Trecere de la 1.4 la 1.6 injectie, berlina
![]() ![]() ![]() |
Trecere de la 1.4 la 1.6 injectie, berlina
ghitza |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
nikuniku |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
difera doar calculatoru si injectoru atat,toti senzorii sunt la fel,ca si are multi
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#4
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Cred ca nu baga destul injectorul pentru 1.6
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Kiraly |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
merge foarte bine si asa..mai ales pe gaz nu se observa nimic
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
payty |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
sunteti siguri ca injectoarele difera?
Pt 150 de cmc in plus cred ca e suficient alt soft, adica alt calculator in cazul de fata pt ca din cate stiu nu se poate resofta. Vreau sa fac si eu treaba asta, pt ca la motorul de 1.4 se simte diferenta, ca e mai slab. M-am obisnuit cu dacia veche, cu motor de 1.6 care e chiar ok. Am sa ma uit pe corpul injectorului sa vad ce cod are, dar nu il am la indemana acum. This post has been edited by payty: 27 Jan 2013, 16:00 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uita-te si sa imi zici daca difera ceva la cod,deci in mare doar ECU sa il schimbam la trecerea de la 1.4 la 1.6
This post has been edited by bucatzel: 29 Jan 2013, 16:48 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
radu_ |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Deci: sigur calculatoru trebuie schimbat ca 1.6 are alta harta de avans fata de 1.4, care la mono motronicu de dacie ii gestionat din calculator
Aia cu "injectoru nu baga destul" ii abureala, injectoru dozeaza benzina in functie de semnalu sondei lambda, si daca aia ii stricata si indica inspre 0V (amestec sarac) sa vezi frate cata benzina scuipa Nu cred ca la asa mica diferenta de cm3, nu o sa faca fata injectoru |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Debitul maxim al injectorului este muuuult peste cat are nevoie motorul. Pentru ca presiunea e controlata din calculator. Injectorul fiind controlat electro-magnetic, el injecteaza cata binezina ii zice calculatorul sa injecteze iar pompa de benzina stabileste presiunea, care si aia variaza in functie de sarina si de alti parametrii si este stabilita de calculator. Injectorul este ca un robinet care permite sa treaca mai multa sau mai putina benzina si toate astea in functie de semnalele primite de la calculator.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#11
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Vorbești prostii... Presiunea carburantului, asigurată de pompa de benzină electrică, e constantă, nu variază deloc. Variază doar cantitatea ce revine în rezervor.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am inteles ,deci trebuie doar ECU care are alta harta fata de cel de 1.4
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#13
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Nu se rezolva doar din soft,mai sunt ceva diferente.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai am zis ca schiumb motoru si pe langa motor mai trebuie si ECU de 1,6
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#15
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Calculatorul este acelasi,se schimba doar softul.
|
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Scuzati off-ul dar daca ai nevoie de piese da motor de 1.6 injectie contacteaza-ma(aprinderea nu o am)pe PM
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 29 Jan 2013, 16:58) Vorbești prostii... Presiunea carburantului, asigurată de pompa de benzină electrică, e constantă, nu variază deloc. Variază doar cantitatea ce revine în rezervor. Corect. Ma gandeam la Multi-punct cand am scris asta. Acolo exista un regulator de presiune. Nu stiu daca si la Monomotronic exsita. |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#18
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ba da are si injectoru de 14-16 regulator de presiune
Attached thumbnail(s) corp_injector_dacia_1310_1400_injectie_1_6_si_1_4_.jpg ( Size: 91.1k ) Number of downloads: 1312 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Normal că are...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ghitza |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
la berlina vrea
![]() This post has been edited by ghitza: 30 Jan 2013, 15:02 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
aia e flansa de sub corpu clapeta in care intra teava de la EGR (Exhaust gas recirculation)
parca intra si furtunul de la electro-ventilul EVAP (al canistrei de carbon) |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#23
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Meștere, nici Nova, nici Berlina pe injecție n-au EGR. EGR este o electrovalvă ce face legătura între galeriile de evacuare și admisie, la mașinile care se supun unor norme de poluare superioare.
