Tasneste antigel pe la furtunul cu termostat
![]() ![]() ![]() |
Tasneste antigel pe la furtunul cu termostat
abyrobert |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
- -
|
|||
Charlton |
![]()
Post
#2
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
Pai daca-i furtunul fisurat , se schimba , daca la imbinare are si-un colier incearca sa-l mai strangi .
|
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
abyrobert |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 05 ![]() |
|
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
- -
|
|
BasIc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
Daca e unde ma gandesc eu acele 3 suruburi trebuie desfacute..pus silicon rosu..si pus la loc totul.....(la mine s-a rezolvat in felul asta)
|
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
Charlton |
![]()
Post
#5
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
QUOTE(BasIc @ 20 Oct 2005, 11:41) Daca e unde ma gandesc eu acele 3 suruburi trebuie desfacute..pus silicon rosu..si pus la loc totul.....(la mine s-a rezolvat in felul asta) Da , asa este , incearca sa desfaci cele 3 suruburi , cureti bine locul si aplici siliconul , " Permatex" , rezista la temperaturi ridicate . |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
abyrobert |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 05 ![]() |
|
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
- -
|
|
dacuBurebista |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 16 November 04 ![]() |
da'ce? tu nu te-ai facut mare?
asa e si masina, dupa 3 ani.. sa vezi dupa 5 ani, cind incep sa apara pete de rugina pe care nu le aveai... |
--------------------
supernova
clima
- b25ymt
|
|
abyrobert |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 05 ![]() |
![]() Ideea era daca schimb furtunul ala o mai face??? |
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
- -
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca imi spuneti si mie unde ati vazut furtune de cauciuc prinse cu suruburi, ar fi o noutate...
Eu am auzit de flanse, de adaptoare de metal, de suporti de metal etc prinse cu suruburi, dar de furtune prinse cu suruburi nu am mai auzit.... Acolo exista 2 piese: 1. suportul termostatului prins cu 3 suruburi, mai de culoare neagra pe una din parti, in care intra un furtun cu colier din cel tip in tensiune. 2. Furtunul propriu-zis care iese din suportul termostatului. Deci, daca iti sare apa pe la furtun (chestie de cauciuc) ori schimbi furtunul (fisurat) ori pui un colier cu strangere la cheie/surubelnita/etc Daca iti sare apa pe la imbinarea suportului termostatului (ala prins in 3 suruburi si care este de METAL si nicidecum de cauciuc, il dai frumusel jos, il cureti, ii pui silicon rezistent la caldura ca si garnitura, si il strangi la loc. Credeti ca e nevoie si de o schema logica, ceva, cu pictograme? Sau e suficient sa VERIFICATI din ce naiba material e chestia aia pe langa care va sare antigel? PS: daca nu ati vazut la masina cum sta treaba, poate vedeti in poze... Attached thumbnail(s) suport_termostat.jpg ( Size: 90.66k ) Number of downloads: 892 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
abyrobert |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 05 ![]() |
sefuuuuuu!!!
Scuze. Sincer sa fiu habar nu am din ce e. Dar azi am fost la un service si mi-au zis aia ca e din cauciuc si este elastica, si la turatii mai mari se largeste si de aceea tasneste antigelul. Imi cer scuze. O sda ma duc pana la masina mai incolo sa ma uit din ce material este. Cert este ca mie imi sare exact pe la suportul ala cu cele 3 suruburi. |
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
- -
|
|
iza_alex |
![]()
Post
#11
|
![]() Sw0rdfish Group: Members Posts: 41 Joined: 25 October 04 From: Timisoara ![]() |
Auzi klaus... poza aia e facuta la masina ta sau e ceva din "uzina"? Ca tare curata e ...
