Pro sau contra guvernării USD
![]() ![]() ![]() |
Pro sau contra guvernării USD
luck33ro |
![]()
Post
#3901
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
***
**
***
|
|||
radian |
![]()
Post
#3902
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Bine Kato, ai derogare. Tu ai voie sa bocesti in continuare. Atata doar ca, la ce-ti foloseste?
Cosstel nu am avut intentia sa fiu cinic. Si eu si tu apartinem generatiei cele mai afectate in momentul de fata de aceasta tranzitie al dracului de complicata si inceata. Daca mai ai si ghinionul sa locuiesti intr-un oras mic si prapadit, odata trecut de 45 de ani nu-ti mai gasesti un loc de munca nici sa dai cu tunul. Cel mult in piata la carat cartofi. Ce te faci cu aceasta armata de oameni (50 - 65 ani) care, dintr-un motiv sau altul, nu au reusit sa se adapteze la conditiile de munca in conditiile economiei de piata. La munca fizica bruta nu-i poti pune ca nu fac fata, in cateva luni ii termini fizic. La munca calificata nu fac fata, is depasiti profesional. In domeniul serviciilor unde sunt destule domenii care nu necesita nici efort fizic deosebit si nici competente profesionale foarte sofisticate locurile sunt limitate. Iar sustinerea financiara din bani europeni pentru reconversia profesionala si dezvoltarea spiritului antreprenorial sunt povesti frumoase cu Fat-Frumos si Ileana Cosanzeana. Sa fie luati in grija statului sub o forma sau alta si sa li asigure o forma de asistenta sociala care sa le permita supravietuirea? Cheltuiala ar fi destul de mare si, s-a mai discutat subiectul de destule ori, iti sar in cap "lupii tineri" din categoria 30 - 35 de ani, realizati profesional care nu concep ca din impozitele pe munca lor statul sa tina in carca o armata de asistati sociali. A dracului dilema ... |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
kato |
![]()
Post
#3903
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
nu foloseste la nimic sa bocesc, desigur. insa sa clasifici ca nenea petrica roman industria romaneasca ca morman de fier vechi iar nu este ok.
![]() |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
radian |
![]()
Post
#3904
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
QUOTE(luck33ro @ 5 Aug 2014, 10:09) 1.Multe fabrici rentabile au fost falimentate cu buna stiinta ... 2. Alte obiective vizitate de firme mari (investitori adevarati) in anii 90 au fost blocate la vanzare din lipsa spagilor ... Care sunt mai fabricile alea rentabile? Aro, Roman? Fi serios, Aro si-a avut momentul sau de glorie in anii '70 si atat. Tocmai ti-am dat exemple de producatori auto din fostul RDG unde, in urma analizei (si as baga mana-n foc ca nu au fost la mijloc interese ale baronilor locali, etc.) s-a preferat demolarea fabricii decat resuscitarea ei. Petre Roman desi a fost cinic, a avut dreptate cand a zis in anii '90 ca industria romaneasca e un morman de fier vechi. Investitorii aia mari si seriosi nu sunt chiar d-soare de pension. Cei care au fost cu adevarat interesati au gasit solutia. |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#3905
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Cosstel |
![]()
Post
#3906
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 4 November 05 ![]() |
luck33ro e bine de tine ca ai certitudini, mai rau de noi astilalti ce ne roade viermele indoieli
Radian usor usor ne apropiem de viziunea lui Garet. ![]() Si acum imi amintesc un cuplu cu mult avint revolutionar ce a prestat atit in perioada 22.12.89 - 31.12.89 cid si in piata universitati din plin. Amindoi lucrau la un institut de la Piata Sudului si amindoi s-au trezit dupa trei ani ca trebuie sa se reorienteze profesional. Ea din cite mai stiu era profesor suplinitor pe la un liceu, el agent comercial la diferite firme. Eu in acea perioada eram disperat ca tot ce-am invatat in 17 ani de scoala tinde spre zero. Imi doream cu disperare ca tranzitia sa fie cit mai lunga in asa fel incit sa am timp sa schimb macazul. Presupun ca am reusit insa costurile ce le-a facut societatea cu mine pentru a fi instruit s-au dus de suflet. Recent am avut ocazia sa ma intilnesc cu cineva de la institutul de cercetari de la care am fost pus pe liber. Imi zicea ca habar nu mai are de chimie, mai mult ca sigur cunostintele mele, nu am mai pus mina pe o carte din domeniu din '92, erau mai multe decit ale ei. Persoana e in continuare in cadrul institutului, eu nu. M-am reprofilat ![]() ![]() |
--------------------
VW
Caddy Furgon
2006
- B03??? I'm a simple man, I see boobs, I press LIKE!
