PORNESTE GMV LA 2 LINII, ciudat
![]() ![]() ![]() |
PORNESTE GMV LA 2 LINII, ciudat
sobolan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#3
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mersi de raspuns dar nu-i...logic ar fi asa....
daca termostatul e blocat pe inchis mi-ar fi sarit motorul in aer cat am mers cu ea...am mers mult in oras azi....daca era blocat pe deschis nu mai pornea gmv-ul decat odata la 5 ani ca nu se mai incalzea apa asa usor....eu rar mai vad 4 linii pe caldura asta si totusi GMV porneste si pe 2 linii....cum mama lui ? banuiam sonda,da' nu-s sigur ! This post has been edited by sobolan: 5 May 2011, 18:23 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BZN |
![]()
Post
#4
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Eu cred ca e o problema electrica pe la tabloul de bord.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
vet |
![]()
Post
#5
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
verifica manunchiul ala de cabluri care iese din calculator (in spatele bateriei). poti sa dai jos carcasa metalica de protectie.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu consider ca n-am atins nici un fir de nicaieri si nici la calculator nu am intervenit....acuma sincer ca nu mai stiu ce sa cred !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
problema electrica la tabloul de bord nu porneste gmv-ul nici sa vrei , iar treaba ce spune Vet e perfect corecta dar doar la DCI-uri , lucru pe care el probabil a patit-o deja. Cred ca o sonda de apa pusa chiar si de proba ar trebui sa clarifice niste aspecte. Rezistenta de pe gmv daca era arsa iti pornea direct pe treapta mare de viteza deci nu cred ca are vreo legatura. Sau chiar pleaca direct pe treapta a 2-a (ca atunci cand cuplezi AC) ?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
sobolan |
![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
a naiii sa fiu daca stiu pe ce viteza pleaca.....dar pleaca...cred ca pe 2 ca la AC dar da-o'n masa de rezistenta,bine ca merge ala si raceste !
test : acum,vin din garaj.....in gol,pe liber,8 minute se ridica 2 linii,inca vreo 5min se ridica la 4linii si inca vreo 3min si pleaca blestematul...apoi sta in 4 linii si pleaca cam din 3 in 3 minute gmv si merge vreo 20 sec de fiecare data da' nu mai coboara sub 4linii....deci merge bine acum...nu mai inteleg nimic.... azi in trafic mai cobora la doua,dar si in gol am testat-o si cobora la doua.... inainte de testul "de garaj" am dat cu spray degripant pe mufa de la sonda...asta sa fie oare? pare ca ar merge corect ! sau s-a "zapacit" soft-ul ? cand am deconectat bateria veche era apa la 4 linii si apoi pana am pus-o pe aia noua si i-am curatat bornele,am spalat-o ca era mizerabila,am mai dat cu apa pe suportul de plastic etc,a scazut temp apei si calculatorul "stia" ca a ramas pe 4 la luarea curentului si apoi sa fi citit necorelarea la repunerea tensiunii....zic si eu...adica stiu ca ca e ceva gen memorie cmos pe km parcursi(aia se sterg doar manual) sau pe km totali,o fi fost ceva de genu' asta ? plm...nu dati cu paru'.....care-i electronist? ![]() 6 May 2011, 14:01: azi....plecat cu motorul rece prin oras...mai mult de doua linii nu am vazut ![]() am schimbat termostatul cu unul de 89DGR Autospeed....sta in 4 linii....totul e ok,cel putin DEOCAMDATA..... This post has been edited by sobolan: 6 May 2011, 14:01 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#9
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
azi am schimbat sonda de temp. apa....dupa ce a mers bine cu noul termostat vreo 3 zile acum iar statea in doua.....sa vad acum cu noua sonda !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca tot ai o sonda de rezerva, nu ai fost curios ce indica?
O pui la incalzit lent intr-un vas cu apa, masori temperatura si rezistenta. Valorile corecte sunt: 50 până la 80 °C = 927 Ω până la 825 Ω 80 până la 105 °C = 300 Ω până la 273 Ω 105 până la 115 °C = 136 Ω până la 124 Ω (asta mai greu cu fiertul!) Cam la fel se procedeaza si cu termostatul. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#11
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
n-am mai masurat....desi as avea si termometru electronic si as putea sa pun o tigaie
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca ai rezistenta arsa nu mai pleca deloc.
This post has been edited by vi_escu: 10 May 2011, 15:51 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
daca pleaca pe turatie mare ai senzorul de temperatura busit (mufa cu probleme)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pai tocmai l-am schimbat azi...sa vedem cum se comporta !
