Iliasca mea din 2000 ruginita, Am vrut sa renunt la ea dar m-am razgandit
![]() ![]() |
Iliasca mea din 2000 ruginita, Am vrut sa renunt la ea dar m-am razgandit
crystyan28 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|||
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Lasa ca e buna la culoare , nu te ia radarul pe pana K .
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Imi e scarba de metalizat nu o poti retusa ,e inchisa,nu prea da bine nici o culoare la genti alea albe dau oribil
|
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Banui , ca inginerii de la dacia faceau alea cu vopsea aiurea pentru ai mai fraieri , era o data conditia sociala , dar acum acum fie ...
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
marksman |
![]()
Post
#95
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.724 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(crystyan28 @ 17 Mar 2014, 09:20) [...]nu avea bune:amortizoarele,arcurile,bucsarae,pivotaraie,maneta de viteze era praf,caseta de directie la fel,n-avea frane decat pe dreapta spate,semnalizari,stop frana,si multe maruntaie defecte. [...] Ca imbunatatiri a primit:suspensie coborata si rigidizata,instalatia electrica a fost pusa la punct,franele au fost inlocuite de la pedala pana la ultima roata in afara de discurile fata,filtru sport,evacuare directa fara detenta si toba finala sport,inchidere centralizata cu deschidere porbagaj din telecomanda,caseta de directie reconditionata,volan sport cu claxon pe el functional,lumini in bord albastre pe smd,fete usi model super nova,jante aliaj vara,si multe altele dar nu imi aduc acum aminte. Am vrut sa renunt la ea din cauza a doua gauri in pedalier dar le-am reparat si nu mai renunt pentru ca mecanic este buna estetic se va rezolva in vara acestui an. [...] Ai facut electrica si franele apoi ai dat banii pe prostii in loc sa astupi gaurile din tablarie. QUOTE(crystyan28 @ 20 Mar 2014, 23:06) Cum am mai spus nu dau rugina mea pe plastice frantuzesti[...] Are tata un vecin care avea o rabla din 1970, toata peticita, si zicea "vecine, eu am masina intretinuta, nu o dau pe una noua". Si-a cumparat alta, pomana curata, masina de prin 1998, vopsea metalizata, cu 200 de euro. In cinci ani a ajuns ca si aialalta: cu tabla julita, carpita, vopsita cu spray. Nemetalizat, desigur. QUOTE(crystyan28 @ 20 Mar 2014, 23:26) Usile nu le vreau pentru ca sunt cu clapa.Ma ruga un unchi odata sa iau usi deastea gratis si nu le-am luat Desi erau mai bune decat ale tale si se potriveau la fix pe "zambetul lui Iliescu" nu le-ai luat. Povesti vanatoresti. Recunoaste ca nu iti permiti sa intretii masina. Nu e rusine; e rusine sa spui ca n-ai vrut sa o repari cand ai avut ocazia. Si e o minciuna. QUOTE(crystyan28 @ 20 Mar 2014, 23:26) nu ca baiatu vrea sa il de la fier vechi ca ii vine impozitu 500 lei si el nu foloseste masina de 5 ani 5 ani x 500 lei = 2500 lei. Isi lua alta Dacie cu banii astia. Da' lenea e mare sa mergi sa o radiezi. E mai usor sa ne plangem. QUOTE(crystyan28 @ 20 Mar 2014, 23:59) Am uitat sa va spun dar eu va trebui sa trec si rar-ul pentru ca voi schimba culoarea.Aveti idee cat ajunge schimbul de culoare in talon?Si daca trebuie neaparat sa se prezinte proprietarul?Pentru ca eu nu o am pe numele meu din cauza asigurarii .....o am pe numele unui unchi.Asigurarea pe numele meu ma ajungea 600 lei pe 6luni iar pe numele lu unchimiu 200lei pe an Fa-o nemetalizata daca nu-ti place metalizata si nu trebuie sa schimbi culoarea, nu trebuie sa se prezinte nimeni si nici sa dai banii pe prostii. This post has been edited by marksman: 21 Mar 2014, 05:15 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#97
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Apare la orice caroserie negalvanizată.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Decit galvanizata , mai bine alta masina , pina apare BOALA de rugina
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
yomarius |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BN64FLO @ 20 Mar 2014, 22:50) am mai postat undeva poza cu dacia unui prieten care s-a dat peste cap de vreo 3 ori si soferul nu a patit nimic... Sigur nu s-a dat de vreo 4-5 ori peste cap? Ca ma uit la o aripa neatinsa, bara fata e si ea intacta... Sau Dacia are un stil propriu de a se da peste cap? |
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
maho |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(AR-18-MOS @ 20 Mar 2014, 23:26) Culmea face ca eu nu-i intalnesc pe astia 20% cu E, esti tu ghinionist (daca ai si lipici la capete de pod... ![]() QUOTE(crystyan28 @ 20 Mar 2014, 23:38) Ca o completare tare sunt curios cum o sa arate loganurile dupa 20 de ani A mai fost. Preferabil ar fi sa-ti iei decizia (reparat, schimbat, imbunatatit, argon, etc.) in functie de cat mai vrei sa tii masina, si ce vrei sa faci cu ea. Stabileste-ti prioritatile si posibilitatile, si dupa aia da-i bataie... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
crystyan28 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Unchimiu imi dadea cu clapa si stricam vopseaua pe ele nu sunt povesti dar toti stim problemele clapelor.In carte la mine scrie gri met 01017 nu cred ca o pot face gri nemetalizat.
