DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mai am putin, si ii dau foc

crystyan24
post 2 Apr 2008, 14:25
Post #1


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




cand am ridicat capota am avut marea surpriza de a gasi ulei prelins pe partea stanga jos in jurul jojei,aruncat pana unde se leaga cablul de ambreiaj,pe la baza delcoului,si curios in jurul bujiei 1 si 3(mentionez ca bujiile is stranse la maxim)!mai exista vreun loc pe unde mai poate arunca ulei sau ii dau eu vreo gaura p undeva?smile.gif)))
gun3.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1995 - BZ 06 MFE
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 2 Apr 2008, 14:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




da pe la garnitura capacului culbutorilor pe linga dopul de etansare a capacului pe linga joja sau pe linga pompa de benzina si chiar pe linga o bujiie dar ar trebuii sati mearga motorul prost tare atunci pt ca ai pierde compresie pe linga bujie


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psihoursu
post 2 Apr 2008, 14:55
Post #3


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 139
Joined: 15 August 07




inainte sa segmentez motorul imi arunca ulei pe la joja, defapt imi arunca joja afara


--------------------
dacia 1310/ 1997 - B 04 MOC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 2 Apr 2008, 16:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pierderile pe langa delcou le poti avea datorita garniturii rupte dintre delcou si bloc motor.Daca ai motor de 1400 ,si cred ca ai ,nu vei scapa de pierderi de ulei pe la bujii...chiulasele de 1400 (nu toate) au niste "crestaturi" pe marginea filetului (buza) unde trebuie sa se lipeasca garnitura de la bujie pe chiulasa.Aceste crestaturi au rolul sa impiedice desfiletarea (nedorita) dar faciliteaza pierderea de ulei pe langa garnituri.Sper sa-ti fi fost de folos ! Nu-i da foc...asta-i o problema minora ! smile.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan24
post 2 Apr 2008, 17:40
Post #5


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




pai si cum pot rezolva problemele astea?ca mai toate raspunsurile doar mi-au confirmat ce am spus eu dar rezolvare ioc!


--------------------
dacia 1310 berlina 1995 - BZ 06 MFE
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 2 Apr 2008, 18:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(renotgo @ 2 Apr 2008, 16:14)
Pierderile pe langa delcou le poti avea datorita garniturii rupte dintre delcou si bloc motor.Daca ai motor de 1400 ,si cred ca ai ,nu vei scapa de pierderi de ulei pe la bujii...chiulasele de 1400 (nu toate) au niste "crestaturi" pe marginea filetului (buza) unde  trebuie sa se lipeasca garnitura de la bujie pe chiulasa.Aceste crestaturi au rolul sa impiedice desfiletarea (nedorita) dar faciliteaza pierderea de ulei pe langa garnituri.Sper sa-ti fi fost de folos ! Nu-i da foc...asta-i o problema minora ! smile.gif
*



Eu am mers mult timp fara acea garnitura la delcou si nu mi-a aruncat ulei pe acolo. Acuma ce-i drept am pus ca ia venit randul la asa ceva tongue.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Apr 2008, 18:13
Post #7


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




prea putin se pierde intre bloc si delcou(asta un cazul lipsei garniturii aferente)....
garnitura capacului culbutori e una din belelele initiatorului topicului....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 2 Apr 2008, 18:35
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Daca priza de evacuare a gazelor de carter din capacul culbutorilor e infundata (eventual la nivelul T-ului de plastic de la carburator), apare o suprapresiune in carter ce poate impinge afara joja si poate sa arunce pe acolo ulei.
Succes!


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan24
post 2 Apr 2008, 18:38
Post #9


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




pai eu am infundat teul pentru ca am anulat furtunul ala de la capacul culbutorilor la carburator si am scos afara un furtun sub masina!de mentionat ca pe la garnitura capac culbutori nu pierd pic de ulei!


--------------------
dacia 1310 berlina 1995 - BZ 06 MFE
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 2 Apr 2008, 19:07
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Da, prietene, tu nu pierzi ulei pentru ca nu ai suprapresiune. Furtunul ala pe care l-ai pus evacueaza gazele in atmosfera.
Eu ma refeream la priza de evacuare a gazelor de la capacul culbutorilor.

This post has been edited by Kinetix: 2 Apr 2008, 19:08


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 2 Apr 2008, 19:11
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Eliminand circuitul de reaspirare a vaporilor de ulei ai facut o mare greseala !Mai devreme ti-am aratat unde ar trebui sa "umblii" pentru a-ti remedia problemele ,altceva ce-as fi putut face ?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystyan24
post 2 Apr 2008, 20:44
Post #12


NU IMI IA POZA


Group: Members
Posts: 21
Joined: 6 February 08
From: buzau




pai asa am crezut ca scap de mucii din carburator si de uleiul consumat in exces!oricum motorul meu e aproape varza!

