Alternator mai puternic
![]() ![]() ![]() |
Alternator mai puternic
ionutctn |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|||
electric |
![]()
Post
#32
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Olenick @ 19 Oct 2005, 18:56) Tot respectul! am si eu o problema. am o dacie din 96' care a apartinut bunicului meu.problema mea este urmatoarea: daca scot o borna de la baterie in timp ce motorul este pornit,acesta se opreste,iar dupa mai multe porniri bateria nu mai are curent. care ar fi problema? multumesc anticipat! nu iti incarca ai ori dioda strapunsa ori regulatorul de tensiune |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
Novicele |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 September 05 ![]() |
QUOTE(ionutctn @ 7 Oct 2005, 12:48) Ma scuzati din nou dar chiar nu stie nimeni vreun alternator de productie straina care sa mearga la Dacie. Au facut marci de afara (gen Valeo sau altele) altrernatoare pentru Dacie sau ma rog sa se potriveasca fara mari modificari. Ca si pe mine ma enerveaza cand stau la stop si am multi consumatori ca se slabesc farurile sau aeroterma etc etc ![]() ![]() ![]() Pai astea sunt facute gandit asa ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 berlina
- B 14 JDT
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(Novicele @ 22 Oct 2005, 11:18) Pai astea sunt facute gandit asa ![]() ![]() Si e tot din cauza sa nu ti se dezabureasca geamul prea bine? Sa nu iti incarce bateria prea bine? Sper ca ai glumit..dar esti off topic Daca nu ai glumit, esti tot off topic, dar avem alte probleme mai grave. Spune-mi ca ai glumit. |
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
extremeseby |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 23 October 05 ![]() |
care ma poate oare ajuta cu o problema?... pe o dacie 1300 din 81 tocmai mi s-a dus bateria instantaneu.nu am stiut care era problema.am luat baterie noua de 66A si dupa ce am montat-o ceasul din bord imi indica k se incarca intre cele 2 culori rosu sii verde,dar niciiodata nu-mi urca mai sus in verde k inainte s schimb bateria.am zis k e dus releul si am pus altul nou mecanic.tot nu mergea.probleme cu pornitul nu-mi facea.pornea la cheie fara s para k e dusa bateria.am reglat din releu dar oriunde as pozitiona cursorul tot nu-mi inkarca nici dupa mers mai mult.releul e reglat s bage maxim vreo 15 cu motorul turat.la relanti am 12,5 volti.am schimbat si diodele inainte.oare de ce s nu-mi incarec bateria pana la capat?trebuie s schimb alternatorul si s pun altul mai mare? multumesc anticipat
|
--------------------
dacia
1300
- ab-04-ehw
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
Din 6 posturi, ai pus aceeasi intrebare pe 5 topicuri, din care 2 deschise de tine. Sau nu am vazut-o pe a 6-a?!
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
dantmd |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 September 04 From: sibiu ![]() |
Fratilor io mi-am rezolvat problema. Am gasit la un prieten un alternator de Dacie , scrie in spate pe capac 50A, e un pic diferit corpu fata de ala de 36, e mai mare.
Am verificat diodele , carbunii , mere beton , se simte diferenta fata de ala de 36 in momentu in care ai mai multi consumatori faruri, cass, aeroterma . Deocamdata sunt multumit ! Multam fain pentru sfaturi ! ![]() |
-------------------- I love my car !
|
|
nelu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Atasez datele (electrice, cele mecanice, de altfel ca si cele electrice, pot fi gasite pe site) alternatoarelor produse de Electroprecizia.
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
ches |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 27 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dantmd @ 6 Oct 2005, 13:41) Si inca ceva : e musai in cazul releului electronic (cu 3 fire de IPEE pitesti ) firul de + ce se leaga la surubul de + al alternatorului sa fie pus pe un releu separat sa primeasca tensiune numa cand circuitul de contact este deschis? Acum il am montat direct pe borna B+ al alternatorului si releul de incarcare sta tot timpul alimentat din firu ala . E un consumator serios de luat in seama pe timpul iernii? Ca sa iti raspund la cateva intrebari: 1. Da este musai ca pe borna B+ a releului sa ai tot timpul un fir care-l alimenteaza. Practic pe B+ se citeste tensiunea bateriei pentru a nu o supraincarca (caderea de tensiune pe firele lungi care trec pe la contact poate fi importanta, deci tensiunea citita de releu este mai mica). 2. Nu este un consumator serios, altfel am fi ramas cu totii cu bateriile descarcate. ![]() 3. Cum a mai spus cineva, este importanta tensiunea care cade pe releu si nu curentul pe care il da alternatorul. Asta pentru ca releul absoarbe numai atat curent cat trebuie sa de-a bateriei (si ma rog cat mai consuma si el) Parerea mea este ca toti care au regulatoare mecanice sa si le schimbe cu regulatoare electronice, dintr-alea de firma, nu facute la mioveni sau in alte parti. Asta pentru ca cele mecanice imbatranesc in timp (au o lamela care chopeaza curentul de excitatie) si nu au nici o legatura cu realitatea in ceea ce priveste tensiunea cu care trebuie incarcat acumulatorul in functie de temperatura. Inca o data atentionez asupra releelor facute in garaj si oin general a montajelor de masina facute pe genunchi: regimul termic, de tensiune si cel de vibratii este criminal pe o masina, mai ales Dacia. De aceea componentele trebuie izolate intr-o rasina speciala sau un cauciuc siliconat rezistent la temperatura, altfel exista riscul de a se desprinde componentele de pe cablaj. Spre exemplu regulatoarele originale sunt facute sa reziste la o acceleratie de 10G. Bafta si scuze ca am scris asa mult, m-a luat valul. ![]() |
--------------------
Chevrolet
Epica
2.0D/2006
- B xxx LMT
|
|
Electronistu' |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 8 May 05 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
- BC-xx-DAN [I][B]SHAREWARE[/B][/I] |
|
bertro |
![]()
Post
#41
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
rog stergeti...
This post has been edited by bertro: 28 Oct 2005, 14:25 |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:25 |