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3907
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
Situatia e foarte amestecata.
Pe vremea comunistilor aveam o industrie. O parte era performanta, o parte meh, si o parte era total neperformanta. Dintre cele performante stiu ca erau cele cu aluminiu, tevi trase la rece, petroliera, navala. Dintre cele neperformante erau siderurgia, constructia de masini, chimica. Tehnologiile erau invechite in cele mai multe cazuri, energofage si care se bazau pe multe operatiuni manuale, facute de catre oameni platiti foarte prost. Putem analiza pana cadem in fund, orice trecere de la un sistem de organizare la altul, se lasa cu victime. Pe vremea comunistilor era important planul: Sa facem 1.000.000 de capace de W.C. de 20 lei sa zicem, fara sa conteze calitatea acestora. Cat timp pe piata era cerere de 2.000.000 de capace de W.C., nu conta calitatea si nici costurile pentru ca puteai cere aproape orice pret pe capacul de W.C., si se vindea pe sub mana cu 50 de lei. Inlocuieste capacul de WC cu orice alta marfa si obtii metoda comunista de organizare. Dupa ce a venit revolutia si s-a deschis piata, s-au trezit cu 3.000.000 de capace de WC din Polonia, Turcia, Spania, China, etc aruncate pe piata la o calitate mult mai buna si preturi de la 5 la 1.000 lei. In fabrica romaneasca erau 10.000 de lucratori platiti prost care faceau capacele de WC, in timp ce intr-o fabrica din Spania erau 1.000. In momentul in care muncitorii au vrut salarii mari, totul s-a dus pe copca. Oamenii au cerut salarii mari pentru ca s-au scumpit pe rand gazele, apa, lumina, caldura, pana la nivele superioare celor din afara tarii. Asta se numeste proasta conducere si proasta organizare. Daca te bazezi exclusiv pe cost scazut al fortei de munca si te culci pe ureche, mai devreme,e sau mai tarziu ramai in urma. Chestia asta se va intampla si cu Dacia, de aia cred ca in viitorul apropiat va incepe automatizarea partiala si un nou val de disponibilizari. Hai sa ne aducem aminte un pic de calitatea produselor de larg consum din vremea comunistilor: becuri, vesela, bricege, jucarii, creioane, pixuri, caiete, carti pe hartie igienica, televizoare, computere. Produsele "erau" dar calitatea lor era groaznica si se luau pe sub mana. Mai tineti minte televizoarele Elcrom, Cromatic, Telecolor? Cam cum erau in comparatie cu un televizor Goldstar? Tehnologia ajungea la preturi prohibitive in Romania, un video costa cat o masina sau cat o garsoniera, un HC85 era la pret de vreo 15.000 de lei, cam salariu pe cat? 6-9luni? Un ARO se vindea inainte de 1990 cu pana la 1.000.000 de lei pentru ca ciobanii aveau bani de ii intorceau cu lopata si aveau nevoie de masina aia proasta cum era pentru ca era singura care putea urca pana in varf de munte. Ultimele ARO se vindeau cu vreo 15000 de dolari, in conditiile in care in banii aia iti puteai lua un Patrol bun. Urmarile perioadei comuniste se vad si acum: SA NE DEA STATUL! Pai statul actual ne poate da o laie. This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 11:12 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
radian |
![]()
Post
#3908
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
QUOTE(dizzy @ 5 Aug 2014, 10:35) ...O parte era performanta... Tehnologiile erau incechite in cele mai multe cazuri, energofage si care se bazau pe multe operatiuni manuale, facute de catre oameni platiti foarte prost... Pai statul actual ne poate da o laie. As zice ca se cam contrazic reciproc cele doua afirmatii. Toata industria era in pragul colapsului. Prima care deja era intrata practic in faliment a fost industria constructiilor care in ultimii cinci ani de comunism era paralizata. |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3909
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai comunismul se contrazice la fiecare pas.