marksman tatal prietenului meu a sperat ca va mai circula cu aceasta masina dar a murit anul trecut si fisu nu are ce face cu ea ca are deja 2 masini TICO si O ASTRA.Ceea ce am pus eu pe ia nu m-au costat nimic ca le-am avut de pe celelalte. Maho prioritatile sunt stabilite.Vreau sa o fac cat se poate de bine.Nu sunt samsar sa astup gaurile cu fibra. Iar culoarea as vrea sa fie alba ca am avut masina alba si imi place mai mult ca se aseaza mai bine decat pe orice culoare. |
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Atunci
fa-o ALBA ca de spital , am eu girofar ALBASTRU , treci de militia de circulatie OK , ( serios , nu glumesc ) . |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Da cine a zis ca va fii alba spital poare o fac ceva de genu dar cu capota alba inca nu stiu
21 Mar 2014, 13:40: totusi ai idee cum se procedeaza? 21 Mar 2014, 13:44: Sau asa clean.Scuze lui Silviu_92 e masina lui 21 Mar 2014, 14:48: de acel motor nu stie nimeni nimic?? This post has been edited by crystyan28: 21 Mar 2014, 14:48 Attached thumbnail(s) images.jpg ( Size: 7.67k ) Number of downloads: 694 P1020895.JPG ( Size: 890.71k ) Number of downloads: 746 |
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
yomarius |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
ALEA SUNT CULORI COMUNE , CINE AVEA " METALIZATA " era Smecher cu relatii , cel putin aici la Buc .
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 20 Mar 2014, 23:59) In BUCURESTI se folosesc la GREU (MAPn) etc ... slz, dsn DACIA si ARO , azi am vazut si GAZ ( IMS 421 , posibil ) are roata de rezerva pe usa de la sofer stinga si cercul tricolor , ce tabla fara pic de rugina , alea DA masini ![]() Salut,unde ai vazut ims-ul,sau gaz-ul la ce unitate,daca se poate spune,era pe strada sau bagat in garaj si cand l-ai vazut,mersi... |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 21 Mar 2014, 22:55) Salut,unde ai vazut ims-ul,sau gaz-ul la ce unitate,daca se poate spune,era pe strada sau bagat in garaj si cand l-ai vazut,mersi... Pe 19 luna asta ( o fi doar de relocare , BD DR.Taberii cu Antiaeriana ) mai misca si SAVIEM-URI ... etc , era tare de tot printre Dustere si Loganuri si Sanderouri si Clio si Megane si vw TDI bineinteles , BMW si alte troace SH ca noi ![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
marksman |
![]()
Post
#110
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.724 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(crystyan28 @ 21 Mar 2014, 13:24) Unchimiu imi dadea cu clapa si stricam vopseaua pe ele nu sunt povesti dar toti stim problemele clapelor.In carte la mine scrie gri met 01017 nu cred ca o pot face gri nemetalizat. Omule, las-o-n spanac de treaba, cum sa spui ca stricai vopseaua pe ele? Finu-meu are o "injectata" cu usi cu clape de cand au aparut in productie si pana-n ziua de azi n-a avut vreo problema. Si masina aia o conduce si baiatul lui si n-am auzit de vreo problema la clapetele de la usi. Mai stiu pe un fost coleg de liceu care avea tot Dacia cu usi cu clape, si la fel, nicio problema. Si in privinta culorii, din 2001 nu se mai scrie culoarea exacta in carte, la Logan am avut gri metalizat si era trecut GRI, la Passat am albastru metalizat si e trecut ALBASTRU. QUOTE(crystyan28 @ 21 Mar 2014, 13:24) marksman tatal prietenului meu a sperat ca va mai circula cu aceasta masina dar a murit anul trecut si fisu nu are ce face cu ea ca are deja 2 masini TICO si O ASTRA. Dumnezeu sa-l odihneasca. Da' fi-su' de ce n-a radiat masina daca stia ca vine impozitul 500 de lei? QUOTE(crystyan28 @ 21 Mar 2014, 13:24) Ceea ce am pus eu pe ia nu m-au costat nimic ca le-am avut de pe celelalte. Maho prioritatile sunt stabilite.Vreau sa o fac cat se poate de bine.Nu sunt samsar sa astup gaurile cu fibra. Iar culoarea as vrea sa fie alba ca am avut masina alba si imi place mai mult ca se aseaza mai bine decat pe orice culoare. Mai ales daca ce-ai pus pe ea nu te-a costat nimic, asa cum zici, atunci n-ai nicio scuza ca n-ai astupat ditamai gaura din aripa. Tu umbli cu hainele rupte sau le peticesti? Te afli-n treaba cu schimbat culoarea, parerea mea. Cauta un pic pe net, o sa gasesti si informatii, taxa era cateva zeci de lei din ce-mi amintesc. Si gri metalizat sau nu, e culoare foarte rezistenta la jeg. