Probleme Logan 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
Probleme Logan 1.6 16v
arthurarad |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 January 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.6 16v
2007 Laureate
|
|||
pahwoon |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 5 August 09 ![]() |
Una din probleme ar putea fi o bobina de inductie. Asta as verifica prima data.
|
--------------------
Logan
Prestige
1.6 16V
|
|
arthurarad |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 January 14 ![]() |
Ca un scurt update, am alimentat de la o benzinarie cu floare portocalie si am pus benzina de 98 in ideea ca poate arderea e mai eficienta si scap de problema. Nu stiu daca are sau nu legatura, dar dupa 1000 km de la ultima interventie nu s-a mai intamplat nimic. Daca intre timp apare, am sa duc masina direct in service. Daca nu, la prima revizie am sa ii pun sa verifice tot. Promit sa revin in masura in care am noutati.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.6 16v
2007 Laureate
|
|
arthurarad |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 January 14 ![]() |
Dupa cum am promis, revin cu un update: acum o saptamana dupa un drum de aproximativ 200 km, a inceput iar sa faca figuri. Am uitat sa mentionez ca unde de-a lungul timpului si pedala s-a intarit foarte mult. Si dupa cum spuneam, dupa un drum de acest gen, la intoarcere brusc pedala s-a inmuiat, devenind foarte comoda (am zis ca si-a revenit). Dupa inca vreo 10 km, s-a intarit brusc, iar la accelerare incetinea brusc ca si cum as fi folosit frana de motor in loc sa accelerez, ramanea asa vreo 3-4 secunde iar apoi brusc accelera.
Dupa inca vreo 50 km (in drum spre casa dar prin oras) a ramas blocat la 3000 rpm, indiferent ca am schimbat din a 3-a intr-a 4-a. Inclusiv in punctul neutru ramanea tot la aceeasi turatie. Am tras pe dreapta, am oprit motorul iar la pornire nu a mai vrut sa raspunda. Efectiv fortam electromotorul sa dea drumul motorului. Dupa 6-7 incercari am reusit cu greu sa pornesc masina. Dupa aceste patanii am plecat extrem de hotarat spre reprezentanta Dacia sa nu ii las pana nu gasesc problema masinii. Dupa ce au verificat, au iesit urmatoarele probleme: - cablu acceleratie deplasat de pe loc si strangulat la doua unghiuri de 90 grade, lucru ce poate explica comportamentul ciudat cu turatiile. Chiar am fost intrebat daca am umblat la acest cablu, dar nici macar nu stiu pe unde merge prin masina, daramite sa umblu la el - motoras pas cu pas - l-au scos in ideea sa-l curete, dar mi-au zis ca e praf, fiind la un pas sa se dezintegreze - senzor temperatura radiator - aici poate explica comportamentul ciudat cu trecerea de la cele 4 linii la 6 linii si inapoi la 4 linii pe afisajul autoturismului Pret total cu tot cu manopera in jur de 600 lei si aproximativ 3 ore de cand am lasat masina pana m-au anuntat ca e gata. Acum (deocamdata) se comporta bine, iar pedala e la fel de ”moale” cum trebuie sa fie. |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.6 16v
2007 Laureate
|
|
bogdan_t |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 19 March 05 From: Radauti, Suceava ![]() |
salut,
eu am acu niste chestii... ca nu stiu daca le pot numi probleme, ciudate! ![]() deci, la pornire, 90% din cazuri, turatia scade imediat pana la aproape 500rpm, motorul tremura ca naiba, in 3-4 secunde urca si se stablizeaza unde ar trebui sa ramana de prima data, in jur de ~1000rpm, depinde de temperatura exterioara/motor! opresc la un semafor, cutia in punctul mort, 50% din cazuri scade turatia... 500rpm... revine in 3-4 secunde! din nou cu tremuratul caroseriei! e destul de neplacut si deranjant! motorul e relativ nou, euro5, am aproape 40k de km, masina cumparata de noua, revizii la zi, intretinuta mai mult decat corect! daca se poate spune asa, ideea e ca am grija de ea, nu atat la partea estetica cat la partea functionala, service doar in autorizate dacia, blablabla! sunt la al doilea logan, primul 1.4 laureate l-am tinut pana la 100k, intretinut corect, n-am avut probleme de astea! numai bine! |
--------------------
Dacia
Logan
2011, Prestige 1.6 16v
- SV-37-TOM
|
|
arthurarad |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 January 14 ![]() |
As vrea sa am un raspuns sa stiu sa-ti zic exact, ideea e ca la mine nu prea sta la 1000 rpm decat daca e rece motorul. In situatia in care motorul s-a incalzit putin, sta putin deasupra linie de 500 rpm, cam undeva pe la 650 rpm probabil. Si nu fluctueaza foarte mult decat in situatia in care e motorul rece, unde merge chiar dupa pornire sta cam pe la 1500-1300 rpm si scade treptat la 650. Eu zic sa mergi la reprezentanta sa discuti cu ei si eventual sa-ti verifice motorasul pas-cu-pas, cred ca i se spune motoras relantiu.
This post has been edited by arthurarad: 14 Feb 2014, 18:39 |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.6 16v
2007 Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 20:30 |