Probleme limitator frana spate?, Dacia berlina cu servofrana.
![]() ![]() ![]() |
Probleme limitator frana spate?, Dacia berlina cu servofrana.
PH-06-BOA |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu acuma ce am pe amsina ii teapan adica vine lichidu pe spate ca si cand ala nu ar fi acolo dar ma dispera frana pe spata stanga care nu se intepeneste la franare brusca ci numa pe dreapta si cuma zi s daca trag frana de mana 3 dinti ii beton si pedala zici ca am logan
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#33
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ghitza citeste postu 30
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ori pistoanele sunt blocate, sabotii nu adera la tambur, ori presiunea catre acea roata e mica, datorita unei strangulari. Frana de mana e independenta de cea hidraulica. Daca cea de mana tine perfect, sabotii apasa corect, deci tot de la cilindru trebuie sa fie ceva. Poate fi aer intre Teu si roata.
Nicu, de sudat e greu pe fonta. Eu am alamit si e o grosolanie. Acum trei zile am facut unul filetat, pe strung un dop identic cu pistonul, si l-am montat pe aceeasi pozitie la locul lui, cu burduful pe locul lui, si e perfect. Franele incremenesc masina pe loc, asemenea trecerii de la cea fara servo, la cea cu tamburi mari si servo. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#35
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
PH-06-BOA de facut ,,inventia,,asta se face ,dar ce faci la ITP?,ai sa spui ca dai dreptu...si cred ca ai dreptate,cand am spus ,,,sudat,,, mam referit la alamit,stiu ca fonta nu se sudeaza
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nicu, nu e necesar reglajul separat ca rotile sa tina identic, pentru ca la jumatatea cablului, prinderea e flexibila. Fortele in cele doua capete ale cablului sunt egale. Numai daca unul e blocat de rugina, apare diferenta. E adevarat ca daca e cursa mai mare, cablul nu va incremeni pe manta, mai ales daca e folosit mereu.
El are probleme cu frana hidraulica, de nu tine egal. Ghita, regleaza scaunul asa fel, incat manivela sa poata fi pusa untre scaun si pedala apasata in asa fel, incat sa poti roti de rotile suspendate, sa poti vedea cat de greu se roteste fiecare la aceeasi forta de apasare pe peda. Daca incerci cu o dinamometrica, e si mai concludent. 12 Jun 2011, 12:32: Atat cat am frana mai buna ca cu el functional, si e si perfect identic p-afara, mai putin posibil sa fi tras la raspundere, de ce ai frana mai buna. This post has been edited by PH-06-BOA: 12 Jun 2011, 12:32 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#37
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
PH-06-BOA reglaju la saboti/distanta dintre sabot si tambur,o faci cu frana de mana+sectoru dintat de pe sabot,daca pe o parte distanta este de 3mm si pe cealalta parte este de 1 mm cum crezi ca va tine frana de picior? ca la Ghitza,frana de mana va tine si ia ceva pe acolo dar nu va fi eficienta
asta o poti face singur fara sa mai fie pe langa tine vreun vecin atotstiutor+consumator de bere ,in timp ce tu fierbi ca nu ai frane pe masina This post has been edited by nikuniku: 12 Jun 2011, 12:47 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e cu distanta dintre saboti si tambur. Altfel va trebui o peda pentru apropiere si a doua pentru franare. Pentru reglajul AUTOMAT al sectorului dintat, e un arc mic si ascuns sub unul din saboti, care trage de acea parghie danturata, arc care , daca e lung si are joc mare intre furca si parghie, nu mai face servici si de aceea trebuie sa intervi tu. Normal, el face treaba.Faceti ca arcul de la capatul furcii sa nu mai aiba joc mare, si se va regla singur jocul intre saboti si tambur. Cand sabotii se departeaza intre ei si se apropie de tambur, unul din saboti trage de arc, arcul de furca, furca trage de parghia dintata, mutand cu un dinte. La urmatoarea franare nu va mai muta undinte, pentru ca cursa sabotilor e aceeasi, ca si pentru urmatoarele sute de franari. Pe masura ce sabotii se mai uzeaza sa zicem cu o jumatate de milimetru, ei se vor departa intre ei mai mult, si va trage iar de parghia danturata cu un dinte. Asta inseamna ca jocul arcului sa nu permita prea mare departare si apropiere intre saboti, fara a muta un dinte. Nu arcul lung dintre saboti e in discutie, ci cel mic de la un cap al furcii, care e pe sub sabot. Nu se vede. E asemanator cu cele doua ce tin sabotii pe taler.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
