sistem franare
![]() ![]() ![]() |
sistem franare
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|||
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
E/nu e indentica, este un topic foarte util pentru reconditionarea unei pompe de frana
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Noi ,
habar nu avem ce au facut inginerii aia de la DACIA, acolo e diferenta de piese , SEFU de la CAP ... Partidul avem masinile care erau pentru altii , ![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Babaq139QMB2 @ 16 Apr 2014, 12:59) Noi , habar nu avem ce au facut inginerii aia de la DACIA, acolo e diferenta de piese , SEFU de la CAP ... Partidul avem masinile care erau pentru altii , ![]() De 10 minute incerc sa imi dau seama la ce te referi si nu reusesc... ![]() Ce legatura are cu ce vorbim noi? Si cu ce difera pompa de dacie cu 4 conducte si ICP fata de aia din tutorial? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
claudiuploiesti |
![]()
Post
#35
|
Un roman din Romania Group: Members Posts: 101 Joined: 22 December 12 From: Ploiesti ![]() |
Pentru initiatorul topicului.
Vezi ca daca furtunele de frana sunt vechi e posibil sa se umfle cand pui frana deci nu se intareste frana la apasare Daca pierzi lichid si restul sistemullui e in regula (pompa cilindri etrieri conducte) atunci verifica sa nu ai vreun furtun de frana crapat . |
--------------------
dacia 1310 TX
break
1988 / 4 viteze
- o dacie break
|
|
valex19 |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
Am cumparat pompa noua de autonova,montat ,aerisit,inghetau franele,la 2ile sa imuiat putin pedala,azi a trbuit sa aerisesc iar pt ca se ducea pedala la fund si frana mai deloc.Am primit un pont de l un nene sa cumpar pompa simpla si sa o montez pe servo,"cica" ingheata rotile,voi ce spuneti?
|
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
Babaq139QMB2 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Ia de la cineva imprumut si daca functioneaza , atunci faci achizitia
![]() |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
KeO |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
Posibil sa fi fost pompa veche( fabricata demult), si au imbatranit garnitule in ea. Schimba garniturile in asta, si lasa basmele cu cea simpla. Cu aia ai avea probleme si la ITP, ca nu ti-o accepta.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
BuggyDacia |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 April 14 ![]() |
Dacă ai pompă cu ICP (4 conducte) și vrei să pui una cu simplu circuit, trebuie să înlocuiești și limitatorul de frânare. Pompa cu simplu circuit este ceva mai eficientă pentru că face aceeași presiune pe toate cele 3 conducte, pe când la cele cu dublu circuit, forța de compresie al celui de-al doilea cilindru este condiționată de presiunea exercitată de primul cilindru, cursa tijei fiind mai lungă atunci când pe circuit este împinsă o cantitate mai mare de lichid. Nu mai sunt acceptate de RAR pentru că în cazul unei scurgeri de lichid, este compromis tot sistemul frânei de serviciu.
Dacă limitatorul este pe poziția deschis, saboții sunt reglați corect, garniturile din pompă sunt bune, iar tija servofrânei este reglată corect astfel încât pistonașele să fie împinse la maxim de arc permițând realimentarea cu luchid din vas, ar trebui să simți cum pedala începe să țină din ce în ce mai sus cu fiecare apăsare succesivă. Dacă pompa este ok și tija nu ține atacată pompa, cursa lungă a pedalei poate aparea din cauza reglării necorespunzătoare a tijei ce acționează limitatorul sau distanței prea mari dintre saboți și tamburi, în ambele cazuri presiunea se pierde inutil pentru a deplasa în gol saboții și limitatorul iar când lași pedala, arcurile saboților și limitatorul îți împing lichidul înapoi în vas în loc să permită realimentare cu lichid la revenirea completă a pedalei. Dacă este prezent aer pe instalație, pedala va fi mult mai elastică decât în mod normal, la fel ca o pompă de roți ce are furtunul astupat. Dacă nu ai scurgeri de lichid, este puțin probabil să-ți intre aer în instalație. Pentru a verifica dacă problema este de la circuitul care pleacă spre limitator, poți bloca ieșirea respectivă din pompă folosind un niplu și o conductă de 3-4cm înfundată la capăt. Recomand ca aerisirea să o faci prin cădere liberă sau eventual cu presiune în vasul pompei. Dacă alegi varianta "clasică" cu pedala, măcar nu apăsa forțat și cu putere pedala în timp ce iese lichidul pe aerisitor pentru că aerul din instalație se va disipa în foarte multe bule ce rămân lipite de pereții interiori ai conductelor/cilindrilor (la fel ca la sticlele de apă carbogazoasă). |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1985
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:54 |