3 Apr 2008, 19:41:
e vreo problema daca merg cu furtunul ala sub masina de la capac culbutori?c poate afecta?si inca ceva!de ce masina merge perfect in toate vitezele insa in a 4 a nu vrea sa accelereze decat foarte greu si doar daca o iau foarte usor?

This post has been edited by crystyan24: 3 Apr 2008, 19:41


--------------------
dacia 1310 berlina 1995 - BZ 06 MFE
AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Apr 2008, 09:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pai...daca ai motorul "varza" se schimba problema ...Ai procedat bine, altfel il sufocai cu gazele iesite in exces.Am avut o Dacie cu motor 1300 " foarte varza" dar tragea de rupea in toate treptele de viteza.Masina era model 1988 adusa din Ungaria excelent construita ,am fost foarte multumit de ea.In cazul tau...nu stiu ce sa spun ,poate ai roti infranate ,avans prea mic ,alimentare insuficienta ,fltru de aer colmatat ,s.a.m.d. salut.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 09:18
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(renotgo @ 2 Apr 2008, 16:14)
Pierderile pe langa delcou le poti avea datorita garniturii rupte dintre delcou si bloc motor.Daca ai motor de 1400 ,si cred ca ai ,nu vei scapa de pierderi de ulei pe la bujii...chiulasele de 1400 (nu toate) au niste "crestaturi" pe marginea filetului (buza) unde  trebuie sa se lipeasca garnitura de la bujie pe chiulasa.Aceste crestaturi au rolul sa impiedice desfiletarea (nedorita) dar faciliteaza pierderea de ulei pe langa garnituri.Sper sa-ti fi fost de folos ! Nu-i da foc...asta-i o problema minora ! smile.gif
*



nu am intalnit niciodata o chiulasa cu acele crestaturi, dar daca stii matale mai bine nu contest.

Si aporpos de ulei, la un motor in mod normal nu are ce cauta acolo!!! chiar daca lasi bujia nestransa, sau fara garnitura.

This post has been edited by argon: 4 Apr 2008, 09:23


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Apr 2008, 11:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Argon ,iti recomand sa mai studiezi ...ti-ar prinde bine ! salut.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 11:14
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




explica mai pe larg, la ce te referi, ca sunt 2 probleme(crestaturile si uleiul in camera de ardere), e pacat ca un asa izvor nemarginit de cunostinte sa ramana ascuns wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Apr 2008, 11:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




APROPOS ...studiaza...si-o sa dai de acel IZVOR ... mandru.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 11:23
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu schimba subiectul, ce sustii, ca e normal sa fie ulei in camera de ardere, sau ca exista chiulase cu niste "crestaturi" in jurul gaurilor de bujii?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Apr 2008, 11:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Chiar n-ai vazut Dacii cu ulei pe si pe langa bujii?Motoarele uzate "primesc" ulei din baie pe langa segmenti ...dupa care-l papa cu placere .In acest caz este clar ca uleiul ajunge in camera de ardere ,nu?In cazul simeringurilor de supape uzate ,unde se scurge uleiul ce ajunge la rampa ?O parte din ulei arde odata cu benzina...si o mica parte "unge" bujiile .Daca bujiile au garniturile uzate ,nestranse sau chiulasa are acele" crestaturi "uleiul iese la lumina...N-am spus ca este normal sa existe ulei in camera de ardere ... smile.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 11:41
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Puteai spune asta din prima, fara tonul de superioritate, care m-a deranjat. Acum o dai pe motoare uzate, normal ca stiu ce se intampla la motoare uzate, dar nu ma refeream la motoare uzate.

QUOTE(argon @ 4 Apr 2008, 09:18)
Si aporpos de ulei, la un motor in mod normal nu are ce cauta acolo!!!
*




iar apropos de crestaturi, ele nu exista, dintre membri forumului, cine are motor de 1400, si a observat acele crestaturi il rog sa posteze, sa ma edific si eu. Daca ar exista, ma intreb ce efect ar avea asupra compresiei, daca sustii ca poate iesi ulei pe acolo la motoare uzate. Uleiul iese, dar din cauze de filet pe duca-necesita reductii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Apr 2008, 11:43
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Are motor varza, cum afirma singur, deci ulei in camera de ardere poate apare (pe la segmenti sau ghiduri).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 4 Apr 2008, 12:14
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Argon,oare de ce-am fost eu ironic... ?De la "matale" si pana la faza cu "o dai pe motoare uzate" ...astea ce-or fi ,ma-ntreb ...!?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 12:42
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




raspuns cu aceeasi moneda.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 Apr 2008, 13:14
Post #24


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pe langa titlul nesugestiv, initiatorul nici n-a spus daca s-a-mproscat cu ulei si caroseria (dubluri aripi, capota).

Caracterul "accidental" al problemei ma face sa cred ca a fost mandrul beneficiar al unei explozii in carter.

Remediere - RK


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 07:08
Forum Renault