DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 8 9 10 11 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 320 dA E90 JOY, Un altfel de romb

MuciX
post 4 May 2015, 11:01
Post #271


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




"Urmeaza sa" implica o pauza. Ori masina asta pare sa fie mereu in atentia ta. Nu ca judec, dar mi s-a parut amuzant. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 4 May 2015, 12:06
Post #272


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.194
Joined: 4 August 07




Eh da.. stiu, e ca a doua nevasta smile.gif) am facut o mica pauza.. Am vazut ca in general oamenii pun mai putine detalii despre masina sau istoric si mai multa caterinca smile.gif)

This post has been edited by chitsro: 4 May 2015, 12:17


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 May 2015, 12:41
Post #273


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(chitsro @ 4 May 2015, 10:58)
BMW spune ca intre -5 si + 4 nu trebuie schimbat
*


Si atunci? De ce vrei sa pui petec unde nu este gaura? unsure.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 4 May 2015, 13:11
Post #274


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.742
Joined: 1 November 04
From: sat




@cdadan:

QUOTE(marksman @ 10 Mar 2015, 20:42)
Nu stiu cum e la pemfeu dar la folcsvaghen atata timp cat suma compensarilor tuturor injectoarelor e zero si compensarea individuala nu depaseste +/-2, poti sa le lasi in pace.
*




QUOTE(chitsro @ 17 Mar 2015, 19:34)
Pot sa le las dar nu pot sa fiu linistit cat masina nu e in parametrii, nu sunt genul care sa merg cu ea pana cand pica..
[...]




--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 4 May 2015, 17:58
Post #275


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(cdadan @ 4 May 2015, 12:41)
Si atunci? De ce vrei sa pui petec unde nu este gaura?  unsure.gif
*


De ce sa nu pui petec cind stii precis c-o sa se faca gaura? rolleyes.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 4 May 2015, 20:51
Post #276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.194
Joined: 4 August 07




Da buna asta cu petecu' smile.gif) sunteti haiosi, stiu ca ma stresez prea mult dar asta e felul meu, asa eram si cu Meganu'

Astazi am trecut pe la Autozone si am reechilibrat rotile pentru ca aveam un mic tremurat, 3 roti cereau 15-20 de grame de plumb, doar una a fost ok..au zis ca daca sunt anvelopele noi se mai "aseaza" smile.gif. Am facut din nou si geometria ca masina tragea putin dreapta si volanul era cam 1 grad stramb, ramane de vazut la prima iesire din oras cum se comporta, bineinteles nu am platit nimic in plus.

Sper sa fie ok, nu vreau sa mai dau alti bani.. imi pare rau ca nu am fost la MHS pentru geometrie, am citit ca era doar 80 de ron + ca nu am fost niciodata intr-o reprezentanta pentru service.


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 May 2015, 21:11
Post #277


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(chitsro @ 4 May 2015, 20:51)
stiu ca ma stresez prea mult
*


Pai încearcă sa te relaxezi. Apa, paie si bătaie e rețeta corecta. Când ceva nu-i in regula, o să-ți dai seama. Nu căuta hibe acolo unde nu sunt. Daca mergi la mecanici pentru verificări si reverificări, chiar daca nu sesizezi ceva in neregula, o să-ți găsească ei. Ca doar asta e meseria lor, sa repare, schimbe piese.
Probabil ca mecanicii o să-ți recomande o curățare a injectoarelor, preventiv. E rand de manopera picata din cer. De ce sa refuze când clientul o căuta cu lumânarea?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 4 May 2015, 21:50
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.194
Joined: 4 August 07




Pai hai sa va zic ce a patit un al user de pe BMWCLUB care a ignorat un injector cu probleme:

"S-a blocat, mi-a topit pistonul, mi-a dat motorina pe evacuare, topit palete turbo. Pe scurt: alt motor, injectoare, turbo, fulie

Avea valori sub 1 (0,8-0,95), dar uneori pt 2-3 secunde sarea la +2,3 , nu tot timpul. Cateodata la ralanti auzeam ca se schimba sunetul motorului iar in acel moment sareau corectiile.

