Cablu kilometraj, Dacia 1310
Cablu kilometraj, Dacia 1310
mihaitamar |
27 Apr 2014, 18:09
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 14 |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998 break
|
|||
nikuniku |
27 Apr 2014, 18:52
Post
#2
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
e,acum vei merge linistit(nu cu 80 la ora) la un magazin de piese auto si cumperi cablu de kilometraj
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mihaitamar |
29 Apr 2014, 18:04
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 14 |
Da nu inteleg ce sa intamplat , sa rupt ,sau ce?
|
--------------------
dacia
1310
1998 break
|
|
nikuniku |
29 Apr 2014, 19:32
Post
#4
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
daca nu stii tu ca este masina ta,eu nici atat
demontezi vezi ce este defect/rupt si inlocuiesti daca lenea este foarte mare laso asa,dar sa ai bani pentru radare |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mihaitamar |
30 Apr 2014, 14:08
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 14 |
Da nu stiu pe unde vine cablul de kilometraj ,cum sa il desfac ,sa-l inlocuiesc ca sunt incepator in ale mecanicii
|
--------------------
dacia
1310
1998 break
|
|
Babaq139QMB2 |
30 Apr 2014, 14:10
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti |
la CUTIA de viteze si la CEASUL din BORD
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
ilie.claudiu90 |
30 Apr 2014, 14:46
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 23 May 13 |
are jos la cutie un surub,il desfaci cu cheia de 10, dupa aceea bagi mana in spatele ceasurilor de la bord,mai precis vitezometru si are o piulita de platic ce trebuie de asemenea desfacuta , partea din cutie o sa iasa mai greu tragi de cablu cu un patent ca sa iti fie mai usor
|
--------------------
dacia
1310Li
2000
- ct10lyd
|
|
Babaq139QMB2 |
30 Apr 2014, 15:00
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti |
Scoate cablul vechi de la KM , ala din bord , este de doua feluri , cu piulita sau cu CLIPS .
|
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
sebymesteru |
30 Apr 2014, 15:24
Post
#9
|
Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna |
Daca nici macar nu sti cum arata cablul de kilometraj si pe unde trece e de explicat cam mult...cauta un prieten care se pricepe sa ti-l dea jos pe ala rupt si sa iti monteze unul nou. Preferabil sa il dai jos pe cel vechi sa vezi exact ce model e ca sa sti ce sa ceri la magazin.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
mihaitamar |
30 Apr 2014, 23:35
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 14 |
Am dat de cablul acela si am vazut unde este , dar puteti sa imi explicati cum inlocuiesc acest cablu?Care ar fi pasii ce trebuie urmati?
|
--------------------
dacia
1310
1998 break
|
|
giuscam |
1 May 2014, 17:34
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
Ti sa explicat mai sus, ce-i asa greu de schimbat un cablu?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
mihaitamar |
2 May 2014, 11:19
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 14 |
Pai problema este ca nu vrea sa iasa din cutie acel cablu , am desfacut putin cu cheia dar parca mai tare se strange , nu se slabeste.
|
--------------------
dacia
1310
1998 break
|
|
KeO |
2 May 2014, 11:59
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu |
Atunci, mecanica nu e pentru tine. Mergi la un service, mai bine.
|
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
giuscam |
2 May 2014, 16:30
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
Mai incearca, asa inveti.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
FlorinCFR |
2 May 2014, 19:47
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 25 September 11 From: Ramnicu Sarat |
Inainte sa mergi la magazin pt a cumpara un cablu nou , ar trebui sa-l verifici pe cel vechi ! Lasa-l prins in cutie si desfa-l din spatele kilometraj-ului. Cu un deget tii mana pe cablu in timp ce mergi cu masina vreo 20 de metri. Ar trebui sa simti cand se invarte.
This post has been edited by FlorinCFR: 2 May 2014, 19:48 |
--------------------
Dacia
1307
1997
- BZ 02 NHG
|
|
PH-06-BOA |
2 May 2014, 21:58
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Scoate cablul de la vitezometru, si roteste de capatul patrat, sa vezi daca merge in gol, sau trage de acel capat patrat, ca trebuie sa iasa de pe manta, si-i vezi capatul, care ar trebui sa fie la fel de patrat la ambele capete. Daca are patrat si la celalalt capat, care intra in cutie, inseamna ca e pinionul de la reductor rupt, cu dantura "terminata" . Surubul de prindere , de pe cutie, il slabesti doar, pentru a da cablul afara, iar de vrei sa scoti si pinionul, scoti surubul de tot. Poti ridica o roata pe cric, si bagand in viteza, in oricare din ele, vezi daca capatul cablului se invarte, dupa ce-l scoti din bord.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th September 2024 - 05:40 |