DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

330 Pages « < 129 130 131 132 133 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pro sau contra guvernării USD

luck33ro
post 5 Aug 2014, 09:09
Post #3901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




1.Multe fabrici rentabile au fost falimentate cu buna stiinta pentru a fi preluate pe nimic de baronii locali.
2. Alte obiective vizitate de firme mari (investitori adevarati) in anii 90 au fost blocate la vanzare din lipsa spagilor catre barosani si politicienii lu taicutzu Ilici. Ulterior fiind preluate pe spagi de mafiotii locali sau externi (arabeti, indieni si alte aratari) si vandute la fier vechi ulterior.

totul a plecat de la foamea de bani si putere si caracatita creata tot de FSN cu Ilescu in frunte

Exemple: Tractorul, Aro si Roman

Imi aduc aminte cum prin 1992 mergeam cu reprezentantu Chevron la rafinariile din tara. Voiau sa preia o rafinarie. Au preluat ciuciu ca nu stiau sa dea spaga tongue.gif

Asa ca investitori au fost multi si mari dar i-au gonit baietii!


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 5 Aug 2014, 09:10
Post #3902


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Bine Kato, ai derogare. Tu ai voie sa bocesti in continuare. Atata doar ca, la ce-ti foloseste?

Cosstel nu am avut intentia sa fiu cinic. Si eu si tu apartinem generatiei cele mai afectate in momentul de fata de aceasta tranzitie al dracului de complicata si inceata. Daca mai ai si ghinionul sa locuiesti intr-un oras mic si prapadit, odata trecut de 45 de ani nu-ti mai gasesti un loc de munca nici sa dai cu tunul. Cel mult in piata la carat cartofi.

Ce te faci cu aceasta armata de oameni (50 - 65 ani) care, dintr-un motiv sau altul, nu au reusit sa se adapteze la conditiile de munca in conditiile economiei de piata. La munca fizica bruta nu-i poti pune ca nu fac fata, in cateva luni ii termini fizic. La munca calificata nu fac fata, is depasiti profesional. In domeniul serviciilor unde sunt destule domenii care nu necesita nici efort fizic deosebit si nici competente profesionale foarte sofisticate locurile sunt limitate. Iar sustinerea financiara din bani europeni pentru reconversia profesionala si dezvoltarea spiritului antreprenorial sunt povesti frumoase cu Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana.

Sa fie luati in grija statului sub o forma sau alta si sa li asigure o forma de asistenta sociala care sa le permita supravietuirea? Cheltuiala ar fi destul de mare si, s-a mai discutat subiectul de destule ori, iti sar in cap "lupii tineri" din categoria 30 - 35 de ani, realizati profesional care nu concep ca din impozitele pe munca lor statul sa tina in carca o armata de asistati sociali.

A dracului dilema ...


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 5 Aug 2014, 09:16
Post #3903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




nu foloseste la nimic sa bocesc, desigur. insa sa clasifici ca nenea petrica roman industria romaneasca ca morman de fier vechi iar nu este ok. wink.gif


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 5 Aug 2014, 09:19
Post #3904


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(luck33ro @ 5 Aug 2014, 10:09)
1.Multe fabrici rentabile au fost falimentate cu buna stiinta ...
2. Alte obiective vizitate de firme mari (investitori adevarati) in anii 90 au fost blocate la vanzare din lipsa spagilor ...
*



Care sunt mai fabricile alea rentabile? Aro, Roman? Fi serios, Aro si-a avut momentul sau de glorie in anii '70 si atat. Tocmai ti-am dat exemple de producatori auto din fostul RDG unde, in urma analizei (si as baga mana-n foc ca nu au fost la mijloc interese ale baronilor locali, etc.) s-a preferat demolarea fabricii decat resuscitarea ei.

Petre Roman desi a fost cinic, a avut dreptate cand a zis in anii '90 ca industria romaneasca e un morman de fier vechi.

Investitorii aia mari si seriosi nu sunt chiar d-soare de pension. Cei care au fost cu adevarat interesati au gasit solutia.


