Problema pornire, Carburator
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire, Carburator
BogdanBog |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
L
1998
|
|||
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Regleaza avansul , sa vina capsula vacumatica , inspre bujia 2 ceva mai mult .
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
val2011 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
pai e simplu tragi socu` de fiecare data cand e rece. oricum eu cred ca ai un amestec prea sarac de benzina.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Cit are bateria Ah/ora
ex: 12v 55Ah 450A , si din ce an este ? |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 17 Feb 2014, 22:21) e reglat avansul ,nu cred ca e din el QUOTE(val2011 @ 17 Feb 2014, 22:25) pai e simplu tragi socu` de fiecare data cand e rece. oricum eu cred ca ai un amestec prea sarac de benzina. anul trecut deabia il trageam iarna umpic.acu treubie sa il trag la maxim vara si vand porneste la 3000 si ceva de ture pana sa il bag inapoi.Trebuie sa aiba ceva QUOTE(Babaq139QMB2 @ 17 Feb 2014, 22:28) Bateria are 2 luni, Rombat Cyclon 66 Ah .Practic noua 17 Feb 2014, 23:10: Apropo:face asa doar la rece.Benzina in carburator ii ramane am verificat.Am si supapa unisens intre pompa si carb ,deci benzina e in carb.Porneste la sfert dar ma deranjeaza ca porneste doar cu socul la maxim doar atat... This post has been edited by BogdanBog: 17 Feb 2014, 23:10 |
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
[quote=BogdanBog,18 Feb 2014, 00:08] e reglat avansul ,nu cred ca e din el anul trecut deabia il trageam iarna umpic.acu treubie sa il trag la maxim vara si vand porneste la 3000 si ceva de ture pana sa il bag inapoi.Trebuie sa aiba ceva Bateria are 2 luni, Rombat Cyclon 66 Ah .Practic noua Din ce localitate esti ? , ( nu ai completat la profil ) . oricum banui ceva de la benzina , nu ( ia foc ) . |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
[quote=Babaq139QMB2,17 Feb 2014, 23:35]
[quote=BogdanBog,18 Feb 2014, 00:08] e reglat avansul ,nu cred ca e din el anul trecut deabia il trageam iarna umpic.acu treubie sa il trag la maxim vara si vand porneste la 3000 si ceva de ture pana sa il bag inapoi.Trebuie sa aiba ceva Bateria are 2 luni, Rombat Cyclon 66 Ah .Practic noua Din ce localitate esti ? , ( nu ai completat la profil ) . oricum banui ceva de la benzina , nu ( ia foc ) . [/quote] Sunt din Pitesti.Am mai uitat sa va spun ca problema asta o am de ceva vreme cand aveam in portbagaj o baterie si am mers cu masina mai tare s-a dat stanga dreapta si a rupt urechea la sonda de benzina si chiar in timpul ala era ploios si mi-a bagat o groaza de apa in rezervor.am scoso(nu am dat rezervorul jos) si aia a fost.asta e de acu 3-4 luni...poate sa fie de la rezervor conducte? |
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Pitesti , poate ai noroc sa ajunga pe la masina ta cineva din zona ,
rezervorul , are apa inca ( daca ploua in portbagaj ), pune garnitura sau etanseaza cu ceva , schimba filtrul de benzina , asta daca stai bine cu aprinderea . |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
pojarel18 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
Eu trag socul la maxim de fiecare data.....nu vad care e problema. Il imping la jumate imediat dupa ce porneste si.....la drum. Dupa ce trece acul la apa de prima linie il imping de tot.
This post has been edited by pojarel18: 18 Feb 2014, 08:17 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 18 Feb 2014, 08:00) Pitesti , poate ai noroc sa ajunga pe la masina ta cineva din zona , rezervorul , are apa inca ( daca ploua in portbagaj ), pune garnitura sau etanseaza cu ceva , schimba filtrul de benzina , asta daca stai bine cu aprinderea . asta s-a intamplat acum 4 luni cu plouatul in rezervor,de atunci i-am schimbat si garnitura de la rezervor si sonda din nou,am dat cu silicon,am scos benzina de tot.ma gandesc ca o mai fi ramas apa si pe peretii rezervorului ...nu mai stiu ce sa ii fac.Aprinderea e brici,totul nou.pana si aprindere electronica,fise tesla,rotor ducellier,capac delcou ducellier totul absolut nou...i-am luat pana si rezervor nou 160 lei ,urmeaza sa il pun sapt vit. QUOTE(pojarel18 @ 18 Feb 2014, 08:16) Eu trag socul la maxim de fiecare data.....nu vad care e problema. Il imping la jumate imediat dupa ce porneste si.....la drum. Dupa ce trece acul la apa de prima linie il imping de tot. mie nu mi se pare normal vara sa faca asa.. |
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
maho |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Dar nici un "capat de tara" nu e. Un motor e rece si la minus 10 grade, si la plus 35.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
BogdanBog |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
|
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
val2011 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
posibil, trebuie reglat si carburatorul
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
|
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
val2011 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
ce pompa i-ai pus? de sacele?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
|
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(pojarel18 @ 18 Feb 2014, 08:16) Eu trag socul la maxim de fiecare data.....nu vad care e problema. Il imping la jumate imediat dupa ce porneste si.....la drum. Dupa ce trece acul la apa de prima linie il imping de tot. Confirm cele spuse. Si eu o pornesc tot asa in fiecare data si o ia la sfert, si chiar atunci cand am pornit-o in trei pistoane pornea la fel;) |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Desfaci carburatorul , cureti bine , pui benzina buna in CNC , dai la automat si ar trebui sa se mentina , turatia , cu SOC la 1500 RPM , ti apasat AMBREIAJUL 20 secunde , eliberezi usor , sa se opreste , inca e frig afara , se merge pe sistemul de iarna . Nu apesi acceleratia .
