surub ce tine platina este stemuit si blocat
surub ce tine platina este stemuit si blocat
valex19 |
3 Mar 2014, 16:39
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph |
|
||
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|||
fnp |
3 Mar 2014, 16:46
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti |
Cu o dalta mica proptita pe marginea surubului inclinata ca sa-i dai rotatie.
Daca nu, bormasina. Pune un magnet in zona sa traga pilitura. O platina noua mai "de origine" (Doduco de ex.) vine si cu surubul acela - sau cel putin asa era pe vremea cand aveam 1310. Trebuie dalta, o pui cu coltul ca sa "muste" din surub. This post has been edited by fnp: 3 Mar 2014, 16:49 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
valex19 |
3 Mar 2014, 16:48
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph |
Am incercat cu o surubelnita mai lata si am batut usor in ea cu patentu' si tot nu a mers , i-am dat si cu degripant , degeaba , este un surub din alama , daca gresesc sa nu dati cu pietre .
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
ORIJINAL21 |
3 Mar 2014, 17:58
Post
#4
|
Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life |
Pune si tu o poza clara si apoi vei primi raspunsuri.
1.poti incerca cu un burghiu finut sa faci o gaura prin el. 2. Foloseste un extractor de suruburi rupte. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
owy_2010 |
3 Mar 2014, 18:55
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
QUOTE(valex19 @ 3 Mar 2014, 16:39) salut , am schimbat bujiile cu unele noi la dacia din semnatura , le-am reglat cu lera la 7,5 mm deoarece am gpl pe masina si aprindere tranzistoriala gotronic de tg mures, cand am vrut sa fac urmatorul reglaj la platina si mai ales cand pune "dorel "mana , surubul ce tine platina fixa era el stemuit de fostu' proprietar l-am mai "zdrentuit"si eu de nu pot sa =l slabesc sa pot regla platina , mentionez ca am aprindere electronica cu senzor 011, in momentu'de fata senzorul sta lipit de platina fixa , nu deschide nici la rotirea motorului cu mana , dar masina functioneaza . Va rog sa ma sfatuiti si pe mn cum sa scot acel surub sa pot regla platina asa cum trebuie si cum sa discutat pe forum , multumesc Daca senzorul 011 sta lipit de platina ce sanse am sa stric aprinderea si sa mai stric si alte componente din delcou ce zici tu acolo, e ok platina aia fixa trebuie sa stea in permanenta lipita de contactul platinal al senzorului in schimb nu trebuie sa atinga burta senzorului de axul delcoului iar acum eti zic un truc usor , cum sa scoti acel surubel daca tot insisti, e simplu dai afara senzorul, scoti suruburile ce tin vacumul...intru-un cuvant scoti de acolo platoul acela, iar dupa ce l-ai scos afara , pe partea ailalta cu un patent, desfiletezi surubul, e ff simplu, apoi il inlocuiesti cu altul, si nu strici nici un filet apoi remontezi inapoi platoul, faci reglajele senzorului, si e ok |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
valex19 |
3 Mar 2014, 20:41
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph |
Deci platinile trebuiesc sa stea lipite una de alta , in schimb "burta" senzorului nu trebuie sa atinga de ax-ul delcoului, Multumesc D/nu owy_2010 ma-ti scos din ceatza , si m-am tot uitat pe schema asta de 100x ,Aprindere_tranzistorizata_AT011_si_Senzor_011_dacia_59101_1229116751.jpg ( Size: 28.36k )
Number of downloads: 629
, va rog sa-mi spuneti daca reglajul bujiilor ( sinterom ) l-am facut corect la 7,5mm , sau trebuie sa le mai deschid pana la 8 mm. Am dat o tura cu masina , se simte o mare diferenta acum la demaraj , pornire mai usoara sper ca si la consum sa fie in regula . |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
owy_2010 |
4 Mar 2014, 00:14
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
QUOTE(valex19 @ 3 Mar 2014, 20:41) Deci platinile trebuiesc sa stea lipite una de alta , in schimb "burta" senzorului nu trebuie sa atinga de ax-ul delcoului, Multumesc D/nu owy_2010 ma-ti scos din ceatza , si m-am tot uitat pe schema asta de 100x ,Aprindere_tranzistorizata_AT011_si_Senzor_011_dacia_59101_1229116751.jpg ( Size: 28.36k )
Number of downloads: 629 , va rog sa-mi spuneti daca reglajul bujiilor ( sinterom ) l-am facut corect la 7,5mm , sau trebuie sa le mai deschid pana la 8 mm. Am dat o tura cu masina , se simte o mare diferenta acum la demaraj , pornire mai usoara sper ca si la consum sa fie in regula . ma bucur ca ai inteles cum sta treaba cu senzorul ala si cu distanta eu am facut la bujii distanta de 0,9 mm, recomand bujii eyquem iar distanta aia dintre senzor si varful camei axului delcoului 0,6mm, si nu am avut probleme schema care o arati tu acolo e ok iti da reglajele apropo, ai mai scos surubul ala de la platina fixa ? |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
valex19 |
4 Mar 2014, 21:20
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph |
Salut , inca nu am scos surubul pentru ca azi am fost la servici si nu am avut timp , maine o sa vin cu noutati in caz ca reusesc sa-l scot .
