Buji, bune ptr motor ptr 1.6l
Buji, bune ptr motor ptr 1.6l
sonykel |
11 Sep 2005, 20:46
Post
#1
|
||
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
|
||
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|||
rtulea |
12 Sep 2005, 08:24
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) |
Daca n-ai plecat iti raspund eu. La masina ta este contraindicat sa folosesti bujii cu filet lung deoarece risti sa nu le mai poti scoate din chiuloasa dupa ce acestea se oxideaza la partea care ramane in cilindru.
Foloseste Sinteroame pentru motoare de 1,6 care sunt mai calde si vei rezolva problema. Acum depinde si de cata bafta ai la cumparare, adica din ce lot provin, poate sunt bune poate nu. Eu am Sinteroame cu care merg de aprox 20KKm si doar le-am mai reglat distanta la electrozi in rest fara probleme. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
DodoBird |
12 Sep 2005, 08:49
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti |
QUOTE(sonykel @ 11 Sep 2005, 20:46) am o mare problema!maine plec la ploiesti si-mi trebui si nustiu ce sa iau!am avut brisk am mers700km au picat am avut sinterom au tinut 500 ce naibi sa iua!si imi primu rand ce model!eu am o dacie break1310 din 1997 cu motor de 1.6l iar in talon zice asa : 1. cilindree:1557 2.putere max kw 53 3. tipul motorului 106-00 Am auizt de buji cu filet lung sau cu 3elctrozi dar va rog nu-mi recomadati dastea ptr ca nu ma risc acum sa incerc prototipuri pe masina! deci va rog spuneti-mi frime si neparat indici aceeia!daca ati stii si preturi ar fi perfect! Va rog lamuriti-ma in seara asta ptr. ca maine dimineata la4plec Rog moderatorii sa-ma scuze ptr ca n-am folosit search-ul si va rog sa inchideti topicul dupa ce ma lamuresc!va rog ajutati-ma! Cum adica "au picat?" . Schimba furnizorul , rtulea are dreptate ia Sinterom ! Nu cumva ai arderea proasta si se murdaresc clamina, carbune, etc? |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
chichi |
12 Sep 2005, 09:40
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila |
Pentru Dacii, model derivat din Renault 12 (Dacia 1300, Dacia 1310 sau 1410), conform documentatiei tehnice aferente, se recomanda a se utiliza urmatoarele bujii: Sinterom, Bosch, NKG. In general, si un mecanic bun iti va recomanda acelasi lucru.
Bujiile Brisk nu sunt bune la Dacie, eu le-am schimbat dupa 700 km (am o Berlina din 96). |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
diaconuliviu |
12 Sep 2005, 11:41
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(chichi @ 12 Sep 2005, 09:40) Eu am avut Brisc cu miile de km si nu aveam probleme. Acum am Sinterom Pt 1289 km - Sinterom 14 N18 (ex M14-225) Pt. 1397 si 1557 -Sinterom 14 N 21 (ex M14-240) adica MAI RECI |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sonykel |
12 Sep 2005, 20:03
Post
#6
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
azi miam lauat sinterom14np21(cu contact din cupru) am facut rost de o schema din manualui dacia si asta e recomandat ptr tipul meu de motor adica 106-00
dar nici pe astea nu zice nimic de daci cu motr 1.6 n-am gasit nimic pe care sa scrie dacai 1.6l azi dimineata cand am plecat miam luat niste buji de la omv leam luat tot asa sa corespunda cu manualu de la KLG f65p(iar pe ele mai au un S cica S-ul e de la super) in fine am facut azi 700km cu masina si deja merege in 3buji! Care sa fie problema? o sa montez sinteroamle acestea care mi le-am luat in seara asta sa vad cum merg! Azi dimineata inainte sa plec am schimbat bujiile aveam pe ea niste SINTEROM 14n18(au tinut 500km) cand am scos bujiile am costat ca 2buji erau rosi in cap iar 2erau pline de cenusa!azi taicamiu ca alea rosi era rosi de caldura si ca functionau bine(da si acum sunt tot rosi dupa ce sau racit) Deci care sa fie problema? Cum adica am arderea proasta? Adica au picat nu mai merg leam incalzit le am frecat cu peria de sarma le-am luat cu smirgherul le-am facut sa arate cu noi si tot merg intrerupt! Cum se regleaza distanta le electrozi care trebuie sa fie? |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
driverx |
12 Sep 2005, 20:09
Post
#7
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
sonykel
Dar de ce mor bujiile? Au cumva depouneri? Poate motorul e terminat. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
12 Sep 2005, 20:15
Post
#8
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Exact cum zice DriverX, nu bujiile sunt problema..sigur e dus motorul, sau reglat aiurea, arderea nu e buna, culbutori dereglati, amestec dereglat, avans facut aiurea dupa ureche..etc, asa ca nu mai da vina pe bujii, ca saracele nu au nici o problema.