panter1 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul.. nu inteleg prea bine ce rol are acest repartitor.. in momentul in care pistoanele etrierelor de pe fata sunt late si deci forta de apasare a lichidului este mai mare decat forta de apasare a pistonaselor mici pe spate.. Daca presam cu 30 de bari lichidul ca de exemplu se va vedea faptul ca frana din constructie franeaza mai mult pe discuri cu etrier pe fata(datorita pistonului etrier lat) si mai putin pe spate 65% cu 35% ceva de genu... Am cautat repartitorul la matiz dupa ce am schimbat placute.. si nu l-am gasit, nici o tija nici o parghie.. iar majoritatea masinilor straine nu au din ce am citit pe forumuri.. cred ca la dacie este o complicareala a unei piese in + inutila.. sa aibe ce se strica..
Conform repartitorului cand masina nu are greutate franeaza doar fata iar cand pui greutate va apasa parghia acel piston si va debloca lichidul si va frana si spatele.. In realitate am avut astfel(apoi l-am reglat sa franeze indiferent de greutate si spatele) deoarece am avut un accident din cauza ca nu m-a ajutat si spatele cu masina usoara(fara greutate) si m-am dus cu rotile scartaind pe fata iar spatele a somat.. injur si acum faptul ca mecanicii nu mi-au indreptat capota calumea dupa ![]() Nu mai zic de faptul ca daca mergi in oras va frana la greu fata iar pistonasele de spate nefolosite la franare se vor bloca si nu vor functiona nici cand va trebui sau va actiona slab.. iar la o frana de urgenta nu vor fi prea eficiente This post has been edited by panter1: 12 Jun 2011, 21:44 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 12 Jun 2011, 15:31) Asa e cu distanta dintre saboti si tambur. Altfel va trebui o peda pentru apropiere si a doua pentru franare. Pentru reglajul AUTOMAT al sectorului dintat, e un arc mic si ascuns sub unul din saboti, care trage de acea parghie danturata, arc care , daca e lung si are joc mare intre furca si parghie, nu mai face servici si de aceea trebuie sa intervi tu. Normal, el face treaba.Faceti ca arcul de la capatul furcii sa nu mai aiba joc mare, si se va regla singur jocul intre saboti si tambur. Cand sabotii se departeaza intre ei si se apropie de tambur, unul din saboti trage de arc, arcul de furca, furca trage de parghia dintata, mutand cu un dinte. La urmatoarea franare nu va mai muta undinte, pentru ca cursa sabotilor e aceeasi, ca si pentru urmatoarele sute de franari. Pe masura ce sabotii se mai uzeaza sa zicem cu o jumatate de milimetru, ei se vor departa intre ei mai mult, si va trage iar de parghia danturata cu un dinte. Asta inseamna ca jocul arcului sa nu permita prea mare departare si apropiere intre saboti, fara a muta un dinte. Nu arcul lung dintre saboti e in discutie, ci cel mic de la un cap al furcii, care e pe sub sabot. Nu se vede. E asemanator cu cele doua ce tin sabotii pe taler. Da cred ac ai dreptate cu acel arculet minune si saptamana dau jos tot platou de sabti sa vad ce fac cu el si daca are joc sa vad adca se poate strange sau facut ceva cu el,mss frumos de sfat si va tin la curent |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Atentie, nu trebuie sa-i iei jocul de tot, sau ca arcul sa stea tensionat, ca va sta franata. La franarea din peda, sabotii se vor apropia de tambur, si daca arcul e intins, trage si parghia dintata mutand cu un dinte, ramanand franata. Daca ai joc de numai un mm, e bine, dar si mai bine simulezi franarea departand sabotii intre ei putin cate putin, sa vezi la ce cursa muta un dinte.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Astazi am desfcaut spatele sa vad ce drac ii acolo mai ales pe stanga,sa lasat cu schimbarea conductei de pe stanga spate (la desfacere rea intepenita si sa rupt)bu cumparat alta pus innapoi ,dupa care vad ca musteste pistonasu ,fuga si ia altu ca de garnituri nu are rost ca sunt praf ,dupa 3 ture de magazin si dumnezei coborati pe ea ma pun sa montez la loc tot pe stanga ce tine de frana (saboti parghiile ARCULETU minune cel micul din spatele parghiei)montez tot si pun pe tata sa traga frana de mana dinte cu dinte sa vad la al catelea dinte misca cablu parghia de la sabot si pe la dintele 4 incepe pe cand roata de pe dreapta era deja semiinfranata lasa frana de mana jos parghia nu mai revione la locu initial decat ajutata ,nu am mai avut nervi si idei si o las pe maine
