DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aeroterma&Casetofon&Dezaburire toate blocate

rendiuc
post 4 Jun 2005, 14:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 4 June 05




Salut la toata lumea.
Sunt mai nou pe aici.
Nu pot sa ma laud cu cine stie ce cunostinte
extraordinare in problemele de mecanica , asa
ca prefer sa ii intreb pe cei mai priceputi ca mine.
Pe scurt cum sta treaba : daca pun contactul la Dacia mea Solenza
model Confort din noiembrie 2004( fara aer conditionat ) si dau drumul simultan la dezaburire, casetofon si aeroterma totul e ok.
Daca insa pornesc motorul am parte de un general failure adica nici una din cele de mai sus nu mai functioneaza . In rest totul e ok , adica motor, stergatoare, faruri, etc. Uneori se intampla sa isi mai revina pentru cateva secunde si apoi mor toate trei din nou . La bord nu se aprinde nici un bec ce ar putea semnala o eventuala avarie.
Intrebarea mea e simpla : ce ..... mea se intampla ca imi scoate peri albi situatia asta, mai ales cand se intampla sa ploua pe afara.
Nu prea mi-e clar cum sunt conectate toate astea. Stiu ca daca nu e pornit motorul atunci se alimenteaza de la baterie , ori in cazul asta totul e ok. In schimb cand trec pe motor pornit .... mad.gif

Ce service ar fi oare mai bun ? Mi-a spus un prieten ca el e foarte multuimit de cei de la Nesti . Am mers si eu pe acolo acum vreo trei saptamani dar m-au pus sa astept doua ore ca nu aveau electromecanic si pana la urma am plecat ca trebuie sa ajung si la job.

Chestia nu e critica dar vreau sa o rezolv ( plus ca nu mai scap nici de gura consoartei biggrin.gif )

Multzam fain si astept solutii smile.gif


--------------------
dacia solenza - b-01-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Jun 2005, 17:14
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai ce spui tu (casetofon, aeroterma) se opresc pret de cateva secunde la pornire. Asa e si la mine si asta se intampla din cauza caderilor mari de tensiune care le genereaza cuplarea electromotorului. Nu iti pot spune daca este un fel de masura de protectie sau norocul prostului, ideea e ca se intampla si e mai bine asa. Nu stiu ce zi tu de dezaburire, ca aia nu functioneaza decat pe pozitia M (motor). Pe accesorii nu merge de nici o culoare si e normal, sa nu cumva sa o uiti pornita si sa iti termine bateria.

Cu oate astea, dupa ce pornesti motorul isi revin toate si functioneaza ok. Cel putin asa e normal. Daca la tine nu se intampla treaba asta defectiunea poate veni din mai multe parti. Una ar fi blocul contactului care s-ar putea sa faca figuri (asa am patit si eu pe alta masina, dupa ce dadeam la demaror nu mai facea contact cum trebuie pe pozitia motor si trebuia sa gadil putin cheia sa isi revina). A doua cauza ar fi blocul sigurantelor din masina. De obicei cand intra apa cam pe acolo se scurge (ca de-aia ajunge si in UCE). Daca nici asta nu e atunci verifica masa sa fie facuta corect. Sunt vreo 3 puncte de masa in toata masina. verifica legaturile sa fie facute bine (strange surubul ala). Cam asta e ce imi vine in minte acum.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 4 Jun 2005, 17:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Contactul pe pozitia demaraj decupleaza toti consumatorii de pe masina mai putin faruri, avarii (adica consumatorii care merg si fara contact pus). Daca tie iti merg chestiile cind pui contactul fara sa pornesti motorul, ti se opresc cind demarezi (normal) si cind cheia revine in pozitia de contact tie nu-ti revine functionalitatea la chestiile mentionate atunci eu zic ca 90% e o problema la cu contactele in butuc. Restul de 10% fiid o problema freak de genul un fir sta desprins si nu face contact cind masina vibreaza smile.gif In orice caz, mergi la service.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rendiuc
post 5 Jun 2005, 09:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 4 June 05




In primul rand o precizare pentru ca vad ca nu am fost suficient de explicit prima data : in pozitia accesorii totul e ok dar dupa succesiunea accesorii->demaror->motor nu se revine la normal cu functionarea aerotermei, casetofonului, etc

Bun, din ce am citit aici se pare ca toate banuielile ar pleca spre contactele din butuc. Mie personal imi suna destul de urat. O problema acolo nu implica oare schimbarea butucului, adica a cheii, adica o gramada de alte probleme cu injectia(poate vorbesc prostii dar am mai citit cateva post-uri legate de masurile de siguranta la solenza). Oricum din cate imi dau seama nu ii pot da eu de capat. Asa ca am sa ma duc la service.

Multzam fain. sad.gif


--------------------
dacia solenza - b-01-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jun 2005, 11:04
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu, contactul nu are legatura cu sistemul de antidemaraj. intr-adevar daca schimbi butucul contactului va trebui sa schimbi si restul incuietorilor (usa sofer, hayon, buson rezervor). Dar stai linistit in privinta antidemarajului. Cip-ul e in capul cheii iar citirea codului e facuta de o piesa distincta de butucul contactului, anume de bucsa antidemaraj. Deci tie o sa ti se schimbe doar partea metalica a cheii, contactul si restul incuietorilor. Partea de antidemaraj (cap cheie, bucsa antidemaraj, UCE) ramane neschimbata.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rendiuc
post 18 Jan 2006, 17:08
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 4 June 05




De mult nu am mai fost pe aici.

Da, am confirmarea. Vinovat era butucul contactului. Am fost pe la service ( Nesti ) dar nu si-au dat seama oamenii de la ce e. Intr-un final am descoperit din intamplare ca daca mai misti o idee cheia in contact dupa ce ai pornit masina totul revine la normal.

Acum sincer sa fiu nu prea ma incanta gandul sa schimb butucul.Daca rezolv problema asa e ok . Ideea de a lasa masina in service pentru ca sa se umble prin ea ma ingrozeste. S-ar putea sa imi rezolve o problema si sa imi faca alte trei in plus. Nu se merita rsicul.

If it ain't broke . don't fix it - cum zice englezul



--------------------
dacia solenza - b-01-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 18 Jan 2006, 18:20
Post #7


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(rendiuc @ 18 Jan 2006, 17:08)
If it ain't broke . don't fix it - cum zice englezul
*


Asta stiam ca e vorba ruseasca da' ma rog smile.gif

Oricum ar fi bine ca totusi sa iti faci cumva drum la un service sa o faci (daca mai esti cumva in garantie cu atat mai bine) pentru ca se poate agrava problema in timp si cine stie in ce munti inzapeziti ramai fara caldura smile.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 18 Jan 2006, 19:25
Post #8


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




am avut si eu exact aceeasi problema...

vazi daca cheia revine inapoi pe pozitia motor cand dai drumul la cheie de pe demaror... la mine nu revenea pe pozitie exact.. si nu facea contact la dezaburire, semnalizare, aeroterma, bricheta..

asadar daca vezi ca face misca inapoi de cheie fara sa opresti motorul.. doar asa sa vezi daca nu cumva nu face contact..


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:09
Forum Renault