DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema pornire, Carburator

BogdanBog
post 17 Feb 2014, 22:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




Am o berlina pe carburator si am urmatoarea problema:Porneste foarte greu la rece cam a 4a-5a oara o ia,in schimb daca ii trag socul la maxim o ia la sfert.Care sa fie problema?Mentionez ca de curand am schimbat:Chiuloasa noua,pompa apa,bujii,aprindere electronica,rotor delcou,fise,capac delcou,pompa benzina .Ce poate sa aiba ?Multumesc


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 17 Feb 2014, 22:21
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




Regleaza avansul , sa vina capsula vacumatica , inspre bujia 2 ceva mai mult .


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 17 Feb 2014, 22:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




pai e simplu tragi socu` de fiecare data cand e rece. oricum eu cred ca ai un amestec prea sarac de benzina.


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 17 Feb 2014, 22:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




Cit are bateria Ah/ora

ex: 12v 55Ah 450A , si din ce an este ?


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 17 Feb 2014, 23:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(Babaq139QMB2 @ 17 Feb 2014, 22:21)
Regleaza avansul , sa vina capsula vacumatica , inspre bujia 2 ceva mai mult .
*


e reglat avansul ,nu cred ca e din el

QUOTE(val2011 @ 17 Feb 2014, 22:25)
pai e simplu tragi socu` de fiecare data cand e rece. oricum eu cred ca    ai un amestec prea sarac de benzina.
*


anul trecut deabia il trageam iarna umpic.acu treubie sa il trag la maxim vara si vand porneste la 3000 si ceva de ture pana sa il bag inapoi.Trebuie sa aiba ceva

QUOTE(Babaq139QMB2 @ 17 Feb 2014, 22:28)
Cit are bateria Ah/ora

ex: 12v 55Ah 450A , si din ce an este ?
*


Bateria are 2 luni, Rombat Cyclon 66 Ah .Practic noua

17 Feb 2014, 23:10:
Apropo:face asa doar la rece.Benzina in carburator ii ramane am verificat.Am si supapa unisens intre pompa si carb ,deci benzina e in carb.Porneste la sfert dar ma deranjeaza ca porneste doar cu socul la maxim doar atat...

This post has been edited by BogdanBog: 17 Feb 2014, 23:10


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 17 Feb 2014, 23:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti






[quote=BogdanBog,18 Feb 2014, 00:08]
e reglat avansul ,nu cred ca e din el
anul trecut deabia il trageam iarna umpic.acu treubie sa il trag la maxim vara si vand porneste la 3000 si ceva de ture pana sa il bag inapoi.Trebuie sa aiba ceva
Bateria are 2 luni, Rombat Cyclon 66 Ah .Practic noua

Din ce localitate esti ? , ( nu ai completat la profil ) . oricum banui ceva de la benzina , nu ( ia foc ) .


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 18 Feb 2014, 02:09
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




[quote=Babaq139QMB2,17 Feb 2014, 23:35]
[quote=BogdanBog,18 Feb 2014, 00:08]
e reglat avansul ,nu cred ca e din el
anul trecut deabia il trageam iarna umpic.acu treubie sa il trag la maxim vara si vand porneste la 3000 si ceva de ture pana sa il bag inapoi.Trebuie sa aiba ceva
Bateria are 2 luni, Rombat Cyclon 66 Ah .Practic noua

Din ce localitate esti ? , ( nu ai completat la profil ) . oricum banui ceva de la benzina , nu ( ia foc ) .
*

[/quote]
Sunt din Pitesti.Am mai uitat sa va spun ca problema asta o am de ceva vreme cand aveam in portbagaj o baterie si am mers cu masina mai tare s-a dat stanga dreapta si a rupt urechea la sonda de benzina si chiar in timpul ala era ploios si mi-a bagat o groaza de apa in rezervor.am scoso(nu am dat rezervorul jos) si aia a fost.asta e de acu 3-4 luni...poate sa fie de la rezervor conducte?


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 18 Feb 2014, 08:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




Pitesti , poate ai noroc sa ajunga pe la masina ta cineva din zona ,
rezervorul , are apa inca ( daca ploua in portbagaj ), pune garnitura sau etanseaza cu ceva , schimba filtrul de benzina , asta daca stai bine cu aprinderea .


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 18 Feb 2014, 08:16
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




Eu trag socul la maxim de fiecare data.....nu vad care e problema. Il imping la jumate imediat dupa ce porneste si.....la drum. Dupa ce trece acul la apa de prima linie il imping de tot.