Motor SH (cu o mica reducere) + reconditionat turbo + 2 injectoare reconditionate, fulie OE, role + intinzatoare INA, curele Corteco, in jur de 2000e. "


This post has been edited by chitsro: 4 May 2015, 21:53


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 May 2015, 22:38
Post #279


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Daca e sa te ia dracu, te ia si din fata altarului.
Astfel de cazuri sunt extrem de rare si absolut imprevizibile. Nu cred ca o curatare elimina acest risc. Nici macar injectoarele noi nu elimina acest risc.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 May 2015, 09:29
Post #280


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Eu le-as curata. Mi-ar aduce o senzatie de relaxare.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 5 May 2015, 10:50
Post #281


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Numai motorul pe benzină elimină acest risc happy.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 5 May 2015, 11:02
Post #282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.194
Joined: 4 August 07




Crezi ca la benzina nu se poate bloca injectorul? Deci variantele ar fi urmatoarele:

1. Curatare direct pe masina cu aparatul Wynns la Dormag 200 ron

2. Pot folosi un aditiv pentru injectoare, din cate stiu era ceva chiar pentru bmw, mai jos link cu el, banuiesc ca sunt si altele, dar multa lume imi spune ca BMW nu recomanda.

http://item.shopping.c.yimg.jp/i/l/apdirect_83192296922

3. Il pot schimba cu unul sh sau il pot reconditiona, asta nu stiu cat costa si unde se face, un injector nou cat ar fi?

4. Il pot lasa asa si sa sper ca nu patesc ceva nasol, dar am impresia ca si masina consuma putin mai mult din cauza asta ..motorina oricum bag doar Mol evo si Efix diesel, se pare ca a scazut intr-un an de la 2.4 la 2.


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 May 2015, 17:46
Post #283


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Aditivul este un solvent. Benzina e si ea tot solvent. Baga 5-7 rezervoare de solvent b, da-i talpa la 4000 de rure si s-a curatat.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 5 May 2015, 20:16
Post #284


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




din cate stiu eu... injectoarele pe duca se aud, "bat", dau dop de fum la pornire...
au niste simptome.
daca nu e cazul....nu-ti face griji, ia un aspacardin.

https://www.youtube.com/watch?v=vGTPULwGJE0

iar...bmw nu recomanda curatarea injectoarelor, dar produce un aditiv, si il mai si comercilizeaza, cu sigla lor, (eventual in reprezentata lor, si pe muzica lor?)....wtf?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 May 2015, 21:30
Post #285


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(chitsro @ 5 May 2015, 11:02)
Curatare direct pe masina cu aparatul Wynns la Dormag 200 ron
*


Povesti gasitemla repezeala, pe subiect:

QUOTE
echipamentul respectiv a fost conectat la conductele de motorina de la rezervor (tur-retur) inspre motor iar cele inspre rezervor au fost legate intre ele. a adus 1l de substanta - draq stie ce - pe care a desfacut-o in fata mea. a mers echipamentul juma de ora, apoi o pauza, apoi iarasi juma de ora. in tot acest timp (o ora) motorul masinii a functionat pe baza acelui combustibil.


Uite ce zice vecinul ăluia de i s-a blocat injectorul:

QUOTE
Acum vreo 2 ani am facut o curatare preventiva. Masina mergea OK, dar am zis ca nu strica sa curat injectoarele. Dupa curatare am fost nevoit sa schimb toate cele 6 injectoare. Dupa "curatare" curgeau toate.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 6 May 2015, 09:16
Post #286


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Io, in afara de urechile ciulite la distributie nu i-as da decat apa paie si bataie. Motoarele astea sunt facute sa reziste la abuz, d-apai la uz caznic..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 6 May 2015, 09:49
Post #287


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Deși nu-s expert în motoare care merg cu tractorină, îmi pare logică postarea lui hitman.

Plus, un injector care rămâne parțial deschis și picură suficient de mult cât să facă pagube, se cam lasă cu fumigații tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 6 May 2015, 11:06
Post #288


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Colegul n-are motorul ala cu distributia pre(ten)tioasa. Deci un stres mai putin.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 May 2015, 12:22
Post #289


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Am citit si eu de problemele mari cu distributia la motorul de 2l diesel. Varianta de 177 de cai are si distributia mai greu de schimbat, necesitand demontare motor sau cutie.
Aveti idee de curiozitate daca f30-ul 320d de 184 de cai mai are probleme cu distributia? De curiozitate. Intr-un timp mi-a facut si mie cu ochiul 320d, dar am renuntat pentru ca-i peea scump pt mine si sincer m-am si speriat de ce am citit pe forumuri.
Poate cand semai invecheste f30-ul.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 6 May 2015, 12:29
Post #290


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Ma miram eu sa nu rezoneze doctorul cu bataia smile.gif

Asa e cu distributia,e safe, mi-a dat google niste false positives.

La vechiul E34 cand l-am luat l-am dus la verificat in Vitan, printre altele l-au pus si pe dyno acolo. A dat vreo 150 de cai la roata. El avea 170 la arborele cotit din fabrica. Din ce-am vazut pe net pierderile la Bmw sunt undeva la 7%. Asta inseamna 158. Pai daca ea in 23 de ani pierduse 8 cai pe drum mi s-a parut absolut ok. Mai ales ca-si luase bataie masina aia mai ceva ca o moldoveanca cu gura mare. Fusese furata si recuperata, folosita la un furt din camion, au gasit-o politistii cu cauciucurile slick dupa cate luni, avea un istoric cel putin interesant ce mai smile.gif. Dar tragea ca dementa, exact ca moldoveanca de mai sus, o cerea.
Asa ca tin motoarele, daca baetii le tin in limitare cu minutele cand se dau cu ele si nu crapa m-as mira sa crape altfel.


