Capac culbutori 1310
![]() ![]() ![]() |
Capac culbutori 1310
RaduWra |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|||
bashtalu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
nou, de fabrica nu mai gasesti, doar la dezmembrari, remat, etc
![]() |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca nu altul din dezmembrari, se poate indrepta de un tinichigiu (nici macar f. bun) capacul existent; banuiesc ca deformarile sunt in zona de strangere a piulitelor, iar asta se poate rezolva. Etansarea nu e legata neaparat de o strangere puternica a piulitelor (ceeace duce la deformare si eventual lovituri in capac), ci mai degraba de o garnitura buna pe canal, daca e nevoie suplimentata cu putin silicon de temperaturi ridicate.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
RaduWra |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Salut, va multumesc la amandoi pentru raspunsuri. Maho, ai dreptate, capacul este usor deformat in zona piulitelor. Am facut curand schimbul de ulei, si am dat capacul jos pentru al curata de eventuale depuneri. Surpriza mea a fost sa-l gasesc curat, ei bine la montare totul a fost ok, i-am pus garnituri speciale sub acele piulite, am strans cu mana cat s-a putut iar mai apoi 1-2 ture cu cheia. Nu-mi curge ulei nimic, garnitura este noua, dar ce ma supara este ca la rece se aud mici "zgomote" in acel capac, si imi este cam frica sa nu atinga capacul de tacheti...Oricum nu este deformat rau, doar putin in acea zona...la etansare nu sunt probleme..
As incerca sa-l fac eu sa nu mai fie deformat in acea zona, dar chiar nu am habar cum... Desigur, tacheti nu i-am mai reglat de aproape 2 ani (de cand am facut itp-ul) de obicei cand am itp, o duc la un vecin mecanic si se uita la ea peste tot, si totodata regleaza si tacheti. Cred ca ar fi cazul sa-i regleze + ca am itp-ul in aprilie. This post has been edited by RaduWra: 26 Feb 2014, 17:25 |
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
pojarel18 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
Zgomotul acela este din cauza reglajului tachetilor. Daca tachetii bat in capac vei stii crede-ma....zgomotul este foarte puternic. Capacul trebuie strans foarte mult pana sa ajunga tachetii sa bata in el...
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Aia sunt CULBUTORI oameni buni nu tacheti! Tacheti sunt jos,in blocul motor si arata ca niste "pahare" metalice...nu mai confundati. Si da,la tine au joc culbutorii de-asta auzi tu batai acolo. Mergi si regleaza-i sau cauta pe aici metoda de reglaj si fa-i cu mana ta,nu e stiinta aeronautica. Iti trebuie lere de spion,o cheie de 10 preferabil inelara si un patent.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
RaduWra |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Va multumesc pentru atentia acordata topicului meu. Am sa duc masina peste cateva saptamani la o verificare cap-coada. Cine imi poate spune si mie totusi cum sa indrept si eu capacul ?
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
RaduWra |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 477 Joined: 3 November 12 ![]() |
Mersi frumos Maho, am sa incerc cand o sa ceva timp liber..
|
--------------------
Dacia
1310
1997
|
|
pojarel18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 27 Feb 2014, 15:30) Aia sunt CULBUTORI oameni buni nu tacheti! Tacheti sunt jos,in blocul motor si arata ca niste "pahare" metalice...nu mai confundati. Si da,la tine au joc culbutorii de-asta auzi tu batai acolo. Mergi si regleaza-i sau cauta pe aici metoda de reglaj si fa-i cu mana ta,nu e stiinta aeronautica. Iti trebuie lere de spion,o cheie de 10 preferabil inelara si un patent. Corect....imi cer scuze pentru greseala facuta... QUOTE(RaduWra @ 27 Feb 2014, 19:30) Eu iti spun parerea mea sincera. Daca motorul porneste bine , merge bine (fara tremurat) , trage bine.....lasa culbutorii sa sune pana nu mai pot ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu se lasa sa sune pojarel,creste uzura degeaba daca culbutorii aia bat in cozile supapelor mai mult decat e necesar,plus ca se modifica schema distributiei si dinamica gazelor,supapele se deschid mai tarziu si se inchid mai devreme,etc...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
pojarel18 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 29 April 08 ![]() |
Stiu ce spui.......eu m-am chinuit foarte mult. Am incercat sa reglez la 15 admisie , 20 evacuare. Motorul merge groaznic iar sunetul exista doar ca este mai redus. Cu reglaj la 20 admisie si 25 evacuare motorul merge foarte bine doar ca sunetul este putin mai accentuat.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:32 |