SUbiectul e atat de vast incat am putea discuta zile intregi fara sa ajungem la concluzii. Pentru mine, faptul ca produci ceva inseamna foarte putin daca nu esti in primii 3 producatori ai acelui "ceva". Consider ca in anii '70 s-au facut pasi in directia normalizarii societatii romanesti prin deschiderea catre vest. Dupa inchiderea legaturilor cu vestul, cand s-a dilit Ceasca, treaba s-a prabusit rapid. This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:13 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
tatabobu |
![]()
Post
#3910
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Bine Dizzy, atunci zi-mi si mie ce firma e "degeaba" dintre BMW, Toyota, VAG si Honda.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3911
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca te referi la producatorii auto, treaba este mult mai nuantata.
De exemplu, GM si Toyota sunt pe locurile 1 si 2 (sau 2 si 1) ca numar de unitati vandute. BMW Mercedes Audi sunt cei trei mari producatori de auto premium, adica zona cu cele mai mari adaosuri pe unitatea vanduta. VAG e pe locul 3. Uite-te de exemplu cat valoreaza Toyota prin comparatie cu Romania. Faptul ca e pe locul 7 in lume, nu inseamna ca"e degeaba" ci ca nu face legea pe piata. De exemplu Toyota si-a permis sa vanda in pierdere primele doua generatii de Prius, pentru ca sa formeze o piata pentru hibride. This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:31 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
kato |
![]()
Post
#3912
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
hai sa vorbim de mancare. ori sa vorbim de rulmenti, ca tot aminnteam de ei. ori poate doresti sa vorbim de haine......afirmatia ta pica cu primii 3 producatori.
|
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3913
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
kato, as vorbi despre rulmenti dar nu prea ma pricep. Daca te pricepi tu, ok, lumineaza-ne si pe noi.
Stiu de SKF, Ina-Schefler, Koyo. This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:35 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Garett |
![]()
Post
#3914
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Mai, dpmdv erau domenii care se puteau pastra, dovada ca inca mai exista SNG-ul, rebotezat acum Damen, sau DMHI Mangalia s.a.m.d. Si n-au fost cine stie ce retehnologizari spectaculoase pe acolo! Sau uzina de mecanica navala, care face acum winch-uri "made in Holland"...
De ce fabricile de îngrășăminte l-au făcut miliardar pe niculae dar erau "falimentare" cand erau ale statului? |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
kato |
![]()
Post
#3915
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
nu ai inteles ce am vrut sa zic.....atat timp cat cei trei mari producatori nu acopera toata cererea *ori majoritatea ei* nu face legea si ceilalti conteaza. de exemplu o Dacie vanduta in Germania inseamna un bmw, mercedes, wv, nevandut.
p.s. exemplu vine ca citeam ca dacia are crestere de 11% vanzari in germania |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3916
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
In firmele in care se face cu adevarat marketing, produsul este tintit exact catre un grup de consumatori. Daca produsul este cumparat in cantitati semnificative in afara grupului tinta inseamna ca ai gresit ceva.
Un Logan se adreseaza cumparatorului de masini ieftine sau SH, nu celui de pemfeu sau pissat nou. @garett, ai luat in considerare ca administrarea mai buna si stoparea furturilor au facut sa ramana in picioare acele societati? This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 10:44 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#3917
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
bion |
![]()
Post
#3918
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Chestia cu economia roaneasca total nrentabila e o juamte de adevar. Multe sectoare puteau fi puse pe picioare cu investitii nu f. mari dar cu vointa. Investitorii occidentali aveau in cap profitul. Daca putea realiza un produs fiabil si ieftin in RO era ok daca nu cumpar fabrica si o demoleaza ca nu cumva sa se poata dezvolta pe baza ei o concurenta. Asta a fost cazul in 90% din RDG. Ca sa vand eu te bag pe tine in faliment. Vezi Zeiss. Am prietenari si in est si in vest si ei mi-au spus cum s-a facut treaba. Problema e ca statul geeman aputut socul preluarii a 20 de mil de asistati. Daca lasau industria RDG si o retehnologizaua se mancau intre ei si jermanika era kaputt. Populatia a priceput mult mai greu. Aia in est sunt frustrati si in continuare mai sarantoci si wessis se vaita ca tre sa-i tina in spate putorile comuniste ossis.
