320 dA E90 JOY, Un altfel de romb
![]() ![]() |
320 dA E90 JOY, Un altfel de romb
MuciX |
![]()
Post
#271
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
chitsro |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.194 Joined: 4 August 07 ![]() |
Eh da.. stiu, e ca a doua nevasta
![]() ![]() This post has been edited by chitsro: 4 May 2015, 12:17 |
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
cdadan |
![]()
Post
#273
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
marksman |
![]()
Post
#274
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.742 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@cdadan:
QUOTE(marksman @ 10 Mar 2015, 20:42) Nu stiu cum e la pemfeu dar la folcsvaghen atata timp cat suma compensarilor tuturor injectoarelor e zero si compensarea individuala nu depaseste +/-2, poti sa le lasi in pace. QUOTE(chitsro @ 17 Mar 2015, 19:34) Pot sa le las dar nu pot sa fiu linistit cat masina nu e in parametrii, nu sunt genul care sa merg cu ea pana cand pica.. [...] |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
corbex |
![]()
Post
#275
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
chitsro |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.194 Joined: 4 August 07 ![]() |
Da buna asta cu petecu'
![]() Astazi am trecut pe la Autozone si am reechilibrat rotile pentru ca aveam un mic tremurat, 3 roti cereau 15-20 de grame de plumb, doar una a fost ok..au zis ca daca sunt anvelopele noi se mai "aseaza" ![]() Sper sa fie ok, nu vreau sa mai dau alti bani.. imi pare rau ca nu am fost la MHS pentru geometrie, am citit ca era doar 80 de ron + ca nu am fost niciodata intr-o reprezentanta pentru service. |
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
cdadan |
![]()
Post
#277
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(chitsro @ 4 May 2015, 20:51) Pai încearcă sa te relaxezi. Apa, paie si bătaie e rețeta corecta. Când ceva nu-i in regula, o să-ți dai seama. Nu căuta hibe acolo unde nu sunt. Daca mergi la mecanici pentru verificări si reverificări, chiar daca nu sesizezi ceva in neregula, o să-ți găsească ei. Ca doar asta e meseria lor, sa repare, schimbe piese. Probabil ca mecanicii o să-ți recomande o curățare a injectoarelor, preventiv. E rand de manopera picata din cer. De ce sa refuze când clientul o căuta cu lumânarea? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
chitsro |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.194 Joined: 4 August 07 ![]() |
Pai hai sa va zic ce a patit un al user de pe BMWCLUB care a ignorat un injector cu probleme:
"S-a blocat, mi-a topit pistonul, mi-a dat motorina pe evacuare, topit palete turbo. Pe scurt: alt motor, injectoare, turbo, fulie Avea valori sub 1 (0,8-0,95), dar uneori pt 2-3 secunde sarea la +2,3 , nu tot timpul. Cateodata la ralanti auzeam ca se schimba sunetul motorului iar in acel moment sareau corectiile. Motor SH (cu o mica reducere) + reconditionat turbo + 2 injectoare reconditionate, fulie OE, role + intinzatoare INA, curele Corteco, in jur de 2000e. " This post has been edited by chitsro: 4 May 2015, 21:53 |
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
cdadan |
![]()
Post
#279
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Daca e sa te ia dracu, te ia si din fata altarului.
