Probleme motor, lichidul de racire ajunge in ulei
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor, lichidul de racire ajunge in ulei
Svendrix |
![]()
Post
#31
|
||
A Who's who Group: Members Posts: 95 Joined: 29 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Rapsodie
|
|||
IgorChisinau |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
Luni merg cu ea la servis unde am facut toate cele mai sus enumerate, și voi măsura presiunea ulei cu un manometru mecanic, Leo0608 nu prea cred să fie problema la arborele cotit, oricum nu se poate de verificat ipoteza asta fără a da jos baia de ulei.
brk - de acum garnitura chiuloasă a fost schimbată, și sau schimbat și cuzneții dar nu am schimbat segmenții. Acum problema e că se aprinde martorul ulei cînd motorul se încălzește. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
corbex |
![]()
Post
#33
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cuzinetii trebuiau masurati, sa fie pe cota arborelui. Sai ti-a pus ulei prost.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IgorChisinau |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
cuznetii au fost pusi standart, mi-au zis ca nu e necesar sa fac rectificari si ca nu e necesar sa pun cuznetii cu alte marimi si sint de acord cu aceasta, dar poate fi și aceasta pe linga alte cauze care se cumuleaza, sper sa nu fie necesar sa desfaca iar motorul ca le dau foc la servis după ce am platit odata pentru desfacut motor.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
corbex |
![]()
Post
#35
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Pune-i un ulei bun, 10w40, care sa nu fie facut in beci, si te lamutesti. Am patit-o cu ani in urma. Am facut motorul unei berline. Se recomanda un rodaj de 500 de km, dupa care se schimba uleiul. Ambzis ca pentru 500 de km merge orice si am pus primul ulei ieftin care mi-a cazut in mina. Dupa ce se incingea motorul, becul de presiune clipea la relanti. L-am schimbat imediat cu ce trebuie. Problema a disparut. Uleiul ala devenea apa chioara cind se incingea.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
Lukoil, Aral,BP,Best Oil,Prista,OMV, toate 10w40, sunt numai bune de rodaj
This post has been edited by Leo0608: 16 Mar 2014, 10:52 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
brk |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 March 14 ![]() |
QUOTE(IgorChisinau @ 10 Feb 2014, 13:11) Ce s-a intimplat, am cumparat o Solenza Europa înainte de frigurile astea mari de -20C, am luat-o ieftin de la o firma are 150 mii km, masina in ultimul an a mers foarte putin vreo 5 luni nici nu a fost pornita, dar motorul a pornit din prima si tragea bine. Daca o masina sta nepornita mult timp, e de ajuns sa treaca peste ea o vara la 40 de grade + incep sa apara probleme. Supapele au niste inele ( simeringuri ) de etansare... Daca sta nepornita si mai sta si in canicula alea se lipesc pe supapa iar tu cand ai pornit motorul cel putin 1 a sarit si "joaca pe supapa". Asta inseamna consum de ulei si in turatii mari gaze carora le poti simti mirosul si in masina. QUOTE Acum problema e că se aprinde martorul ulei cînd motorul se încălzește. Sta aprins sau clipeste la relanti si cand o accelerezi se stinge ? |
--------------------
Dacia Solenza
1.4 MPI
2004
- b33brk Ma puteti contacta pe: b33brk@gmail.com
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
QUOTE(IgorChisinau @ 14 Mar 2014, 23:08) Nu a fost măsurată uzura la arborele cotit și nici nu a fost rectificat, din considerent că mașina avea doar 150 mii km, și din cauză ca pompa era înfundată de la amestec cu antigel și ulei. Nu cred să fie din cauza la pinioane pompă. Menționez că la relanti martorul e stins, dar dacă turez un pic atunci se aprinde. io zic ca ai probleme cu vibrochenu si pompa de ulei. Daca zici ca mai ai garantie la servisul minune, mergi peste ei. Du-te la un service sa-ti masoare presiunea. Asa stii sigur. Daca nu ai presiune motorul o sa-ti moara incet dar sigur. LE: dupa rodaj, dupa ce motorul e ok si nu mai ai probleme cu el, poti pune ulei Liqui Moly cu MoS2 10w40 This post has been edited by Leo0608: 16 Mar 2014, 11:55 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
brk |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 March 14 ![]() |
Degeaba s-au schimbat cuzinetii daca arborele are uzura. Cum sa schimbi cuzinetii dupa ureche fara sa masori uzura arborelui ? Cum sa ti cont doar de cati km are masina si ca in pompa era antigel? " Din considerent ca nu merge o bujie hai sa schimbam un injector" cam asa vine. Nu se stie cat "macel" a vazut saraca inainte sa o cumperi tu si nici cate mii de km a facut cu uleiul care trebuia schimbat de mult. Parerea mea...
|
--------------------
Dacia Solenza
1.4 MPI
2004
- b33brk Ma puteti contacta pe: b33brk@gmail.com
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
plus ca nu se stie daca km aia care ii vehiculezi pe aici, daca sunt reali !!! N-ai auzit de dat km inapoi sau de pus alt bord cu km mai putini in loc?
![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
IgorChisinau |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 14 ![]() |
Problema cu martorul ulei a fost din cauza senzorului presiune de pe motor, am masurat presiunea ulei cu un manometru mecanic, si la relanti presiunea era de 2 bari iar turata sa ridicat la 4 bari dar continua să urce foarte încet. Deci m-am convins că cuzineții nu au nimic că au fost puși fără rectificare arbore cotit.
Am cerut cu motorul rece să imi verifice presiunea cilindri și a fost de 9.4 mediu, cel mai putin 9, iar cel mai mult 9.8, deci de acum dacă o sa am grijă să fie schimbat tot la timp, totul va fi Ok. Ce rol au aceste triunghiuri din imagine, că la mine cănd au scos cadrul motor au rupt suruburile în care se prind și nu le-au pus inițial, dar acum le-am pus înapoi. This post has been edited by IgorChisinau: 18 Mar 2014, 22:06 Attached thumbnail(s) 14240336_1.jpg ( Size: 101.75k ) Number of downloads: 94 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#42
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
rigidizeaza cadru motor in caz de accident
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 10:22 |