problema pornire(electrica), dacia injectie
![]() ![]() ![]() |
problema pornire(electrica), dacia injectie
adriano2br |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
Attached thumbnail(s) ABCD0004__2_.JPG ( Size: 200.97k ) Number of downloads: 304 |
||
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
verifica cablurile de masa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
owy_2010 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 ![]() |
QUOTE(adriano2br @ 17 Jan 2014, 17:48) ""Acum , am observat .,in dimineata asta..cand am vrut sa pornesc becurile din bord aveau o intensitate slaba..ca si cand nu aveam baterie, iar acest releu incercuit in poza tzacanea intr-una. L-am scos..l-am bagat la loc..a pornit masina. Am fost sa iau releu, am incercat vreo 3 dar nu vroia sa porneasca masina cu niciunul..nu se potriveau acele numere de la bornele releului. L-am bagat inapoi pe al meu si am plecat acasa , nu am mai avut probleme..credeam ca o fi oxidat bornele si atat. in seara asta..iarasi facea asa,,tzacanea releul si becul de la injector nu se stingea..clipea dupa ritmul in care tacanea releul. Oare sa fie toata problema din acel releu? sau sa fie ceva mai complicat? ..cand imi face asa..trebuie sa ii pun contactul de mai multe ori si sa ii dau cateva bobarnace releului..ca altfel nu mi se aprinde martorul injectorului si sa se sttinga normal ca sa pot porni."" Ce am scris mai sus , am postat si in topicul dedicat injectatelor de o saptamana si inca n-am primit raspuns.. .Astazi m-am hotarat sa inversez releele, cel de benzina si cel de la injectior...Am facut vreo 50 de km..si acum aveam probleme cu pompa de benzina zic eu, pentru ca masina dadea in nas in mers si se aprindea martorul de injectie..ceea ce nu facea inainte sa schimb releele intre ele. ASa ca m-am decis sa ii schimb releul..pe care l-am gasit din greu..Dupa ce am fost la 5-6 magazine si am probabat cateva relee fara succes( releele costau 5-6 lei), apoi am gasit un magazin , era 89 lei releul dar nu ma lasa sa ii fac o proba..cu toate ca nu era sigilat, si nu am vrut sa il iau si sa dau banii degeaba. Apoi am mai mers 200 de metri si am gasit alt magazin..45 lei..acelasi releu pe care m-a lasat sa il si probez. Am vazut ca a pornit masina..l-am luat si am plecat, nu am mai avut nici o problema pana acum 5 minute, cand am iesit afara..si aceeasi problema, cand pun contacul..luminile din bord au o intensitate slaba, martorul injector nu se stinge, iar releul din poza tzacaneste de nebun continuu...De la ce naiba sa fie? POSIBIL CONTACTE SLABE VEZI BORNELE BATERIEI. SA NU CUMVA SA FI OXIDAT PE ACOLO, SAU MASA SA NU SE FACA BINE ![]() |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
cu bornele bateriei am mai avut probleme..si exact aceleasi simptome. Acul turometrului oscila..sau cand vroiam sa pornesc aveam curent slab si iesea fum din borne cand dadeam cheie. Dar acum sunt stranse bine..oricum a fost ceva si cu releul pe care l-am schimbat, pentru ca il pusesem la pompa de benzina si imi dadea in nas uneori..acum nu mai da..doar ca face figuri la pornire..abia se aprinde bordul, iar releul tzacaneste in nestire..banuiesc ca asta a cauzat vreo problema si l-a stricat pe cel vechi.
|
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ai pe undeva o legatura slaba , la masa nu stiu cum este la injectie da la berlina avea tresa aia la alternator de la aripa fata stinga , vezi si cablul de minus care se leaga la curtie
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
tot asa este si la injectie o trese de la alternator la caroseria masinii
dar mai are o masa pentru calculatoru motor(ECU) care se leaga la electromotor pe acelasi surub cu firu de la minus baterie,e aci est marea problema,papucu se oxideaza al naibi si in el vin 6-7 fire negre(mase) care se rup,nu toate,este de ajuns unu sa se rupa ca sa te omoare de nervi ca nu mai merge bine injectata se poate dubla masa motorului cu caroseria,se pune /prinde un fir gros intre motor si unu din suruburile de la suportu tamponului de motor multi au obiceiu sa spele motoru,sa fie frumos!si este frumos si curat dar oxideaza papucii de la sigurantele si releele de la injectie si iar distractie,se mai rupe/oxideaza pinii in mufa rotunda de langa pompa de frana,aia face legatura electrica intre electrica masinii si electrica mortorului,partea de injectie si alti nervi si zile pierdute pe langa masina, eu cat am avut dacia injectata nu a vazut apa pe motor ,doar carpa umezita si apoi sters cu carpa uscata singura poaza pe care o mai am Attached thumbnail(s) motor_.jpg ( Size: 322.35k ) Number of downloads: 334 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
in 2 ani de cand o am..nici eu nu am spalat motorul niciodata cu apa. Se poate sa fie probelma si de la contact? pentru ca daca pun contactul de mai multe ori o pornesc pana la urma. Dar se poate sa fie si ceva oxidat. Eu am radio legat cu firul plus tras de la baterie..minusul banuiesc ca este luat de pe caroserie pe undeva, nu am montat eu casetofonul..asa am luat-o, doar plusul i l-am tras de pe baterie pentru ca se intrerupea la volum mai tare. In fine...de cand imi face faza asta cu lumini slabe in bord ca si cand nu ar avea curent..mi se reseteaza si casetofonul(dispar posturile de radio salvate), iar asta mi se intampla doar atunci cand luam borna de la baterie. Maine o sa iau la verficat toate firele de la baterie...alternator, poate ii dau de cap.
Editare: Sper ca am rezolvat problema. Asa cum a zis nikuniku, m-am uitat la firul de masa de la ecu la electromotor...si la cat era de gros , se misca destul de lejer. L-am decojit de acel izoler, si erau 5 fire maronii ..dintre care doar unul mai era prins in papucul ala, restul erau rupte ![]() This post has been edited by adriano2br: 18 Jan 2014, 13:54 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
adriano2br |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
timp de aproape o luna..a mers perfect, astazi si-a dat-o iar in petec..
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by adriano2br: 9 Feb 2014, 18:44 |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 07:32 |