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 Aug 2014, 09:31
Post #3905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(luck33ro @ 5 Aug 2014, 09:09)
Au preluat ciuciu ca nu stiau sa dea spaga  tongue.gif
*


inca unu care crede in zana maseluta..... radmasa.gif


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosstel
post 5 Aug 2014, 09:35
Post #3906


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 4 November 05




luck33ro e bine de tine ca ai certitudini, mai rau de noi astilalti ce ne roade viermele indoieli

Radian usor usor ne apropiem de viziunea lui Garet. icon_mrgreen.gif

Si acum imi amintesc un cuplu cu mult avint revolutionar ce a prestat atit in perioada 22.12.89 - 31.12.89 cid si in piata universitati din plin. Amindoi lucrau la un institut de la Piata Sudului si amindoi s-au trezit dupa trei ani ca trebuie sa se reorienteze profesional. Ea din cite mai stiu era profesor suplinitor pe la un liceu, el agent comercial la diferite firme. Eu in acea perioada eram disperat ca tot ce-am invatat in 17 ani de scoala tinde spre zero. Imi doream cu disperare ca tranzitia sa fie cit mai lunga in asa fel incit sa am timp sa schimb macazul. Presupun ca am reusit insa costurile ce le-a facut societatea cu mine pentru a fi instruit s-au dus de suflet.
Recent am avut ocazia sa ma intilnesc cu cineva de la institutul de cercetari de la care am fost pus pe liber. Imi zicea ca habar nu mai are de chimie, mai mult ca sigur cunostintele mele, nu am mai pus mina pe o carte din domeniu din '92, erau mai multe decit ale ei. Persoana e in continuare in cadrul institutului, eu nu.
M-am reprofilat radmasa.gif mad.gif


--------------------
VW Caddy Furgon 2006 - B03???
I'm a simple man, I see boobs, I press LIKE!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Aug 2014, 09:35
Post #3907


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Situatia e foarte amestecata.
Pe vremea comunistilor aveam o industrie. O parte era performanta, o parte meh, si o parte era total neperformanta.
Dintre cele performante stiu ca erau cele cu aluminiu, tevi trase la rece, petroliera, navala.
Dintre cele neperformante erau siderurgia, constructia de masini, chimica.
Tehnologiile erau invechite in cele mai multe cazuri, energofage si care se bazau pe multe operatiuni manuale, facute de catre oameni platiti foarte prost.
Putem analiza pana cadem in fund, orice trecere de la un sistem de organizare la altul, se lasa cu victime.
Pe vremea comunistilor era important planul: Sa facem 1.000.000 de capace de W.C. de 20 lei sa zicem, fara sa conteze calitatea acestora. Cat timp pe piata era cerere de 2.000.000 de capace de W.C., nu conta calitatea si nici costurile pentru ca puteai cere aproape orice pret pe capacul de W.C., si se vindea pe sub mana cu 50 de lei.
Inlocuieste capacul de WC cu orice alta marfa si obtii metoda comunista de organizare.
Dupa ce a venit revolutia si s-a deschis piata, s-au trezit cu 3.000.000 de capace de WC din Polonia, Turcia, Spania, China, etc aruncate pe piata la o calitate mult mai buna si preturi de la 5 la 1.000 lei.
In fabrica romaneasca erau 10.000 de lucratori platiti prost care faceau capacele de WC, in timp ce intr-o fabrica din Spania erau 1.000. In momentul in care muncitorii au vrut salarii mari, totul s-a dus pe copca. Oamenii au cerut salarii mari pentru ca s-au scumpit pe rand gazele, apa, lumina, caldura, pana la nivele superioare celor din afara tarii.

Asta se numeste proasta conducere si proasta organizare.
Daca te bazezi exclusiv pe cost scazut al fortei de munca si te culci pe ureche, mai devreme,e sau mai tarziu ramai in urma. Chestia asta se va intampla si cu Dacia, de aia cred ca in viitorul apropiat va incepe automatizarea partiala si un nou val de disponibilizari.