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
giuscam |
5 Mar 2014, 10:28
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
Am si eu o intrebare: al doilea fir de la senzor [cel cu papuc cu gaura] unde vine legat? Eu am Gotronic dar e cu platina, ma gindeam sa imi cumpar un senzor sa il pun in locu platinei dar nu stiu unde vine acel fir.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
owy_2010 |
5 Mar 2014, 16:09
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
QUOTE(giuscam @ 5 Mar 2014, 10:28) Am si eu o intrebare: al doilea fir de la senzor [cel cu papuc cu gaura] unde vine legat? Eu am Gotronic dar e cu platina, ma gindeam sa imi cumpar un senzor sa il pun in locu platinei dar nu stiu unde vine acel fir. vezi in poze acela cu gura vine la surub, acolo unde venea condensatorul, iar celalalt papuc cu tresa vine la surub la platina fixa Attached thumbnail(s) at_o11.jpeg ( Size: 21.94k ) Number of downloads: 360 |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
giuscam |
5 Mar 2014, 19:12
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
Da, mersi pt. sfaturi dar problema e ca nu gasesc sa cumpar senzor, am fost pe la toate magazinele de piese auto din oras si nu am gasit.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
owy_2010 |
5 Mar 2014, 19:43
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
QUOTE(giuscam @ 5 Mar 2014, 19:12) Da, mersi pt. sfaturi dar problema e ca nu gasesc sa cumpar senzor, am fost pe la toate magazinele de piese auto din oras si nu am gasit. asa si? crezi ca eu am cumparat senzorul de la magazin? nu giuscam, am facut comanda direct la d nu gotronic, si prin posta in maxim 7 zile mi a venit coletul direct de la mures firma serioasa stai linistit uite ia acest nr de telefon , vb cu el d-nu olaru si te va rezolva banii ii dai cand primesti coletul, plus cred vreo 7- 9 lei taxe postale 0722887364 suna-l si o sa te rezolve |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
giuscam |
7 Mar 2014, 10:16
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
Acum am vorbit cu dl. Olaru [Gotronic] pt. un senzor la AT 011 si nu mi-a convenit pretu . 48 roni senzoru+12roni transportu, cam mult dupa parerea mea.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
val2011 |
7 Mar 2014, 17:51
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau |
Asta e, mai asteapta sa scada pretul, cel putin posta l-a urcat.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
owy_2010 |
7 Mar 2014, 18:43
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
|
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
paul_p |
7 Mar 2014, 18:50
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil |
Tu nu auzi ca e cam mult?
This post has been edited by paul_p: 7 Mar 2014, 18:52 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
val2011 |
7 Mar 2014, 19:07
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau |
mai am eu unul care imi mai face figuri adica da in nas masina, dar cada ii mai maresti distanta nu mai face. cat imi dai pe el >?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
valex19 |
7 Mar 2014, 19:38
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph |
salut , imi cer mii de scuze ca nu am mai postat nimic despre surubul cu pricina , momentam am sistat lucrarile din cauza ploilor , nu am garaj si nu am cum sa lucrez la ea , si ca sa fie meniul complet sa mai blocat si o roata pe spate dreapta , azi am desfacut tamburul , cilindru'este in regula culiseaza in schimb am gasit cablul la frana de mana blocat pe camasa ( cablul in V ) , am cumparat altul nou 38 lei , am punte de break , luni sper sa fie vremea mai buna si sa nu ploua .
