DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme..., Nu se raceste , cand aprind farurile turatia se mic

GabrielBraila
post 14 Apr 2014, 20:37
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




-Am o alta problema sad.gif ... Azi dupa ce am rezolvat cu sonda , am scos masina la plimbare , am mers in jur de 20 de km , dupa care magandesc sa intorc , bag masina in fata unui garaj , calc ambreiajul si frana , cand sa bag in marsalier , motorul moare . Si mort a ramas .
-Initiam am crezut ca o fi ramas fara benzina , am bagat 5 litri, nu a pornit deloc , am incercat sa o pornesc trasa dar fara succes !
-Dupa o ora , masina porneste foarte greu , sta pornita cca. 10 sec , dar in acest timp motorul nu raspunde la acceleratie , dupa care moare iarasi !
-Ce credeti ca ar putea fi ? Va rog , un sfat , sunt terminat credeam ca in sfarsit ma pot bucura si eu de ea sad.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solenzul
post 15 Apr 2014, 12:56
Post #32


Membru curios


Group: Members
Posts: 404
Joined: 18 March 08
From: Campulung-Muscel




NU mai incerca sa o pornesti trasa. Sare distributia si dai de belea si mai mare. Pune-o pe tester la cineva care chiar se pricepe sau la o reprezentanta. Nu te mai incapatana ca nu rezolvi nimic. Macar aflii ce are motorul sau ce trebuie sa faci.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima ; Duster Explorer 2017 ; - AG-09-***, AG-26-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 15 Apr 2014, 18:30
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




QUOTE(Solenzul @ 15 Apr 2014, 13:56)
NU mai incerca sa o pornesti trasa. Sare distributia si dai de belea si mai mare. Pune-o pe tester la cineva care chiar se pricepe sau la o reprezentanta. Nu te mai incapatana ca nu rezolvi nimic. Macar aflii ce are motorul sau ce trebuie sa faci.
*



Am rezolvato , am fost la cineva care a scos pompa de benzina din rezervor . Avea partea de jos sarita , a puso inapoi , cred ca a iesit de la trepidatii , dupa ce a puso la loc , a pornit la prima cheie tongue.gif ! Multumesc mult pt ajutor !

16 Apr 2014, 17:02:
Salut baieti ! Azi am mers cu masina 30 de km , am mers si 10 doar in oras . La 3 linii pe ceas a pornit ventilatorul . Am rezolvat problemele legate de incalzire . Multumesc frumos , tuturor celor ce mi-au raspuns !

In schimb , am mai desurubat chestiile acelea de la haion , insa tot "zornaie" , face un zgomot specific lui . Cum rezolv cu chestia asta ?


This post has been edited by GabrielBraila: 16 Apr 2014, 16:02


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 16 Apr 2014, 18:25
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Ia uita-te matale, dar cu atentie sporita si la telescoapele de la hayon si la balamale daca nu sunt rascoapte dupa care pipai si chederele din zona. N-ar strica si un ochi printre nervuri poate s-au ratacit ceva saibe .


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 17 Apr 2014, 22:29
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




QUOTE(bion @ 16 Apr 2014, 19:25)
Ia uita-te matale, dar cu atentie sporita si la telescoapele de la hayon si la balamale daca nu sunt rascoapte dupa care pipai si chederele din zona. N-ar strica si un ochi printre nervuri poate s-au ratacit ceva saibe .
*



Balamalele sunt ok , chederul este putin ciufulit/ros nustiu cum sa ma exprim ( arata ca dupa 10 ani ) . Dar care's nervurile ?

Mai am o intrebare, la mine la rece . Numi pleaca socul/suclul ( sau cum se numeste ) chestia aceea care trebuie sa tina motorul mai turat cand este rece ... ? Ce piesa este aceea , unde o gasesc ? Multumesc !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 Apr 2014, 08:10
Post #36


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




E ascunsa in calculatorul de injectie.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 18 Apr 2014, 23:42
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




Am verificat motorasul pas cu pas , iar acesta era ars . Credeti ca ar putea fi o cauza pt care nu-mi porneste socul ?
Il schimb maine !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 19 Apr 2014, 19:14
Post #38


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Motorasul pas cu pas regleaza turatia motorului.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 20 Apr 2014, 08:20
Post #39


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Gabriele, socul e electronic. Nu exista fizic. E o comanda de imbogatire a amestecului pe care o da calculatorul in functie de niste parametri, cum ar fi temperatura aerului la admisie, tperatura antigelului, pozitia clapetei de acceleratie. Unul dintre senzorii astia nu da informatii corecte.

