Se infraneaza dupa 3500rpm
![]() ![]() ![]() |
Se infraneaza dupa 3500rpm
qestro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 18 May 15 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#2
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Presupunand ca pompa de benzina are debitul corect si ca nivelul la cnc este peste jumatea planului inclinat de jos m-as lega de delcou,verifica-l minutios mai ales la arcurile contragreutatilor....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
qestro |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 18 May 15 ![]() |
M-am uitat si la plutitor, pe el scrie 6, e din plastic, si la 6mm pare a fi bun nivelul, insa cealalta cota era pe la 14mm, si pe care am reglat-o la 12mm.
Arcurile din delcou sunt ambele cele groase, si tensionate la maxim. Am motorul de 1.6, comprimat si desi folosesc doar benzina de 99, greu am reusit sa scap de bataia avansului. Pe sambata sper sa o scot putin la plimbare, ca e mai lejer traficul, si sper sa am unde sa-i dau un pic de blana, sa vad daca era de la plutitor. Un alt lucru care l-am mai facut e sa scurtez limba de la lulea cu 0.59 mm, pentru ca imi oxida contactele de la capacul delcoului. Constat o pornire mai usoara si un plus de putere, deloc neglijabila. Interesant este ca daca pun un capac de doduco pe care il am de rezerva, imi merge mai prost, decat cu cel de metaplast, dupa aceasta modificare, iar urma care o lasa carbunele nu e pe centrul pipei in cazul doduco. Cu capacul metaplast de 10 lei mi-a mers si inainte mai bine decat cu cel doduco, de 3 ori mai scump, desi e mai greu si pare mai bine lucrat, dar probabil nu respecta niste cote. |
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
sobolan |
![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
qestro |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 18 May 15 ![]() |
Era de la plutitor.
Reglajul care trebuia sa fie de 12-13mm, era de 14mm, si se lasa prea tare in jos. Celalalt reglaj era bun. I-am dat 140 la 4000rpm, si cum se spunea pe timpuri,... mai aveam pedala, dar se termina strada. N-au mai fost probleme cu datul in nas. Interesant e ca facusem reglajul cu vreo cateva luni in urma, si niciodata nu am mai avut problema asta, dar ma gandesc ca o fi slabita acea tablita de la plutitor. |
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:16 |