This post has been edited by pojarel18: 18 Feb 2014, 08:17


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 18 Feb 2014, 11:49
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(Babaq139QMB2 @ 18 Feb 2014, 08:00)
Pitesti , poate ai noroc sa ajunga pe la masina ta cineva din zona ,
rezervorul , are apa inca ( daca ploua in portbagaj ), pune garnitura sau etanseaza cu ceva , schimba filtrul de benzina , asta daca stai bine cu aprinderea .
*


asta s-a intamplat acum 4 luni cu plouatul in rezervor,de atunci i-am schimbat si garnitura de la rezervor si sonda din nou,am dat cu silicon,am scos benzina de tot.ma gandesc ca o mai fi ramas apa si pe peretii rezervorului ...nu mai stiu ce sa ii fac.Aprinderea e brici,totul nou.pana si aprindere electronica,fise tesla,rotor ducellier,capac delcou ducellier totul absolut nou...i-am luat pana si rezervor nou 160 lei ,urmeaza sa il pun sapt vit.

QUOTE(pojarel18 @ 18 Feb 2014, 08:16)
Eu trag socul la maxim de fiecare data.....nu vad care e problema. Il imping la jumate imediat dupa ce porneste si.....la drum. Dupa ce trece acul la apa de prima linie il imping de tot.
*


mie nu mi se pare normal vara sa faca asa..


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 18 Feb 2014, 13:51
Post #11


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Dar nici un "capat de tara" nu e. Un motor e rece si la minus 10 grade, si la plus 35.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 18 Feb 2014, 16:43
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(maho @ 18 Feb 2014, 13:51)
Dar nici un "capat de tara" nu e. Un motor e rece si la minus 10 grade, si la plus 35.
*


nu e un capat de tara,poate sunt eu mai pretentios dar la ce piese a primit masina asta nu trebuia sa porneasca asa...Astept pareri in continuare


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 18 Feb 2014, 17:31
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




posibil, trebuie reglat si carburatorul


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 18 Feb 2014, 17:52
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(val2011 @ 18 Feb 2014, 17:31)
posibil, trebuie reglat si carburatorul
*


Posibil.4 carburatoare am incercat...deci nu cred ca e din carburatoare si merg la fel toate,merg bine.deci nu cred ca e din carb


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 18 Feb 2014, 17:59
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




ce pompa i-ai pus? de sacele?


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 18 Feb 2014, 18:48
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(val2011 @ 18 Feb 2014, 17:59)
ce pompa i-ai pus? de sacele?
*


La ce pompa te referi?


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia98
post 18 Feb 2014, 19:01
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 25 February 11




QUOTE(pojarel18 @ 18 Feb 2014, 08:16)
Eu trag socul la maxim de fiecare data.....nu vad care e problema. Il imping la jumate imediat dupa ce porneste si.....la drum. Dupa ce trece acul la apa de prima linie il imping de tot.
*


Confirm cele spuse. Si eu o pornesc tot asa in fiecare data si o ia la sfert, si chiar atunci cand am pornit-o in trei pistoane pornea la fel;)


--------------------
Dacia dacia 98 berlina - -----------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 18 Feb 2014, 19:40
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




Desfaci carburatorul , cureti bine , pui benzina buna in CNC , dai la automat si ar trebui sa se mentina , turatia , cu SOC la 1500 RPM , ti apasat AMBREIAJUL 20 secunde , eliberezi usor , sa se opreste , inca e frig afara , se merge pe sistemul de iarna . Nu apesi acceleratia .

PS : Schimba filtrul de benzina , are apa in el , si dilueaza toata benzina care ajunge in CARB .



--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 18 Feb 2014, 21:00
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(Babaq139QMB2 @ 18 Feb 2014, 19:40)
Desfaci carburatorul , cureti bine , pui benzina buna in CNC , dai la automat si ar trebui sa se mentina , turatia , cu SOC la 1500 RPM , ti apasat AMBREIAJUL 20 secunde , eliberezi usor , sa se opreste , inca e frig afara , se merge pe sistemul de iarna . Nu apesi acceleratia .

PS : Schimba filtrul de benzina , are apa in el , si dilueaza toata benzina care ajunge in CARB .
*



nu cred sa mai aiba apa dupa 4 luni..Oricum sapt viitoare ii schimb rezervorul(am luat nou) ii suflu conductele de benzina cu aer,schimb furtunele de alimentare,filtru benzina ,sa vedem care mai e treaba.Mie imi face asa de mult,nu numai iarna,si cand era cald afara toamna trecuta..de pornit o pornesc mereu cu ambreiaj


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 18 Feb 2014, 23:52
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




@BogdanBog , DE UNDE ESTI ... ? . ( La profil , se completeaza ) , nu este asa , ca nu ai vrea sa vin cu DACIA pe carburatie sa iau de pe a mea sa pun pe a ta si merge tot , ( poate din cauza asta au inventat aia de la Colibasi , MONO injector 1,4 ) .

PS: Filtrul de benzina e inaintea pompei pe cama , intre IN POMPA si CARBURATORUL ESTE LA LIBER .