Sper sa nu am batai de cap la schimbarea cablului , din ce am vazut eu nu este mare inginerie , dar daca cineva stie o modalitate mai simpla de schimbat cablul il rog sa posteze si sa-mi usureze si mie munca , drumuri bune si fara evenimente sa aveti . This post has been edited by valex19: 7 Mar 2014, 19:41 |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
giuscam |
8 Mar 2014, 13:09
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
Mersi de oferta Val2011 da la pretu asta merg cu platina. Sa nu spun intrun ceas rau din martie 2012 de cind am masina am schimbat 2 platine pina acumsi merge bine,senzoru era un moft [daca tot am apr. electronica] dar e cam scump.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
val2011 |
8 Mar 2014, 13:55
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau |
QUOTE(giuscam @ 8 Mar 2014, 13:09) Mersi de oferta Val2011 da la pretu asta merg cu platina. Sa nu spun intrun ceas rau din martie 2012 de cind am masina am schimbat 2 platine pina acumsi merge bine,senzoru era un moft [daca tot am apr. electronica] dar e cam scump. Sa stii ca este un moft, nu e asa mare diferenta. |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
owy_2010 |
8 Mar 2014, 17:27
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
QUOTE(val2011 @ 8 Mar 2014, 13:55) hai sa fim seriosi cum sa nu fie diferentza, adica uiti sa mai umbli in delcou, nu mai schimbi nimic, si nu e diferentza, ca inainte de asta cu platina , sa nu exagerez da cam la 2 luni schimbai platina imagineaza ti cate platine schimbai cam in 3 ani ? sa nu mai zic de timp pierdut, etc in final , parerea mea e ca merita o zi faina sa aveti eu vb din propria mea experienta |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
sebymesteru |
8 Mar 2014, 20:32
Post
#22
|
Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna |
Offtopic:
Vorbesti baloane owy...cu AT011 am schimbat o singura platina mobila in 3 ani,si aceea din cauza ca se uzase pintenul care apasa pe cama,nu pt ca era platina uzata,din contra contactele erau oglinda,parca ar fi fost lustruite. Cu AT01 e alta treaba,aia intradevar pusca platina,mai ales cand era frig si umezeala afara,dar o platina mai calitativa tinea destul... Ontopic: Scoate platina aia cu surubul bulit si daca altfel nu poti,schimba platoul cu totul cu unul de la alt delco. Daca restul ansamblului e in toate mintile,fara jocuri exagerate,culbutorii si avansul reglate bine,motorul functioneaza foarte bine si cu platina clasica la aprinderea electronica. This post has been edited by sebymesteru: 8 Mar 2014, 20:37 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
owy_2010 |
8 Mar 2014, 21:09
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
QUOTE(sebymesteru @ 8 Mar 2014, 20:32) Offtopic: Vorbesti baloane owy...cu AT011 am schimbat o singura platina mobila in 3 ani,si aceea din cauza ca se uzase pintenul care apasa pe cama,nu pt ca era platina uzata,din contra contactele erau oglinda,parca ar fi fost lustruite. Cu AT01 e alta treaba,aia intradevar pusca platina,mai ales cand era frig si umezeala afara,dar o platina mai calitativa tinea destul... Ontopic: Scoate platina aia cu surubul bulit si daca altfel nu poti,schimba platoul cu totul cu unul de la alt delco. Daca restul ansamblului e in toate mintile,fara jocuri exagerate,culbutorii si avansul reglate bine,motorul functioneaza foarte bine si cu platina clasica la aprinderea electronica. sebyk mecanicule tu poti merge cu platina aia din partea mea cat vrei, o cureti, reglezi din nou si mere dar oricum e diferentza tu umbli mai mereu, iar eu am uitat sa mai umblu acolo daca vrei sa ti arat poze cu delcoul meu , o sa vzz ca acolo la mn e farmacie eu nu inteleg ce atata dusmanie, ca doar nu s senzorii mei si nu castig nimik, dar sincer sunt multumit atat voiam sa zic |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
val2011 |
8 Mar 2014, 21:33
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau |
pai de ce sa o mai cureti apoi sa o reglezi? nu ai citit ce a scris seby? la at011 nu se mai impusca platina. nu toti de aici au bani de aruncat k
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
cristian978 |
8 Mar 2014, 21:34
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 12 August 12 |
am si eu o mare dilema! imi curge cilindru de frana la dacia mea (injectie 2004),am demontat tamburul ,am desfacut cilindrul de frana si am ramas masca ,garniturile din interior nu erau ca cele cumparate de mine ,acestea sunt ca niste inele si se prind pe pistonas.Nu stiu ce sa fac ,cumva cilindrul nu este de dacie sau este un model mai nou,mentionez ca eu nu am mai desfacut un cilindru de multa vreme!! va rog un sfat ,o idee Multumesc !
