DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Capac culbutori 1310

RaduWra
post 26 Feb 2014, 15:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut baieti, am si eu o intrebare pentru voi, si anume: Se gaseste de cumparat capacul acela de la culbutori de la dacia 1310 ? Am si eu capacul deformat(nu foarte tare) dar nu-mi place pentru ca atunci cand il strang, suruburile se trang cu mana libera destul(si nu vreau ca vreun tachet sa-mi bata in capac).


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 26 Feb 2014, 15:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




nou, de fabrica nu mai gasesti, doar la dezmembrari, remat, etc

smile.gif


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 26 Feb 2014, 16:28
Post #3


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.234
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca nu altul din dezmembrari, se poate indrepta de un tinichigiu (nici macar f. bun) capacul existent; banuiesc ca deformarile sunt in zona de strangere a piulitelor, iar asta se poate rezolva. Etansarea nu e legata neaparat de o strangere puternica a piulitelor (ceeace duce la deformare si eventual lovituri in capac), ci mai degraba de o garnitura buna pe canal, daca e nevoie suplimentata cu putin silicon de temperaturi ridicate.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 26 Feb 2014, 17:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut, va multumesc la amandoi pentru raspunsuri. Maho, ai dreptate, capacul este usor deformat in zona piulitelor. Am facut curand schimbul de ulei, si am dat capacul jos pentru al curata de eventuale depuneri. Surpriza mea a fost sa-l gasesc curat, ei bine la montare totul a fost ok, i-am pus garnituri speciale sub acele piulite, am strans cu mana cat s-a putut iar mai apoi 1-2 ture cu cheia. Nu-mi curge ulei nimic, garnitura este noua, dar ce ma supara este ca la rece se aud mici "zgomote" in acel capac, si imi este cam frica sa nu atinga capacul de tacheti...Oricum nu este deformat rau, doar putin in acea zona...la etansare nu sunt probleme..
As incerca sa-l fac eu sa nu mai fie deformat in acea zona, dar chiar nu am habar cum...
Desigur, tacheti nu i-am mai reglat de aproape 2 ani (de cand am facut itp-ul) de obicei cand am itp, o duc la un vecin mecanic si se uita la ea peste tot, si totodata regleaza si tacheti. Cred ca ar fi cazul sa-i regleze + ca am itp-ul in aprilie.

This post has been edited by RaduWra: 26 Feb 2014, 17:25


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 27 Feb 2014, 10:15
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




Zgomotul acela este din cauza reglajului tachetilor. Daca tachetii bat in capac vei stii crede-ma....zgomotul este foarte puternic. Capacul trebuie strans foarte mult pana sa ajunga tachetii sa bata in el...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 27 Feb 2014, 15:30
Post #6


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Aia sunt CULBUTORI oameni buni nu tacheti! Tacheti sunt jos,in blocul motor si arata ca niste "pahare" metalice...nu mai confundati. Si da,la tine au joc culbutorii de-asta auzi tu batai acolo. Mergi si regleaza-i sau cauta pe aici metoda de reglaj si fa-i cu mana ta,nu e stiinta aeronautica. Iti trebuie lere de spion,o cheie de 10 preferabil inelara si un patent.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 27 Feb 2014, 17:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Va multumesc pentru atentia acordata topicului meu. Am sa duc masina peste cateva saptamani la o verificare cap-coada. Cine imi poate spune si mie totusi cum sa indrept si eu capacul ?


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 27 Feb 2014, 17:51
Post #8


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.234
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




In principiu, iti trebuie putina indemanare, si doua scule:
Prima si a doua. Ti-am pus-o pe prima, ca sa nu te chinui sa faci un calapod din lemn, desi de 1-2 sipci de lemn probabil ca vei avea nevoie.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 27 Feb 2014, 19:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Mersi frumos Maho, am sa incerc cand o sa ceva timp liber..


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 4 Mar 2014, 19:05
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




QUOTE(sebymesteru @ 27 Feb 2014, 15:30)
Aia sunt CULBUTORI oameni buni nu tacheti! Tacheti sunt jos,in blocul motor si arata ca niste "pahare" metalice...nu mai confundati. Si da,la tine au joc culbutorii de-asta auzi tu batai acolo. Mergi si regleaza-i sau cauta pe aici metoda de reglaj si fa-i cu mana ta,nu e stiinta aeronautica. Iti trebuie lere de spion,o cheie de 10 preferabil inelara si un patent.
*



Corect....imi cer scuze pentru greseala facuta...

QUOTE(RaduWra @ 27 Feb 2014, 19:30)
Mersi frumos Maho, am sa incerc cand o sa ceva timp liber..
*



Eu iti spun parerea mea sincera. Daca motorul porneste bine , merge bine (fara tremurat) , trage bine.....lasa culbutorii sa sune pana nu mai pot happy.gif . Si eu am incercat de multe ori sa-i fac sa nu mai sune dar m-am chinuit degeaba.



--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 4 Mar 2014, 19:48
Post #11


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Nu se lasa sa sune pojarel,creste uzura degeaba daca culbutorii aia bat in cozile supapelor mai mult decat e necesar,plus ca se modifica schema distributiei si dinamica gazelor,supapele se deschid mai tarziu si se inchid mai devreme,etc...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 4 Mar 2014, 21:16
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




Stiu ce spui.......eu m-am chinuit foarte mult. Am incercat sa reglez la 15 admisie , 20 evacuare. Motorul merge groaznic iar sunetul exista doar ca este mai redus. Cu reglaj la 20 admisie si 25 evacuare motorul merge foarte bine doar ca sunetul este putin mai accentuat.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 23:32
Forum Renault