DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator mai puternic

ionutctn
post 20 Oct 2005, 11:25
Post #31


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Si eu stiu ca tot alea de Golf 2 se potrivesc fara mari modificari si am inteles ca baga curent destul de bine. O sa mi-l schimb si eu cu unul de Golf 2 (o sa il iau de la dezmembrari am inteles ca e in jur de 1 mil ROL si eventual ii schimb carbunii si rulmentii daca e cazul). Mai ramane sa vad exact cat baga ca sa stiu daca e suficient. Cum fac mutarea va anunt. Promit ca pun si poze. Pana atunci pastram legatura.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 22 Oct 2005, 05:52
Post #32


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Olenick @ 19 Oct 2005, 18:56)
Tot respectul! am si eu o problema. am o dacie din 96' care a apartinut bunicului meu.problema mea este urmatoarea: daca scot o borna de la baterie in timp ce motorul este pornit,acesta se opreste,iar dupa mai multe porniri bateria nu mai are curent. care ar fi problema? multumesc anticipat!
*


nu iti incarca ai ori dioda strapunsa ori regulatorul de tensiune


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Novicele
post 22 Oct 2005, 11:18
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 20 September 05




QUOTE(ionutctn @ 7 Oct 2005, 12:48)
Ma scuzati din nou dar chiar nu stie nimeni vreun alternator de productie straina care sa mearga la Dacie. Au facut marci de afara (gen Valeo sau altele) altrernatoare pentru Dacie sau ma rog sa se potriveasca fara mari modificari.
Ca si pe mine ma enerveaza cand stau la stop si am multi consumatori ca se slabesc farurile sau aeroterma etc etc sad.gif  sad.gif  sad.gif
*


Pai astea sunt facute gandit asa wink.gif ...cand stai la stop sa nu-l orbesti p-ala din fata cu farurile tale musculoase si nici sa nu-i prajesti retina lu' ala din spate cu stopurile tale meseriase daca te uita dumnezeu cu picioru pe frana... cool.gif


--------------------
Dacia 1310 berlina - B 14 JDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 22 Oct 2005, 15:32
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




QUOTE(Novicele @ 22 Oct 2005, 11:18)
Pai astea sunt facute gandit asa wink.gif ...cand stai la stop sa nu-l orbesti p-ala din fata cu farurile tale musculoase si nici sa nu-i prajesti retina lu' ala din spate cu stopurile tale meseriase daca te uita dumnezeu cu picioru pe frana... cool.gif
*


Si e tot din cauza sa nu ti se dezabureasca geamul prea bine? Sa nu iti incarce bateria prea bine?

Sper ca ai glumit..dar esti off topic
Daca nu ai glumit, esti tot off topic, dar avem alte probleme mai grave.


Spune-mi ca ai glumit.


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
extremeseby
post 23 Oct 2005, 22:54
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 23 October 05




care ma poate oare ajuta cu o problema?... pe o dacie 1300 din 81 tocmai mi s-a dus bateria instantaneu.nu am stiut care era problema.am luat baterie noua de 66A si dupa ce am montat-o ceasul din bord imi indica k se incarca intre cele 2 culori rosu sii verde,dar niciiodata nu-mi urca mai sus in verde k inainte s schimb bateria.am zis k e dus releul si am pus altul nou mecanic.tot nu mergea.probleme cu pornitul nu-mi facea.pornea la cheie fara s para k e dusa bateria.am reglat din releu dar oriunde as pozitiona cursorul tot nu-mi inkarca nici dupa mers mai mult.releul e reglat s bage maxim vreo 15 cu motorul turat.la relanti am 12,5 volti.am schimbat si diodele inainte.oare de ce s nu-mi incarec bateria pana la capat?trebuie s schimb alternatorul si s pun altul mai mare? multumesc anticipat


--------------------
dacia 1300 - ab-04-ehw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 24 Oct 2005, 16:32
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




Din 6 posturi, ai pus aceeasi intrebare pe 5 topicuri, din care 2 deschise de tine. Sau nu am vazut-o pe a 6-a?!


