Dacia 1310-28 de ani batrana!, Vopsire in exterior, manual si fara garaj!
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310-28 de ani batrana!, Vopsire in exterior, manual si fara garaj!
sorinalecse |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 May 14 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1986
- 3
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
http://www.abacomp.ro/euro-flex-115-lamelar cu asa ceva cureti pana la metal... dupa trebuie grund... frecat grundul, dat chit, iar grund etc etc nu poti sa faci in aer liber si sa iasa bine. arunci banii de pomana. daca vrei pregateste-o tu si du-o la cineva pentru vopsit.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pana la urma era service autorizat sau "meserias" ? Daca ai facut-o in service (si presupun ca ti-au dat factura si chitanta), du-te inapoi sa ti-o repare pe gratis, in garantie.
Ce te face sa crezi ca tu o vei vopsi mai bine, in fata blocului ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
rom33o |
![]()
Post
#4
|
![]() MANDRU CU DACIA MEA Group: Members Posts: 104 Joined: 26 September 09 ![]() |
sa nu o creti cu disc abraziv cu smirglel ca va vi un calvar sa o refaci.asa am facut eo o usa si am chituit si slefuit de mi-au sarit capacele.mai bine ia.o cu smighel mai dur pana dispare tot
|
--------------------
dacia
berlina1310.logan1,4mpi
1994,2005
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#5
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
Chin mare o sa ai cu problema asta. A fost o problema de necompatibilitate intre vopsele,chit folosit,diluant sau ceva aiurea.
Posibil Chitul ,spritchitul nu sa uscat bine si inca emana vapori,din cauza asta apar basicile alea. Chestiile astea apar si daca sunt prea multe straturi si groase.Practic se usuca stratul din exterior mai repede ,iar primu dat pe caroserie nu se usuca.emanand gaze in continuare , apar unflaturi ,viermi aia. Eu am patit cu terosonu asa. Invatare de minte. This post has been edited by ct-03-tvy: 9 Jul 2014, 16:09 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Axll |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
Hai sa stabilim 2 lucruri :
1. pregatirea de vopsit poti sa o faci si in fata blocului, dar...trebuie sa fii foarte atent la citeve lucruri, cum ar fi...nu folosesti smirghel cu granulatie mare, nu folosesti flex, sau bormasina. se poate folosi masina de slefuit cu vibratii. chitul pe care il dai trebuie lasat sa se usuce foarte bine si se slefuieste la final cu smirghel de apa cu granulatie se 1000, iar la final cu 2000 2. vopsitul din pacate nu poti sa-l faci in fata blocului...iti trebuie GARAJ. la un prieten, vecin, cunostinta etc. si un compresor care sa nu bage ulei sau apa. Dupa pregatirea masinii ( chituit, slefuit ) se da cu spritchit si se mai retuseaza pe unde e nevoie... din pacate tot in garaj se da si spritchitul. Daca vopsesti afara ai posibilitatea sa se depuna praf in vopsea si alte impuritati...iar toata munca ta de pregatire se duce pe apa simbetei ca v-a arata nasol rau de tot. |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:30 |