|
--------------------
DACIA 1310 Li
berlina
2004
|
|
nikuniku |
8 Mar 2014, 21:53
Post
#26
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
schimba cilindru cu altu nou
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
owy_2010 |
8 Mar 2014, 22:26
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 |
QUOTE(val2011 @ 8 Mar 2014, 21:33) pai de ce sa o mai cureti apoi sa o reglezi? nu ai citit ce a scris seby? la at011 nu se mai impusca platina. nu toti de aici au bani de aruncat k valy platina are un pintene care se uzeaza de asta se mai schimba, ca uzanduse se micsoreaza distanta dintre contactele platinale acu ai inteles?> senzorul nu mai are nici o uzura mecanica 8 Mar 2014, 22:28: QUOTE(cristian978 @ 8 Mar 2014, 21:34) am si eu o mare dilema! imi curge cilindru de frana la dacia mea (injectie 2004),am demontat tamburul ,am desfacut cilindrul de frana si am ramas masca ,garniturile din interior nu erau ca cele cumparate de mine ,acestea sunt ca niste inele si se prind pe pistonas.Nu stiu ce sa fac ,cumva cilindrul nu este de dacie sau este un model mai nou,mentionez ca eu nu am mai desfacut un cilindru de multa vreme!! va rog un sfat ,o idee Multumesc ! o poza ceva? sau poti inlocui cilindru cum zice nikuniku This post has been edited by owy_2010: 8 Mar 2014, 22:28 |
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|
cristian978 |
9 Mar 2014, 16:36
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 12 August 12 |
am reusit sa fac niste poze, am rezolvat problema dar cand am aerisit frana am stricat filetul la aerisitorul de la pompa de frana (filetul din pompa) . Ce pot face? 1394364693114.jpg ( Size: 15.04k )
Number of downloads: 177
1394364836906.jpg ( Size: 20.61k ) Number of downloads: 181 1394364878368.jpg ( Size: 16.21k ) Number of downloads: 69 Attached thumbnail(s) 1394364738219.jpg ( Size: 19.9k ) Number of downloads: 46 |
--------------------
DACIA 1310 Li
berlina
2004
|
|
sebymesteru |
9 Mar 2014, 18:09
Post
#29
|
Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna |
Cum naiba ai reusit sa strangi aerisitorul ala in asa hal sa strici filetul in pompa? Ori maresti gaura si pui un aerisitor mai mare facut la strung,ori schimbi pompa. Nu te apuca sa-l carpesti cu calti,loctite sau mai stiu eu ce,cu frana nu e de joaca,poate tine pe moment,dar nu sti cand te poate lasa....
This post has been edited by sebymesteru: 9 Mar 2014, 18:10 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
giuscam |
9 Mar 2014, 18:56
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
O data pe an se merita sa umbli la platina, nu e asa mare deranju si nici pretu pt. a schimba platina [cu toate ca AT011 nu impusca platina ci se roade pintenu].Owi inteleg ca esti adeptu senzorului, dar cu toate ca imi permit sa il iau nu se merita la pretu asta, serios.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2024 - 15:25 |