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantmd
post 25 Oct 2005, 10:10
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 9 September 04
From: sibiu




Fratilor io mi-am rezolvat problema. Am gasit la un prieten un alternator de Dacie , scrie in spate pe capac 50A, e un pic diferit corpu fata de ala de 36, e mai mare.
Am verificat diodele , carbunii , mere beton , se simte diferenta fata de ala de 36 in momentu in care ai mai multi consumatori faruri, cass, aeroterma .
Deocamdata sunt multumit ! Multam fain pentru sfaturi ! biggrin.gif


--------------------
I love my car !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 27 Oct 2005, 08:19
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Atasez datele (electrice, cele mecanice, de altfel ca si cele electrice, pot fi gasite pe site) alternatoarelor produse de Electroprecizia.

Attached File(s)
Attached File  Alternatoare_Electropecizia.doc ( 87k ) Number of downloads: 139


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ches
post 27 Oct 2005, 15:28
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(dantmd @ 6 Oct 2005, 13:41)
Si inca ceva : e musai in cazul releului electronic (cu 3 fire de IPEE pitesti ) firul de + ce se leaga la surubul de + al  alternatorului sa fie pus pe un releu separat sa primeasca tensiune numa cand circuitul de contact este deschis?
Acum il am montat direct pe borna B+ al alternatorului si releul de incarcare sta tot timpul  alimentat din firu ala . E un consumator serios de luat in seama pe timpul iernii?
*



Ca sa iti raspund la cateva intrebari:
1. Da este musai ca pe borna B+ a releului sa ai tot timpul un fir care-l alimenteaza. Practic pe B+ se citeste tensiunea bateriei pentru a nu o supraincarca (caderea de tensiune pe firele lungi care trec pe la contact poate fi importanta, deci tensiunea citita de releu este mai mica).

2. Nu este un consumator serios, altfel am fi ramas cu totii cu bateriile descarcate. wink.gif

3. Cum a mai spus cineva, este importanta tensiunea care cade pe releu si nu curentul pe care il da alternatorul. Asta pentru ca releul absoarbe numai atat curent cat trebuie sa de-a bateriei (si ma rog cat mai consuma si el)

Parerea mea este ca toti care au regulatoare mecanice sa si le schimbe cu regulatoare electronice, dintr-alea de firma, nu facute la mioveni sau in alte parti. Asta pentru ca cele mecanice imbatranesc in timp (au o lamela care chopeaza curentul de excitatie) si nu au nici o legatura cu realitatea in ceea ce priveste tensiunea cu care trebuie incarcat acumulatorul in functie de temperatura.

Inca o data atentionez asupra releelor facute in garaj si oin general a montajelor de masina facute pe genunchi: regimul termic, de tensiune si cel de vibratii este criminal pe o masina, mai ales Dacia. De aceea componentele trebuie izolate intr-o rasina speciala sau un cauciuc siliconat rezistent la temperatura, altfel exista riscul de a se desprinde componentele de pe cablaj. Spre exemplu regulatoarele originale sunt facute sa reziste la o acceleratie de 10G.

Bafta si scuze ca am scris asa mult, m-a luat valul. biggrin.gif


--------------------
Chevrolet Epica 2.0D/2006 - B xxx LMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Electronistu'
post 27 Oct 2005, 15:45
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 8 May 05
From: Bacau




QUOTE(ches @ 27 Oct 2005, 15:28)
Spre exemplu regulatoarele originale sunt facute sa reziste la o acceleratie de 10G.
*


Mai greu cu Dacia...


--------------------
Dacia 1300 - BC-xx-DAN

[I][B]SHAREWARE[/B][/I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 28 Oct 2005, 09:54
Post #41


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




rog stergeti...

This post has been edited by bertro: 28 Oct 2005, 14:25


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 22:25
Forum Renault