Rar se intampla sa fie ele buba..in general motorul e principala problema... Ai spus ca 2 erau rosii si 2 inegrite...eu zic sa-ti reglezi culbutorii si sa-ti faci un test de compresie la cilindrii...stai linistit, ca orice bujii ai pune, nu rezolvi nimic. De asemenea mai verifica toate componentele aprinderii(platini, avansuri, bobina, fise, capac delco etc), si regleaza ce se poate regla This post has been edited by argon: 12 Sep 2005, 20:19 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sonykel |
12 Sep 2005, 20:38
Post
#9
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
Deci ces aiai culbulotori?tacheti?daca sunt tacheti iam reglat acum 1000km la service autorizat avanzu vacumatic si tot ce se mai regleaza e reglat cu aparate cu voltmetru stroboscop etc
Dar sa zicem ca dupa ce rglez motoru merg cu buji nasoale se poate deregla? Bujiile au cenusa neagra pe ele iar undele sunt rosii! Cum adica e motoru dus?e destul,de batran are8ani si cam 100de mii de km dar e cat de cat intertinu adica ulei bun aditiv si etc singura problema ca am bagat benzina cam de 300de mii de obicei si am cam mers pe rosu si nici naveam filtru dar ma reglat si curtatat carburatoru si aim pus si filtru de benzina!!ce se paote strica?tre sa fac segmentare sau setu motor cum naibi ii zice?cam cat ma costa?Aveti idee? This post has been edited by sonykel: 12 Sep 2005, 20:40 |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
argon |
12 Sep 2005, 21:14
Post
#10
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(sonykel @ 12 Sep 2005, 20:38) Deci ces aiai culbulotori?tacheti?daca sunt tacheti iam reglat acum 1000km la service autorizat avanzu vacumatic si tot ce se mai regleaza e reglat cu aparate cu voltmetru stroboscop etc Dar sa zicem ca dupa ce rglez motoru merg cu buji nasoale se poate deregla? Bujiile au cenusa neagra pe ele iar undele sunt rosii! Cum adica e motoru dus?e destul,de batran are8ani si cam 100de mii de km dar e cat de cat intertinu adica ulei bun aditiv si etc singura problema ca am bagat benzina cam de 300de mii de obicei si am cam mers pe rosu si nici naveam filtru dar ma reglat si curtatat carburatoru si aim pus si filtru de benzina!!ce se paote strica?tre sa fac segmentare sau setu motor cum naibi ii zice?cam cat ma costa?Aveti idee? Poate scapi mai usor..verifica in interiorul capacului delco, sa vezi contactele sa nu fie colmatate chiar la bujiile ce se inegresc, si asta poate fi, deci curata bine contactele interioare ale capacului, la fel si luleaua daca sunt mancate rau, schimba capacul si luleaua Poate fi de la aprindere, nu te speria, nu e neaparat sa fie de la motor. Faza cu motorul dereglat/dus e valabila in cazul in care aprinderea functioneaza perfect, si tot se inegresc bujiile.. Bafta |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
chichi |
13 Sep 2005, 07:00
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila |
De la aprindere este sigur: verifica platina, eventual schimb-o de tot... asigura-te ca reglajele sunt facute corect (relantiul, etc.). Daca bujiile sunt afumate, posibil ca motorul sa nu mearga rotund (sa tremure, sa trepideze, sa scoata fum negru pe la esapament, sa porneasca mai greu).
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
sonykel |
13 Sep 2005, 10:55
Post
#12
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
de pornit porneste la a2a cheie dimineata cand e rece dar tre sal tin cam 30secunde turat ca altfel se opreste!
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
chichi |
14 Sep 2005, 07:25
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila |
QUOTE(sonykel @ 13 Sep 2005, 11:55) de pornit porneste la a2a cheie dimineata cand e rece dar tre sal tin cam 30secunde turat ca altfel se opreste! Si mie imi porneste greu dimineata (cand este mai rece...), mai ales daca nu trag socul... Practic, fara soc, este imposibil sa pornesc din prima si sa-mi functioneze motorul rotund. Este normal si firesc... pentru o Dacie, binenteles. Important este cum iti porneste in restul zilei... Daca pui bujii nasoale pe un motor reglat ca la carte, acesta nu va functiona cum trebuie. Va porni mai greu (de la a doua sau a treia cheie), iar relantiul va fi mai instabil (smucituri, trepidatii, tremuraturi). Apropo, ai verificat fisele, sa nu fie una impuscata?... Esti sigur ca ai reglat cum trebuie amestecul, avansul?... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
sonykel |
14 Sep 2005, 19:13
Post
#14
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
se pare ca problema era capacul de delcou era impuscat!acum masina merge bine si consumul a scazut considerabil sa vedem cat rezista!chestia care ma uimeste ca dimineata porneste la sfert de cheie fara sa-i daul cateva pedale!
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
RIon |
14 Sep 2005, 20:28
Post
#15
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
si eu recomand brisk - raport calitate/pret - foarte ok!