Hai sa ne aducem aminte un pic de calitatea produselor de larg consum din vremea comunistilor: becuri, vesela, bricege, jucarii, creioane, pixuri, caiete, carti pe hartie igienica, televizoare, computere. Produsele "erau" dar calitatea lor era groaznica si se luau pe sub mana.
Mai tineti minte televizoarele Elcrom, Cromatic, Telecolor? Cam cum erau in comparatie cu un televizor Goldstar?
Tehnologia ajungea la preturi prohibitive in Romania, un video costa cat o masina sau cat o garsoniera, un HC85 era la pret de vreo 15.000 de lei, cam salariu pe cat? 6-9luni?

Un ARO se vindea inainte de 1990 cu pana la 1.000.000 de lei pentru ca ciobanii aveau bani de ii intorceau cu lopata si aveau nevoie de masina aia proasta cum era pentru ca era singura care putea urca pana in varf de munte. Ultimele ARO se vindeau cu vreo 15000 de dolari, in conditiile in care in banii aia iti puteai lua un Patrol bun.

Urmarile perioadei comuniste se vad si acum: SA NE DEA STATUL!
Pai statul actual ne poate da o laie.

This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 11:12


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 5 Aug 2014, 09:46
Post #3908


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(dizzy @ 5 Aug 2014, 10:35)
...O parte era performanta... Tehnologiile erau incechite in cele mai multe cazuri, energofage si care se bazau pe multe operatiuni manuale, facute de catre oameni platiti foarte prost...
Pai statul actual ne poate da o laie.
*



As zice ca se cam contrazic reciproc cele doua afirmatii.

Toata industria era in pragul colapsului. Prima care deja era intrata practic in faliment a fost industria constructiilor care in ultimii cinci ani de comunism era paralizata.


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Aug 2014, 10:03
Post #3909


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Pai comunismul se contrazice la fiecare pas.
SUbiectul e atat de vast incat am putea discuta zile intregi fara sa ajungem la concluzii.
Pentru mine, faptul ca produci ceva inseamna foarte putin daca nu esti in primii 3 producatori ai acelui "ceva".
Consider ca in anii '70 s-au facut pasi in directia normalizarii societatii romanesti prin deschiderea catre vest. Dupa inchiderea legaturilor cu vestul, cand s-a dilit Ceasca, treaba s-a prabusit rapid.

This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:13


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 5 Aug 2014, 10:14
Post #3910


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Bine Dizzy, atunci zi-mi si mie ce firma e "degeaba" dintre BMW, Toyota, VAG si Honda.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Aug 2014, 10:21
Post #3911


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




Daca te referi la producatorii auto, treaba este mult mai nuantata.
De exemplu, GM si Toyota sunt pe locurile 1 si 2 (sau 2 si 1) ca numar de unitati vandute.
BMW Mercedes Audi sunt cei trei mari producatori de auto premium, adica zona cu cele mai mari adaosuri pe unitatea vanduta.
VAG e pe locul 3.
Uite-te de exemplu cat valoreaza Toyota prin comparatie cu Romania.
Faptul ca e pe locul 7 in lume, nu inseamna ca"e degeaba" ci ca nu face legea pe piata.
De exemplu Toyota si-a permis sa vanda in pierdere primele doua generatii de Prius, pentru ca sa formeze o piata pentru hibride.

This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:31


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 5 Aug 2014, 10:31
Post #3912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




hai sa vorbim de mancare. ori sa vorbim de rulmenti, ca tot aminnteam de ei. ori poate doresti sa vorbim de haine......afirmatia ta pica cu primii 3 producatori.


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Aug 2014, 10:32
Post #3913


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




kato, as vorbi despre rulmenti dar nu prea ma pricep. Daca te pricepi tu, ok, lumineaza-ne si pe noi.
Stiu de SKF, Ina-Schefler, Koyo.

This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:35


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 5 Aug 2014, 10:38
Post #3914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




Mai, dpmdv erau domenii care se puteau pastra, dovada ca inca mai exista SNG-ul, rebotezat acum Damen, sau DMHI Mangalia s.a.m.d. Si n-au fost cine stie ce retehnologizari spectaculoase pe acolo! Sau uzina de mecanica navala, care face acum winch-uri "made in Holland"...
De ce fabricile de îngrășăminte l-au făcut miliardar pe niculae dar erau "falimentare" cand erau ale statului?