LE...tot scade la 2,urca iar la 4.... ![]() This post has been edited by sobolan: 10 May 2011, 18:04 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Sonda are doua termistoare. Unul pentru tabloul de bord (contact A ala singur dinspre partea rotunjita a mufei; fir gri pin 12 in tabloul de bord) si doua de la uce (portocaliu si cred maro). Termistorul pentru bord are o conexiune la masa prin corpul sondei. Sa nu fie aici problema. Incearca sa mai pui o masa la chiulasa, eventual legata provizoriu la un surub din fata al cutiei fitrului de aer si vezi cum face.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#16
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mersi de raspuns....
![]() am s-o incerc....ciudat e ca de cand am pus bateria asta de 70Ah am beleaua...sa fie coincidenta doar? ![]() dau....am pus un sony mai demult pe ea si nu mai mergea vitezometrul...in mufa aia iso(sau cum io zice) este un fir care de impulsuri functie de viteza...la philips-ul original cum crestea viteza crestea si volumul.....acuma sa fie buba prin ceasuri ?la placa ? nustiu ce sa zic...am 4 dar cum ia aer in bot mai mult scade imediat pe 2...la 15DGR afara..... pe loc creste la 4 linii si nu mai scade apoi indiferent cat de mult merge GMV deci asta ma face sa cred ca in mers ia aer si se raceste mai repede apa din cauza rahatului de termostat care deschide repede....deci ar fi rau si asta ? ![]() mai nene klaus...atunci rezistenta aia GMV ce rol mai are daca n-am decat viteza 2 si sonda acum e noua ?zic si eu asa,n-am verificat sa vad acum cum e,dar cred ca n-am viteza 1 ! This post has been edited by sobolan: 10 May 2011, 21:47 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#17
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
si....rezolvarea.....
se scoate borna de +,se fumeaza o petarda etnogena ![]() ![]() ![]() sper sa tina,am mana pe rosu ![]() LE:cred ca rezistenta aia la gmv e arsa pe jumate,plm.....pleaca pe 2 din prima....aia e partea a doua...o sa ma ocup si de ea ! ![]() This post has been edited by sobolan: 12 May 2011, 23:53 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Nu cred ca are treaba rezistenta cu plecatul pe 2 din prima. Daca rezistenta e arsa nu merge prima treapta deloc. Treptele sunt comandate de uce prin relee diferite si habar nu are asta de starea rezistentei, cel putin la pornire.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#19
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ok...mersi de suport dom'le.....o sa caut in cutia neagra pe la relee in prima faza !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#20
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
porneste pe 2 mereu....nu am avut timp sa verific dar vedem !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#21
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
acum am finalizat si eu rezisteta aia de la GMV....
am inlocuit siguranta aia termica cu una noua...am luat de la un magazin de electronice una noua cu 5ron ...am prins-o prin suruburi cu piulite si saiba,la cositor nu tine,cica s-ar topi...asa zic gurile rele....vad maine rezultatul ! am vaga banuiala ca aia e legata in serie si era buna si a mea,altfel nu pornea dracia cu elice ! ![]() OARE O FI BINE ? ![]() This post has been edited by sobolan: 20 May 2011, 00:58 Attached thumbnail(s) Image0245_1_.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 663 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
sigur nu e un releu cu probleme ?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
sobolan |
![]()
Post
#23
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
verific azi in cutia neagra,mersi de raspuns eugene !
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
clop |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 August 07 ![]() |
Salut,
Am si eu cam aceeasi problema, dar se manifesta doar cand temperatura exterioara e ceva mai mare(spre ex., iarna trecuta nu am avut problema asta). Este vorba despre un Logan DCI, 65 CP, 2006. Asadar, la mine porneste GVM-ul(cred ca pe treapta a 2-a, ca trepideaza masina) indiferent de cate liniute am la temperatura(0,2,4...nu trece niciodata de 4). In momentul in care GVM-ul porneste, AC-ul NU mai poate fi cuplat. Daca GVM NU e pornit, AC-ul porneste fara probleme. Pe tester nu a aratat nici o eroare, dar niciodata nu a fost testata cand era GVM-ul pornit asa cum am descris mai sus. Aveti idee de la ce poate fi? Multumesc mult pentru raspuns. |
--------------------
Dacia
Logan DCI
2006
|
|
Brainie |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Probabil că e arsă rezistența aferentă treptei I. Eu așa am pățit (pornea direct pe treapta a II-a, ce-i drept nu la 2 liniuțe, ci la 4), dar la benzinistă; o fi la fel și la diesele.
|
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th July 2025 - 14:49 |