DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator

kalyyyyyy
post 18 Jan 2008, 15:05
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




O intrebare in legatura cu ,banuiesc carburatorul.Simptomele sunt urmatorele:
-relantiul merge bine
-treapta 1,2,3 de viteza sunt ok,raspunde la cceleratie bine ,nu da in nas,nu nimic
-in treapta a 4-a,intre 1200 si 1800 de turatii e problema,dupa se comporta normal,inainte nu se pune problema:daca apas pe acceleratie normal,aproape ca nu sesizeazadebitul marit de benzina,daca apas mai tare,merge ok.Stiu ca oricum la turatiile alea nu are cum sa aiba forta,dar nu e o problema de forta,si masina ,de doi ani de cand o stiu nu facea asa.

Vreau sugestii cu ce ar putea fi defect.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 18 Jan 2008, 17:57
Post #2


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




1200 - 1800rmp in teapta a IV-a suna cam a... frana de motor! Cred ca defectul este la stilul de condus.
Parerea mea.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Jan 2008, 18:19
Post #3


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Schimba si tu vitezele la 2500 de ture nu sub 1800-1200 de ture .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 18 Jan 2008, 21:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Normal ca schimb vitezele la 2500-3000,problema e in oras,daca vrei sa folosesti treapta a 4-a ai pana in 60 si ceva sub 2000.Problema e cand schimb treapta a 4-a in oras,unde nu ai nici unde sa te duci dar nici sa mergi cu a 3-a tot timpul nu cred cae bine.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 18 Jan 2008, 21:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Posibil avans incorect reglat sau jiclorul de ralanti si progresiune subdimensionat.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 18 Jan 2008, 23:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Jigloarele de relanti stiu ca sunt toate la fel(poate doar o greseala de fabrica),cel de progresiune care este?(banuiesc ca cel cu bila,din camera)


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 19 Jan 2008, 00:18
Post #7


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Pentru "progresiune" sunt cele 3 gaurele din peretele carburatorului de deasupra orificiului pentru mers in gol iar amestecul se prepara in aceeasi bucatarie cu cel de relanti. Cred ca Kinetix se referea la ajutajul de descarcare al pompei de repriza (jiclorul cu cioc). Jiclorul cu bila de care spui este supapa de aspiratie a pompei de repriza (sprit).


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 19 Jan 2008, 10:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Nu, ma refeream la ce am spus.
Asa cum spuneai, vi_escu, jiclorul de ralanti si progresiune este cel ce dozeaza amestecul atat pentru ralanti cat si pentru progresiune. Adica pana pe la 2000rot/min, poate 2500rot/min. Dupa aceasta turatie (aproximativ) se amorseaza circuitul principal al carburatorului (compus din jiclorul principal, tubul emulsor, jiclorul de franare aer si centratorul de amestec).
Jicloarele alea par "toate la fel" dar nu sunt. Am intalnit astfel de diferente ale orificiului calibrat care erau vizibile cu ochiul, la inspectare cu atentie. Datorita faptului ca orificiul este foarte mic, o variatie cu cateva sutimi conteaza. Iata de ce spun ca trebuie verificata functionarea carburatorului pe masina si facute ajustarile necesare motorului dat. Orice variatie a diametrului si pozitionarii unei gauri de progresiune, de ex., necesita redimensionarea jiclorului de ralanti.
Dar despre asta s-a mai scris mult. Trebuie rasfoit.
Succese!


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Jan 2008, 12:37
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Kinetix bine spus cu amorsarea circuitului principal peste 2000-2500 de ture mi-ai loat vorba din gura asa se manifesta . La drum lung am observat ca consumul scade si mai mult daca se mentine constant intre 2300-2600 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 19 Jan 2008, 13:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




In legatura cu jiglorul de relanti,in ce poata sa constea diferentele?in dimensiunea gaurii din el sau in cum se pozitioneaza gaira dupa ce este infiletat?


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 02:21
Forum Renault