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 6 May 2015, 12:39
Post #291


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu cred ca are nicio legatura un benzinar aspirat de pe e30 sau e34 cu un turbodiesel de pe e90.
Asa ca nu poti trage concluzia ca daca tin pe ursuletz la drifturi o sa fie la fel pentru modelele noi diesel smile.gif
Nu se mai fac masini ca in anii 80-90. Acum accentul cade pe rafinament, emisii reduse si nu prea se mai fac masini sa tina o viata.

This post has been edited by Andy_ACS: 6 May 2015, 12:40


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 6 May 2015, 21:46
Post #292


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Probleme cu distributia au doar dizelele de 2 litri, livrate din septembrie 2007 si pana prin 2010, adica cele de 177 cai si 143-ul derivat.
Motorul de 184 cai a aparut undeva prin 2010 si nu are probelme cu distributia. Gasesti motorul asta pe E90 din 2011, partial si 2010. E scos pe piata inainte de F30.
F30-urile vor avea preturi decente pe piata sh peste vreo doi ani. Pentru moment, varianta accesibila ar fi E90-ul din 2011.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yomarius
post 7 May 2015, 08:37
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 8 July 10
From: Bucuresti




Ce inseamna pret decent? O treime din pretul de noua?


--------------------
Kia Sorento 2007 2,5 CRDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 May 2015, 12:28
Post #294


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




40-50%.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ajaccio83
post 7 May 2015, 13:00
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 9 November 09




QUOTE(cdadan @ 6 May 2015, 21:46)
Probleme cu distributia au doar dizelele de 2 litri, livrate din septembrie 2007 si pana prin 2010, adica cele de 177 cai si 143-ul derivat.
Motorul de 184 cai a aparut undeva prin 2010 si nu are probelme cu distributia. Gasesti motorul asta pe E90 din 2011, partial si 2010. E scos pe piata inainte de F30.
F30-urile vor avea preturi decente pe piata sh peste vreo doi ani. Pentru moment, varianta accesibila ar fi E90-ul din 2011.
*



Dan , trebuie sa te contrazic. Si motorul de 184cp este tot N47 si este a fost scos pe piata in 03/2010. Are si el probleme cu distributia. Sunt o gramada de F10 cu motorul asta care au avut probleme cu distributia. Din greseala am gasit fi F30 cu N47 care deja au probleme. Poate ca nu mai sunt asa de dese cazurile ca si prin 2008-2009 dar oricum trebuie schimbata distributia la achizitie si nu este asta un capat de lume.Motorul compenseaza bine de tot la consum smile.gif


--------------------
clio II CLIO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 7 May 2015, 15:53
Post #296


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




eu gasesc apetisant 328i-ul sau 325d (d-ul pe seria3gt, ca pe berlina normala nu e, sau nu stiu eu).
despre dansele ce stiti?
iar 3gt o consider o masina extrem de practica si cat de cat draguta.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 7 May 2015, 15:57
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




25d nu e cu motor de 3.0?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 7 May 2015, 16:04
Post #298


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta






--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitsro
post 8 May 2015, 14:22
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.194
Joined: 4 August 07




In alta ordine de idei am primit un colet:

1090901_10153316098194122_5465942968628633201_o.jpg

Castrol Edge 5w30 Filtru aer Mann, Filtru ulei Mann ,Filtru combustibil Mann.

Cel de polen l-am inlocuit personal in urma cu cateva zile, il aveam acasa de la ultimul schimb.

ps: celelalte piese sunt pentru Skoda.


--------------------
BMW 320D Steptronic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 8 May 2015, 15:03
Post #300


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(ajaccio83 @ 7 May 2015, 14:00)
Dan , trebuie sa te contrazic. Si motorul de 184cp este tot N47 si este a fost scos pe piata in 03/2010. Are si el probleme cu distributia.
*


Nu-i problema, zic si eu ce am citit pe ici pe colo. Baietii spuneau ca la 184 problema e rezolvata. E ciudat tare sa nu fie, in conditiile in care pentru varianta de 177 exista pe piata un kit de distibutie bun, care rezolva clasica problema.

pishky, nu mai bine 3 litri ala cu multe turbine si 380 de cai? Cuplu garla, trage pana la 5500 ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 8 9 10 11 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 14:29
Forum Renault