
![]()
Post
#150
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:12 |