Scade lichidul de racire.
![]() ![]() ![]() |
Scade lichidul de racire.
Imparatul |
![]()
Post
#1
|
||
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|||
Leo0608 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
daca e pompa, ar trebui sa ai apa in zona distributiei/accesoriilor
poti da afara capacul de plastic si sa te uiti la ea sa vezi daca scapa apa sau mergi la un service de cartier sa iti faca constatarea This post has been edited by Leo0608: 2 Mar 2014, 20:42 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
kossak |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca ai schimbat termostatul impreuna cu garnitura sunt sanse mari sa scape pe acolo antigel. Sunt patit. Dupa ce am pus la loc garnitura originala am scapat de problema.
Vezi pe carcasa termostatului daca sunt urme de antigel uscat. |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#4
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Am fost la service si a gasit ca picura de la garnitura de termostat. Dar prin partea de jos. Am inlocuit garnitura si acuma stau sa vad daca mai supureaza. Dupa ce am mers cu masina vreo 20 de minute, nu mai era nimic la termostat.
Cred ca 100% de acolo a fost si am rezolvat-o pana la urma. Totusi voi fi si cu ochii pe pompa de apa, care e originala si e la 126.000 km. Oare sa o schimb, ca trebuie sa-i schimb acusi kitul de distributie? |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Schimb-o, la km astia si-a scos banii.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#6
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Aha, deci ma sfatuiti sa o si schimb la 126.000.
Ok, asa voi face cand schimb kitul intreg. |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
ca tot n-ai bani, mergi numa pe original, iei de la service piesele si ti le monteaza aia. Bafta
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#8
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Tot scade lichidul de racire. Nu mai curge pe la termostat, dar tot scade.
Alte sugestii, de la voi? Oricum trebuie sa schimb kitul de distributie, si o sa schimb si pompa de ap apentru prima data. Cred ca de acolo e. Pe sub masina nu se vede ca ar picura ceva, daca o tin pornita si ma uit sub ea. P.S. Poate fi de la caloriferul de incalzire interioara? |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#9
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Vezi că tot pe acolo e buba, dar nu se vede decât la turații mari. Ia silicon rezistent la temperatură și dă pe acolo de jur împrejur și pe la șuruburi. La mine aia a fost și am fost în service de 8 ori și nu i-au dat de cap. întâmplător am văzut când l-am pus pe fii-miu să o accelereze și el a băgat talpa în fund și abia atunci am văzut.
Dacă nu rezolvi problema caută că ar trebui să se vadă floare din aia albastră care se formează pe unde curge din antigelul uscat. Dacă ar fi pe la radiatorul climatizorului ți-ar aburi geamurile rău de tot și s-ar simți miros de antigel în mașină. This post has been edited by bleumineral: 15 Mar 2014, 19:37 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#10
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Geamurile nu se aburesc deloc. Adica ma gandesc si eu ca ar fi nasol in masina daca ar scapa pe la radiator. Mai sus am descris ca se auzea un agomot metalic cand era frig si o porneam. Ca de fulie care suiera putin. Nu era cureaua ce patina de la accesorii. Si ma gandesc, ca daca nu am schimbat pompa deloc in atata timp, sa fie problema ei. Ca pompa de apa e originala.
|
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
sergiu2010 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 4 January 13 ![]() |
Cam cat antigel pierde si la cati km?
Poate sa fie o scurgere pe la presetupa pompei dar nu este o regula. Au fost pompe originale care au cedat la 60 000,si altele care au mers peste 200 000 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat
- B--------
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#12
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Cam 200 ml la vreo 500 km. Cam asa aproximez. Sau mai mult.
Lichidul de racire are aceeasi culoare, galbena, ca e glaceol RX D, nu fierbe. M-am gandit sa nu fie ceva la garnitura de chiulasa, dar cred ca nu e, pentru ca nu prezinta simptomele acestei probleme. <span class='edit'>17 Mar 2014, 11:13:</span> Curge intre capacul de plastic si cel de metal de acolo de unde se pune termostatul. In partea de jos a capacului de plastic, la imbinarea, lipirea de cel de metal. Curge pe acoolo. Am mai schimbat un alt termostat l,am pus si tot curge. Nu se lipeste etans sa inteleg capacul de plactic de cel de metal. Se poate face ceva? De pus un silicon, sau o garnitura anume? http://www.f5auto.ro/articol-nou/3063/carc...7700101179.html? Asta e piesa. This post has been edited by Imparatul: 17 Mar 2014, 11:15 |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
kossak |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
La mine a curs din cauza garniturii de la termostat. Era un klaxcar ieftin, garnitura era din cauciuc de proasta calitate si se intarea la temperatura.
Eu am incercat si cu silicon si n-am reusit sa rezolv problema. Abia dupa ce am pus garnitura de la termostatul original s-a rezolvat. |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
QUOTE(Imparatul @ 16 Mar 2014, 21:59) Cam 200 ml la vreo 500 km. Cam asa aproximez. Sau mai mult. Lichidul de racire are aceeasi culoare, galbena, ca e glaceol RX D, nu fierbe. M-am gandit sa nu fie ceva la garnitura de chiulasa, dar cred ca nu e, pentru ca nu prezinta simptomele acestei probleme. <span class='edit'>17 Mar 2014, 11:13:</span> Curge intre capacul de plastic si cel de metal de acolo de unde se pune termostatul. In partea de jos a capacului de plastic, la imbinarea, lipirea de cel de metal. Curge pe acoolo. Am mai schimbat un alt termostat l,am pus si tot curge. Nu se lipeste etans sa inteleg capacul de plactic de cel de metal. Se poate face ceva? De pus un silicon, sau o garnitura anume? http://www.f5auto.ro/articol-nou/3063/carc...7700101179.html? Asta e piesa. e posibil sa se fi deformat carcasa termostatului mai precis suprafata de contact dintre carcasa si piesa de aluminiu am patit-o eu si am schimbat carcasa ai putea sa incerci sa folosesti niste mastic/ silicon pentru garnituri dar posibil sa fie doar o solutie provizorie |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#15
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Am renuntat la service. Ce e drept, garnitura de la termostat este cam tare si nu iese in afara, pentru a putea fi presata cum trebuie de capacul de plastic.
M-am apucat acasa de treaba, dupa ce am cumparat un tub de silicon negru Victor Reintz. Am curatat, degresat, pus silicon si pe fanta de la capacul de plastic pe care se sprijina garnitura termostatului, cat si la imbinarea dintre capac si suportul metalic in care intra termostatul. Am pus la loc si am lasat vreo 2 ore jumatate sa se usuce. Acuma cand am dat proba, am vazut ca nu mai picura nimic si sper sa tina si sa fie totul in regula. |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pachetul magic pentru termostat: garnitura noua + silicon
DSC_0382.JPG ( Size: 817.17k ) Number of downloads: 338 De aici! This post has been edited by IRONICK: 17 Mar 2014, 17:57 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#17
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
De acesta silicon am luat si eu. Acuma sa vad cum se comporta. Daca nu, o sa caut o garnitura noua, dar sper sa nu mai am probleme.
|
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
Imparatul |
![]()
Post
#18
|
Imparatul Group: Members Posts: 188 Joined: 2 December 05 From: Iasi ![]() |
Pana acuma e in regula. Nu mai scapa lichid de racire pe la capacul termostatului si garnitura.
Oricum o mai tin sub observatie. |
--------------------
La misto de misto
Nhgfbnn
Htdcjjj
- IS 12345678910
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Deformarea corpului termotat este o buba clasica la Logan.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 11:58 |