PS : Schimba filtrul de benzina , are apa in el , si dilueaza toata benzina care ajunge in CARB . |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 18 Feb 2014, 19:40) Desfaci carburatorul , cureti bine , pui benzina buna in CNC , dai la automat si ar trebui sa se mentina , turatia , cu SOC la 1500 RPM , ti apasat AMBREIAJUL 20 secunde , eliberezi usor , sa se opreste , inca e frig afara , se merge pe sistemul de iarna . Nu apesi acceleratia . PS : Schimba filtrul de benzina , are apa in el , si dilueaza toata benzina care ajunge in CARB . nu cred sa mai aiba apa dupa 4 luni..Oricum sapt viitoare ii schimb rezervorul(am luat nou) ii suflu conductele de benzina cu aer,schimb furtunele de alimentare,filtru benzina ,sa vedem care mai e treaba.Mie imi face asa de mult,nu numai iarna,si cand era cald afara toamna trecuta..de pornit o pornesc mereu cu ambreiaj |
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
@BogdanBog , DE UNDE ESTI ... ? . ( La profil , se completeaza ) , nu este asa , ca nu ai vrea sa vin cu DACIA pe carburatie sa iau de pe a mea sa pun pe a ta si merge tot , ( poate din cauza asta au inventat aia de la Colibasi , MONO injector 1,4 ) .
PS: Filtrul de benzina e inaintea pompei pe cama , intre IN POMPA si CARBURATORUL ESTE LA LIBER . Bafta . ![]() This post has been edited by Babaq139QMB2: 18 Feb 2014, 23:55 |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 18 Feb 2014, 23:52) @BogdanBog , DE UNDE ESTI ... ? . ( La profil , se completeaza ) , nu este asa , ca nu ai vrea sa vin cu DACIA pe carburatie sa iau de pe a mea sa pun pe a ta si merge tot , ( poate din cauza asta au inventat aia de la Colibasi , MONO injector 1,4 ) . PS: Filtrul de benzina e inaintea pompei pe cama , intre IN POMPA si CARBURATORUL ESTE LA LIBER . Bafta . ![]() Ti-am zis de unde sunt...nu ti-am cerut sa vi sa mi-o repari doar am intrebat pe forum de la ce ar putea fi.Poate n-am pus eu ceva cum trebuie ,oricum o sa merg la un mecanic sa o regleze calumea.Bafta |
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
giuscam |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Dupa ce se incalzeste cum porneste...daca porneste usor inseamna ca la pornirea la rece nu mai ai nivel in cnc, ia incearca si dai la codita dimineatasi fai nivelu in cnc si vezi cum porneste
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
E ceva , dereglat , esti departe de mine , daca dai o cinste de ROVINIETA SI BENZINA sa vin sa vezi cu ochii tai cum merge si functioneza o DACIE pe carburator , daca ceva functioneaza , nu umbli la reglaje si alte raha...t..aturi , si mai zice oricare si fishtecine , ca nu sunt masini , (piesa, ditre VOLAN si SCAUN adica , sofer e de vina ) .
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
BogdanBog |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 6 February 14 ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 19 Feb 2014, 15:48) E ceva , dereglat , esti departe de mine , daca dai o cinste de ROVINIETA SI BENZINA sa vin sa vezi cu ochii tai cum merge si functioneza o DACIE pe carburator , daca ceva functioneaza , nu umbli la reglaje si alte raha...t..aturi , si mai zice oricare si fishtecine , ca nu sunt masini , (piesa, ditre VOLAN si SCAUN adica , sofer e de vina ) . ![]() Credema ca masina mi-am facuto singur,in afara de strans chiuloasa(n-am avut cheie dinamometrica ) si facut reglajul la culbutori eu singur mi-am facuto,din greseli am invatat ,masina merge ireprosabil in sarcina doar faza cu pornirea cu socul ma deranjeaza.Repet masina merge foarte bine |
--------------------
Dacia
L
1998
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Nu inteleg de ce tot te deranjeaza, la fel imi porneste si mie(daca o las o saptamana, clar ii dau soc maxim, daca o pornesc azi, si vreau maine sa o pornesc, pleaca cu socul la jumatate). Si la fel trage de mananca pamantul. O intrebare am pentru tine, si anume: Folosesti masina zilnic ? Daca nu, e normal sa ti-o ia cu socul la maxim..
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Porneste , treaba aia care se numeste DACIA , cu socul la maxim , reduci la 1500 rotatii si iti vezi de drum .
mare scofala nu este . ( depinde , acum si daca vrei ).(sa o pornesti ) sau daca vrei ceva de genul care o ia la sfert , posibil , sa o ai depinde cit dai pe CONSERVA . ![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Eu nu vad nici o problema cu pornirea. Un motor rece nu e normal sa porneasca fara soc. Daca porneste bine fara soc, de cele mai multe ori inseamna un amestec prea bogat.
A mea cere soc la pornire si pana urca apa pana pe la 60 de grade, altfel nu trage deloc. Nu trebuie sa-l trag la maxim decat pe ger, dar asta e din cauza reglajelor, un carburator reglat corect n-ar trebui sa inece cu socul tras la maxim, nici macar la cald. Al meu ineaca si la rece daca il trag la maxim, da-i tiganit de altcineva pentru consum, prefer sa nu ma bag prea "adanc" in el, atat timp cat merge ok. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
RaduWra |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Foarte bine punctat Daniel, ai foarte mare dreptate, un carburator bine reglat, nu ar trebui sa inece nici la rece nici la cald cu socul maxim.
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:09 |