proiect dacia transformata in atv
![]() ![]() ![]() |
proiect dacia transformata in atv
r3d |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
Attached thumbnail(s) 19032008398.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 964 19032008401.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 1103 19032008402.jpg ( Size: 865.5k ) Number of downloads: 1037 |
||
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|||
quick |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
foarte fain...imi place...vad ca si merge destul de bine...mai ai de l;ucrat putin la estetica, dar nu-l incarca prea mult...si o casca n-ar strica...am urmarit cu interes proiectul tau pt ca am si eu in plan un buggy in viitorul, probabil, mai indepartat....
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
r3d |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
estetica nu isi merita bani. il fac frumos pentru ursu din padure
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
BuggyDacia |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 April 14 ![]() |
Și eu am o Dacia 1310 cu care nu se mai poate circula pe șoșea (e terminată de rugină peste tot, lonjeroanele sub podea nu mai există, dar partea mecanică e bună) și vreau să o transform în buggy. M-am apucat de proiect, am făcut sute de măsurători pentru a putea proiecta scheletul șasiului astfel încât să se potrivească cu tot ce ține de bascule, suspensie, planetare, prindere motor, spațiu suficient pentru două locuri, poziție confortabilă etc.
Lucrul cel mai esențial pentru mine este să-l realizez cu un buget minim. Scheletul șasiului arată așa în forma actuală după multe modificări de structură și design astfel încât să folosesc un număr redus de profile metalice (12 buc X 6m) fără a-i afecta rigiditatea. În afară de componentele mecanice ce se regăsesc pe mașină, am mai făcut rost (gratis) de încă un set suspensie față (bascule inferioare + superioare, fuzete, amortizoare + arcuri, discuri de frana și etriere) ce vor fi montate pe puntea spate motoare. Problema schimbătorului de viteze ce trebuie adus în fața motorului nu este dificil de rezolvat. Se prelungește tija care este acționată de levier. Am ales profile pătrate pentru că sunt mai ușor de prelucrat. La țevi ai nevoie de dispozitiv de curbare și carotă de debitare în unghi pentru realizarea îmbinărilor. This post has been edited by BuggyDacia: 18 Apr 2014, 21:39 Attached thumbnail(s) color1.PNG ( Size: 176.64k ) Number of downloads: 827 sasiu_dreapta_2.PNG ( Size: 104.06k ) Number of downloads: 709 sasiu1.PNG ( Size: 92.34k ) Number of downloads: 168 sasiu_dreapta.PNG ( Size: 82.48k ) Number of downloads: 146 vedere_de_sus.PNG ( Size: 85.54k ) Number of downloads: 113 vedere_fata.PNG ( Size: 58.77k ) Number of downloads: 110 schita.PNG ( Size: 68.42k ) Number of downloads: 115 schita2.PNG ( Size: 55.93k ) Number of downloads: 110 schita3.PNG ( Size: 93.49k ) Number of downloads: 100 schita4.PNG ( Size: 158.56k ) Number of downloads: 108 color3.PNG ( Size: 182.85k ) Number of downloads: 136 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1985
|
|
r3d |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
nu te chinui cu bascule superioare,la bascula superioara trebuie sa ii pui ran fortare exact ca la dacie.asa cu bascule inferioare ai o prindere pa sasiu in 4 puncte.mare grija la pozitia basculei inferioare,daca nu te folosesti exact cotele de la dacie o sa stea roata urat.am vazut ca folosesti punte spate.dc nu faci fiecare roata independenta?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Ce tip de teava patrata ai folosit?
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
sir2009 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 April 14 From: iasi ![]() |
Ceva o sa iasa dar ai mare grija la condus.
Bafta. |
--------------------
dacia
duster
2012, 4x4 dci, duster
- 4x4 dci
|
|
r3d |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
profil de 5x5
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@BuggyDacia, frumoase desenele realizate cu ajutorul programului Catia.
Pune teava plina de se fac rollcage-urile custom la masinile clasice care se tuneaza ptr curse Renunta la tevile patrate pentru ca se indoaie ff usor la impact si te face salata printre fiare. This post has been edited by Leo0608: 24 Apr 2014, 23:11 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
r3d |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
BuggyDacia |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 April 14 ![]() |
@ Leo0608, proiectul e făcut în SolidWorks 2012. Are multe avantaje față de un program în care doar desenezi. Este și user friendly. Poți face inclusiv simulări de contorxiune în funcție de materialul pe care îl alegi. Un alt avantaj semnificativ este că poți genera automat lista cu componentele ce trebuiesc îmbinate prin sudură (dimensiune, unghi de tăiere, cantitate material etc.) https://www.youtube.com/watch?v=DgyrGsAdUPE
Mulțumesc pentru sfat, dar fiind primul proiect de acest gen o să folosesc profil de țeavă pătrată pentru că este mult mai accesibilă și ușor de prelucrat. În caz că găsesc, o să folosesc țeavă plină doar pentru segmentul din spatele scaunelor. Oricum nu intenționez să mă dau cu el peste cap. ![]() @ r3d Voi folosi basculele superioare cu tot cu tiranții respectivi. Din cauza unghiului la care este pus, tirantul oferă o rigiditate sporită, plus că nu mai trebuie să fac rost de încă 4 bascule inferioare și să le modific pentru a prinde amortizorul. Un alt avantaj al tirantului este că pot regla unghiul de fugă astfel încât să se vireze foarte ușor. (Dacă nu este reglat corect învârți foarte greu de volan) La mașinile mai noi, bascula superioară nu se mai folosește, este înlocuită de ansamblul amortizor-arc ce oscilează pe flanșa cu rulment în locul pivotului superior. Așa că se pot folosi liniștit și basculele superioare. (Cu siguranță sunt mult mai solide decât basculele homemade din țeavă care sunt folosite pe majoritatea buggy-urilor) Am observat la tine că ai fost nevoit să te depărtezi de "lonjeron" cu urechile de prindere pentru basculele inferioare din față pentru a obține un unghi de cădere nul. Nu prea e indicat... cu cât e mai departe cu atât sudura poate ceda mai ușor, iar dacă cedează te dă instant peste cap și vine ATV-ul pe tine. Nu folosesc punte spate, fiecare roată va avea suspensie independentă iar tracțiunea va fi tot pe spate unde vine motorul. |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1985
|
|
r3d |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
versiunea a 2 de ATV
Attached thumbnail(s) 2016_04_11_284.jpg ( Size: 2.35mb ) Number of downloads: 136 2016_05_07_314.jpg ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 149 2016_05_18_328.jpg ( Size: 2mb ) Number of downloads: 132 2016_08_12_431.jpg ( Size: 2.28mb ) Number of downloads: 130 2016_11_27_629.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 166 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
GabenD |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 November 16 ![]() |
Super, mai compact, pare mult mai reusit... de data asta nu te zgarci cu estetica, vad ca merita
|
--------------------
Dacia
1400
1996
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
Bravo. Mi-au placut mult filmuletele de la primul atv !
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
r3d |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
inca se mai lucreaza.ambreaj hidraulic de logan
Attached thumbnail(s) 2017_07_11_945.jpg ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 104 2017_07_11_943.jpg ( Size: 1.94mb ) Number of downloads: 91 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
r3d |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
2018 inca nu este gata 100 la 100 mereu se gaseste ceva de modificat
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=nWkdLAqYmeo |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
maho |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
"Sign in
to continue to YouTube". |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
r3d |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
r3d |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
Inca continui https://youtu.be/4q5vLvDvhK0
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:11 |