DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Set nou si a inceput sa scoata fum albastru., dupa 3000km a inceput sa scoata fum.

andutzu
post 5 Oct 2005, 20:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Am o problema destul de grava cred.Am schimbat setul si am pus kolbenschmitd care am inteles ca-i cel mai bun. A mers perfect pana acum doua zile cand dupa un drum de 150km a inceput sa scoata fum albastru cand o mentin turata.2000-3000 rpm.Am demontat bujiile care aratau foarte bine in interior (maro-roscat) cu exceptia celei de la cilindrul nr 2 care era neagra si plina de calamina, aproape ca nu se mai vedea electrodul.Am inlocuit-o cu una noua dar degeaba.Fum tot scoate in continuare (albastru) care din cate stiu e de la ulei.A scazut destul de mult si nivelul uleiului si parca nu mai trage ca inainte.
Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie unul dintre segmenti rupt. Setul e nou nout si abia am mers 3000km si am mai dat si o gramada de bani pe el. Oare chiar asta sa fie problema. sad.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Oct 2005, 11:46
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai chiuloasa a fost reconditionata la schimbare set?se aude vreun zgomot suspect din motor?mecanicul care a facut motorul a folosit cheia dinamometrica?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 6 Oct 2005, 11:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




daca umezeste cu ulei pe chiuloasa in jurul bujiei 2, aproape sigur ca (si) acolo e problema; in acest caz, de vina pot fi cel mai probabil segmentii ori (mai putin probabil) ghidul supapelor de la cilindrul respectiv sau (in cel mai bun caz) garnitura de chiulosa; oricum ar fi, se lasa cu desfacut motorul


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Oct 2005, 12:00
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ulei cam cat consuma la 1000 km?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 6 Oct 2005, 14:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




azi am demontat motorul iar segmeti de ungere erau rasi.Nu mai aveau deloc fantele alea care rad uleiul de pe cilindru.Asta s-a intamplat la toate pistoanele numai ca la cilindru nr 2 cel mai tare.(cei de foc aratau normal) Care sa fie explicatia? ulei am bagat de calitate (elf) 20w-50 sub nivel n-am mers nici macar cu 50g. sa fie segmentii de proasta calitate.totusi sunt kolbenschmitd... si ma cam indoiesc... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Oct 2005, 07:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(andutzu @ 6 Oct 2005, 14:27)
azi am demontat motorul iar segmeti de ungere erau rasi.Nu mai aveau deloc fantele alea care rad uleiul de pe cilindru.Asta s-a intamplat la toate pistoanele numai ca la cilindru nr 2 cel mai tare.(cei de foc aratau normal) Care sa fie explicatia? ulei am bagat de calitate (elf) 20w-50 sub nivel n-am mers nici macar cu 50g. sa fie segmentii de proasta calitate.totusi sunt kolbenschmitd... si ma cam indoiesc... sad.gif
*


Esti sigur ca vorbesti de cei de ungere? Aia care RAD uleiul is pe pozitia a doua si sint RACLORI. Cei de ungere is cel mai spre fusta.

Posibil material prost in ei sau inlocuiti de "o mina criminala"?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Oct 2005, 09:00
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andutzu @ 6 Oct 2005, 14:27)
ulei am bagat de calitate (elf) 20w-50 sub nivel n-am mers nici macar cu 50g.
*




Pe viitor pune si tu 15/20w40, nu 20w50 mai ales la un motor proaspat facut.
20w50 pe langa ca scade puterea motorului il uzeaza si prematur...dar ma rog e treaba voastra ce ulei bagati, nu ma mai cer cu nimeni..dc vreti 20w50 bagati frate deala ohmy.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 7 Oct 2005, 12:44
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




argon, uleiul nici nu creste nici nu scade puterea motorului, ca si bujiile de altfel, si nici nu se intampla nimic daca se foloseste 20w50. Eu folosesc elf 20w50 si merge foarte bine, iar motorul a tinut surprinzator de bine la cum a fost exploatat. Nimeni nu mi-a prezis ca o sa ma tina peste 40-50 000km, si a suferit doar o segmentare la 88 000 iar acum are 125 000 si inca e in stare buna.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 04:15
Forum Renault