15 Jun 2011, 18:15: Asrazi i-am dat de cap ,am schimbat cablu de la frana de mana cel de la roti era partial gripat pe stanga (roata care era cu probleme )adica nu mai revenea la loc dupa lasarea manetei jos ,am aerisit prin cadere fare pedale si ep stanga a iesit aer de m-am plictisit si nu imi vene sa cred ca iese atata aer pana nu a mai iesit nimic,dupa care am micsorat cursa pedalei de frana din interior dar fara sa ramana infranata si am frane beton ,acum sa vad cat o sa tina minunea 15 Jun 2011, 18:16: Multumesc tutror de sfaturi si idei This post has been edited by ghitza: 15 Jun 2011, 17:16 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
kog |
![]()
Post
#43
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pana la urma cablul era... ma bucur ca ai rezolvat problema
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ghitza |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Da nenorocitu ala de cablu era problema dar cum am zis am schimbat si cilindru pe stanga si conducta de la repartitor la roata stanga si aerisit prin cadere
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TRK |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
cum se aeriseste prin cadere?
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
ghitza |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
adica faci singur,iei o sticla de jumate cu dopu gaurit,prin care treci un furtun (furtun de la instalatia stropgel ca e si transparent) sa fie mai lung sa ajunga de la aerisitor la sticla care sta jos pe paman sau beton ce ai in curte,Scoti manocontactu de la pompa de frana te duci frumos la limitator si daca functioneaza pui o cheie franceza pe el si strangi cheia simuland masina incarcata si sa vina lichid pe spate dupa care te apuci de roata dreapta spate desfaci aerisitoru pana vezi ca vine lichid si pui furtunasu pe aerisitor si lasi sa curga vre-o 5 min de roata asta pana nu se mai vad bule pe furtun si curge doar lichid,pe urma strangi aerisitoru si te muti pe rand la roata stanga spate ,dreapta fata ,stanga fata si repeti operatiunea pana vine lichid fara bule de aer.Cand ai terminat cu rotile mergi la aerisitoru de la pompa si faci la fel ,adica sa vina lichid fara bule (de obicei aici nu tre sa stai 5minute ci o sa vezi ca vine din prima fara bule )strangi si pe asta cu simt sa nu il rupi sau sa ii strici filetu dupa care te duci in masina ii tragi vre-o 3 pedala sanatoase ca si cum iti iese ceva in cale dupa care montezi manocontactu la loc si pui firu ce venea la el(daca il mai ai eu nu il am)dupa care pornesti masina si vezi cum stai cu franele si sa nu ti se aprinda becu in bord de la frana adica asta(!),daca se aprinde ai pompa in avarie,si era sa uit dupa ce termici de aerisit dai franceza jos de pe limitator sa nu pleci la drum cu ea
![]() This post has been edited by ghitza: 16 Jun 2011, 18:23 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
vreau sa adaug un lucru.. indiferent de metoda de aerisire.. asta pentru cei care nu au mai aerisit nicionata.. sa urmariti si vasul de plastic al masinii in care se pune lichidul de frana caci va tinde sa se goleasca aerisind la roti.. Deci nu aerisiti si uitati de el.. trebuie sa il completati incat sa nu se goleasca acolo caci daca prinde aer o luati de la capat cu aerisitul inclusiv pompa
Ghitza ce este acela "manocontact de la pompa" si ce importanta are la aerisit ?? si chiar da rezultate metoda asta de aerisire fata de cea cu 2 oameni??... caci si eu am frane pe toate rotile dar trebuie sa apas cam tare daca vreau sa tina bine.. deci apasatul pe pedalele ca si cum ti-ar aparea ceva in fata se fac dupa ce se aerisesc toate cele 4 roti, am inteles bine? This post has been edited by panter1: 16 Jun 2011, 19:07 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Manocontactu este acel bulb cu un papuc tata pe el si in care vine un fir,el trebuie scos pentru a se dep[lasa pistonasele de la circuiti de bypass(asa stiu eu si a intra pompa in avarie)
Acele pedale mai energice se face dupa ce aerisesti cele 4 roti si pompa asta e valabil la aerisirea prin cadere caci la cea la pedala nu mai e nevoie sa faci pe urma pentru ca faci destula in timpu aerisirii |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ai testat asta adica aerisind metoda cu 2 oameni apoi prin cadere(1 om) si ai simtit diferenta?