In RO a fost si hotia si dezinteresul autofag al conducerii si pwlimii. Fabrica BOHN din Hatzfeld a murit cu sute de clienti care vroiau sa dea comenzi si cu tirurile asteptand caramizi. Moldobanatenii n-aveau chef de lucru si sabotau liniile de productie directorul FCM o tinea numai in protocoale si vindea piese de schimb la fabrica geamana din Kikinda. La ora actuala s-au furat si cladirile fabricii iar lumea cumpara pe rupte caramizi de la Kikinda. Asta e doar un exemplu.Directorul gropar damblagit de bautura isi roade linistit pensia ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
kato |
![]()
Post
#3919
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
QUOTE(dizzy @ 5 Aug 2014, 11:43) In firmele in care se face cu adevarat marketing, produsul este tintit exact catre un grup de consumatori. Daca produsul este cumparat in cantitati semnificative in afara grupului tinta inseamna ca ai gresit ceva. Un Logan se adreseaza cumparatorului de masini ieftine sau SH, nu celui de pemfeu sau pissat nou. @garett, ai luat in considerare ca administrarea mai buna si stoparea furturilor au facut sa ramana in picioare acele societati? problemele nu sunt daca este cumparat de alt grup *banuiesc ca in cazul bmw nu este in focus grup exemplarul de cocalarus manelus* ci atunci cand nu sunt vanzari. mai departe, poti sa faci mama produsului superior daca nu exista cerere pentru el si nu il adaptezi conditiilor de pe piata. de aia taraf tv are audienta mai mare decat mezzo. cumparatorul de pemfeu nou poate sa cumpere logan si cu diferenta de bani sa faca altceva, de la concedii, vacante pana la amenajarea locatiei... |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
dacis |
![]()
Post
#3920
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
Garett |
![]()
Post
#3921
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(Garett @ 3 Aug 2014, 12:28) Ponta, intampinat in Harghita cu imnul Ungariei Mama, Nostradamus ma simt! ![]() QUOTE(dizzy @ 5 Aug 2014, 11:43) @garett, ai luat in considerare ca administrarea mai buna si stoparea furturilor au facut sa ramana in picioare acele societati? Yep, true, si ce ii impiedica mai exact pe directorii de stat sa ia aceleasi masuri? Faptul ca nu mai aveau de unde sa-si faca vile la Lepsa, cumva...? Dap, stiu, dna-ul are treburi mai importante decat sa ia la puricat chestii din astea minore, pensionarii-s adevarata amenintare la adresa sigurantei statului! |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
dizzy |
![]()
Post
#3922
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
@kato:
Pe o firma gen BMW il intereseaza primul cumparator si unele cazuri, cel de-al doilea, cumparatorul de "sehaj ca nou". Ai ramane foarte surprins sa vezi ca "cocalarus manelus" este un client ca oricare altul in studiile de marketing. Bentley a vandut foarte bine catre negrii cu bani, la fel si Cadillac Escalade. Mezzo are un public, Taraf TV altul. Nu stiu ce consuma primul, dar al doilea consuma bere la pet, seminte, mici, etc-uri. @Garett: Directorii de la firmele de stat au avut un scop foarte bine definit: sa-si umple buzunarele. Unii erau buni de administratori si au ciordit cu cap. Au muls vaca multi ani pana a decedat. Altii i-au taiat capul ca sa duca clopotelul la fier vechi. Care-i faza cu Lepsa? Despre cei cu pensii nemeritate, din pdv-ul meu solutia e una singura: banii inapoi. This post has been edited by dizzy: 5 Aug 2014, 11:33 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
kato |
![]()
Post
#3923
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
QUOTE(dacis @ 5 Aug 2014, 12:20) nemtii sunt mult mai pragmatici. ![]() dizzy, client ca oricare altul sutem toti. numai ca tu vorbesti de grup tinta si de vanzari predominante catre acestia. sugerezi cumva ca cei de la bmw au avut ca tinta persoane inculte care doresc sa epateze cu orice pret? ![]() |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
Markos |