Astfel de cazuri sunt extrem de rare si absolut imprevizibile. Nu cred ca o curatare elimina acest risc. Nici macar injectoarele noi nu elimina acest risc. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
corbex |
![]()
Post
#280
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Eu le-as curata. Mi-ar aduce o senzatie de relaxare.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Numai motorul pe benzină elimină acest risc
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
chitsro |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.194 Joined: 4 August 07 ![]() |
Crezi ca la benzina nu se poate bloca injectorul? Deci variantele ar fi urmatoarele:
1. Curatare direct pe masina cu aparatul Wynns la Dormag 200 ron 2. Pot folosi un aditiv pentru injectoare, din cate stiu era ceva chiar pentru bmw, mai jos link cu el, banuiesc ca sunt si altele, dar multa lume imi spune ca BMW nu recomanda. http://item.shopping.c.yimg.jp/i/l/apdirect_83192296922 3. Il pot schimba cu unul sh sau il pot reconditiona, asta nu stiu cat costa si unde se face, un injector nou cat ar fi? 4. Il pot lasa asa si sa sper ca nu patesc ceva nasol, dar am impresia ca si masina consuma putin mai mult din cauza asta ..motorina oricum bag doar Mol evo si Efix diesel, se pare ca a scazut intr-un an de la 2.4 la 2. |
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
corbex |
![]()
Post
#283
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Aditivul este un solvent. Benzina e si ea tot solvent. Baga 5-7 rezervoare de solvent b, da-i talpa la 4000 de rure si s-a curatat.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
pishky |
![]()
Post
#284
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
din cate stiu eu... injectoarele pe duca se aud, "bat", dau dop de fum la pornire...
au niste simptome. daca nu e cazul....nu-ti face griji, ia un aspacardin. https://www.youtube.com/watch?v=vGTPULwGJE0 iar...bmw nu recomanda curatarea injectoarelor, dar produce un aditiv, si il mai si comercilizeaza, cu sigla lor, (eventual in reprezentata lor, si pe muzica lor?)....wtf? |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
cdadan |
![]()
Post
#285
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(chitsro @ 5 May 2015, 11:02) Povesti gasitemla repezeala, pe subiect: QUOTE echipamentul respectiv a fost conectat la conductele de motorina de la rezervor (tur-retur) inspre motor iar cele inspre rezervor au fost legate intre ele. a adus 1l de substanta - draq stie ce - pe care a desfacut-o in fata mea. a mers echipamentul juma de ora, apoi o pauza, apoi iarasi juma de ora. in tot acest timp (o ora) motorul masinii a functionat pe baza acelui combustibil. Uite ce zice vecinul ăluia de i s-a blocat injectorul: QUOTE Acum vreo 2 ani am facut o curatare preventiva. Masina mergea OK, dar am zis ca nu strica sa curat injectoarele. Dupa curatare am fost nevoit sa schimb toate cele 6 injectoare. Dupa "curatare" curgeau toate. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#286
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Io, in afara de urechile ciulite la distributie nu i-as da decat apa paie si bataie. Motoarele astea sunt facute sa reziste la abuz, d-apai la uz caznic..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#287
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Deși nu-s expert în motoare care merg cu tractorină, îmi pare logică postarea lui hitman.
Plus, un injector care rămâne parțial deschis și picură suficient de mult cât să facă pagube, se cam lasă cu fumigații ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#288
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Colegul n-are motorul ala cu distributia pre(ten)tioasa. Deci un stres mai putin.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#289
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Am citit si eu de problemele mari cu distributia la motorul de 2l diesel. Varianta de 177 de cai are si distributia mai greu de schimbat, necesitand demontare motor sau cutie.
Aveti idee de curiozitate daca f30-ul 320d de 184 de cai mai are probleme cu distributia? De curiozitate. Intr-un timp mi-a facut si mie cu ochiul 320d, dar am renuntat pentru ca-i peea scump pt mine si sincer m-am si speriat de ce am citit pe forumuri. Poate cand semai invecheste f30-ul. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#290
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Ma miram eu sa nu rezoneze doctorul cu bataia
![]() Asa e cu distributia,e safe, mi-a dat google niste false positives. La vechiul E34 cand l-am luat l-am dus la verificat in Vitan, printre altele l-au pus si pe dyno acolo. A dat vreo 150 de cai la roata. El avea 170 la arborele cotit din fabrica. Din ce-am vazut pe net pierderile la Bmw sunt undeva la 7%. Asta inseamna 158. Pai daca ea in 23 de ani pierduse 8 cai pe drum mi s-a parut absolut ok. Mai ales ca-si luase bataie masina aia mai ceva ca o moldoveanca cu gura mare. Fusese furata si recuperata, folosita la un furt din camion, au gasit-o politistii cu cauciucurile slick dupa cate luni, avea un istoric cel putin interesant ce mai ![]() Asa ca tin motoarele, daca baetii le tin in limitare cu minutele cand se dau cu ele si nu crapa m-as mira sa crape altfel. |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#291
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu cred ca are nicio legatura un benzinar aspirat de pe e30 sau e34 cu un turbodiesel de pe e90.