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 5 Aug 2014, 10:39
Post #3915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




nu ai inteles ce am vrut sa zic.....atat timp cat cei trei mari producatori nu acopera toata cererea *ori majoritatea ei* nu face legea si ceilalti conteaza. de exemplu o Dacie vanduta in Germania inseamna un bmw, mercedes, wv, nevandut.
p.s. exemplu vine ca citeam ca dacia are crestere de 11% vanzari in germania


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Aug 2014, 10:43
Post #3916


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




In firmele in care se face cu adevarat marketing, produsul este tintit exact catre un grup de consumatori. Daca produsul este cumparat in cantitati semnificative in afara grupului tinta inseamna ca ai gresit ceva.
Un Logan se adreseaza cumparatorului de masini ieftine sau SH, nu celui de pemfeu sau pissat nou.

@garett, ai luat in considerare ca administrarea mai buna si stoparea furturilor au facut sa ramana in picioare acele societati?

This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:44


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 Aug 2014, 10:45
Post #3917


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(kato @ 5 Aug 2014, 10:31)
sa vorbim de haine.
*


este prima industrie care intra si prima care pleaca, cand incepe sa creasca nivelul de trai.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 5 Aug 2014, 11:02
Post #3918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Chestia cu economia roaneasca total nrentabila e o juamte de adevar. Multe sectoare puteau fi puse pe picioare cu investitii nu f. mari dar cu vointa. Investitorii occidentali aveau in cap profitul. Daca putea realiza un produs fiabil si ieftin in RO era ok daca nu cumpar fabrica si o demoleaza ca nu cumva sa se poata dezvolta pe baza ei o concurenta. Asta a fost cazul in 90% din RDG. Ca sa vand eu te bag pe tine in faliment. Vezi Zeiss. Am prietenari si in est si in vest si ei mi-au spus cum s-a facut treaba. Problema e ca statul geeman aputut socul preluarii a 20 de mil de asistati. Daca lasau industria RDG si o retehnologizaua se mancau intre ei si jermanika era kaputt. Populatia a priceput mult mai greu. Aia in est sunt frustrati si in continuare mai sarantoci si wessis se vaita ca tre sa-i tina in spate putorile comuniste ossis.
In RO a fost si hotia si dezinteresul autofag al conducerii si pwlimii. Fabrica BOHN din Hatzfeld a murit cu sute de clienti care vroiau sa dea comenzi si cu tirurile asteptand caramizi. Moldobanatenii n-aveau chef de lucru si sabotau liniile de productie directorul FCM o tinea numai in protocoale si vindea piese de schimb la fabrica geamana din Kikinda. La ora actuala s-au furat si cladirile fabricii iar lumea cumpara pe rupte caramizi de la Kikinda. Asta e doar un exemplu.Directorul gropar damblagit de bautura isi roade linistit pensia mad.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 5 Aug 2014, 11:18
Post #3919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(dizzy @ 5 Aug 2014, 11:43)
In firmele in care se face cu adevarat marketing, produsul este tintit exact catre un grup de consumatori. Daca produsul este cumparat in cantitati semnificative in afara grupului tinta inseamna ca ai gresit ceva.
Un Logan se adreseaza cumparatorului de masini ieftine sau SH, nu celui de pemfeu sau pissat nou.

@garett, ai luat in considerare ca administrarea mai buna si stoparea furturilor au facut sa ramana in picioare acele societati?
*



problemele nu sunt daca este cumparat de alt grup *banuiesc ca in cazul bmw nu este in focus grup exemplarul de cocalarus manelus* ci atunci cand nu sunt vanzari.
mai departe, poti sa faci mama produsului superior daca nu exista cerere pentru el si nu il adaptezi conditiilor de pe piata. de aia taraf tv are audienta mai mare decat mezzo.
cumparatorul de pemfeu nou poate sa cumpere logan si cu diferenta de bani sa faca altceva, de la concedii, vacante pana la amenajarea locatiei...