Bafta . cool.gif

This post has been edited by Babaq139QMB2: 18 Feb 2014, 23:55


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 19 Feb 2014, 12:36
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(Babaq139QMB2 @ 18 Feb 2014, 23:52)
@BogdanBog , DE UNDE ESTI ... ? . ( La profil , se completeaza ) , nu este asa , ca nu ai vrea sa vin cu DACIA pe carburatie sa iau de pe a mea sa pun pe a ta si merge tot , ( poate  din cauza asta  au inventat aia de la Colibasi , MONO injector 1,4 ) .

PS: Filtrul de benzina e inaintea pompei pe cama  , intre IN POMPA si CARBURATORUL ESTE LA LIBER .

Bafta .  cool.gif
*


Ti-am zis de unde sunt...nu ti-am cerut sa vi sa mi-o repari doar am intrebat pe forum de la ce ar putea fi.Poate n-am pus eu ceva cum trebuie ,oricum o sa merg la un mecanic sa o regleze calumea.Bafta


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giuscam
post 19 Feb 2014, 12:51
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 4 January 14




Dupa ce se incalzeste cum porneste...daca porneste usor inseamna ca la pornirea la rece nu mai ai nivel in cnc, ia incearca si dai la codita dimineatasi fai nivelu in cnc si vezi cum porneste


--------------------
dacia berlina 1999 - vs 03 vlk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 19 Feb 2014, 15:48
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




E ceva , dereglat , esti departe de mine , daca dai o cinste de ROVINIETA SI BENZINA sa vin sa vezi cu ochii tai cum merge si functioneza o DACIE pe carburator , daca ceva functioneaza , nu umbli la reglaje si alte raha...t..aturi , si mai zice oricare si fishtecine , ca nu sunt masini , (piesa, ditre VOLAN si SCAUN adica , sofer e de vina ) . smile.gif


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanBog
post 19 Feb 2014, 18:27
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 6 February 14




QUOTE(Babaq139QMB2 @ 19 Feb 2014, 15:48)
E ceva , dereglat , esti departe de mine  , daca dai o cinste de ROVINIETA SI BENZINA sa vin sa vezi cu ochii tai cum merge si functioneza o DACIE pe carburator , daca ceva functioneaza , nu umbli la reglaje si alte raha...t..aturi , si mai zice oricare si fishtecine , ca nu sunt masini , (piesa, ditre VOLAN si SCAUN adica , sofer e de vina ) . smile.gif
*


Credema ca masina mi-am facuto singur,in afara de strans chiuloasa(n-am avut cheie dinamometrica ) si facut reglajul la culbutori eu singur mi-am facuto,din greseli am invatat ,masina merge ireprosabil in sarcina doar faza cu pornirea cu socul ma deranjeaza.Repet masina merge foarte bine


--------------------
Dacia L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 19 Feb 2014, 19:14
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Nu inteleg de ce tot te deranjeaza, la fel imi porneste si mie(daca o las o saptamana, clar ii dau soc maxim, daca o pornesc azi, si vreau maine sa o pornesc, pleaca cu socul la jumatate). Si la fel trage de mananca pamantul. O intrebare am pentru tine, si anume: Folosesti masina zilnic ? Daca nu, e normal sa ti-o ia cu socul la maxim..


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Babaq139QMB2
post 19 Feb 2014, 23:11
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 27 November 12
From: Bucuresti




Porneste , treaba aia care se numeste DACIA , cu socul la maxim , reduci la 1500 rotatii si iti vezi de drum .

mare scofala nu este . ( depinde , acum si daca vrei ).(sa o pornesti ) sau daca vrei ceva de genul care o ia la sfert , posibil , sa o ai depinde cit dai pe CONSERVA .
smile.gif


--------------------
Dacia 1310 din 1900 Toamna spre vara-sa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 23 Feb 2014, 17:02
Post #27


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Eu nu vad nici o problema cu pornirea. Un motor rece nu e normal sa porneasca fara soc. Daca porneste bine fara soc, de cele mai multe ori inseamna un amestec prea bogat.
A mea cere soc la pornire si pana urca apa pana pe la 60 de grade, altfel nu trage deloc. Nu trebuie sa-l trag la maxim decat pe ger, dar asta e din cauza reglajelor, un carburator reglat corect n-ar trebui sa inece cu socul tras la maxim, nici macar la cald. Al meu ineaca si la rece daca il trag la maxim, da-i tiganit de altcineva pentru consum, prefer sa nu ma bag prea "adanc" in el, atat timp cat merge ok.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 23 Feb 2014, 17:26
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Foarte bine punctat Daniel, ai foarte mare dreptate, un carburator bine reglat, nu ar trebui sa inece nici la rece nici la cald cu socul maxim.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:09
Forum Renault