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Omule,poate finul tau are curte si nu trag toti jegosi de clape-le usilor sa vada daca se deschide vreo usa nu sunt rasist dar stau intr-o zona in care gasesc masina zi de zi cu urme de talpi pe ea pentru ca dmn-ul mazare a mutat toti tiganii in zona in care stau eu.Intr-o seara l-am gasit pe unu la cealalta masina se chinuia sa imi scoata butonul usii (cn3) pentru a-mi deschide usa.asa ca daca iti trag astia de clape urmatoarea interventie este dasfacerea fetei de usi si indreptarea sistemului de angrenare a clapei.In privinta culorii ai foarte mare dreptate doar ca masina din semnatura este din 2000 nu din 2001 deci ca atare codul culorii este 01017 si nu o pot face orice gri.
Prietenul meu nu a radiat masina pentru ca nu a scapat de rabla de papuc si din cate stiu eu intai trebuie sa scapi de rabla si dupa sa o radiezi de la impozit cu dovada ca nu mai ai acea masina in ograda. Cum spui tu ca ma aflu in treaba cu schimbatul culorii eu zic ca ma aflam in treaba daca astupam acele gauri adica riripeam banii pe chit si vopsea cum am mai spus nu sunt samsar sau tepar sa astup gaurile cu chit si dupa sa o vand ca "recent vopsita".Nu o spun cu rautate credema.Intradevar nu o spal cu saptamanile ai foarte mare dreptate cu rezistenta la jeg dar spune tu ti-ar place aceasta culoare?Mie unu nu-mi place dar asta a fost singura dacie cara am gasit-o cu taxa anaf platita. Stiu ca ma costa cam 100 de lei schimbul culori dar nu stiu sigur daca trebuie sa fie proprietarul sau nu pentru ca unchimiu e plecat tin tara.Pretul la rar il scutesc din diferenta de pret dinte vopseua nemetalizata cu cea metalizata. |
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
todhiere |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Fapte:
- esti tanar ( banuiesc ) si vrei sa ai o masina de umblat cu buget redus - nu ti-e lene/frica/rusine sa te murdaresti pe maini si sa repari ceva, absolut laudabil - ai gasit o masina ieftina ce s-a potrivit nevoilor tale si ai luat-o fara sa stai pe ganduri, stiind probabil ca nu o sa ai aspiratii la ceva mai scump pe moment Contra-argumente: - la cati bani si cata munca ai bagat in acea Dacie, sunt convins ca gaseai o alta "ciupa" vestica, mult mai bine inginerizata si mai sigura, mai dotata, cu aceleasi costuri de reparatie ( nu ma bag la exemple ca sunt zeci de variante pe la 2500-4000 lei ) - DE RUGINA NU SCAPI. Punct. Am avut 4 ani masina cu rugina, am avut prieteni cu asa ceva, stiu cum e, ca sa o repari ai nevoie de costuri mari, si te trezesti ca investitia e imensa si nu mai ai nevoie de masina; un restaurator iti scoate rugina, restul lucrarilor de 1000 de lei sunt carpeli, exceptie fiind cand tu esti mesterul si faci o treaba de calitate, dand banii numai pe piese - nu inteleg obsesia pentru o masina din fostul bloc comunist, cu tehnologie de 50 de ani, materiale proaste, care reprezinta pentru romani tot ce e mai rau din acea perioada, si culmea, per total e la acelasi pret cu alte rable, care totusi sunt ceva mai sus Din ce am inteles eu, tu ti-ai luat o masina cat mai ieftina care sa iti ofere cat mai multe chestii. Iti garantez, ca daca o luam pe hartie, Dacia e cea mai proasta alegere din acest punct de vedere. Daca mai iei la socoteala ca e o Dacie cu multe probleme, e clar cea mai proasta alegere posibila. Daca mi se permite sa intreb, sunt curios cat ai dat pe ea si cati bani ai bagat in ea pana acum? Si nu inteleg de ce o aperi si justifici atata, cand tu cu gura ta si alti forumisti spuneti ca sunt masini rele: ca piesele de conex sunt varza, ca tabla era mai buna in anii '80, ca usile de pe zambet se defecteaza repede etc. Ai alte solutii