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 5 Aug 2014, 11:20
Post #3920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(kato @ 5 Aug 2014, 12:18)
cumparatorul de pemfeu nou poate sa cumpere logan si cu diferenta de bani sa faca altceva, de la concedii, vacante pana la amenajarea locatiei...
*

Fraza asta imi spune ca ejti un fin cunoscator al capitalismului! icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 5 Aug 2014, 11:23
Post #3921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(Garett @ 3 Aug 2014, 12:28)
No, am descoperit de unde vine de fapt familia lui ponta: din pusta!
*


Ponta, intampinat in Harghita cu imnul Ungariei

Mama, Nostradamus ma simt! biggrin.gif

QUOTE(dizzy @ 5 Aug 2014, 11:43)
@garett, ai luat in considerare ca administrarea mai buna si stoparea furturilor au facut sa ramana in picioare acele societati?
*


Yep, true, si ce ii impiedica mai exact pe directorii de stat sa ia aceleasi masuri?
Faptul ca nu mai aveau de unde sa-si faca vile la Lepsa, cumva...?
Dap, stiu, dna-ul are treburi mai importante decat sa ia la puricat chestii din astea minore, pensionarii-s adevarata amenintare la adresa sigurantei statului!


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Aug 2014, 11:26
Post #3922


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.114
Joined: 11 February 04




@kato:
Pe o firma gen BMW il intereseaza primul cumparator si unele cazuri, cel de-al doilea, cumparatorul de "sehaj ca nou".
Ai ramane foarte surprins sa vezi ca "cocalarus manelus" este un client ca oricare altul in studiile de marketing.
Bentley a vandut foarte bine catre negrii cu bani, la fel si Cadillac Escalade.
Mezzo are un public, Taraf TV altul. Nu stiu ce consuma primul, dar al doilea consuma bere la pet, seminte, mici, etc-uri.

@Garett:
Directorii de la firmele de stat au avut un scop foarte bine definit: sa-si umple buzunarele.
Unii erau buni de administratori si au ciordit cu cap. Au muls vaca multi ani pana a decedat. Altii i-au taiat capul ca sa duca clopotelul la fier vechi.
Care-i faza cu Lepsa?

Despre cei cu pensii nemeritate, din pdv-ul meu solutia e una singura: banii inapoi.

This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 11:33


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 5 Aug 2014, 12:01
Post #3923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(dacis @ 5 Aug 2014, 12:20)
Fraza asta imi spune ca ejti un fin cunoscator al capitalismului!  icon_mrgreen.gif
*


nemtii sunt mult mai pragmatici. wink.gif

dizzy, client ca oricare altul sutem toti. numai ca tu vorbesti de grup tinta si de vanzari predominante catre acestia. sugerezi cumva ca cei de la bmw au avut ca tinta persoane inculte care doresc sa epateze cu orice pret? rolleyes.gif


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 5 Aug 2014, 12:18
Post #3924


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Revenind la foștii-securisti-actuali-miliardari.. câți anișori primește Felix azi?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 Aug 2014, 12:36
Post #3925


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




destui ca sa castige la cedo.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 5 Aug 2014, 12:54
Post #3926


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(radian @ 5 Aug 2014, 08:49)
DragosP: ???

Cosstel sa fie si asta o forma de manifestare a selectiei naturale?
*


Selecție naturală??
Pe lângă faptul că însuși conceptul aplicat oamenilor e idiot, îți aduc la cunoștință că oamenii nu-s făcuți să funcționeze în acest fel.
A... Că_capitalismul asta ne învață, e altă mâncare de pește.
Da' dacă ar fi să ne luăm după selecția naturală nu numai când ne convine, ar trebui, de ex, să nu ne mai îngrijim de părinții noștri bătrâni și bolnavi. Nici de copiii bolnavi, plm, selecția naturală, scapă cine-i tare-n gene, nu?


