Noxe pentru R.A.R
![]() ![]() ![]() |
Noxe pentru R.A.R
cristi_21us |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru noxe minime amestecul trebuie reglat corect ca la carte (14.7 : 1) nici mai mare nici mai mic. Daca masina e cat de cat in stare buna si nu da fum atunci nu o sa ai probleme.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#3
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
te duci la un service care are analizator de gaze (nu stiu cum ii zice)-baga o teava in esapament dupa care regleaza ei amestec/avans etc a.i. sa te incadrezi in limitele legale.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dupa care nu mai pui nici un strop de banzina in masina.
Reglajul se face in ziua de dinaintea testului. Ii spui aluia ca o reglezi pt RAR ca sa stie omul cum o face. Te duci la RAR, acolo lasi masina pornita astfel incat sa i-o dai aluia cu motorul fierbinte. Atunci noxele sunt cele mai putine. Iei RAR, te duci inapoi sa ti-o regleze ala sa mearga bine. Treaba patita de mine. Cumpar Dacia 1310, 30 000 km plec cu ea pana la Arad. Masina pe drum merge bine, consuma decent, se intinde la drum. Ma intorc si increzator ma dfuc la RAR. Ghici ghicitoare: Respins, noxe neconforme, CO2 si CO neconform, faruri dereglate, diferenta 10% la frane pe fata. Ma bucur ca am numai atatea. Am facut ce am scris mai sus si m-am intor la RAR. Pe drumul catre RAR, viteza maxima 90 KMH, nu mai vroia mai mult nici in 4 nici in 5. O dau la test il ia cu brio, ma intorc la mecanic, ii dau 100 000 imi regleaza carbul la loc. This post has been edited by dizzy: 17 Oct 2005, 21:36 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
cristimm |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Ar mai fi o smecherie inainte de reglaje si de mers la testare baga benzina euro. Asa noxele o sa iasa mai mici.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
sddragos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(cristi_21us @ 17 Oct 2005, 00:34) salut.am si eu o problema.cum pot face sa scoata mai putine noxe sa pot face R.A.R. la o dacie berlina.am vazut ceva de la amestec aer+bnzina dar nu stiu nimic concret. Sunt de acord cu ce au spus ceilalti. Eu am fost la RAR saptamana trecuta pt. identificare + omologare GPL si m-au intors pentru noxele pe benzina. Greseala mea a fost ca am stat (ca fraieru', in loc sa dau banu') 6 ore la coada si s-a racit motorul. M-am dus la un service dotat cu analizor de gaze si mi-a reglat relantiul, iar a dou zi am trecut RAR-ul cu brio. De mentionat ca am tinut in permaneneta motorul cald. Daca ai aprinderea OK si relantiul reglat cu analizorul de gaze, n-o sa ai nici o problema. |
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:41 |