tot electromotor, dar altceva
![]() ![]() ![]() |
tot electromotor, dar altceva
vion |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|||
raul93 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
nu procedezi corect. pentru a verifica da ai in scurt ceva trebuie sa verifici fiecare piesa in parte fara a le lega de celelalte cu o lampa de 220v. asa cu faci tu practic alimentezi elecromotorul.
|
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
verifica daca iti da infasurarea statorica la masa,izoleaza cu hartie electrotehnica prespan de pe transformatoare vechi,verificare e simpla inseriezi un bec cu o sursa de tensiune mica un capat al sursei legi la firul ce se leaga la solenoid si apoi pui celalat capat al becul pe carcasa statorului daca se aprinde becul inseamana ca ai punere la masa
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vion |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
eu inteleg ce spuneti voi si asa am masurat si eu problema este ca fiecare masurare in parte imi da bine adica
![]() 6 Jan 2011, 22:12: sincer nu stiu de unde a aparut chestia aia cu limba scoasa 6 Jan 2011, 22:15: si iar sincer problema nu este stringenta dar am desfacut ceva electromotoare la viata mea si deja o iau asa in sussssss cu capu' pt ca nu vad problema This post has been edited by vion: 6 Jan 2011, 22:15 |
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pe tot capacul exista un email ,sa nu creeze scurt,sar putea sai ti se manace emailul ala in locasul unde intra carbunele si sa iti dea la masa,sper ca ai izolat cu un manson(un tub peste lipitura de la carbunele ce se leaga de infasurarea statorica)
![]() This post has been edited by Magnum_Baracuda: 6 Jan 2011, 22:55 |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ia vezi ca una din perii se leaga din constructie la masa , aia de pe capac , ca ar trebui sa ia si motorul minus de undeva nu ?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
aia pe capac 2 carbuni unul de plus -ala legat la stator si unul de minus- ala legat la capac ,ele sint izolate unul fata de celalat pt a nu face scurt cu un email; pe tot capacul inclusiv pe suport,altfel ar face scurt pe capacul electromotrului si nu ar mai invarti rotorul
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vion |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
pe capacul rotorului suportul periei de + este izolat fata de capac prin acele saibe de plastic si dupa cum am zis toate subansamblele luate separat sunt ok se intampla ceva cand il asamblez ca de aia m-a luat capu'!!! deci totul e ok pana montez peria de plus in suport si face contact cu colectorul atunci orice masor imi da la masa
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci daca masori de la + la - iti va da o rezistenta foooooarte mica , sirmele de acolo sint groase , iti da sub 1 ohm
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
deacord bygy007 cu rezistenta mica,vezi sa nu ai teniunea(apasare) prea mare in arcuri si din cauza sta sa nu iti invarta
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vion |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut, am un electromotor care face urmatoarele lucruri- la proba in gol functioneaza perfect, declanseaza, se invarte tot ce trebuie. La montaj la prima cheie perfect, a doua cheie perfect, dupa care la a treia ramane in functiune si dupa ce las cheia din mana si merge si el cu motorul odata. La demontare la fel in gol perfect la montare din nou aceeasi chestie. Acum ce o fi starterul ramane in tensiune sau se poate bloca si bendixul pe coroana? Daca s-ar bloca bendixul si nu ar mai fi tensiune in starter n-ar trebui sa functioneze electric ci doar sa fie invartit de motor zic desi parca odata disparuta tensiunea bendixul se retrage singur, nu? Daca ar fi starterul de ce face doar montat la locul lui si nu la proba in gol? Multumiri de orice raspuns.
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in primul rind vezi sa nu fie montat invers in al doilea rind vezi sai nu fie din contact sa ramina tensiune pe firul subtire
apoi vezi regalajul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vion |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
montat invers starterul? Tensiune din cauza contactului nu ramane , masina fct cu alt electromotor bine. Si cum am zis la verificare in gol functioneaza bine. Chiar si pe masina 2 chei e bine dupa aia e pb. Asta ma nedumereste un pic.
This post has been edited by vion: 26 Apr 2014, 10:01 |
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
atunci singura explicatie nu ramine decit blocajul mecanic al miezului de la starter sau furca rupta crapata
sau poate fi starterul defect This post has been edited by bygy007: 26 Apr 2014, 10:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vion |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Multam la furca nu m-am uitat cu atentie .O luam de la capat.
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Iar la montare in locasul lui, incearca sa-l strangi in pozitia cea mai departata de coroana. Fa-i si reglaj la cursa bendixului pe axul rotorului, in asa fel incat , daca impingi cu mana in surubul de pe starter, bendixul sa ajunga pana langa inelul de siguranta de pe ax, fara a forta in el. Daca forteaza, rotesti de hexagonul de plastic, dupa ce impingi siguranta, in sens orar, pana cursa devine mai scurta, fara sa loveasca in siguranta. Este posibil sa ramana blocat, datorita proastei dimensionari a danturii la bendix sau o eroare la prelucrarea capatului de aluminiu. Am intalnit cazuri, in care a trebuit sa scot inelul de centrare din carcasa ambreiajului, sau sa ovalizez gaura, ca electromotorul sa se aseze corect. Azi, nu mai sunt de mirare, asemenea cazuri.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 02:45 |