in fata si cu incapatanare refuzi sa le iei macar in considerare, iubind o bucata de tabla infecta care nu ti-a adus nicio satisfactie si nu are nicio valoare sentimentala pentru tine, ba mai mult, te-a costat timp, bani, si nervi. Nu vreau sa presupun lucruri despre nimeni, eu privesc de afara situatia si nu spun ca e batut in cuie ce zic eu. Totusi, cred ca ar trebui sa iei in considerare multe lucruri inainte sa continui cu aceasta masina, sa mai schimbi perspectiva. Si v-as ruga pe toti care cititi acest topic, sa aruncati o privire la alta poveste de pe clubford: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=23&t=36230 |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
maho |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.234 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(todhiere @ 23 Mar 2014, 11:16) Contra-argumente: - la cati bani si cata munca ai bagat in acea Dacie, sunt convins ca gaseai o alta "ciupa" vestica, mult mai bine inginerizata si mai sigura, mai dotata, cu aceleasi costuri de reparatie ( nu ma bag la exemple ca sunt zeci de variante pe la 2500-4000 lei ) - DE RUGINA NU SCAPI. Punct. Am avut 4 ani masina cu rugina, am avut prieteni cu asa ceva, stiu cum e, ca sa o repari ai nevoie de costuri mari, si te trezesti ca investitia e imensa si nu mai ai nevoie de masina; un restaurator iti scoate rugina, restul lucrarilor de 1000 de lei sunt carpeli, exceptie fiind cand tu esti mesterul si faci o treaba de calitate, dand banii numai pe piese - nu inteleg obsesia pentru o masina din fostul bloc comunist, cu tehnologie de 50 de ani, materiale proaste, care reprezinta pentru romani tot ce e mai rau din acea perioada.. piesele de conex sunt varza, ca tabla era mai buna in anii '80, .. In cea mai mare parte ai dreptate, cu cateva mici obiectii: Cu 2500-4000 iei un "sh" (care de fapt nu-i "second", ci n+1) care necesita bani mai multi decat o dacie la aceeasi valoare. Motor de generatie mai noua, corect, dar restul problemelor... Rugina - chiar tu spui - nu tine cont ca-i dacie sau altceva... tabla-i tabla, daca-i din anii pana-n '80, sunt sanse mai mari sa se fi pastrat mai bine daciile (comparatie strict pe aceiasi ani, intre o dacie si un "multi-h"; motivul - multe dacii au fost in proprietatea unor actuali pensionari, care nu visau in vremea aia la un "sh", in consecinta au ingrijit dacia cum s-au priceput mai bine, multi dintre ei). Nici tehnologia daciei, nici restul nu-s "comuniste" (desi-s vechi), deci n-au cum sa reprezinte "tot ce e mai rau din acea perioada", cu totul altele au fost bubele comunismului. Mai greu, dar se mai pot gasi si piese bune, nu doar conex, care intr-adevar sunt execrabile. Depinde ce vrea fiecare - bun si ieftin nu se poate... Linkul ford cere autentificare, pt. a fi citit. This post has been edited by maho: 23 Mar 2014, 12:14 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
andri1940 |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Sefu, am mai spus- ia-ti una din asta si uita de Dacie! Tot banii aia ii prapadesti pana la urma, numai ca asta are din fabrica motorul pe care ti-l doresti:
Attached thumbnail(s) Renault_Megane_Hatchback_1999_2003_Photo_03_800x600.jpg ( Size: 94.84k ) Number of downloads: 450 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
crystyan28 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 6 July 11 ![]() |
Masina asta am luato pe motiv ca aveam foarte multe piese de la anterioarele si a fost o masina pe care o stiam.Am cautat pana sa o iau pe asta dar marea majoritate erau revopsite deci sansele ca gaurile sa fi fost acoperite cu chit si apoi vopsite erau destul de mari.Asta a fost sa zic singura care corespundea cerintelor mele.(asigurare mica,fara avarie,vopsea originala,taxa platita)
|
--------------------
dacia
1310
2000 berlina
- CT 91 RUS
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.215 Joined: 13 October 06 ![]() |
Nu pune la suflet comentariile rautacioase, mie unuia imi place masina ta.