![]()
Post
#3924
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Revenind la foștii-securisti-actuali-miliardari.. câți anișori primește Felix azi?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#3925
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
destui ca sa castige la cedo.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
DragosP |
![]()
Post
#3926
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(radian @ 5 Aug 2014, 08:49) Selecție naturală?? Pe lângă faptul că însuși conceptul aplicat oamenilor e idiot, îți aduc la cunoștință că oamenii nu-s făcuți să funcționeze în acest fel. A... Că_capitalismul asta ne învață, e altă mâncare de pește. Da' dacă ar fi să ne luăm după selecția naturală nu numai când ne convine, ar trebui, de ex, să nu ne mai îngrijim de părinții noștri bătrâni și bolnavi. Nici de copiii bolnavi, plm, selecția naturală, scapă cine-i tare-n gene, nu? |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
luck33ro |
![]()
Post
#3927
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
QUOTE(bion @ 5 Aug 2014, 11:02) Chestia cu economia roaneasca total nrentabila e o juamte de adevar. Multe sectoare puteau fi puse pe picioare cu investitii nu f. mari dar cu vointa. Investitorii occidentali aveau in cap profitul. Daca putea realiza un produs fiabil si ieftin in RO era ok daca nu cumpar fabrica si o demoleaza ca nu cumva sa se poata dezvolta pe baza ei o concurenta. Asta a fost cazul in 90% din RDG. Ca sa vand eu te bag pe tine in faliment. Vezi Zeiss. Am prietenari si in est si in vest si ei mi-au spus cum s-a facut treaba. Problema e ca statul geeman aputut socul preluarii a 20 de mil de asistati. Daca lasau industria RDG si o retehnologizaua se mancau intre ei si jermanika era kaputt. Populatia a priceput mult mai greu. Aia in est sunt frustrati si in continuare mai sarantoci si wessis se vaita ca tre sa-i tina in spate putorile comuniste ossis. In RO a fost si hotia si dezinteresul autofag al conducerii si pwlimii. Fabrica BOHN din Hatzfeld a murit cu sute de clienti care vroiau sa dea comenzi si cu tirurile asteptand caramizi. Moldobanatenii n-aveau chef de lucru si sabotau liniile de productie directorul FCM o tinea numai in protocoale si vindea piese de schimb la fabrica geamana din Kikinda. La ora actuala s-au furat si cladirile fabricii iar lumea cumpara pe rupte caramizi de la Kikinda. Asta e doar un exemplu.Directorul gropar damblagit de bautura isi roade linistit pensia ![]() Zi-le si de EL-Ba ![]() |
--------------------
***
**
***
|
|
kum |
![]()
Post
#3928
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#3929
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(radian @ 5 Aug 2014, 08:49) Nimic personal... doar ca nu-mi suna ceva bine in legatura cu "selectia naturala" ![]() Moartea lui Virgil Sahleanu, de ex. sa fi fost tot o forma de selectie naturala? Selectia asta a operat, dar cam nedrept si nu natural. De ex. putini au fost apti sa dea spaga cui trebuie, sa ia o fabrica pe nimic si sa faca profit frumos doar din recuperarea materialelor si vanzarea terenului, eventual. Cu alte cuvinte vreau sa spun ca mediul creat nu a fost deloc sanatos, ca au prosperat mai mult rechinii. ![]() Dar eu as numi aceasta "selectie naturala" mai degraba "adaptare". E si mai aproape de ce se intampla in realitate ![]() ![]() This post has been edited by Dan73: 5 Aug 2014, 14:26 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#3930
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
|
--------------------
***
**
***
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicuri politice ca ciupercile dupa ploaie. Desi asta e deja patat cu sange, de pe 17.11.2014 se aplica sanctiuni celor ce nu pot sa respecte niste reguli de baza.
Pe scurt: -vorbeste decent -ataca idei cu argumente -nu ataca persoane (mai ales colegi de pe forum, dar nu numai) |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 22:28 |