Trecere de la bord vechi la bord nou, cum se face trecerea de la bord vechi la bord nou
![]() ![]() ![]() |
Trecere de la bord vechi la bord nou, cum se face trecerea de la bord vechi la bord nou
vercingetorix |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Dusmanii imi poarta pica, dar n-au valoarea mea... Group: Members Posts: 138 Joined: 20 April 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) bord__vechi.JPG ( Size: 82.12k ) Number of downloads: 263 bord_nou.jpg ( Size: 80.85k ) Number of downloads: 291 |
||
--------------------
Dacia 1310
break 1985 pt. export
2 canistre de benzina shpaga la IDMS
|
|||
claudiuploiesti |
![]()
Post
#2
|
Un roman din Romania Group: Members Posts: 101 Joined: 22 December 12 From: Ploiesti ![]() |
Daca doar lipsa turometrului este motivul trecerii la alt tip de bord , vezi ca se gaseste turometru separat.
Eu am luat unul destul de mic in diametru pe care l-am lipit cu banda dubluadeziva chiar deasupra volanului (pe cochila sau cum se numeste) o sa pun o poza daca te intereseaza varianta. Am gasit un turometru destul de mic in diametru aprox 8 cm (cam cat ceasul de apa sau de ulei ) care are si suport de prindere This post has been edited by claudiuploiesti: 6 Apr 2014, 20:00 |
--------------------
dacia 1310 TX
break
1988 / 4 viteze
- o dacie break
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Daca vrei sa pui ceasuri de 1310 cu turometru in locul unora de 1300 trebuie schimbata instalatia electrica. Cel de 1310 are 3 mufe iar cel de 1300 are 2 mufe.
Poti modifica instalatia, adica sa scoti fiecare fir in parte si sa-l repozitionezi in mufa care trebuie dar nu stiu daca iti vor functiona ceasurile in totalitate. Cat despre partea cu turometrul este simplu, tragi un fir de la borna - a bobinei de inductie si o legi la mufa corespunzatoare. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
KeO |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
Verific maine daca am schemele electrice in manualul de reparatie, si iti dau de veste. Oricum, pt modificare iti trebuie "rigletele" alea din spate, adica mufele, pentru ca difera intre cele 2 tipuri.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Ia d'acia!
![]() Attached thumbnail(s) dacia1410color.jpg ( Size: 680.57k ) Number of downloads: 253 1310color.jpg ( Size: 678.45k ) Number of downloads: 241 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
vercingetorix |
![]()
Post
#6
|
![]() Dusmanii imi poarta pica, dar n-au valoarea mea... Group: Members Posts: 138 Joined: 20 April 06 ![]() |
Va multumesc, stimati colegi.
Am facut rost de mufele respective, ramane sa identific pe schema unde le conectez. Teoria e usoara, practica ne omoara... ![]() |
--------------------
Dacia 1310
break 1985 pt. export
2 canistre de benzina shpaga la IDMS
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
As avea un sfat. Sa nu te apuci sa tai firele de la mufele vechi pentru a le pune pe cele noi, vezi ca se pot scoate foarte usor firele din mufa. Spor la treaba!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
dupa mine mai repede scapai daca schimbai instalatia fata , daca ai timp o poti modifica , mai trebuiesc trase ceva fire din compartimentul motor spre bord
This post has been edited by bygy007: 7 Apr 2014, 10:47 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:10 |