mai am putin, si ii dau foc
![]() ![]() ![]() |
mai am putin, si ii dau foc
crystyan24 |
![]()
Post
#1
|
||
NU IMI IA POZA Group: Members Posts: 21 Joined: 6 February 08 From: buzau ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
berlina
1995
- BZ 06 MFE AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
|
|||
mitu2002 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
da pe la garnitura capacului culbutorilor pe linga dopul de etansare a capacului pe linga joja sau pe linga pompa de benzina si chiar pe linga o bujiie dar ar trebuii sati mearga motorul prost tare atunci pt ca ai pierde compresie pe linga bujie
|
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
psihoursu |
![]()
Post
#3
|
![]() posesor de Bugatti 1310 Group: Members Posts: 139 Joined: 15 August 07 ![]() |
inainte sa segmentez motorul imi arunca ulei pe la joja, defapt imi arunca joja afara
|
--------------------
dacia
1310/
1997
- B 04 MOC
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pierderile pe langa delcou le poti avea datorita garniturii rupte dintre delcou si bloc motor.Daca ai motor de 1400 ,si cred ca ai ,nu vei scapa de pierderi de ulei pe la bujii...chiulasele de 1400 (nu toate) au niste "crestaturi" pe marginea filetului (buza) unde trebuie sa se lipeasca garnitura de la bujie pe chiulasa.Aceste crestaturi au rolul sa impiedice desfiletarea (nedorita) dar faciliteaza pierderea de ulei pe langa garnituri.Sper sa-ti fi fost de folos ! Nu-i da foc...asta-i o problema minora !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
crystyan24 |
![]()
Post
#5
|
NU IMI IA POZA Group: Members Posts: 21 Joined: 6 February 08 From: buzau ![]() |
pai si cum pot rezolva problemele astea?ca mai toate raspunsurile doar mi-au confirmat ce am spus eu dar rezolvare ioc!
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1995
- BZ 06 MFE AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
QUOTE(renotgo @ 2 Apr 2008, 16:14) Pierderile pe langa delcou le poti avea datorita garniturii rupte dintre delcou si bloc motor.Daca ai motor de 1400 ,si cred ca ai ,nu vei scapa de pierderi de ulei pe la bujii...chiulasele de 1400 (nu toate) au niste "crestaturi" pe marginea filetului (buza) unde trebuie sa se lipeasca garnitura de la bujie pe chiulasa.Aceste crestaturi au rolul sa impiedice desfiletarea (nedorita) dar faciliteaza pierderea de ulei pe langa garnituri.Sper sa-ti fi fost de folos ! Nu-i da foc...asta-i o problema minora ! ![]() Eu am mers mult timp fara acea garnitura la delcou si nu mi-a aruncat ulei pe acolo. Acuma ce-i drept am pus ca ia venit randul la asa ceva ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
prea putin se pierde intre bloc si delcou(asta un cazul lipsei garniturii aferente)....
garnitura capacului culbutori e una din belelele initiatorului topicului.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Daca priza de evacuare a gazelor de carter din capacul culbutorilor e infundata (eventual la nivelul T-ului de plastic de la carburator), apare o suprapresiune in carter ce poate impinge afara joja si poate sa arunce pe acolo ulei.
Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
crystyan24 |
![]()
Post
#9
|
NU IMI IA POZA Group: Members Posts: 21 Joined: 6 February 08 From: buzau ![]() |
pai eu am infundat teul pentru ca am anulat furtunul ala de la capacul culbutorilor la carburator si am scos afara un furtun sub masina!de mentionat ca pe la garnitura capac culbutori nu pierd pic de ulei!
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1995
- BZ 06 MFE AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Da, prietene, tu nu pierzi ulei pentru ca nu ai suprapresiune. Furtunul ala pe care l-ai pus evacueaza gazele in atmosfera.
Eu ma refeream la priza de evacuare a gazelor de la capacul culbutorilor. This post has been edited by Kinetix: 2 Apr 2008, 19:08 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
renotgo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Eliminand circuitul de reaspirare a vaporilor de ulei ai facut o mare greseala !Mai devreme ti-am aratat unde ar trebui sa "umblii" pentru a-ti remedia problemele ,altceva ce-as fi putut face ?
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
crystyan24 |
![]()
Post
#12
|
NU IMI IA POZA Group: Members Posts: 21 Joined: 6 February 08 From: buzau ![]() |
pai asa am crezut ca scap de mucii din carburator si de uleiul consumat in exces!oricum motorul meu e aproape varza!
