Cuplare tr I si tr II Logan
![]() ![]() ![]() |
Cuplare tr I si tr II Logan
jonvi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 April 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2014 , 1.2cc 16v benzina
|
|||
SorinXp |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 30 June 05 ![]() |
Tr 1 si 2 - e normal sa intre un pic cu intarziere (nu mai greu ca forta) => e normal ca e munca pe sincroane pentru a aduce pinioanele la turatie egala. Acest efect este amplificat cand motorul este rece (mai ales iarna)
- ambreiajul rezista la forte mult mai mari. Masina este ok. In rest multi km fara probleme |
--------------------
DACIA
LOGAN
Prestige 1.6 16v Dec2008
- B97GCT
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Aaaaa.... nu prea cred, la Logan-ul meu intra fara probleme a 2-a, oricand, vara - iarna, indiferent de turatie. A 1-a nu intra decat daca mergi incet, acolo sunt de acord, dar la a 2-a nu cred.
Oricum, initiatorul a descris problema ca aparuta dupa acea pornire gresita, nu ca fiind ceva de la bun inceput, deci nu ii putem spune ca e normal. |
--------------------
.
.
.
|
|
marian_ariciuc |
![]()
Post
#4
|
![]() User Group: Members Posts: 322 Joined: 6 May 10 From: de obicei, acasa ![]() |
e normal, fiind noua, sa intre mai greu in viteze...
uleiul din cutie nou, uzura mica a pinioanelor.... oricum, misca incet de făcăleț |
--------------------
DACIA
Logan
1.6 16V E5 Vand modul inteligent de geam pentru logan 1 si 2 si alte...
|
|
Brainie |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mariane, înseamnă că io mi-am luat numa țepe până acum. Am plătit căruțele de noi (nu una, ci trei) și mi-au dat numa vechituri; la toate intra în toate vitezele fără nicio problemă încă din magazin.
Cât despre plecarea (sau tentativa) de pe loc cu electromotorul, n-are ambreiajul nimic. |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
SorinXp |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 30 June 05 ![]() |
Eu nu cred ca are ceva cutia, aia rezista la forte mult mai mari decat poate genera un motor la pornire sau la un electromotor cand incearca sa porneasca motorul. Mai ales ca era deja in treapta, adica sincroanele nu erau in utilizare.
Ambreiajul nu are nimic, mai ales ca el are arcurile alea pentru a proteja intreaga transmisie de socuri. Explica te rog ce fel mergea inainte si dupa, dar cu cazuri concrete (turatii, temperatura motorului (cald,rece...), drum, etc. Parerea mea: nu te duce inca la mecanic si sa-l lasi sa desfaca/umble pe acolo, ca 99% o sa ai probleme. This post has been edited by SorinXp: 2 Jun 2014, 19:55 |
--------------------
DACIA
LOGAN
Prestige 1.6 16v Dec2008
- B97GCT
|
|
velceani |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
salut,
in primul rand spune la ce turatie schimbi tu a I si a II a, pentru ca am vazut multi soferi care baga a II-a la 40-50 la ora in decelerare si a I in mers... Nu are nimic masina, gandeste-te ca e noua si pana se formeaza cutia mai dureaza... |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
roland |
![]() ![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar e deja prea de tot.
In sensul ca: 1. Cutia nu se formeaza, nu se rodeaza, nu dureaza, nu nimic! 2. Se tot spune ca e normal, ca nu stiu ce, dar initiatorul (care, apropo, nu mai zice nimic...) a spus clar: a observat RECENT, asta inseamna ca nu facea de la inceput. Poate fi o mica problema la timonerie, dar sa nu vorbim prostii gen rodaj, formare, ulei nou si alte bazaconii... E drept ca poate sunt auzite de pe la mecanici, am auzit si eu unul spunand sa bagi numai prima data ulei ca lumea, apoi sa bagi mai gros (la Logan) si ma intreb cine naiba mai merge la ala... This post has been edited by roland: 4 Jun 2014, 07:46 |
--------------------
.
.
.
|
|
velceani |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 953 Joined: 29 May 09 From: C de Arges ![]() |
roland, spui clar mai sus:
"A 1-a nu intra decat daca mergi incet, acolo sunt de acord" pai cum naiba sa intre aI-a daca mergi cu masina? ia tu o masina noua si fa treaba asta.. intra in viteza I-a usor? mergi cu aceasi masina la 100000 km si ai sa vezi ca iti intra sigur si fara probleme... de ce oare? Nu cumva in timp acele pinioane si sincroane se mai uzeaza? Si inca o intrebare, ia zi tu, nu cumva a I-a se foloseste la plecare de pe loc? A doua la ce o mai folosesti? la depasire ... Nu vrea sa fiu rau, dar am vazut o multime de soferi "cunoscatori", care se mira ca nu intra in a I-a, ei mergind cu 20 km/h... pe bune!!! poate ai dreptate cu timoneria, nu te contrazic, dar in rest nu sunt de acord cu tine.. |
--------------------
Dacia
Logan 2
Sl plus 1.2 16v 2016
|
|
roland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Sincer da, la toate masinile noi imi intra usor in a I-a, la viteze mici (pana in 10 km/h).
Hai sa nu amestecam uzura cu rodajul/formarea. Sunt lucruri diferite. |
--------------------
.
.
.
|
|
punktnet |
![]()
Post
#11
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
Trebuie o curatare la cutie si inlocuit uleiul. Face asa din cauza umezelii sau aerisitorul CV este in pozitie joasa si la balti se antreneaza particule de apa care intra prin aerisitor.
Scurgere ulei din cutie, umplut cu 2l motorina si rulat in gol in toate treptele de viteza (in gol adica pe un elevator cu rotile in aer). Dupa aia se inlocuie uleiul cv cu ulei Dacia Gear 75W80. Solutia este garantata ca fiind functionala si remediaza problema. |
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:09 |