![]() |
--------------------
renault
megane 1
2000, 1.4 16v
- TM-XX-XXX
|
|
RIon |
![]()
Post
#12
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
OFF: sunt sigur ca aude. Cand vorbeste la telefon cu cineva, se uita la tv etc.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
LucescuC |
![]()
Post
#13
|
![]() Calaret Group: Members Posts: 1.300 Joined: 1 August 03 From: Iasi ![]() |
@abyrobert:desfa cele 3 suruburi(vezi ca o sa curga cam 1l de antigel),usuca,spala capacul ala,pune silicon rosu,strange suruburile si gata.Eu asa am rezolvat.
|
--------------------
Renault , Honda
Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V
2003, 1998
- GL-05-XLN, IS-80-LCG Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
|
|
BasIc |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(klaus @ 20 Oct 2005, 13:48) Daca imi spuneti si mie unde ati vazut furtune de cauciuc prinse cu suruburi, ar fi o noutate... ...... Credeti ca e nevoie si de o schema logica, ceva, cu pictograme? Sau e suficient sa VERIFICATI din ce naiba material e chestia aia pe langa care va sare antigel? PS: daca nu ati vazut la masina cum sta treaba, poate vedeti in poze... Faptul ca noi am inteles pe unde curge antigelul(din experienta propie) e mai important decat natura materialului. Nu toata lumea se poate exprima coerent,dar cel mai important e sa te faci inteles,nu are rost sa devenim superiori... ![]() Problema asta sunt sigur ca apare la toate SN mai devreme sau mai tarziu... Sunt anumite probleme la SN care apar la un numar de kilometri cam la toate....asta e una din ele.... Solutia la asta e simpla...demontare+pus silicon rosu(sau rezistent termic)+montare.Lichidul care se pierde va fi cel din vasul de expansiune.Eventual se poate salva intr-un recipient,cumva.. |
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
abyrobert |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 05 ![]() |
Inca nu am apucat sa o rezolv, dar cred ca maine ma apuc de ea. M-am uitat mai bine si este dintr-un material mai tare. Deci imi cer scuze ca am zis ca e furtun.
Va multumesc mult pentru sfaturi. |
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
- -
|
|
BasIc |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
Sa ne ti la curent cu rezolvarea...Ca fapt divers am impresia ca materialul piesei respective e zamac-ul..un aliaj cupru-aluminiu-zinc.
![]() |
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
abyrobert |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 20 October 05 ![]() |
Gata. Nu stiu din ce material este nici acum. Deocamdata nu mai curge dar mai trebuie sa o testez. Multam mult pt sfaturi
|
--------------------
DACIA
SUPER NOVA
- -
|
|
TL-01-KGB |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 October 05 ![]() |
la imbinare ai o garnitura care o cumperi cu termostatu odata nu o gsesti separat si costa in jur de 300.000 lei. Mai bine cumperi gaschet(silicon din ala rosu)si izolezi .Adica intinzi pe garnitura putin si e ca nou.Bafta.
|
--------------------
dacia
supernova
- TL-01-KGB
|
|
vasile |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 5 October 04 ![]() |
Si eu am avut aceeasi problema, am pus silicon rosu drept garnitura, insa nu s-a rezolvat, tot mai curgea la turatii mari. Am cautat garnitura noua insa nu am gasit. Am rezolvat prin adaugarea unei garnituri metalice (confectionata la strung) in continuarea celei de cauciuc, astfel incat sa o impinga pe cea din urma mai in fata (spre motor) si sa etanseze mai bine. S-a rezolvat la mecanic, iar acum nu mai curge antigel si pot sa o turez cat vreau fara stres ca pierd lichid de racire.
|
--------------------
dacia
supernova
- IS-05-AAC
|
|
balamuc |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 November 05 ![]() |
Am si eu o scurta intrebare. Cum va dati seama ca tasneste antigel pe acolo?
// Mai pe scurt, care sunt simptomele? ![]() This post has been edited by balamuc: 8 Jan 2006, 02:45 |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B Dacia SN Europa feb 2002, 48.000km.