3 Apr 2008, 19:41: e vreo problema daca merg cu furtunul ala sub masina de la capac culbutori?c poate afecta?si inca ceva!de ce masina merge perfect in toate vitezele insa in a 4 a nu vrea sa accelereze decat foarte greu si doar daca o iau foarte usor? This post has been edited by crystyan24: 3 Apr 2008, 19:41 |
--------------------
dacia 1310
berlina
1995
- BZ 06 MFE AM AVUT AUDI Q7 DA MI-AM LUAT DACIE CA NU AVEAM BANI DE BENZINA....MAKR ASA AM GPL!
|
|
renotgo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pai...daca ai motorul "varza" se schimba problema ...Ai procedat bine, altfel il sufocai cu gazele iesite in exces.Am avut o Dacie cu motor 1300 " foarte varza" dar tragea de rupea in toate treptele de viteza.Masina era model 1988 adusa din Ungaria excelent construita ,am fost foarte multumit de ea.In cazul tau...nu stiu ce sa spun ,poate ai roti infranate ,avans prea mic ,alimentare insuficienta ,fltru de aer colmatat ,s.a.m.d.
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(renotgo @ 2 Apr 2008, 16:14) Pierderile pe langa delcou le poti avea datorita garniturii rupte dintre delcou si bloc motor.Daca ai motor de 1400 ,si cred ca ai ,nu vei scapa de pierderi de ulei pe la bujii...chiulasele de 1400 (nu toate) au niste "crestaturi" pe marginea filetului (buza) unde trebuie sa se lipeasca garnitura de la bujie pe chiulasa.Aceste crestaturi au rolul sa impiedice desfiletarea (nedorita) dar faciliteaza pierderea de ulei pe langa garnituri.Sper sa-ti fi fost de folos ! Nu-i da foc...asta-i o problema minora ! ![]() nu am intalnit niciodata o chiulasa cu acele crestaturi, dar daca stii matale mai bine nu contest. Si aporpos de ulei, la un motor in mod normal nu are ce cauta acolo!!! chiar daca lasi bujia nestransa, sau fara garnitura. This post has been edited by argon: 4 Apr 2008, 09:23 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Argon ,iti recomand sa mai studiezi ...ti-ar prinde bine !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
explica mai pe larg, la ce te referi, ca sunt 2 probleme(crestaturile si uleiul in camera de ardere), e pacat ca un asa izvor nemarginit de cunostinte sa ramana ascuns
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
APROPOS ...studiaza...si-o sa dai de acel IZVOR ...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu schimba subiectul, ce sustii, ca e normal sa fie ulei in camera de ardere, sau ca exista chiulase cu niste "crestaturi" in jurul gaurilor de bujii?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
renotgo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Chiar n-ai vazut Dacii cu ulei pe si pe langa bujii?Motoarele uzate "primesc" ulei din baie pe langa segmenti ...dupa care-l papa cu placere .In acest caz este clar ca uleiul ajunge in camera de ardere ,nu?In cazul simeringurilor de supape uzate ,unde se scurge uleiul ce ajunge la rampa ?O parte din ulei arde odata cu benzina...si o mica parte "unge" bujiile .Daca bujiile au garniturile uzate ,nestranse sau chiulasa are acele" crestaturi "uleiul iese la lumina...N-am spus ca este normal sa existe ulei in camera de ardere ...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Puteai spune asta din prima, fara tonul de superioritate, care m-a deranjat. Acum o dai pe motoare uzate, normal ca stiu ce se intampla la motoare uzate, dar nu ma refeream la motoare uzate.
QUOTE(argon @ 4 Apr 2008, 09:18) iar apropos de crestaturi, ele nu exista, dintre membri forumului, cine are motor de 1400, si a observat acele crestaturi il rog sa posteze, sa ma edific si eu. Daca ar exista, ma intreb ce efect ar avea asupra compresiei, daca sustii ca poate iesi ulei pe acolo la motoare uzate. Uleiul iese, dar din cauze de filet pe duca-necesita reductii. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Are motor varza, cum afirma singur, deci ulei in camera de ardere poate apare (pe la segmenti sau ghiduri).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
renotgo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Argon,oare de ce-am fost eu ironic... ?De la "matale" si pana la faza cu "o dai pe motoare uzate" ...astea ce-or fi ,ma-ntreb ...!?
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
argon |
![]()
Post
#23
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
raspuns cu aceeasi moneda.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#24
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pe langa titlul nesugestiv, initiatorul nici n-a spus daca s-a-mproscat cu ulei si caroseria (dubluri aripi, capota).
Caracterul "accidental" al problemei ma face sa cred ca a fost mandrul beneficiar al unei explozii in carter. Remediere - RK |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 07:08 |