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 5 Aug 2014, 13:28
Post #3927


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




QUOTE(bion @ 5 Aug 2014, 11:02)
Chestia cu economia roaneasca total nrentabila e o juamte de adevar. Multe sectoare puteau fi puse pe picioare cu investitii nu f. mari dar cu vointa. Investitorii occidentali aveau in cap profitul. Daca putea realiza un produs fiabil si ieftin in RO era ok daca nu cumpar fabrica si o demoleaza ca nu cumva sa se poata dezvolta pe baza ei o concurenta. Asta a fost cazul in 90% din RDG. Ca sa vand eu te bag pe tine in faliment. Vezi Zeiss. Am prietenari si in est si in vest si ei mi-au spus cum s-a facut treaba. Problema e ca statul geeman  aputut socul preluarii a 20 de mil de asistati. Daca lasau industria RDG  si o retehnologizaua se mancau intre ei si jermanika era kaputt. Populatia a priceput mult mai greu. Aia in est sunt frustrati si in continuare mai sarantoci si wessis se vaita ca tre sa-i tina in spate  putorile comuniste ossis.
In RO a fost si hotia si dezinteresul autofag al conducerii si pwlimii.  Fabrica BOHN din Hatzfeld a murit cu sute de clienti care vroiau sa dea comenzi si cu tirurile asteptand caramizi. Moldobanatenii n-aveau chef de lucru si sabotau liniile de productie directorul FCM o tinea numai in protocoale si vindea piese de schimb la fabrica geamana din Kikinda. La ora actuala s-au furat si cladirile fabricii iar lumea cumpara pe rupte caramizi de la Kikinda. Asta e doar un exemplu.Directorul gropar damblagit de bautura isi roade linistit pensia  mad.gif
*




Zi-le si de EL-Ba smile.gif Si mai stim zeci/sute de exemple in care subminarea economiei nationale s-a realizat pentru profitul si interesul imediat al vajnicilor conducatori!


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 5 Aug 2014, 13:48
Post #3928


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




QUOTE(b76bgaarh @ 5 Aug 2014, 13:36)
destui ca sa castige la cedo.
*


Esti foate ingrijorat si incordat, este? sad.gif

This post has been edited by kum: 5 Aug 2014, 14:54


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 5 Aug 2014, 14:24
Post #3929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(radian @ 5 Aug 2014, 08:49)
DragosP: ???

Cosstel sa fie si asta o forma de manifestare a selectiei naturale?
*


Nimic personal... doar ca nu-mi suna ceva bine in legatura cu "selectia naturala" smile.gif
Moartea lui Virgil Sahleanu, de ex. sa fi fost tot o forma de selectie naturala?

Selectia asta a operat, dar cam nedrept si nu natural. De ex. putini au fost apti sa dea spaga cui trebuie, sa ia o fabrica pe nimic si sa faca profit frumos doar din recuperarea materialelor si vanzarea terenului, eventual. Cu alte cuvinte vreau sa spun ca mediul creat nu a fost deloc sanatos, ca au prosperat mai mult rechinii. ph34r.gif
Dar eu as numi aceasta "selectie naturala" mai degraba "adaptare". E si mai aproape de ce se intampla in realitate sleep.gif In prea multe cazuri, singura solutie gasita de cei mai adaptabili (consecinta directa a actiunii rechinilor astora securisto-criptocomunisti -apud ninja) a fost sa plece din tara..multi dintre ei, bine pregatiti. Iarasi da cu minus pt tarisoara sad.gif

This post has been edited by Dan73: 5 Aug 2014, 14:26


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 5 Aug 2014, 14:59
Post #3930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06






--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Topicuri politice ca ciupercile dupa ploaie. Desi asta e deja patat cu sange, de pe 17.11.2014 se aplica sanctiuni celor ce nu pot sa respecte niste reguli de baza.

Pe scurt:
-vorbeste decent
-ataca idei cu argumente
-nu ataca persoane (mai ales colegi de pe forum, dar nu numai)


--------------------
Go to the top of the page
330 Pages « < 129 130 131 132 133 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 22:28
Forum Renault