Modificari fata de dotarile din fabrica: inchidere, alarma, boxe+casetofon, turometru, ceas de bord, bricheta, bord albastru + multa valoare sentimentala :) |
|
clr |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai cred ca pur si simplu se vede. Ori cu ochiul liber daca ridica capota si lasi motorul mergand, ori observand urmele lasate in momentul in care a curs.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
aossic |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 November 05 ![]() |
Salut
Am avut si eu un topic 'miros urit la turatii mari'. Pierderea lichidului antigel se manifesta si printr-un miros 'specific' la turatii mari? La cei care au pierderi de antigel sunt mari pierderile? Miroase in compartimentul motor si intra si in interior cand dati pe incalzire? |
--------------------
DACIA
SN
- B29ZPN
|
|
vasile |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 5 October 04 ![]() |
Scurgerile de antigel se vad daca accelerezi motorul la turatii mari de sub capota. La mine era un adevarat jet.
|
--------------------
dacia
supernova
- IS-05-AAC
|
|
SYL |
![]()
Post
#24
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Am avut si eu aceeasi pb, la peste 4500-5000rpm tasnea antigel. Am fost ieri la service, a demontat termostatul (cu ocazia asta am schimbat si termostatul) mi-a dat cu mastic din acela rosu termorezistent, si pb s-a rezolvat. La operatiune s-a pierdut cam 1l de antigel.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
sorlaglivio |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut o problema asemanatoare rezolvata chiar astazi.Pe un trafic infernal bara la bara am observat ca ies aburi de sub capota (lichidul de racire era aproape de linia hasurata).Am oprit la primul service si constatarea a fost ca garnitura de la vasul de expansiune era defecta in instalatie nu mai era presiune si nu pornea electroventilatorul (mentionez ca era intuneric si nu prea se vedea nimic sub capota).Am ajuns acasa si surpriza din nou abur ! Am lasat totul balta pentru ziua urmatoare cand am revenit la service si surpriza: un furtun era crapat chiar acela care are busonul de aerisire. S-a rezolvat cu un T-eu de 1300 cu buson si 2 coliere .
This post has been edited by sorlaglivio: 2 Mar 2007, 12:47 |
--------------------
Renault
Megane Estate 2.2 /1.5 dCI /105cp
2008/Privilege
|
|
luciank |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 5 April 07 ![]() |
La mine e fisurat corpul termostatului. Gasesc de cumparat separat sau trebuie sa cumpar cu tot cu termostat si garnitura ?
|
--------------------
Renault Megane 1
Hatchback
1999 1.6 16V RXE
|
|
catalin06 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 15 March 07 From: Arges ![]() |
Si eu an avut problema asta. Am schimbat garnitura si s-a rezolvat .
|
--------------------
Renault
Megane III
2010
- AG 66 -_-
|
|
Iuliutz |
![]()
Post
#28
|
![]() No Signal Group: Members Posts: 309 Joined: 9 April 07 From: Alba Iulia ![]() |
Ieri am pus si eu silicon rosu pe garnitura termostatului si in buza corpului termostatului si pe partea cu imbinarea cu motorul si am strans suruburile. Rezultatul- nu mai tasneste nici un pic de antigel. Inainte la peste 3500 de rotatii imi tasnea antigel de parca era fantana arteziana.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Confort
- AB05XTP Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505 Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina Matiz 2003 798 cc |
|
augustin87r |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare. Curge antigel printre corpul termostatului (de plastic) si chiulasa . Am curatat totul bine,am pus silicon negru intre cele doua corpuri si am acelasi rezultat. Cum pun apa in vasul de expansiune,cum isi gaseste loc si incepe sa supureze. Nu stiu care e problema. o fi corpul de termostat deformat cumva? Siliconul negru c e pt asa ceva.Scire pe el (termostat). Nu s
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#30
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Garnitura din interior ai schimbat-o?
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 15:51 |