This post has been edited by panter1: 16 Jun 2011, 20:01 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Da,la 2 oameni la atatea pedale se spumeaza lichidu si nu scoti aeru in veci
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
deci ideal este sa nu fie pornita masina si sa nu fie apasata pedala in ziua cand se umbla la frane.. sa nu spumeze lichidul.. am inteles
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
E ,acuma nu ,ca nu ai voie sa circuli cu masian iunnainte de aerisire nici vorba faci cate drumuri vrei doar la aerisire sunt aceste 2 metode .la pedala sau prin cadere biune mai este si cu pompa de vacum montata pe bidonasu pompei dar asta nu prera se face in curte
17 Jun 2011, 14:51: Si acuma sa va zic treaba cu ITP-ul de astazi care am trecut fara probleme ,adica franele mai mult decat bune cu mica exceptie roata stanga spate care a zis si nenea de acolo ca poate cum nu sa asezat inca sabotu pe tambur asta fiind nou dar in rest fata beton,si simultan This post has been edited by ghitza: 17 Jun 2011, 13:51 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu e necesara scoaterea monocantactului, ca lichidul va intra in instalatie, datorita celor doua splinturi care deschid supapele pistoanelor, asa cum am facut eu un desen. Daca nu curge, atunci cozile supapelor sunt uzate si nu le mai poate deschide splintul. Ori se schimba pistoanele, ori se pileste slitul fiecarui piston, 1mm, pana se poate actiona supapa.
Pe fata, daca s-a rupt aerisitorul, eu dau gaura alaturi, filetez cu M8, fac aerisitor de 8, hexagon de 9 (se gaseau de aro, care erau de 8 sau 10), si merge perfect, fara sa se mai rupa vreodata. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
TRK |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Am facut in seara asta aerisire prin cadere, rotile, iar apoi pompa. Vreau sa zic ca am niste frane
![]() ![]() |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
ghitza |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
eram la semafor ieri si ma jucam cu franele.. ambuteiaj nah.. nu aveam ce face.. am apasat mai tare pe pedala cand aveam frana de mana trasa si surpriza.. acum pedala tine mai jos si frane nu prea mai sunt.. ce ar putea fi? se poate sa se fi deplasat crichetii aceia din tamburi spre inapoi??
