nu -mi este clar?..., senzorul de temperatura
![]() ![]() ![]() |
nu -mi este clar?..., senzorul de temperatura
adi_fozy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
septembrie 2003 Confort
- MM 05 FCN
|
|||
gabi_g |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 21 November 05 From: Targoviste ![]() |
Senzorul de temperatura doar spune calculatorului de injectie care este temperatura motorului, el nu da nici o comanda. Motorasul pas cu pas este comandat de calculatorul de injectie. Cel mai bine pui un tester pe masina. Daca ai relantiul mare fa o curatare a mpp-ului.
This post has been edited by gabi_g: 17 Mar 2014, 11:15 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2003
- B-20-PFU
|
|
bogdanmardare |
![]()
Post
#3
|
Un membru Group: Members Posts: 706 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca este vorba de senzorul de pe chiulasa, este cel de temperatura apa. Nu este in legatura directa cu motorasul pas-cu-pas, ci cu calculatorul (UCE) de injectie. In functie de valorile indicate de acest senzor si de cel de temperatura aer admisie, UCE injectie regleaza (printre altele) turatia la relanti.
Edit: @gabi_g a fost mai rapid, postul meu se poate sterge This post has been edited by bogdanmardare: 17 Mar 2014, 11:23 |
--------------------
Dacia
Sandero
2016 0.9 TCe
- B 63 ***
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai degraba iti merge motorul prost cand e rece pentru ca ai o mica sursa de aer fals, probabil pe la garnitura corpului clapeta.
Sau un reglaj de culbutori deficitar. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adi_fozy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 February 12 ![]() |
QUOTE(klaus @ 17 Mar 2014, 12:06) Mai degraba iti merge motorul prost cand e rece pentru ca ai o mica sursa de aer fals, probabil pe la garnitura corpului clapeta. Sau un reglaj de culbutori deficitar. da multumesc!!,motorul dupa ce se incalzeste merge rotund si isi pastreaza relantiu.ieri am verificat toate aspiratiile vacumatice de pe galeria de admisie inclusiv garnitura de pe corpul clapeta si nu am auzit sau gasit ceva ne-inregula.am curatat si motorasul pas cu pas cu spray contact.la culbutori nu am auzit zgomote suspecte!!.nu stiu ce mai ramane de facut?Oricum multumesc multmai incerc!am uitat sa mentionez ca masina a ramas nepornita pe timpul iernide 3 luni. ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
septembrie 2003 Confort
- MM 05 FCN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:18 |