DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme dacia 1310

traian2000
post 5 Jun 2014, 15:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 June 14




Buna tuturor de curand am schimbat pe o dacia 1310 o chiuloasa si nu stiu de ce in loc sa isi traga aier prin filtrU motrul il impinge si tot odata iese si benzina pe la filtru oare o fi de la supape trebuie reglate? si va rog sa imi spuneti cum aflu cand se incaleca tacheti. Va multumesc pentru toate raspunsurile date.


--------------------
dacia 1310 2000 - bh 06 dsd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibi25
post 5 Jun 2014, 21:43
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 16 December 08
From: Botosani




sa umblat cumva si la distributie, cand sa montat chiuloasa pe motor?


--------------------
Dacia Berlina 1999 - BT 27 AIC
A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuggyDacia
post 5 Jun 2014, 22:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 18 April 14




În mod sigur este de la supapele de admisie care nu se mai închid (nu neapărat toate) sau nu se închid complet.
Verifică dacă a fost montată corect rampa cu culbutori. Învârte motorul în gol și vezi dacă lucrează normal.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axll
post 7 Jun 2014, 00:33
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 11 December 05




verifica sa nu ai tije strimbe, vezi sa verifici culbutorii sa nu fie prea tociti pe zona de apasare pe supapa, refaci jocul la culbutori ( folosind lere ). Daca problema persista, e, atunci o sa verifici distributia


--------------------
dacia 1300 - BZ 04 BJL
am vrut mai mult...decit normal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Jun 2014, 14:13
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Tija stramba, culbutori tociti... ar tine supapele inchise, ori la el, de indata ce benzina e impinsa inapoi, pistonul can urca se comporta ca un compresor, ce baga aerul inapoi in filtru. Deci, culbutorii sunt reglati aiurea, dupa metode incalcite sau idei traznite, facand ca supapele sa ramana deschise, ceea ce va duce la arderea lor si a scaunelor din chiulasa. Lera, e de fandoseala, ca in cazul fetelor concave intre culbutor si supapa, jocul va fi mai mare, regland cu lera (dar nu e rau sa fie mai mare). Eu n-am auzit de incalecarea culbutorilor! Incalica-l p-ala care ti-a spus!


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 18:09
Forum Renault