DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema....carburator

RaduWra
post 5 Mar 2014, 19:03
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut, cum sa va explic...avand ceva timp liber, am zis sa dau si eu carburatorul jos de pe batrana dacie. Toate bune, il dau jos, il curat, il suflu bine, suflu jiglerele absolut tot, ei bine dar la montare am reusit sa rup unul din cele doua brade ale capacului care tin plutitorul. Am zis asta mai trebuia...asta e..o sa cumpar alt capac. Ei bine, am montat carburatorul asa, am pornit-o putin cam greu (a 3 a cheie) dar de atunci plutitorul parca ramane blocat...nu stiu cum sa explic. Astazi m-am dus la garaj si am pornit-o(la a 3 a cheie a luat-o), nush ce sa-i mai fac, am observat ca pompa de benzina baga putin cam incet pe furtun benzina(este cea din fabrica, nu s-a umblat la ea niciodata)..daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi..si apropo, am incercat sa-i maresc distanta la plutitor si nu a mai pornit..este normal ?
Si sa nu uitam de inca o problema, atunci cand am pus carburatorul la loc, pornea bine, dar dupa ce se termina benzina din CNC se oprea si nu mai baga, dadeam la cama si nu baga...o fi pompa ?
Capacul il voi schimba in weekend(cu unul nou de la Carfil, am gasit si corp, dar nu-mi trebuie), i-am luat plutitor de metal, pompa de sprit de toate.

This post has been edited by RaduWra: 5 Mar 2014, 19:04


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 6 Mar 2014, 19:25
Post #2


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




pai daca ai rupt una din bridele alea care tin axul plutitorului cum te astepti ca acel plutitor sa mai lucreze corect? Se intepeneste ori pe inchis ori pe deschis si ori nu iti vine benzina in cnc ori iti vine prea multa si iti ineaca motorul...Fa rost de un alt capac si monteaza-l fie asa cum e ori demonteaza de pe al tau clapeta de soc si piesele aferente si monteaza-le pe capacul "nou". Nu o mai si nu te mai chinui cu carpeli de-astea de doi bani,cat dumnezeu e un amarat de carfil la remat?

This post has been edited by sebymesteru: 6 Mar 2014, 19:26


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 6 Mar 2014, 20:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Man, mersi de parere, dar nici mie nu-mi place situatia. Am fost neatent..am gresit. Am comandat un capac nou, plutitor nou. Cand il primesc(posibil maine) am sa-i montez piesele vechi de la capac pe cel nou, am sa-i refac distanta si am sa o pornesc.
Insa ce ma cam deranjeaza pe mine este pompa de benzina, inainte cand dadeam la cama imediat venea benzina in filtru de combustibil, iar acum vine putin mai greu. Care ar putea fi cauza ?


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 6 Mar 2014, 22:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




nu stiu daca este o regula, am patit si eu asta. am ramas fara benzina, am pus benzina in rezervor, am dat la cama si nu venea deloc benzina in filtru. m am urcat in masina, am dat de catevz ori la cheie si a pornit, apoi aveam benzina in filtru cu duiumul

tot asa, am suspectat pompa, dar daca isi trage singura benzina si nu cand dau eu la cama, cu ce ma deranjeaza?

incearca variant asta, rezolva carburatorul si apoi porneste, vezi cum se comporta

spor!


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 7 Mar 2014, 11:07
Post #5


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.234
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca pompa nu e pe cama, degeaba dai la coada ei. Intai o aduci pe cama, rotind de paleta ventilatorului cate putin, pana vezi ca se ridica coada pompei, atunci e pe cama; daca nici atunci nu-i vine benzina (@ RaduWra), desfaci pompa, si vezi care-i problema la ea (de inlocuit ceva componente, sau toata pompa).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 7 Mar 2014, 11:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Mersi de sfaturi baieti. Astazi o sa primesc componentele la carburator, am sa le montez iar maine am sa revin cu noi pareri. Tin minte ca s-a mai intamplat sa nu bage bine pompa benzina, dar si-a revenit dupa 2-3 km de mers cu masina. Cred ca s-a uzat membrana din ea, dar asta ramane de vazut.

8 Mar 2014, 07:59:
Salut baieti, ieri am primit noul capac. L-am montat, functioneaza perfect, daaaar picura pe la surubul acela de 20 si ceva..unde este acea micuta sita..

8 Mar 2014, 12:29:
Am rezolvat pana la urma cu un capac de la dezmembrari...

This post has been edited by RaduWra: 8 Mar 2014, 11:29


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 23:23
Forum Renault