This post has been edited by corbex: 20 Apr 2014, 08:20


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 20 Apr 2014, 09:45
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




sad.gif Inteleg . M-am obisnuit , dupa ce am schimbat motorasul ( care era ars ) , sta mai turat , ca sa nu exagerez 3-4 minute . Am rezolvat problema sa spunem .

De ieri am am constatat ca-mi merge greu levierul de schimbat vitezele . Asa deodata , nu caraie cutia sau sa nu intre in viteze , ci doar merge foarte greu . A mai patit cineva asa ceva ? Credeti ca ar putea fi de la ulei ?



--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tavan01
post 20 Apr 2014, 11:17
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 December 13




Daca sta turata mai rau , ori nu e bun motorasul cel nou ( asta am patit eu vb din propria experienta , a trebuit sa il pun pe cel vechi inapoi )ori nu e pozitionat ok sau nu e curatata clapeta bine , el ar trebui sa se autoregleze ; dupa montare pui si iei contactul de 3 ori


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Scala - B-69_cok
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 20 Apr 2014, 11:49
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




QUOTE(Tavan01 @ 20 Apr 2014, 12:17)
Daca sta turata mai rau , ori nu e bun motorasul cel nou ( asta am patit eu vb din propria experienta , a trebuit sa il pun pe cel vechi inapoi )ori nu e pozitionat ok sau nu e curatata clapeta bine , el ar trebui sa se autoregleze ; dupa montare pui si iei contactul de 3 ori
*




Merge ok masina , m-am referit ca porneste si socul sta turata la 1100 rpm cateva minute , dupa revine la 700-800 rpm . Am schimbat motorasul cu tot cu acel gat de admisie .

Ma strofoaca de ce merge atat de greu cu schimbatul vitezelor ... Stie cineva De ce merge greu levierul ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 20 Apr 2014, 23:54
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 703
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




cat ai dat pe corpul clapeta?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 21 Apr 2014, 09:02
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




Gabriele, da uleiul din cutia de viteze l-ai schimbat? ca de acolo ai acea problema cu levierul care merge greu


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 21 Apr 2014, 20:16
Post #45


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Sa fii atent cand cumperi ulei la specificatii (SAE 75 W 80 ; API GL 5). Colegii au patit sa mearga greu schimbatorul la schimbare cu ulei un pic diferit la cifre. Problema s-a rezolvat dupa inlocuire cu ulei "de-al ei".


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 22 Apr 2014, 19:33
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




QUOTE(edy99 @ 21 Apr 2014, 00:54)
cat ai dat pe corpul clapeta?
*



Corpul clapeta cu tot cu motoras pas cu pas le-am luat din dezmembrari , dupa o solenza cu cca 55000 de km , la pretul de 200 lei !

QUOTE(Cristi1980 @ 21 Apr 2014, 10:02)
Gabriele, da  uleiul din cutia de viteze l-ai schimbat? ca de acolo ai acea problema cu levierul care merge greu
*



Nu , nu am schimbat nici un ulei , am ramas fara bani ! Il voi schimba , are vre-un orificiu ( joja ) unde se poate vizualiza nivelul ? Il voi schimba cat de curand !

QUOTE(bogdanmardare @ 21 Apr 2014, 21:16)
Sa fii atent cand cumperi ulei la specificatii (SAE 75 W 80 ; API GL 5). Colegii au patit sa mearga greu schimbatorul la schimbare cu ulei un pic diferit la cifre. Problema s-a rezolvat dupa inlocuire cu ulei "de-al ei".
*



Voi fi atent la aceste precizari , multumesc mult ! Asfapt uscat baieti !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 22 Apr 2014, 23:39
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




salut
are pe lateralul cutiei un surub pe unde pui ulei
si jos sub cutie un surub care se desface si scoti uleiul


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 23 Apr 2014, 21:01
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




QUOTE(Leo0608 @ 23 Apr 2014, 00:39)
salut
are pe lateralul cutiei un surub pe unde pui ulei
si jos sub cutie un surub care se desface si scoti uleiul
*



Mersi mult !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 26 Apr 2014, 09:16
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




Salut ! Aseara am mers cca 30 de km pe un drum neiluminat ( in afara localitatii ) , farurile mele bat mult prea jos , am incercat sa le reglez insa , chestia aceea din care se regleaza farurile merge in gol , mai precis nu funcioneaza !

Stie cineva cum se da jos acest capac ? Am verificat si am firele/furtunele de reglaj !