Sub flanșa aia din poze este clapeta de accelerație, acționată de cablu și corectată de motorașul ce reglează ralantiul. This post has been edited by C a t a l i n: 30 Jan 2013, 18:57 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#24
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Deci ca sa o luam de la capat.
Softul difera datorita schimbarii a hartilor de injectie si de avans. Bun toate bune si frumoase. Astai doar inceputul. Dupa care mai sunt si harti gen amestec de imbogatire in functie de temperatura motorului si asa mai departe. Teoria ne spune ca calculatorul este autoadaptabil dar in anumite marge de eroare. Practic nu prea te ajuta treaba asta datorita faptului ca motronicul acesta nare senzor de detonatie. Deci harta de injectie se va schimba, cea de avans ba. Nui ce trebuie. Ca sa faci soft aip utea sa schimbi memoria eprom, dar e complicat sa desfaci ecu:)). Injectorul are o presiune constanta de benzina datorita pompei de benzina electrice care baga un 1.5 bari si a regulatorului care tine fix 1 bar. Deci Daca ai depresiune intradevar scade presiunea pe pompa, dar regulatorul tot un bar tine. Intradevar injectorul e electric, practic un electromagnet. Dar atentie ca si acesta este calcualt pentru motor, facandui o marja de eroare. Cel de 1.6 mananca mai multa benzina in accelerare. Aici nu stiu sigur dak are si alt injetor de la 1.4 la 1.6 Restul senzorilor e la fel. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
albert_md2004 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 29 August 05 From: Iasi ![]() |
corpul complet de injectie de la dacie 13xx i este identic cu cel de pe motorul de golf 3 1,8 8v 55kw / 66kw, acum nu stiu daca si iinjectorul este acelasi.
dar ecu-ul? la golf avem aprindere pe delcou, ceea ce la injectata noastra nu gasim. spunea cineva ca ar avea coduri pt injector si ecu...... |
--------------------
opel corsa 1,4-1995
vw 1302-1971
1995/1972
- is-xx-xxx just_doktor
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#26
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
De la 1.4 la 1.6 difera calculatorul care are alt soft.La golf 3 stiu ca nu merge resoftat ca e tehnologie veche la dacie insa nu stiu daca poti sa-l resoftezi.In rest totul trebuie sa mearga.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
corpu/clapeta la golf3 este identic dar mai mic ,adica nu ii poti monta gatu de lebada de la 1310,e prea mare,poti monta de le g3 daca ai si gatu de lebada de g3
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 30 Jan 2013, 19:51) Meștere, nici Nova, nici Berlina pe injecție n-au EGR. EGR este o electrovalvă ce face legătura între galeriile de evacuare și admisie, la mașinile care se supun unor norme de poluare superioare. Sub flanșa aia din poze este clapeta de accelerație, acționată de cablu și corectată de motorașul ce reglează ralantiul. mestere s-a bagat alt mester sa vanda o flansa de corp clapeta de polo: Untitled.jpg ( Size: 278.64k ) Number of downloads: 1217 amu cred ca a fost sters postul... nu cred ca am incurcat topicul... This post has been edited by danciusergiu84: 2 Feb 2013, 00:00 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
radu_ |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
Fratica, flansa aia ce o vand eu ii un mixer pt GPL adica gaz petrol lichefiat, nu are nici o treaba cu EGR, monopunctu nu are asa ceva, voiam sa stiu daca s-ar potrivii pe dacie sa stiu cum ii fac reclama la vanzare da daca mi-au sters postu, nu voi ma afla
![]() Aaaa.... si vezi ca ce ai pus tu acolo cu poza aia ii injectiea multipunct de polo ![]() This post has been edited by radu_: 2 Feb 2013, 16:54 |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
radu ,ce ai tu e mixer de GPL pentru monopunct, si merge fara probleme la 1310 LI,si alte motorare cu monopunct,astra,G3 si altele,eu asa am
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:00 |