Tablaria se face, pe parte de motor-cutie masina se descurca. In locul tau as cauta niste indicatoare de bord cu turometru, indicator de presiune ulei si temperatura apa. Sunt cat se poate de utile. 1.4 16v e un motor decent ca performante si consum. Nu stiu cate sanse ai sa-l transplantezi pe 1310. Ar fi o treaba, ma tem insa ca te-ar costa foarte mult. @andri1940 - si daca cedeaza diferite componente la megane I, cat te costa ? Numai o bobina e 300-400 de lei, si cum le schimbi pe toate patru o data ajungi rapid la cifre maricele. Nici nu vreau sa ma gandesc la alternator, compresor AC, si alte maruntisuri care au obiceiul sa pice. Da, costul de achizitie e mic, dar cam aici se termina povestea frumoasa. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
De curiozitate, ai aruncat un ochi inainte pe vreun site de piese ca sa vezi cat costa cele enumerate de tine? Bobinele alea de care zici tu sunt 100-125 bucata. Alternatoarele si compresoarele nu pica cum crezi tu si se gasesc componente, nu schimbi tot ansamblul. Nici la Dacie nu pica alternatoarele sau electromotoarele asa usor.
Hai sa ne mai interesam putin inainte de a arunca cu preturi astronomice din auzite, ca mi-a zis mie un prieten care are un unchi etc. Sunt o gramada care habar nu au ce vorbesc, doar le-a trecut pe la ureche ceva si iau de bun (nu fac aici referire la tine, vorbesc la general). Eu iti zic ca nu e chiar asa. Am masini frantuzesti de care foarte multi spun ca au preturi prohibitive la piese, dar vorbesc doar din povesti spuse de altii. Eu iti spun ca nu este chiar asa, sunt piese care costa mai putin ca la Dacie, chiar in reprezentanta, altele costa mai mult, e normal, dar nici fiabilitatea nu poate fi comparata sub nici o forma. This post has been edited by cristio_79: 24 Mar 2014, 14:16 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
todhiere |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Si daca-i pica compresorul de ac nu poate umbla fara clima dupaia? Dacia nu are nici geamuri electrice. Pe scurt asta se traduce cam asa: nu-ti lua o masina care ti-o permiti si care are niste dotari si se potriveste cu cerintele tale, pentru ca s-ar putea defecta, mai bine ia-ti una care trebuie sa o reconstruiesti capital, cu tehnologie invechita si la care sigur vor cadea toate, pentru ca e mai mic pretul initial de achizitie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Asta intreb si eu- la ce ii trebuie AC functional, la Dacie are? O bobina e 160 lei, dar sansele sa pice la astea mai vechi sunt minime, eu nu am inlocuit nici una la masina mea. Piesele sunt ieftine si daca repari un Megane macar ai masina cat de cat, fata de Dacia 1300...
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Daca pleci de la ideea ca pe Dacie nu aveai AC si alte dotari si nu este nevoie sa functioneze pe una straina sh, mai bine ramai la Dacie. Daca tot dai niste bani, macar sa fie functionale toate dotarile astea de confort. Ca altele gen geamuri electrice spate sau mai stiu eu ce nici nu le folosesti prea des. Eu nu stiu daca m-am atins de doua ori de joystick-ul oglinzilor exterioare. In schimb, incalzirea lor face banii.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 10:22 |