Attached thumbnail(s)
CAM00212.jpg ( Size: 600.26k ) Number of downloads: 372


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mflorind
post 26 Apr 2014, 09:31
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 7 June 13




E posibil ca rotitele din interior sa fie terminate ca sunt din material plastic, sau sa fie lipsa. Cablurile de reglaj ce merg la faruri cred ca sunt ruginite. Ca sa vezi ce este acolo fortezi usor cu surubelnita de jur imprejurul rotitei de reglaj care sigur va iesi.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004-CLIMA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 26 Apr 2014, 10:31
Post #51


Un membru


Group: Members
Posts: 706
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Tragi de buton spre tine, nu e nevoie sa bagi surubelnita. O sa ai nevoie dupa aceea de o cheie ca sa desurubezi piulita de aluminiu din spate. Uite un topic in care se trateaza exact problema reglajului farurilor din interior. CU rabdare, se regleaza wink.gif. La mine merge pe toata cursa, dar am muncit ceva pentru asta. Partea buna este ca reglajul se pastreaza, odata nimerit.


--------------------
Dacia Sandero 2016 0.9 TCe - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 27 Apr 2014, 08:56
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




Am desfacut acela , lipseste o piesa din el , din acest motiv se misca in gol ! Cablurile sunt puse si in el si in faruri , cred ca voi cauta sa iau altul din dezmembrari ! Multumesc mult !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 2 May 2014, 22:05
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




Salut baieti ! Am facut aproape 500 de km cu masina . Ce va pot spune pana acum , inafara problemei cu macaralele fata ( trebuiesc schimbate ) dispozitivul de reglaj al farurilor , am mai remarcat ceva . La relantiu , masina face un sunet , nu tare , ca si cum s-ar vaita , (plange) nustiu cum sa explic . Mecanicul mi-a spus ca este de la rola intinzatoare . Am remarcat si ca uleiul de motor este negru , a papat putin spun eu ( nu stiu sigur ) insa nu face fum negru/albastru , scoate fum normal , transparent .

Luna aceasta urmeaza schimb ulei de transmisie , ulei motor ( Ce ulei sa pun ? ELF COMPETITION 10W-40 SEMISINTETIC e ok ? ) si filtru de ulei .

Ce credeti despre acel sunet ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 2 May 2014, 23:43
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




Numa Elf sa ii bagi si filtru de origine .

This post has been edited by urdavid: 2 May 2014, 23:44


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 3 May 2014, 11:54
Post #55


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




De ce sa bage ciorba aia?
Vedeti ca acum ELF si Total sunt facute la Brasov...
Eu pun Aral, 5w40 full sintetic. Filtru pune Mahle.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielBraila
post 3 May 2014, 15:09
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 April 14
From: Braila Romania




Am inteles baieti , si eu ma gandeam la fel ! Am mai citit ca baietii pe aici pun ELF , au ai mei un Renault Modus 1.5DCI si a mers doar cu ELF Competion , fara probleme .

Voi ramane la ELF COMPETITION 10W-40 ( pt. motor )
si ELF TRANSELF 75W-80 ( PT cutie ) Credeti ca e ok ?

De acel sunet ( pe care l-am explicat in post-ul anterior , stiti ceva ? )

Multumesc mult !


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BR
[B]"Nu incerca sa mergi mai repede decat poate ingerul tau sa zboare !"[/B][I]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 3 May 2014, 19:59
Post #57


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Parerea mea e sa renunti la Elf. Nu mai e ce era odata wink.gif .


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 3 May 2014, 21:00
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




Mai bine pastrezi parerea pentru tine, slz mea numa ELF a vazut, si inca mere bine, nu mananca ulei, motoru inauntru ii foarte curat fara fara nici un fel de depuneri, si are cu mult peste 200k de km si pe GPL inca. ELF Rulzz !

PS. tot timpu sa cumperi ulei la flacon de 1L.

This post has been edited by urdavid: 3 May 2014, 21:07


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tavy84
post 3 May 2014, 21:46
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 5 February 10
From: Bucuresti




Si a mea a vazut numai Castrol magnatec 10W-40 din 2008 incoace si niciodata nu s-a vaitat saraca de turatii iar toba de esapament e alba si uscata, merge super bine asa ca parerile sunt impartite in ceea ce priveste uleiul. Multi km in continuare cu ea. Ma bate sa ii bag si eu GPL in urmatoarele 2 luni.


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tavan01
post 4 May 2014, 17:31
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 December 13




Eu merg din 2007 si pana acuma cu ulei mobil1 5-40w full syntetic si filtre origine


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Scala - B-69_cok
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 15:49
Forum Renault