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ydaniel |
14 Sep 2005, 20:44
Post
#16
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
cam la cati km se schimba platina?a mea are cam 9500 km si cred si da unele rateuri,plus ca bujiile arata ancrasate nu afumate!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
15 Sep 2005, 17:12
Post
#17
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(ydaniel @ 14 Sep 2005, 20:44) cam la cati km se schimba platina?a mea are cam 9500 km si cred si da unele rateuri,plus ca bujiile arata ancrasate nu afumate! ..nu se schimba la un anumit nr de km, se verifica din 2000 in 2000 de km sa nu prezinte cratere pe suprafete, si se curata daca e cazul. Pe mine un set ma cam tine 4-5 mii de km, dar sunt si deastea infecte de metalplast. Cand am cumparat un platou cu platini de Electroprecizia, acele platini au tinut mai mult de 10 mii de km, cele de Metalplast tin si alea..depinde cum le prinzi. Atentie, ca la caateva sute de km de la montarea platinilor noi e bine sa mai verifici distanta, ca se duce stratul superficial din pintenul de ebonita/plastic si distanta scade. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
15 Sep 2005, 19:39
Post
#18
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
DECI pe platina a aparut asa un fel de "smirghel" Platina e doduco,si cam cat mai tine?trebuie sa o curat sau o las asa!eu de obicei mergeam cu ele pana faceau crater!la 1200km am facut ce ai zis tu,adica le-am reglat din nou@!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
15 Sep 2005, 19:46
Post
#19
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Curat-o cu un smirghel f fin, si ar trebui sa mai tina, daca nu schimbo, una frantuzeasca e 6 lei, metalplat e 3 lei..deci nu te zgarcii
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
16 Sep 2005, 19:42
Post
#20
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
nu cumpar doduco cam 8lei!nu mai cumpar piese romanesti never ever....
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sonykel |
21 Sep 2005, 21:23
Post
#21
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
cat ar costa sa fac motorul?segmenatre si ce se mai face! merge prost iar acum imi crapa capacele de delcou le schimb la 2zile!
ce se intampla daca plec dimineata``fortat`` adica plec cu motru rece??? This post has been edited by sonykel: 21 Sep 2005, 21:24 |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
Mr_K |
29 Sep 2005, 12:35
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 November 03 From: Dej |
http://www.ngksparkplugs.com/products/cars...1420&country=US
Asa ceva mi-ar trebui mie. Stie careva la ce pret sunt si daca as putea gasi in cluj? |
--------------------
Opel
Vectra 1.6i
- CJ 07 KLO
|
|
sonykel |
13 Oct 2005, 12:35
Post
#23
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
cat costa o bobina de inductie?aia in care intra fisa centrala.
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
ydaniel |
13 Oct 2005, 12:40
Post
#24
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
450-600 depinde de marca rom sau alta!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cristidb |
13 Oct 2005, 16:12
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Nu curatati platina. De obicei nu mai tine mult dupa ce a fost curatata. Folositi aprinderea de Tg Mures. Nu veti mai avea probleme cu platina.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
sonykel |
13 Oct 2005, 18:14
Post
#26
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
dar bujiile le curatam?
ydaniel 10x! |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
ydaniel |
13 Oct 2005, 18:30
Post
#27
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
da.dar normal nu ar fi nevoie!:)care e faza cu eu x10?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
aicidincolo |
5 Mar 2006, 21:51
Post
#28
|
in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina ! Group: Members Posts: 161 Joined: 13 March 05 From: Valcea&Bucuresti |
Am o nova GTI cu motor de 1600 + GPL. am cumparat BRISk Silver NR15S cu electrod de argint , pe ele scria doar aplicatii dacia GPL . nici macar nu stiu daca sunt la fel cu cele pentru motor de 1400 cu cele 1600, la marime si forma se cam potrivesc. sunt bune? au costat peste 300mii..
This post has been edited by aicidincolo: 5 Mar 2006, 22:00 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006
- VLxxXXX chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
|
|
Zaheiu |
6 Mar 2006, 10:49
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 |
Am avut si eu Brisk pt. GPL. Prima data cand le-am pus s-a cunoscut clar. Acum sunt date jos pentru ca mi-a facu probleme cu pornirea pe gerul ala si am schimbat tot, la gramada, inclusiv bujiile. Le-am reglat la 0,9 (am aprindere electronica Gotronic) si o sa le pun la loc intr-o zi cu soare!
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
bertro |
6 Mar 2006, 13:06
Post
#30
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia |
QUOTE(diaconuliviu @ 12 Sep 2005, 11:41) Eu am avut Brisc cu miile de km si nu aveam probleme. Acum am Sinterom Pt 1289 km - Sinterom 14 N18 (ex M14-225) Pt. 1397 si 1557 -Sinterom 14 N 21 (ex M14-240) adica MAI RECI daca tot s-a redeschis topicul, intreb si eu: Liviu, de ce neaparat mai reci la 1600? eu tocmai ma gandeam sa trec la bujii mai calde pana isi revine vremea |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd June 2024 - 12:32 |