Asa ca nu poti trage concluzia ca daca tin pe ursuletz la drifturi o sa fie la fel pentru modelele noi diesel ![]() Nu se mai fac masini ca in anii 80-90. Acum accentul cade pe rafinament, emisii reduse si nu prea se mai fac masini sa tina o viata. This post has been edited by Andy_ACS: 6 May 2015, 12:40 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
cdadan |
![]()
Post
#292
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Probleme cu distributia au doar dizelele de 2 litri, livrate din septembrie 2007 si pana prin 2010, adica cele de 177 cai si 143-ul derivat.
Motorul de 184 cai a aparut undeva prin 2010 si nu are probelme cu distributia. Gasesti motorul asta pe E90 din 2011, partial si 2010. E scos pe piata inainte de F30. F30-urile vor avea preturi decente pe piata sh peste vreo doi ani. Pentru moment, varianta accesibila ar fi E90-ul din 2011. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
yomarius |
![]()
Post
#293
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
Ce inseamna pret decent? O treime din pretul de noua?
|
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
cdadan |
![]()
Post
#294
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
40-50%.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
ajaccio83 |
![]()
Post
#295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 9 November 09 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 6 May 2015, 21:46) Probleme cu distributia au doar dizelele de 2 litri, livrate din septembrie 2007 si pana prin 2010, adica cele de 177 cai si 143-ul derivat. Motorul de 184 cai a aparut undeva prin 2010 si nu are probelme cu distributia. Gasesti motorul asta pe E90 din 2011, partial si 2010. E scos pe piata inainte de F30. F30-urile vor avea preturi decente pe piata sh peste vreo doi ani. Pentru moment, varianta accesibila ar fi E90-ul din 2011. Dan , trebuie sa te contrazic. Si motorul de 184cp este tot N47 si este a fost scos pe piata in 03/2010. Are si el probleme cu distributia. Sunt o gramada de F10 cu motorul asta care au avut probleme cu distributia. Din greseala am gasit fi F30 cu N47 care deja au probleme. Poate ca nu mai sunt asa de dese cazurile ca si prin 2008-2009 dar oricum trebuie schimbata distributia la achizitie si nu este asta un capat de lume.Motorul compenseaza bine de tot la consum ![]() |
--------------------
clio II
CLIO
2003
|
|
pishky |
![]()
Post
#296
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
eu gasesc apetisant 328i-ul sau 325d (d-ul pe seria3gt, ca pe berlina normala nu e, sau nu stiu eu).
despre dansele ce stiti? iar 3gt o consider o masina extrem de practica si cat de cat draguta. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
25d nu e cu motor de 3.0?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
pishky |
![]()
Post
#298
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
chitsro |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.194 Joined: 4 August 07 ![]() |
In alta ordine de idei am primit un colet:
1090901_10153316098194122_5465942968628633201_o.jpg Castrol Edge 5w30 Filtru aer Mann, Filtru ulei Mann ,Filtru combustibil Mann. Cel de polen l-am inlocuit personal in urma cu cateva zile, il aveam acasa de la ultimul schimb. ps: celelalte piese sunt pentru Skoda. |
--------------------
BMW
320D
Steptronic
|
|
cdadan |
![]()
Post
#300
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(ajaccio83 @ 7 May 2015, 14:00) Dan , trebuie sa te contrazic. Si motorul de 184cp este tot N47 si este a fost scos pe piata in 03/2010. Are si el probleme cu distributia. Nu-i problema, zic si eu ce am citit pe ici pe colo. Baietii spuneau ca la 184 problema e rezolvata. E ciudat tare sa nu fie, in conditiile in care pentru varianta de 177 exista pe piata un kit de distibutie bun, care rezolva clasica problema. pishky, nu mai bine 3 litri ala cu multe turbine si 380 de cai? Cuplu garla, trage pana la 5500 ... |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 14:29 |