La mine repartitorul este reglat sa aibe frane mereu la fel.. nu le-am mai lasat sa tina doar fata cand nu este greutate deoarece nefolosind pistonasele pe spate o perioada in care nu puneam greutate se blocau si imi dadea mereu de lucru.. si nici nu se infingea in asfalt asa bine in sensul ca scartaiau rotile dar nu se simtea ca se opreste calumea.. This post has been edited by panter1: 18 Jun 2011, 02:25 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu cred ca ai cev a probleme la cilindri spate,normal dupa ce ai tras frana de mana si ai apasat trebuia sa urce pedala si la a 2-a pedala sa inghete rotile ,punete si tu si desfa pe spate si vezi sa nu musteasca lichid pe la garniturilr de la cilindri,vezi cablu de la frana de mana sa nu fie partial gripat.te bagi sub masina si cu frana de mana lasata jos tragi de el de la ambele roti si lasi trebuie sa siumti cum revine la loc sa nu ramana tras
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ghita am mai studiat azi putin problema care sta in felul urmator.. ridic frana de mana la 2 dinti iar pedala franei se serviciu se ridica mai sus.. adica exact cum era inainte.. Umblu luni ca azi deja e duminica sa schimb racordurile pe fata si mai strang si frana de mana.. poate de la asta.. si daca ar fi blocat cablul ma gandesc ca ar trebui sa se incinga sabotii sau sa tina infranat pe cand la mine rotile spate se invart asemeni celor de bicicleta.. adica usor.. iar frana au..
si mai am o intrebare.. ce anume se aeriseste la repartitor? dupa ce mi-a schimbat repartitorul(de asam) la un service le-am cam dus dorul franelor de alta data.. pedala s-a lasat mai jos iar daca reglez repartirul mai sus sa imi tina doar fata pedala se intareste si totusi nu tine bine.. This post has been edited by panter1: 19 Jun 2011, 00:33 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
La limitator nu ai ce sa reglezi dacat parghia ce apa pe el(cantaru) care e prins si de bratu spate,acolo poti strange sau destrange piulita,
Cablu de la frana de mana sa nu remana blocat pe REVENIRE adica cand lasi maneta jos el defapt nu revine de tot di de aici cursa mare la pedala ,Verifici pe spate tot adica sa nu curga si starea sabotilor,vezi sa nu fie intepenite parghiile de la autoreglaj,acolo ai un arculet mic si al dracu care ste in spatele parghiei de la frana de mana si sa nu aiba joc mare ,daca iei jos autoreglaju il gresezi puutin si sti o treaba ,faci asta la ambele roti si daca nu ai probleme treci la aerisit cum am zis mai sus,desfaci manocontactu strangi limitatoru cu ceva simuland masin a incarcata ,treci la roti,la final pompa ,dai pedale repui manocontactu.Dupa treaba asta daca nu nesti multumit de pedala cum prinde(cu mototrui pornit)treci la cursa pedalei de frana la reglat,sub bord scoti agrafa de la boltu ce tine pedala de ambreiaj si de frana si scoti boltu si pedele cad jos pe pres.Innainte de a scoate pedalele scoti boltu ce tine tija servofranei de pedala.Acuma ai tija de la servo libera care are o contrapiulita,o desfaci ci mai desfaci tija 2 ture dupa care repui pedala la loc si apesi ai sa vezi ca a urcat(ridici o roata de fata pe crik si invartzi sa nu fie infranata)daca nu e infranata mai poti desface o tura si ai sa vezi atunci frane,bafta si sper ca am explicat cat de cat bine,uite id meu daca ai ceva neclaritati crisan_claudiu2009 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
acum am observat.. te am demult in lista de mess
![]() referitor la cursa pedalei.. acum daca iau piciorul de pe pedala se deblochiaza bine tamburii, etrierii pe fata etc.. iar daca o apas putin incepe sa frece placutele pe discuri.. deci daca as umbla sa fac pedala sa fie mai sus.. va freca si pe discuri si va tine masina infranata sau se vor incinge rotile.. de asta zic.. cred totusi ca la acea cursa a pedalei nu trebuie umblat tocmai din aceasta cauza caci va tine pompa cuplata.. inainte tinea frana beton.. pedala tinea la un sfert din cursa.. iar acum este la jumate sau mai jos de jumate.. am sa o desfac la spate sa nu fie ceva blocat pe acolo, am sa schimb garnituri pistonase, garnituri etrieri, furtune + o aerisire asa cum ai spus si am sa vad atunci cum se prezinta ![]() Pompa zici ca are si ea un aerisitor nu? este la fel ca la roti un surubel mic? sau desfac pe la conducte? This post has been edited by panter1: 19 Jun 2011, 13:53 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 21:27 |